Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na silnice se vrátí značka Praga. Bude to supersport

Piccolo, Baby – pragovky patřily v meziválečném období mezi nejběžnější auta na československých silnicích. Uznávaná značka se vrací na čumák osobáku. Zapomeňte na nesmrtelnou nákladní "vejtřasku", teď začíná brousit evropské okruhy modrý supersport R4. Do dvou let by podle informací iDNES.cz měl vyrazit do provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Leilla

Moc pekne

Tahle vec se mi proste libi. Lehounka konstrukce, tocivy motor V8, dokonala aerodynamika - to je budoucnost sportovnich aut. Pro vsechny diskutery, kteri narazeji na to, ze se nejedna o ciste cesky vyrobek: v dnesni dobe je kompletni vyvoj takoveho auta neskutecne draha zalezitost a pokud to nebude masovka, coz urcite nebude a ani na to nema ambice, cena by byla prilis vysoka. Proto pouzivaji stejny pristup, jako ostatni malovyrobci. Najit na trhu vhodne sasi motor a prevodovku a nasledne vyladit. Stejne funguje castecne i Pagani, coz je, aspon pro me, v soucasnosti vrchol. Zadny motor Pagani neexistuje, je to Mercedes vyladeni u AMG. Uvedomte si, ze jenom vyvoj prevodovky by stal vic nez vyvoj tehle Pragovky (to se dokonce rymuje :-) ). Doufam, ze se povede vyrobit nejen zavodni special, ale i nejaka silnicni verze. Predstava znacky Praga treba v Le Mans..hmmm, moc prijemne!

0/0
30.6.2011 9:24

yonda1me

+

Připomíná mi Lotus Elise. :)

0/0
29.6.2011 10:55

bebíčko

Na silnice se vrátí značka Praga. Bude to supersport

Proboha a na co je to dobré?

0/0
29.6.2011 9:56

damianx

Re: Na silnice se vrátí značka Praga. Bude to supersport

Na jízdu?

0/0
29.6.2011 12:20

dam1

Re: Na silnice se vrátí značka Praga. Bude to supersport

Vy nevite, k cemu je dobre sportovni auto?!

0/0
29.6.2011 13:53

FastDriver

Re: Na silnice se vrátí značka Praga. Bude to supersport

na nákupy v lídlu určitě ne:-P

0/0
29.6.2011 15:51

Fungy

Re: Na silnice se vrátí značka Praga. Bude to supersport

na okruhy možná na silnice s největší pravděpodobností ne;-)

0/0
29.6.2011 17:39

JTR1

Hmmm

a co na to říká "99 pragováků" ??? ;-)

0/0
29.6.2011 9:18

ADix

...

Zajímavý projekt...

0/0
29.6.2011 8:21

ivan.ivan

ivan.ivan

Možno na tom zarobia nejaké peniaze, ale mám pocit, že postavit cestné auto pre širšiu verejnost je ovela tažšie a nedá sa to preto zrovnávat ani ekvivalentne s tým, čo sa vyrábalo v minulosti...

0/0
29.6.2011 7:11

Tvuj_Omyl

Proč?

Má K1-Attack potřebu pod nějakou jinou zbastlenou kastlí prodávat své know.how? V Nizozemí pokud se nepletu úspěšně závodili vloni, takže k čemu to je. Značka PRaga víc táhne a bude se prodávat masivněji? S touhle "logikou" by kdysi Buggati koupilo Diablo, dalo mu jinou kastli a jéjej to je slávy, renesance značky...pche Rv

0/0
28.6.2011 23:27

starej Brůna

Praga... no tohle není praga ale od každého něco.

Kdyby alespoň tu slavnou značku neuráželi takovou slepeninou, pro mě je třeba vejtřaska prostě ikona automobilového průmyslu a pro technika výrobce nejlepších, nejspolehlivějších převodovek a jiných mechanických pohonů na světě, myslím tím samozřejmě ve své době. Tohle na obrázku nemá na tu vejtřasku ani spolehlivostí a originalitou, ani cenou o životnosti nemluvě. Praga totiž vždy a za jakýchkoliv situací dokázala reagovat na potřeby trhu, dokázala vyrobit nesmrtelné věci.

0/0
28.6.2011 21:08

damianx

Re: Praga... no tohle není praga ale od každého něco.

Nemel bludy.Ještě jsi to auto neviděl,neřídil a budeš zde hodnotit.Porovnávat sportovní auto s náklaďákem je taky trochu mimo mísu.

0/0
28.6.2011 21:14

starej Brůna

Re: Praga... no tohle není praga ale od každého něco.

Nechápeš souvislosti, nevadí mi, že tento vůz vznikl, ba dokonce jsem rád. Auto má určitě šanci na úspěch, fandím mu. Jenže by se mi líbilo, kdyby vznikl komplet v Pragovce. Japonské motory, stavebnice kostry ze Slovenska dodělávaná u nás... Věřím že kdyby Praga fungovala jako dříve, dokázali by to vyrobit také a možná mnohem lépe ale chápu. Kdyby...:-(

0/0
29.6.2011 11:31

damianx

Re: Praga... no tohle není praga ale od každého něco.

Dnes již asi není žádná značka,která si dělá na auto všechno sama.

0/0
29.6.2011 12:22

starej Brůna

Re: Praga... no tohle není praga ale od každého něco.

Hmm... To je fakt.

0/0
30.6.2011 7:29

cecilka82

Re: Praga... no tohle není praga ale od každého něco.

Ta doba, o kerý mluvíš je dávno pryč. Nemá smysl se k tomu nijak vracet. Auta, stroje, motory... všechno je jinde R^

[>-]

0/0
29.6.2011 1:21

Generál Augusto

Re: Praga... no tohle není praga ale od každého něco.

No ikona kde je polovina okopčená.

0/0
29.6.2011 21:34

Posel z Liptákova II.

Přijedeme do Berouna a on řekne...

"Beroun" !!

+1/0
28.6.2011 20:36

Bundas

Re: Přijedeme do Berouna a on řekne...

jste byli v Berouně?...jo

pro krmivo?...jo

pro směs?...jo

0/0
28.6.2011 21:22

Posel z Liptákova II.

Re: Přijedeme do Berouna a on řekne...

Jsem slyšel, Karle, žes tomu Pražákovi načechral pilíř...

Ty prej si zničil tomu Pražákovi bránu Kájo,je to pravda?...

BRÁNU? STODOLU! I S KROVAMA!

0/0
28.6.2011 21:29

Generál Augusto

Re: Přijedeme do Berouna a on řekne...

A všim sis kolik jich nenosí pdprsenky?

Všimmm!!

0/0
29.6.2011 7:00

Marg

Re: Přijedeme do Berouna a on řekne...

Ty pudeš... Po žních... K Turkovi...

Ke mně? To až hrábě pokvetou...

Tak se dobře podívej, třeba už mají pupeny...

0/0
29.6.2011 8:59

Generál Augusto

Re: Přijedeme do Berouna a on řekne...

Kalí vodu přecedo!

0/0
29.6.2011 21:27

Cartagena

Re: Přijedeme do Berouna a on řekne...

;-D;-DR^R^[>-]

0/0
29.6.2011 14:14

anawarr.cz

můj názor

značka auto nedělá. landa se měl držet zpěvu a náklaďáku

0/0
28.6.2011 18:40

Boshinken

Re: můj názor

Spise jen nakladaku

+1/0
28.6.2011 20:18

brněnský torpédo

Re: můj názor

Měl by někde kopat strouhu.

0/0
28.6.2011 21:08

schima

Re: můj názor

Pokud by byly vase znalosti hlubsi, tak by jste vedel, ze p. Landa zavodi jiz vice nez 12 let, zacinal v okruhovem Fiesta Cupu

0/0
29.6.2011 7:50

ADix

Re: můj názor

A taky třeba že je v rallye mistr Rakouska a nikdo tam na něj nemá...

0/0
29.6.2011 8:11

schima

Re: můj názor

O jeho působení v rallye jsem neměl ani páru, dodnes jsem mě za to , že se držel okruhů, ale díky za info R^

0/0
29.6.2011 9:37

petkas75

Re: můj názor

jj, na okruzích (ostatně i v rally) je znám jako  bourák Landa

0/0
29.6.2011 9:41

dudlop

Praga V3S Hovnocuc

VVV

0/0
28.6.2011 17:40

akaša

Re: Praga V3S Hovnocuc

Delám zavoznyka na V3S uš 45 let je to užasný  cuc.Vzpomínky na základku vyšel jsem z 5 třídy rovnou na cuc.Teď mám dělat v Parlamentu mám strach s těch tunelů.No vlastně tma je problém pro mne.Ahoj dudo.;-O

0/0
28.6.2011 18:03

dudlop

Re: Praga V3S Hovnocuc

;-)

0/0
28.6.2011 19:47

ivoš

Re: Praga V3S Hovnocuc

Mohlo to být vtipnější, takhle to odpovídá té páté třídě, ale té dnešní...

0/0
28.6.2011 20:25

Posel z Liptákova II.

Re: Praga V3S Hovnocuc

R^V

0/0
28.6.2011 20:35

FastDriver

Motor

no nevím, supersport dělá hodně i motor a tohle spíš vypadá na superbike:-/

Myslím, že třeba desetiválec BMW nebo nějaký V8 by tomu rozhodně slušel víc.

0/0
28.6.2011 17:09

wrah

Re: Motor

Mě těch 520 koní na 800 kg váhy vozu přijde jako docela dost. Ano, lépe by vypadal nějaký obří osmiválec, ale byl by těžší a to tuším o dost. Stejně to nikdy nebude víc než hračka pro pár vyvolených.

0/0
28.6.2011 20:25

ADix

Re: Motor

Myslím, že silniční verze bude mít trošku jiný set up...počítal bych s nějakým japonským oturbeným motorem do 300 oslů...

0/0
29.6.2011 8:14

sama_pozitiva

Kit

Dneska už takováto "takyauta" vyrábí v garáži kde kdo. Nuda.

0/0
28.6.2011 16:46

wolf80

Re: Kit

A co tak uchvatneho delas ty? ;-D

0/0
28.6.2011 17:43

Petr K_.

Re: Kit

diskutuje na idnes ;-D;-D

0/0
28.6.2011 18:00

sama_pozitiva

Re: Kit

To je jedno. Hodnotíme Pragovku, respektive plast na kastli.

0/0
29.6.2011 19:20

Vapch

Nevypadá zle

Snad se to podaří :o)

+1/0
28.6.2011 16:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.