Diskuze
Octavia je nejlevnější v historii. Stojí tolik, co před lety fabia
Děkujeme za pochopení.
tomash01
ale jo
Ale jo, kdyz pridam tour plus paket + delitelne zadni sedadlo (!!!), tak jsem na nejakych 284100. Jeste by to chtelo nejakou (aspon dojezdovou) rezervu - to nevim, jak na tom skoda je (u Fabie 2 nebylo nic), ale obecny trend je, ze neni. Zdalo se mi, ze ceny ceedu a i30 sly nahoru. Spotreba podle papiru je podle me hodne velky optimismus. Cee'd je o neco drazsi, i30 vyjde zhruba na stejno (nepatrne levnejsi) . Opticky jsou ceed i i30 mensi auta, uvnitr asi vetsi (o 8 cm vetsi rozvor), ale s mensim kufrem. Koupil bych tu i30. (mam firemni Fabii 2, takze me to netrapi).
nicolas.tesla
kdo to koupi?
Za stejne nebo velmi podobne prachy jsou mnohem vybavenejsi auta a konstrukcne ne tak stara. Vzdyt tohle je jen doprodej starsiho zeleza. Sami pisi ze je to osekane jak blazen a na designu jak starem.
Ja vim, kazdy druhy tady pise, ze prece tohle cloveku staci a je to ceska automobilka.
Bohuzel oboje pokulhava.
Sice vybava cloveku staci, ale za "stejne" prachy mate u jinych znacek uplne jinou - lepsi vybavu.
A cesska automobilka to neni uz davno, jen se to vyrabi u nas. Ale to prece i Hyaundai. Takze i Hyundai zamestnava ceske lidi a vyrabi tady auta, jen lidi si nejak nezvykli, ze i tohle jsou nase auta :).
Nekorektni
Re: kdo to koupi?
"Za stejne nebo velmi podobne prachy jsou mnohem vybavenejsi auta a konstrukcne ne tak stara"
Prosim o konkretni modely a ceny, dekuji!
atvar
Uvažoval jsem o ní, benzín by mi nevadil
vadí mi jen 2x airbag. V takovém autě už dnes rodinu vozit nechci.
prasák
Re: Uvažoval jsem o ní, benzín by mi nevadil
Vzadu stejně žádné airbagy namají, i když je máš čtyři.
kyoko suriko
a furt se neprodává...
čím to? Že by za stejný peníze byly lepší, větší a moderjnější vozy? ;)
martin_simek
Re: a furt se neprodává...
porad zadna reakce, cim to ? ze by malo zajimavy prispevek ?
malsoncz
..
Českej šunt vyráběnej v Indii a Číně, pod taktovkou Deutchland party. Tak to fakt ani omylem.
martin_simek
Re: ..
jojo, neni nad kvalitni korejsky produkt vyrobeny na Slovensku ....
Hrustic
Tohle uz
je konecne auto pro ceskou stredni tridu - velke a konzervativni. Doted tu funkci plni (plnila) Fabia, ale ta je pro rodinu mala. Stokonovy benzinak bohate staci, zvlast pro prumernych 10 tis. km rocne.
V kazde diskuzi o Octavii se vzdycky vynori zastanci Kia Ceed (Kia Kia Slova-Kia). Proc ne, kdyz se to nekomu libi. Ale ja mezi ne nepatrim ...
TVK
Re: Tohle uz
Auto pro střední třídu? Ta v Česku jezdila v Oktávkách už před 10 lety. Octavia je nižší střední třída a Fabia se řadí mezi malé vozy, ta "střední třídě" nikdy nic neplnila.. Tímhle modelem chce jen škodovka nalákat lidi z rozhodně nižších příjmových kategorií, kteří když už si nekupují nepovedenou a ne o moc levnější Fabii, tak jim zkouší udat podstatně povedenější a větší Octavii, kterých se ale také mj. proti loňsku v Česku za prvních 5 měsíců prodalo o 23% míň než loni.
Vedoucí kolotočář
Skoda - Simply Never!
Kdyz uz Skodovku, tak Pašíka v dieselu, v metle a na hlinach... at maji majitele toaletnich hatepecek na koho nadavat, kdyz je na dalnici tedeicko osoli...
svobodnik Halik
Re: Skoda - Simply Never!
tato Vaše ironie byla vtipná tak před dvěma lety.....teď už je to spíše k pláči....
Karátek
Škoda
Motor stačí pro normální řidiče, jen magoři musejí mít silný motor, aby se mohli předvádět a v nejhorším zabíjet, to jsou frajeři. Každému vyhovuje jiný motor, já neuznávám diesel a zakázal bych ho vůbec do aut dávat. To je můj názor, diesel smrdí a to doslova a znečišťuje ovzduší větší mírou než benzín nebo LPG. V kamiónu beru diesel, ten veze velký a těžký náklad, osobák max. rodinu. Škodovka není špatná, nic proti ní nemám, ať si každý koupí co chce, hlavně nikomu nebudu vnucovat názor, že jedině tahle "značka" je nejlepší, většinou je ta "značka" nejlepší pouze pro lidi, co ji chtějí. Sám jsem měl Octavii 1.6 55 kW a úplně stačila na běžné ježdění i po dálnici. Ale kdo chce jezdit jak prase, musí si koupit něco jiného, je mi jasný.
Hanez
Re: Škoda
Já sice žádný fanda do aut nejsem, ale narozdíl od Vás v současné době naftový motor preferuji. Důvod je jediný - výrazně nižší spotřeba (okolo 4 litrů při mém stylu jízdy) a o něco málo nižší cena nafty. Nic proti benzínu nemám, ale opravdu mě zajímají jen provozní náklady.
Bohdanečák
Škoda?
Škoda auto - škoda peněz Za čtvrt melounu se dají sehnat vybavenější a hezčí auta....
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...