- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lidi, fakt se těším. Trojku kupuju už od roku 2001, na tuto čtvrtou v pořadí si brousím zuby někdy příští léto.
Já vím, spousta lidí teď bude psát, takové a makové názory, ale je každodenní požitek s ní jezdit do práce i na delší cesty. Krásně ovladatelná, rychlá, výkonná. Pohodlí jde dost stranou kvůli tvrdosti, taky jsem měl moc technických patálií, ale i tak budu v této fetiši pokračovat.
Teda ty výkony nic moc. Na běžnou jízdu určitě bohatě stačí 90 kW, taky nejsem žádný závodník. Ale na druhou stranu, když už bych si kupoval BMW, tak rozhodně ne kvůli klidné luxusní jízdě, to tu máme třeba Lexus. BMW bylo vždycky sportovnější. A ty motory 85 a 100 kW v naftě i benzínu moc nechápu. To je zase pro experty, co se potřebují vytáhnout, že mají BMW woe. Až na to, že je to trojka v naftě s 85 kW za 699 tisíc na lízačku. A ještě větší výsměch je řada 1.
takto uvazuje cech , bmw - auto abych s tim jezdil jak prase, bmw je v nemecku obycejny auto jako kazdy jiny
fotografovat zamaskovana auta. Staci si vzit par dnu dovolene, jezdit okolo mnichova nebo se tam posadit do kavarny s vyhledem na frekventovanejsi ulici. Takovych ulovku bude mit denne deset. Nemecke casopisy s auto-tematikou se stydi takove snimky uz uverejnovat
na projížďku někam k německému Velkému Javoru, tak tam potkám zamaskované BMW. Já jsem ale špion
Takový samolepky má na Š120 jeden starej strejda ze vsi kam jezdím na chalupu, aby tím zakryl prorezivělé díry v karoserii. Doufám, že jej nějakej redaktor nevyfotí i když do Mnichova (ani Hradiště) s tím ten strejda nejezdí.
To jako ten 1,5l trivalec je vykonem dal nez dvoulitrovy ctyrvalec? 150KW je neco pres 210 koni. Tak si to opravte...