- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opravte si prosím měnu u cen za přestupky na Slovensku. Co vím, tak tam se již nějaký ten pátek platí eurem... nebo, že by se pokuty platily stále ve slovenských korunách????
V celém článku je to přepočítané na koruny, proč by zrovna u Slovenska být nemělo :-))
většina čuňat do ciziny autem nejede. kdo je na silnici denně, tak ví jaká je doopravdy realita, že trpišovský je mediální masáž, ale v reále ho potkáte jednou za půl roku. ale denně potkáte hromadu řidičů co např. na křižovatce šetří blinkry apod. a tihle pomalu "bezpečně" jedoucí se do ciziny bojí, páč ví, že tam by ten svižný provoz neudejchali.
Ti Slováci z nás asi mají pořád komplex, když musejí tak často pokutovat cizince a zvláště Čechy.. Jako hlavní problém mi tam přijde, že tam není jasně vidět, kde je konec a kde začátek obce, resp. že i silnice mimo obce častokrát patří do obce. Jel jsem takhle asi 10-15 km úsekem, kde nebyla zástavba a kde se muselo jezdit jen padesátkou. Na konci tohoto úseku mě zastavili příslušníci a vyměřili mi pokutu za překročení rychlosti o 3 km/h, jel jsem 53 km/h místo padesátky. Ještě zvláštnější na tom bylo, že mě v tomto úseku předjížděl nedočkavý kamion se slovenskou SPZ, kterého samozřejmě nezastavili. Připadá mi hloupé takhle buzerovat Čechy, když na nás Češích mají Slováci vždycky nějaký profit - práce, VŠ zadarmo atp.
Informácia pre málo informovaného Čecha od zakomplexovaného Slováka:
dopravné predpisy na území SR sú všeobecne platné pre všetkých a zrejme bude pre vás veľkým prekvapením, že pokuty za ich nedodržanie dostávajú všetci bez ohľadu na národnosť.
Začiatok obce býva zvyčajne označený tabuľou s jej názvom, pričom koniec obce je označený preškrtnutým názvom. V podstate sa dá povedať, že je to vcelku štandardné označenie európskeho charakteru a väčšina vodičov s tým nemá zásadnejší problém.
No a na záver: ten vami spomínaný profit je naprosto obojstranný. Určite sa vám to bude zdať málo pravdepodobné (ak nie nemožné) ale i my tu na Slovensku máme mnoho pracujúcich a študujúcich Čechov!!!
Nikto ich tu však nepovažuje za niečo mimoriadne, skôr to je úplne normálne...to ale asi bude pořád tím komplexem, že?
buď je ten ceník neúplný nebo jde prostě o prachy, to mi nikdo nevymluví. Jestli v uhersku zvedli pokuty, tak snad všechny ne. Skoro 30 000 za rychlost, ok, ale za předjíždění na zákazu, to je tak za 150 000 ne, nedání přednosti v jízdě taky tak a dopravní nehoda bez zranění za pul mega, se zraněním za mega a smrťák, tak to už je exekuce veškeryho majetku.
Proč by zrovna čeští piráti silnic měli platit víc a Poláci ne?
Nebo že redaktoři iDNES o prázdninách vypnuli mozek?
Nezapnuli ho ani v lednu, ani v únoru, ani v březnu, ani v dubnu, ani v květnu, ani v červnu, ani v červenci, ani v srpnu, ani v září, ani v říjnu, ani v listopadu, ani v prosinci.
Nevím jestli je to absencí nebo nechutí orgán používat, ale každopádně nejde jen o prázdninový jev.
za překročení rychlosti v obci o 100 km/hod hrozí ztráta řidičského průkazu na šest měsíců - tak to je teda hustý :))
Celej ten odstavec je divnej, nevěřim že za 80ku v obci dostane člověk v rakousku pokutu 3 600 korun. To bude určitě mnohem větší pálka. A stejně tak pochybuju, že pokud v obci člověk pojede 150, budou diskutovat o tom, jestli mu vzít řidičák nebo ne. Já dostal ve Švédsku při 84 na 70ce pokutu zhruba 6 000Kč.
Ach jo, můžete mi někdo vysvětlit, proč v krátké době už podruhé nazývá IDNES všechny, kdo způsobí dopravní přestupek, oblíbeným pojmem "piráti silnic"?
a ty jsi v tom článku takovou definici piráta četl, nebo sis ji právě vymyslel?
to jen v česku si neumíme udělat pořádek na silnicích.....................