Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Francouzská auta mají v Anglii problém. Zabrzdí je i spolujezdec

Když začal zaměstnanci úklidové firmy v anglickém Kentu zničehonic prudce brzdit jeho Citroën C3 Picasso v rychlosti 110 km/h, jen těžko mohl tušit, co to bude znamenat pro francouzské značky v Anglii. A to hned pro tři automobilky, které pro ostrovní trh musely přestavět své modely na pravostranné řízení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pritt

no jo, francouzi

ne nadarmo říkají angličané o Francii, že je to poslední komunistický stát v Evropě a že francouzi mezi stávkama a demonstracema nemají čas nic kloudného vyrobit....

0/0
19.7.2011 18:15

Jolika

Re: no jo, francouzi

je mi vas doopravdy lito. Ale omezenost neni trestny cin.

0/0
22.7.2011 11:42

djrhedy

Re: no jo, francouzi

;-D tak mají v Anglii jezdit po správný straně silnice a nevymejšlet si :-P

0/0
27.7.2011 20:28

Karátek

Brz. světla.

Když brzdí spolujezdec, svítí vůbec brzdová světla? ;-D

0/0
19.7.2011 10:17

dolch

Chyba prodejců

to byla určitě auta určená pro autoškoly :-)

0/0
19.7.2011 7:51

Pan_Tau

U renoltu se tomu nedivím,

auto s <|> ve znaku, auto plné zázraků...

0/0
18.7.2011 15:05

mak1_re

Dobrá zpráva -

jestliže francouzské auto brzdí, znamená to, že se i rozjede ....:-P

+1/0
18.7.2011 13:09

Vedoucí kolotočář

Re: Dobrá zpráva -

No pozor, roztlaceni z kopce se ale nepocita... :-)

0/0
20.7.2011 21:08

dantencl

ona to je i výhoda

potkal jsem hodně dvojic, kde z páru řídil spolujezdec, a ten za volantem víceméně jen plnil časté pokyny spolujezdce. Pro takové dvojice by to naopak byl trhák, spolujezdec by ušetřil pokyny, jen by přibrzdil. Pak manželky příliš sportovních řidičů by nesšlapovaly podlahu, ale rovnou brzdu, takže by takoví řidiči tolik nejančili. A do třetice když jeden má brzdu a druhý plny, oba řidičáky, tak to setsakra musí být spolu souladní, takový kurs pro nastávající manžele/páry.

0/0
18.7.2011 10:33

2kedar

Je smutné...

Že se ještě lidi nedokázali domluvit na tak zásadních věcech, jako jsou míry, váhy, či která strana vozovky je ta "pravá" pro jízdu....  Galony/Litry , Palce/Centimetry.... atd. atd.Člověk si za ten chaos může sám!!Rv

0/0
17.7.2011 21:40

Behoun

Re: Je smutné...

Tak pravda i v kazde Galaxii se mluvi anglicky, jen tady na zemi mame reci jako maku ....

+1/0
18.7.2011 16:16

Kulhánková, dcera

Re: Je smutné...

V každé galaxii. S malým g. S velkým jen takto:  V celé Galaxii. Galaxie s velkým G je jen jedna.

0/0
19.7.2011 9:10

medved.m

Pěti slovy:

Na co šáhne ruka žabožrouta...

+2/0
17.7.2011 21:15

Komanchg

A co na to Clarkson?

0/0
17.7.2011 19:58

2kedar

Re: A co na to Clarkson?

Ten jezdí sám ;-D

0/0
17.7.2011 21:33

Vedoucí kolotočář

Dalsi dukaz, proc je skoda, ze Hitler neobsadil Anglii...

...protoze by tam dnes Anglani jezdili vpravo, jako vsude u slusnych lidi na svete. :-)

0/0
17.7.2011 18:00

Gandalff

Re: Dalsi dukaz, proc je skoda, ze Hitler neobsadil Anglii...

Ani do Indie, Japonska, Indonésie či Austrálie se Áda pravděpodobně nedostal. Tam se totiž také dosud jezdí vlevo. Ale že by to byli neslušní lidé, o tom mi nic není známo...

+2/0
17.7.2011 21:57

Leinad

Nojo

Každá automobilka má nějakou svojí chybku čekající na odhalení.

Jednou to zchytala Toyota za špatný koberec na místě řidiče (mimochodem k nehodě nedojde, když si normální střízlivý řidič všimne "že to jede"), nyní je řada na Citroen. ;-D Copak automobilky a novináři, na kohopak se domluvíte příště? Která automobilka prohraje další kolo téhle hry?

0/0
16.7.2011 23:41

Karátek

Re: Nojo

Chybka? Docela velká a nebezpečná chybka. ;-D

0/0
17.7.2011 13:57

S.D.I.

stejně

Stejně si myslím,že každá automobilka má nějakého kostlivce ve skříni:-(

+2/0
16.7.2011 23:07

nepetr

Hlavně

že je to levný auto ne?;-D Frantíci se snad nikdy nenaučí vyrábět autaRv. Francouz a technika rovná se průšvih;-(

0/0
16.7.2011 19:47

bushman 777

Re: Hlavně

Pravda.Frantíci ať dělaj sýry a víno.V tom jsou dobří(i když s vínem jim na soutěžích dávaj ''na prdel''kalifornský a jiný vína z jižní polokoule).Auta a´t nechají dělat Němce,a jejich filiálky po světěX

0/0
16.7.2011 21:14

duch zavražděného iuose

hmm

http://www.auto.cz/vw-svolava-71-tisic-americkych-jett-klakson-netroubi-56594

http://www.autorevue.cz/default.aspx?textart=1&article=2011

http://www.tipcar.cz/vw-svolava-minivany-touran-do-servisu-796.html

dále pak stačí zavítat na kterékoli vw (a jiných D značek) forum a je jasné, že se dojče mašínen sypou stejně jako jakákoli jiná ;-D

+1/0
16.7.2011 22:07

Kazeasch

Re: hmm

Přesně tak. Poslední spolehlivej VW byl Kübelwagen ;-D

0/0
19.7.2011 12:26

medved.m

Re: Hlavně

Ve víně že jsou dobří?8-o

Hmm, to možná pro někoho, kdo doteď  ochutnal maximálně Pražský výtěr.

+2/0
16.7.2011 22:42

p555

Re: Hlavně

to si nesmite kupovat francouzske vino stolni... to se tam pouziva na umyvani stolu...

0/0
21.7.2011 14:11

smet

Re: Hlavně

A jaképak že angličani vyrábí auta ... ? Nu v podstatě žádná .. Rolls, Bentley, MG, (range)Rover už nejsou jejich ... Tak snad jedině Aston, a pak custom garážovky jako McLaren ... trochu potupa pro "automobilový" národ na který si tak ve svých pořadech rádi hrají ... To i pitomý Italové či Francouzi mají "svoje" ( i když co je dnes svoje) automobilky které nemuseli prodat aby nekrachli ...

0/0
18.7.2011 13:58

Kei: místní od roku 2001

No hlavně, že EU sjednocuje...

...i čáry na silnici, když jí nevadí britské ježdění v protisměru.

0/0
15.7.2011 23:45

Stoura

Re: No hlavně, že EU sjednocuje...

Poslední, kdo měnil stranu, kde se jezdí, bylo myslím Švédsko. Náklady byly tak obrovské, že to už nikdo další raději nezkusil.

0/0
16.7.2011 1:02

Leinad

Re: No hlavně, že EU sjednocuje...

To se musí postupně, napřed TIR a autobusy, a až pak ostatní.

0/0
16.7.2011 23:34

dino_na_idnes

Re: No hlavně, že EU sjednocuje...

;-D;-D;-DR^

0/0
17.7.2011 16:29

mfric

Re: No hlavně, že EU sjednocuje...

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
18.7.2011 13:09

rime

Re: No hlavně, že EU sjednocuje...

;-D;-D;-D;-D;-D;-DR^;-D

0/0
18.7.2011 16:28

dino_na_idnes

Re: No hlavně, že EU sjednocuje...

Nevíte nějaké pdrobnosti, jak to technicky provedli? Mně přijde, že dnes už to není možné čistě z důvodu hustoty dopravy, v každém okamžiku máte na silnicích spoustu aut a těžko říct "od nového roku v protisměru", co udělají ti, co budou zrovna v tom okamžiku na silnici? A pak, řidičák dnes dostane prakticky každý a zdaleka ne každý je schopen si v hlavě přepnout všechna pravidla naopak (a vůbec řídit auto s volantem na druhé straně)...

Zkrátka, i kdyby se podařilo vyřešit finanční stránku, klíčový problém vidím v lidském faktoru.

0/0
17.7.2011 16:37

Leinad

Re: No hlavně, že EU sjednocuje...

Já si dovedu představit (i když dost těžko) zákaz jízdy pár minut před a pár minut po. Kdo jede přes půlnoc, tak bude od 23:XX hledat vhodné místo k odstavení (parkoviště, benzinka,... - ne pruhy) a v 0:05 bude povoleno pokračovat v cestě. Na dálnicích možná navíc zvláštní pravidla - lokálně popsaná na tabulích nebo rozhlášená dopravním policistou na místě.

0/0
20.7.2011 12:07

Egi90

Re: No hlavně, že EU sjednocuje...

Dovolím si vás popravit...poopravit: V protisměru jezdí prakticky celý svět, pouze Britové, Australané a ještě pár drobných národů. :-)

0/0
16.7.2011 15:40

huggate

Redakce iDNES

Hm, redakce se prave probudila... Tenhle porad s timhle problemem byl snad jiz pred dvema mesici na BBC1. Porad sejmenuje "Watchdog", coz je obdoba naseho poradu Cerne ovce. No jo, redakci iDNES vsechno nejak trva.... Uspech je, ze se o tom vubec pise. I kdyz tahle zprava je v CR absolutne irelevantni... ;-D

0/0
15.7.2011 20:10

xdriver1

No jo žabožrouti :)

každej sudej den stávka a jednou do měsíce generální... Vůbec se nedivím, že už nestíhají přemýšlet o pořádných věcech...

+1/0
15.7.2011 20:07

Ten co odhlasil předplatne MF

Re: No jo žabožrouti :)

...tak promluvil línej, užvaněnej,závistivej, křivej a zkyslej českej knedlík s pivní pěnou u huby.......

+1/0
15.7.2011 21:21

Geafer

Jo vzpomínám

jak jsme byli autem v Anglii a švagrová při výjezdu z ulice si nevšimla chodce, naštěstí se rozjížděla, takže hned zabrzdila a chodec v pohodě. Ale automaticky se na mně na místo spolujezdce podíval a začal mi nadávat. Tak jsem mu ukázal ruce za hlavou a rozjeli jsme se dál. Chudák moc nechápal, jak to vlastně řídím :)

0/0
15.7.2011 18:54

Zůstaň nad věcí, baby

Re: Jo vzpomínám

:-)měl jste dát za hlavu ještě i nohy, aby to bylo výmluvnější

0/0
17.7.2011 14:36

Lotus II.

C3 Picasso

Hned po Multiple adept na nejodpornější auto historie.

0/0
15.7.2011 18:22

hnusil pátý

Re: C3 Picasso

Videls Fabii sedan?

+1/0
15.7.2011 23:15

Leftism and censorship killer

Proč se firmám kupují francouzi na ježdění?

Ty 3 roky odjezdí i francouz (i když asi ne úplně bez chyb, ale nakonec proč ne) a pak jde pryč (podobně třena Opel).

na co kupovat kvalitního japonce, u kterýgho se platí mimo značky i to že vydrží.

0/0
15.7.2011 18:21

Jardajar

Re: Proč se firmám kupují francouzi na ježdění?

Hlavně firma do 3 let zkrachuje, tak co.

0/0
16.7.2011 17:43

fsp

Kdyby tam jezdili normálně

mají po problémech. Jediné pozitivum, které přinesl Hitler do obsazených zemí.

0/0
15.7.2011 17:22

BMG

Re: Kdyby tam jezdili normálně

A co je to "normálně"? Jen otázka zvyku.

0/0
15.7.2011 18:52

Stoura

Re: Kdyby tam jezdili normálně

Hitler to u nás jen urychlil. Přípravy na změnu probíhaly už před obsazením.

0/0
16.7.2011 1:04

RomanL

Re: Kdyby tam jezdili normálně

... a šlo to během 24 hodin... ;-)

0/0
18.7.2011 8:47

Carmel Tel

amaterizmus najhorsieho druhu

Pre majitelov citronov trpke pousmiatie;-DR^

0/0
15.7.2011 16:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.