Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Britové našli nejhorší auto. Má podvozek z bmw a brzdy audi

Britská pojišťovna odhalila nejméně spolehlivé auto. Jmenuje se Monster Mk1 a sestavili ho na papíře z devíti různých součástí automobilů, které podle statistik nejčastěji trpí závadami. Ani jedna část monstra není od Škody nebo japonských vozů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bijec5

Ja nedam dopustit

na korejceR^ (jizni, ne severni)

0/0
23.7.2011 10:47

juzekcz

Průměr

Bracha sežral dvě kuřata, já neměl žádné. Ale v průměru jsme oba hezky nažraní.

0/0
21.7.2011 19:01

osk

Mazda 323F (1998)

12 (skoro 13) let bez jediné závady (kromě žárovek apod., idkyž a to byli překvapení všude v zadních světlech vydržely 11 let)

0/0
21.7.2011 18:02

Jiřik

A co ochrana proto korozi?

Tu by mohli převzít ze Škody 100, nebo z kamionů Scania ;-)

0/0
20.7.2011 10:30

Dlakodlak

Re: A co ochrana proto korozi?

Nějak mi unikl smysl tohoto...

0/0
21.7.2011 7:41

__XXXX___

Re: A co ochrana proto korozi?

proč chodit tak daleko? Stačila by koroze z Felicie ;-D

0/0
23.7.2011 8:01

mirda66

Kdysi

(25 let tamu nazád?) mi někdo říkal, že Saab dělá auta z nerezu. Fantastický, ale nereznou a nový auta se neprodávaj... Stejně tak jsem zaslechl, že automobilky mají sběrnou databázi s kazivostí součástek (od servisů a od prodejců náhr.dílů). Nu a výrobní linky pak ladí tak, aby opravdu autíčka vydržely záruku a den. Nejsem od fochu, ale obchodně tomu věřím! (vyráběl byste někdo auto, proboha, s trvanlivostí 15 let - byť o polovinu dražší?)

0/0
20.7.2011 9:45

TrueRobos

Re: Kdysi

Tak tohle naprosto brilantně platí u Sony. Většina malé elektroniky od nich vydrží nějaké tři roky a pak za podivuhodných okolností exne. Během 1 roku jsem viděl pojít tři stejné foťáky víceméně stejným způsobem. Člověk pak začne věřit na zabudované "kurvítko" 8-o

0/0
21.7.2011 20:57

Fox Mulder

Re: Kdysi

Ano, Sony Playstation totéž! 3 roky a dost.

0/0
22.7.2011 2:41

Neznám špinavé peníze

Re: Kdysi

Na "mrvítka", neboli kaziče výrobků po záruce existují vývojová oddělení. Častý jev u LCD monitorů, zatímco stará 17" ADI Microscan už funguje cca 13 let bez jediné závady.

0/0
29.7.2011 17:52

Niky79

KTERY RENAULT MEGANE?

Pokud vim, byly celkem tri generace...

0/0
20.7.2011 9:29

mirda66

Re: KTERY RENAULT MEGANE?

já mám von deutche 2004, tedy verzi 1  a zatím "jen" výměna cífky (2tisíce). Dělalo to motoricky psí kusy. Jelo na 4, na 2, někdy na 3 válce.Nevyzpytatelný elektrický stroj. Kámošovi totéž auto zapálila elektrika tak, že sotfva stihnul vylézt.

0/0
20.7.2011 9:37

Baround

Re: KTERY RENAULT MEGANE?

Myslím že je to fuk :-)

0/0
21.7.2011 11:41

t.varga

dobrý článek

pro babičku :-P

0/0
19.7.2011 8:04

Gunter von Bahnhof

Re: dobrý článek

máš babičku v servisu?

0/0
20.7.2011 14:02

fotrtom

kolo fuji

4 roky - jedenkrát výměna řetezu -  po cca 2500 km. jednou defekt..jinak nic...nic neklepe ani nevrže..a nesmrdí...klimatizace přirozenou cestou, tj větrem...sem tam mi do něj naprší...

0/0
19.7.2011 7:19

hnusil pátý

Re: kolo fuji

ja menim retez po tisici km, tj. petkrat rocne, po 3-4 vymenach retezu menim pastorky a po 5ti vymenach retezu taci.

0/0
19.7.2011 8:38

stjan

Re: kolo fuji

Taci_?Co to je_?

0/0
19.7.2011 8:53

Dlakodlak

Re: kolo fuji

Vzhledem k tomu, že příspěvek výše je bez diakritiky, tak měl autor zřejmě namysli "táci" tedy převodníky...

0/0
21.7.2011 7:41

Baround

Re: kolo fuji

V tom případě asi myslel "tácy" :-)

0/0
21.7.2011 11:42

sun.alex

Re: kolo fuji

To je nějaké divné...Podle všeho řetěz měníte nesmyslně brzy...Zkuste ho měřiti přes 10 článků a hranice je 133 mm...Je rozhodně zbytečné taktéž měniti jak kazetu, tak převodníky...Funkčně vyhovují po mnoha desítkách tisíc kilometrů, možná tak pastorky s malým počtem zubů se ojedou dříve,ale jinak...Zřejmě kolo servisujete někde u odborníků, kteří z Vás mají docela dobrý vejvar...:-/

0/0
21.7.2011 21:21

Neznám špinavé peníze

Re: kolo fuji

Zabudujte si místo řetězu kardan a sekvenční převodovku, to vám vydrží mnohem déle, jen budete měniti olej. ;-D

0/0
29.7.2011 17:54

honza76

Mercedes levnejsi nez se zda

Mercedes C220 CDI, za 4 roky pouze 2x dezinfekce klimatizace a 4 x dolivani oleje. V aute stale nic nevrze ani neklepe.

0/0
18.7.2011 22:57

Dusan321

Re: Mercedes levnejsi nez se zda

Tak to je jasny, ze pres ten traktor co je pod kapotou neni slyset nejake vrzani. ;-D

0/0
19.7.2011 9:45

opice_na_gume

Re: Mercedes levnejsi nez se zda

nojo, pane, musite s tim taky jezdit a ne do toho jen lit dezinfekci :)

+1/0
20.7.2011 14:57

bwhalcin

zavěšení kol BMW

Ví někdo, jak vypadá to zavěšení kol u nové M3? Já se přiznám, že ne:-/. Nechci být rýpal, ale zrovna nezávislé zavěšení kol ála BMW se mi nikdy nezdálo tak špatné.

.. ostatním značkám a modelům se asi není moc co divit. Že se tu objeví Megane jsem docela tušil. Ještě tam chybí výfuk z Oplu Vectra a je to dokonalé.

0/0
18.7.2011 22:34

mimouch

Re: zavěšení kol BMW

Životnost některých podvozkových dílů u BMW není nijak zázračná, ale v tomto případě je na vině spíš způsob používání toho auta, tedy jízdní styl majitelů "emtrojek", než nízká kvalita.

0/0
19.7.2011 4:33

bitkar

Re: zavěšení kol BMW

zas asi ale clovek rika, ze by to na ten zpusob uziti melo byt dimenzovano.

0/0
19.7.2011 9:37

bk89322

Re: zavěšení kol BMW

Taky bych si tipl, ze tomu daji nekolikrat poradne zabrat na okruhu a potom tvrdi, ze se to stalo v normalnim provozu, aby se to zaplatilo ze zaruky.

0/0
22.7.2011 8:48

Dukátštan

Plesk

Nejspolehlivější je KIA . U ní máte 7 let zajištěno,že vám za velké peníze každý rok ošetří auto a připraví si závadu na další přijetí do servisu. Výhodou bude taky při druhé garančce možnost se objednání už na čtvrtou;-D;-D;-D

0/0
18.7.2011 18:23

LUF4

Škoda AIDS

To byl připravovaný model Škodovky za sociku a měl se vyrábět na Slovensku  (Auto Idúce Do Servisu)

+1/0
18.7.2011 16:49

Business Rule Engine Architect

Nejspolehlivější je Alfa Romeo 159

Říkejte si, co chcete. Mám ho pět let, najeto 120 tisíc. Počet závažných závad = 0. Ostatní závady: odtah, zamrzlo palivo, vybití baterie, žárovky (měním sám, je to snadné), chvění řadící páky (dlouhé, či krátké jakési lanko, už nevím). NEjméně spolehlivý vůz u mne = jasně BMW. Má je brácha, pořád problémy s elektronikou. Alfě se o nočním vidění ani nezdá, ale zase se jí pak nemůže rozbít. NAvíc brácha zůstal stát na kulaťáku tak šikovně, že ho celý zablokoval. :-) Typ poruchy nevím.

0/0
18.7.2011 16:33

male_zvire

Re: Nejspolehlivější je Alfa Romeo 159

A ještě tu o Červené Karkulce, prosím ;-D

0/0
18.7.2011 17:52

antiprazan

Re: Nejspolehlivější je Alfa Romeo 159

No nechci Vám brát iluze, ale Alfy jsou náchylné na různé závady. To že máte ten lepší kus, tak to vám přeji, ale tvrdit o Alfě, že je spolehlivé auto, nenechte se vysmát. Jo a taky záleží na tom jakého roku výroby je dané auto, jestli má bráchy plečku  z roku 95 tak to se ani nedivím, že nejezdní :-)

0/0
18.7.2011 18:49

zbiro

Re: Nejspolehlivější je Alfa Romeo 159

kouknul bych se na přední ramena, a silentbloky. S tou spolehlivostí nevím, ale kdybych si mohl sám za sebe vybrat auto a neohlížet se na rodinu a praktičnost, jdu do Alfy taky R^

0/0
19.7.2011 12:10

petr_kkk

Re: Nejspolehlivější je Alfa Romeo 159

Udělat závěr z jedné zkušenosti to chce hodně fantazie.

Závěr: Každé auto je "nejspolehlivější", protože vždy se najde někdo komu 5ti leté auto vydrží 120.000Km bez poruchy.

Nelogika dovedená k dokonalosti dle vás: Každé auto je zároveň nejnespolehlivější, protože se vždy najde někdo, kdo by ho nejradši rozkopal.

0/0
20.7.2011 14:54

Pěkný Nick

A proto pro angličana je nejlepší

Jaguar. Ovšem POZOR ! Jak říká jedno britské přísloví: "Jaguáry musíte mít dva. Jednoho máte v servisu a s tím druhým jezdíte." :-)

0/0
18.7.2011 16:07

LUF4

Re: A proto pro angličana je nejlepší

Na druhém jezdíte

0/0
18.7.2011 16:46

Pěkný Nick

Re: A proto pro angličana je nejlepší

"Na" autě zřejmě jezdíte vy. Já jezdím "v" autě. Apropó; jak na té střeše sedíte ?

0/0
18.7.2011 17:44

duschman

Re: A proto pro angličana je nejlepší

Je Jaguar a jaguar, jen to chce pochopit :D

0/0
18.7.2011 19:36

Pěkný Nick

Re: A proto pro angličana je nejlepší

Dobře tedy; pojdme se bavit o jaguáru-zvířeti.

0/0
18.7.2011 19:47

nikotino

Re: A proto pro angličana je nejlepší

Jenže oni to opravdu říkaj tak jak píše LUF4;-D

0/0
18.7.2011 21:19

Pěkný Nick

Re: A proto pro angličana je nejlepší

;-D;-D;-D R^ Dobrý !R^

0/0
18.7.2011 21:25

zase smazaný

Re: A proto pro angličana je nejlepší

Nerozumíš Slovenský?!!

0/0
18.7.2011 22:15

Leinad

Blbost

Nesmyslně vzatá statistika na typ, s tím že typy častěji řízené horšími řidiči, dopadnou blbě.;-D

0/0
18.7.2011 16:05

JeFFik

Názorný příklad špatné práce statistika

Nevztekejte se nad výsledky statistik uvedenými v tomto článku, mohou být klidně pravdivé. Ale to jak tato čísla byla zpracována je blbost. Protože pokud vyhodnotíme spolehlivost nějakého auto (ať někoho taky nadzvednu) např. Renaulta :-) a ten bude mít druhý nejporuchovější motor, podvozek, brzdy, elektroniku a všechny ostatní skupiny které se hodnotí, ale nikde se neumístí na prvním místě, tak se žádná jeho součást v tomto teoreticky "nejhorším autě" neobjeví ale bude to zaručeně nejhorší auto ve skutečnosti.

0/0
18.7.2011 14:03

LUF4

Re: Názorný příklad špatné práce statistika

Moc mi není jasné že takové údaje mohou být ve statistice pojišťoven, nevěděl jsem že je možno pojistit auto proti poruše způsobenou výrobcem 8-o

0/0
18.7.2011 15:18

Dlakodlak

Re: Názorný příklad špatné práce statistika

Výrobce jako takový poruchu nezpůsobí, možná tak vyrobená součást. Ale ano, dá se pojistit proti poruše. U nás jsou to prodloužené záruky u dovážených vozů. Do dvou let běží standardní záruka a nad rámec dvou let se jedná o pojištění, které má sjednané importér s pojišťovnami, které se na toto zaměřují.

0/0
21.7.2011 7:46

atvar

Často si říkám, kdo ví opravdu dobře

která auta jsou spolehlivější. Soukromník, jako jsem já, to nemůže vědět. Když honím pár let auto a pak zase další, tak nemám nikdy přímé srovnání, auta už jsou zase o generaci jinde. V specializovaných servisech vidí většinou jen svoje značky.

Nevím, kolik je lidí, co jezdí ty statisíce km ročně a pořád střídají auta, případně mají na starosti v práci větší množství aut. Určitě takoví jsou, ale je otázka, kolik z nich diskutuje na idnes.

Jinak ale souhlas s tou skepsí ke statistickám ohledně spolehlivosti aut, protože tam je hodně faktorů, které statistika nepodchytí. Věřil bych víc názoru, klidně i pocitu, někoho z velkou praktickou zkušeností s autama.

+1/0
18.7.2011 13:59

Milenius

Re: Často si říkám, kdo ví opravdu dobře

Nikdo to neví, osobně mám nenáviděný Fiat a nemůžu si stěžovat, jistě, závady má každé auto, ale taky záleží na tom, jak se k autu chová jeho majitel. Mne nikde auto nenechalo, jen jednou mi klekla totálně baterka a jen díky kamarádovi jsem odjel. A nejblbější statistiky jsou ty z STK/TUV, protože tam se dá hodnotit jen to, jak se právě majitel o auto stará. Děda vždy pod svou Š105 dva týdny ležel a nikdy neměl žádný problém na STK. To ale neznamená, že to bylo nejspolehlivější auto. Podle mne nejspolehlivější  je to, které je vyrobeno moderní technologií, ale je co nejjednodušší. Takže to v tomto případě může být třeba Dacia. A jediná statistika, která by mohla mít nějaký význam, je prodej náhradních dílů. Nic takového ale není. A i to je trochu zavádějící, protože někdo může vyměnit tlumiče už ve 30 tisíci a jiný až ve 200 tisíci, když už tam ten tlumič v podstatě není (a právě lidé, kteří mají auto v nejhorším stavu, většinou mají plnou hubu řečí o spolehlivosti nějaké značky).

+1/0
18.7.2011 20:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.