Diskuze

Britové našli nejhorší auto. Má podvozek z bmw a brzdy audi

Britská pojišťovna odhalila nejméně spolehlivé auto. Jmenuje se Monster Mk1 a sestavili ho na papíře z devíti různých součástí automobilů, které podle statistik nejčastěji trpí závadami. Ani jedna část monstra není od Škody nebo japonských vozů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

bijec5

23. 7. 2011 10:47
Ja nedam dopustit

na korejceR^ (jizni, ne severni)

0 0
možnosti
JP

juzekcz

21. 7. 2011 19:01
Průměr

Bracha sežral dvě kuřata, já neměl žádné. Ale v průměru jsme oba hezky nažraní.

0 0
možnosti
OL

osk

21. 7. 2011 18:02
Mazda 323F (1998)

12 (skoro 13) let bez jediné závady (kromě žárovek apod., idkyž a to byli překvapení všude v zadních světlech vydržely 11 let)

0 0
možnosti
JE

Jiřik

20. 7. 2011 10:30
A co ochrana proto korozi?

Tu by mohli převzít ze Škody 100, nebo z kamionů Scania ;-)

0 0
možnosti
D

Dlakodlak

21. 7. 2011 7:41
Re: A co ochrana proto korozi?

Nějak mi unikl smysl tohoto...

0 0
možnosti
M

mirda66

20. 7. 2011 9:45
Kdysi

(25 let tamu nazád?) mi někdo říkal, že Saab dělá auta z nerezu. Fantastický, ale nereznou a nový auta se neprodávaj... Stejně tak jsem zaslechl, že automobilky mají sběrnou databázi s kazivostí součástek (od servisů a od prodejců náhr.dílů). Nu a výrobní linky pak ladí tak, aby opravdu autíčka vydržely záruku a den. Nejsem od fochu, ale obchodně tomu věřím! (vyráběl byste někdo auto, proboha, s trvanlivostí 15 let - byť o polovinu dražší?)

0 0
možnosti
MR

TrueRobos

21. 7. 2011 20:57
Re: Kdysi

Tak tohle naprosto brilantně platí u Sony. Většina malé elektroniky od nich vydrží nějaké tři roky a pak za podivuhodných okolností exne. Během 1 roku jsem viděl pojít tři stejné foťáky víceméně stejným způsobem. Člověk pak začne věřit na zabudované "kurvítko" 8-o

0 0
možnosti
N

Niky79

20. 7. 2011 9:29
KTERY RENAULT MEGANE?

Pokud vim, byly celkem tri generace...

0 0
možnosti
M

mirda66

20. 7. 2011 9:37
Re: KTERY RENAULT MEGANE?

já mám von deutche 2004, tedy verzi 1  a zatím "jen" výměna cífky (2tisíce). Dělalo to motoricky psí kusy. Jelo na 4, na 2, někdy na 3 válce.Nevyzpytatelný elektrický stroj. Kámošovi totéž auto zapálila elektrika tak, že sotfva stihnul vylézt.

0 0
možnosti
TV

t.varga

19. 7. 2011 8:04
dobrý článek

pro babičku :-P

0 0
možnosti
JK

Gunter von Bahnhof

20. 7. 2011 14:02
Re: dobrý článek

máš babičku v servisu?

0 0
možnosti
TS

fotrtom

19. 7. 2011 7:19
kolo fuji

4 roky - jedenkrát výměna řetezu -  po cca 2500 km. jednou defekt..jinak nic...nic neklepe ani nevrže..a nesmrdí...klimatizace přirozenou cestou, tj větrem...sem tam mi do něj naprší...

0 0
možnosti
HP

hnusil pátý

19. 7. 2011 8:38
Re: kolo fuji

ja menim retez po tisici km, tj. petkrat rocne, po 3-4 vymenach retezu menim pastorky a po 5ti vymenach retezu taci.

0 0
možnosti
H

honza76

18. 7. 2011 22:57
Mercedes levnejsi nez se zda

Mercedes C220 CDI, za 4 roky pouze 2x dezinfekce klimatizace a 4 x dolivani oleje. V aute stale nic nevrze ani neklepe.

0 0
možnosti
D

Dusan321

19. 7. 2011 9:45
Re: Mercedes levnejsi nez se zda

Tak to je jasny, ze pres ten traktor co je pod kapotou neni slyset nejake vrzani. ;-D

0 0
možnosti
JH

bwhalcin

18. 7. 2011 22:34
zavěšení kol BMW

Ví někdo, jak vypadá to zavěšení kol u nové M3? Já se přiznám, že ne:-/. Nechci být rýpal, ale zrovna nezávislé zavěšení kol ála BMW se mi nikdy nezdálo tak špatné.

.. ostatním značkám a modelům se asi není moc co divit. Že se tu objeví Megane jsem docela tušil. Ještě tam chybí výfuk z Oplu Vectra a je to dokonalé.

0 0
možnosti
MM

mimouch

19. 7. 2011 4:33
Re: zavěšení kol BMW

Životnost některých podvozkových dílů u BMW není nijak zázračná, ale v tomto případě je na vině spíš způsob používání toho auta, tedy jízdní styl majitelů "emtrojek", než nízká kvalita.

0 0
možnosti