- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bracha sežral dvě kuřata, já neměl žádné. Ale v průměru jsme oba hezky nažraní.
12 (skoro 13) let bez jediné závady (kromě žárovek apod., idkyž a to byli překvapení všude v zadních světlech vydržely 11 let)
Tu by mohli převzít ze Škody 100, nebo z kamionů Scania
Nějak mi unikl smysl tohoto...
(25 let tamu nazád?) mi někdo říkal, že Saab dělá auta z nerezu. Fantastický, ale nereznou a nový auta se neprodávaj... Stejně tak jsem zaslechl, že automobilky mají sběrnou databázi s kazivostí součástek (od servisů a od prodejců náhr.dílů). Nu a výrobní linky pak ladí tak, aby opravdu autíčka vydržely záruku a den. Nejsem od fochu, ale obchodně tomu věřím! (vyráběl byste někdo auto, proboha, s trvanlivostí 15 let - byť o polovinu dražší?)
Tak tohle naprosto brilantně platí u Sony. Většina malé elektroniky od nich vydrží nějaké tři roky a pak za podivuhodných okolností exne. Během 1 roku jsem viděl pojít tři stejné foťáky víceméně stejným způsobem. Člověk pak začne věřit na zabudované "kurvítko"
já mám von deutche 2004, tedy verzi 1 a zatím "jen" výměna cífky (2tisíce). Dělalo to motoricky psí kusy. Jelo na 4, na 2, někdy na 3 válce.Nevyzpytatelný elektrický stroj. Kámošovi totéž auto zapálila elektrika tak, že sotfva stihnul vylézt.
4 roky - jedenkrát výměna řetezu - po cca 2500 km. jednou defekt..jinak nic...nic neklepe ani nevrže..a nesmrdí...klimatizace přirozenou cestou, tj větrem...sem tam mi do něj naprší...
ja menim retez po tisici km, tj. petkrat rocne, po 3-4 vymenach retezu menim pastorky a po 5ti vymenach retezu taci.
Mercedes C220 CDI, za 4 roky pouze 2x dezinfekce klimatizace a 4 x dolivani oleje. V aute stale nic nevrze ani neklepe.
Tak to je jasny, ze pres ten traktor co je pod kapotou neni slyset nejake vrzani.
Ví někdo, jak vypadá to zavěšení kol u nové M3? Já se přiznám, že ne. Nechci být rýpal, ale zrovna nezávislé zavěšení kol ála BMW se mi nikdy nezdálo tak špatné.
.. ostatním značkám a modelům se asi není moc co divit. Že se tu objeví Megane jsem docela tušil. Ještě tam chybí výfuk z Oplu Vectra a je to dokonalé.
Životnost některých podvozkových dílů u BMW není nijak zázračná, ale v tomto případě je na vině spíš způsob používání toho auta, tedy jízdní styl majitelů "emtrojek", než nízká kvalita.