Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Automobilky si staví vlastní okruhy. Auta se tam učí jezdit

Než se nové modely představí veřejnosti, absolvují prototypy tisíce kilometrů v těch nejtěžších podmínkách. Velké porce kilometrů odjezdí také na speciálně konstruovaných testovacích polygonech. Namísto jízdy na čas na nich prototypy trénují jízdu na hrbolaté silnici, šplhání do kopce, jízdu v oblouku nebo klouzání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

bezdukátů

20. 7. 2011 22:04
u každé

továrny je vlastní okruh, protože určité procento sériové výroby se testuje ( zkouší ) jestli splňuje udávané parametry a auto je funkční jak má

0 0
možnosti
X

xavier.march

19. 7. 2011 23:00
pekne ten tudor

pretavili do S5 u audi :D

0 0
možnosti
T

Tvuj_Omyl

19. 7. 2011 10:20
slušný článek

mně se to líbí, i když Ehra-Lessien mi tam taky chyběl. Jinak velkej palec nahoru. Nemusí se tu pořád jen nadávat. R^

0 0
možnosti
6

666.hell

19. 7. 2011 9:56
VW

A co okruh Ehra-Lessien?

0 0
možnosti
MG

bitkar

19. 7. 2011 10:01
Re: VW

myslim, ze se nedaj vsechny okruhy napsat do jednoho clanku.

0 0
možnosti
MK

Tom Hagen

19. 7. 2011 9:53
The Best

Nejlepší je stejně Nürburgring Nordschleife  ;-)R^

0 0
možnosti
PB

georgetown1

19. 7. 2011 9:06
taková technická

aby člověk nemusel otočit volantem, musel by být okruh nakloněný o 90 stupňů - takže je v článku nesmysl ...

0 0
možnosti
JG

Jan Gutbayer

19. 7. 2011 9:35
Re: taková technická

Doporučuji prostudovat si fyziku pro střední školy... okruh je klopený a jednotlivé pruhy mají různý sklon, který pomocí gravitace působí na auto... čím vyšší rychlost, tím větší naklopení...

0 0
možnosti
L

lukasvoboda

19. 7. 2011 7:42
Super článek

Super článek dík za něj, nevěděl jsem jak Opel Kapitán vypadá, fotr ho po válce řídil, to ještě dělal Opel kopie amerik který pluly, dneska dělaj jenom německý sračky který všechny drncaj.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...