Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Automobilky si staví vlastní okruhy. Auta se tam učí jezdit

Než se nové modely představí veřejnosti, absolvují prototypy tisíce kilometrů v těch nejtěžších podmínkách. Velké porce kilometrů odjezdí také na speciálně konstruovaných testovacích polygonech. Namísto jízdy na čas na nich prototypy trénují jízdu na hrbolaté silnici, šplhání do kopce, jízdu v oblouku nebo klouzání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bezdukátů

u každé

továrny je vlastní okruh, protože určité procento sériové výroby se testuje ( zkouší ) jestli splňuje udávané parametry a auto je funkční jak má

0/0
20.7.2011 22:04

xavier.march

pekne ten tudor

pretavili do S5 u audi :D

0/0
19.7.2011 23:00

Tvuj_Omyl

slušný článek

mně se to líbí, i když Ehra-Lessien mi tam taky chyběl. Jinak velkej palec nahoru. Nemusí se tu pořád jen nadávat. R^

0/0
19.7.2011 10:20

666.hell

VW

A co okruh Ehra-Lessien?

0/0
19.7.2011 9:56

bitkar

Re: VW

myslim, ze se nedaj vsechny okruhy napsat do jednoho clanku.

0/0
19.7.2011 10:01

666.hell

Re: VW

o tom zadna, to souhlasim. Ale prece jen, nezminit okruh kde Bugatti Veyron prekonal rekord je trosku skoda.

0/0
19.7.2011 10:10

Tom Hagen

The Best

Nejlepší je stejně Nürburgring Nordschleife  ;-)R^

0/0
19.7.2011 9:53

georgetown1

taková technická

aby člověk nemusel otočit volantem, musel by být okruh nakloněný o 90 stupňů - takže je v článku nesmysl ...

0/0
19.7.2011 9:06

Jan Gutbayer

Re: taková technická

Doporučuji prostudovat si fyziku pro střední školy... okruh je klopený a jednotlivé pruhy mají různý sklon, který pomocí gravitace působí na auto... čím vyšší rychlost, tím větší naklopení...

0/0
19.7.2011 9:35

lukasvoboda

Super článek

Super článek dík za něj, nevěděl jsem jak Opel Kapitán vypadá, fotr ho po válce řídil, to ještě dělal Opel kopie amerik který pluly, dneska dělaj jenom německý sračky který všechny drncaj.

0/0
19.7.2011 7:42

bitkar

Re: Super článek

R^ dneska fakt dobry clanek.

0/0
19.7.2011 10:01

JeFFik

Re: Super článek

sice trochu drncaj, ale zatáčku projedou dvakrát rychleji a přitom bezpečně ;-)

0/0
19.7.2011 10:27

lukasvoboda

Re: Super článek

To každý ferarri, ale kvůli tomu si nenechám vymlacet vnitřnosti a pak ameriky se nenakláněj protože maj rám a tlustý stabilizátory, nevim o čem mluvíš, já projedu Cadillacem zatáčku 130 a přitom pluje.

0/0
19.7.2011 11:05

JeFFik

Re: Super článek

za prvé jsem nemluvil o Ferrari a za druhé jsem nemluvil o zatáčkách na dálnici.

Ano, ano podvozky starých amerik jsou vzorem pro auta, kterými je radost projet každou zatáčku.

Ano rám úžasně omezuje naklánění auta. 8-o

0/0
19.7.2011 11:40

hrcprcsalala2

Re: Super článek

Opel patřil Amíkům, takže nevidím moc důvodů označovat jeho produkci za kopie Amerik. ;-)

0/0
19.7.2011 11:51

samuel05

Re: Super článek

opel byl driv nez ho vlastnik "wilhelm von opel" prodal americanum nejepsi nemecka automobilka. Americanum se podarilo aby se zneho stala nejhorsi nemecka automobilka daleko za audi, bmw, mercedes, vw, porsche. Dorazil to americky manager Lopez v 90letech, ktery prisel z uzasnym napadem setreni na kvalite materialu a tak znicil dobre koncepty - Omega, vectra, Calibra ktere po roce zacali rezavet, motory vybuchovali atd....

+1/0
19.7.2011 21:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.