Diskuze

Automobilky si staví vlastní okruhy. Auta se tam učí jezdit

Než se nové modely představí veřejnosti, absolvují prototypy tisíce kilometrů v těch nejtěžších podmínkách. Velké porce kilometrů odjezdí také na speciálně konstruovaných testovacích polygonech. Namísto jízdy na čas na nich prototypy trénují jízdu na hrbolaté silnici, šplhání do kopce, jízdu v oblouku nebo klouzání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

bezdukátů

20. 7. 2011 22:04
u každé

továrny je vlastní okruh, protože určité procento sériové výroby se testuje ( zkouší ) jestli splňuje udávané parametry a auto je funkční jak má

0 0
možnosti
X

xavier.march

19. 7. 2011 23:00
pekne ten tudor

pretavili do S5 u audi :D

0 0
možnosti
T

Tvuj_Omyl

19. 7. 2011 10:20
slušný článek

mně se to líbí, i když Ehra-Lessien mi tam taky chyběl. Jinak velkej palec nahoru. Nemusí se tu pořád jen nadávat. R^

0 0
možnosti
6

666.hell

19. 7. 2011 9:56
VW

A co okruh Ehra-Lessien?

0 0
možnosti
MG

bitkar

19. 7. 2011 10:01
Re: VW

myslim, ze se nedaj vsechny okruhy napsat do jednoho clanku.

0 0
možnosti
MK

Tom Hagen

19. 7. 2011 9:53
The Best

Nejlepší je stejně Nürburgring Nordschleife  ;-)R^

0 0
možnosti
PB

georgetown1

19. 7. 2011 9:06
taková technická

aby člověk nemusel otočit volantem, musel by být okruh nakloněný o 90 stupňů - takže je v článku nesmysl ...

0 0
možnosti
JG

Jan Gutbayer

19. 7. 2011 9:35
Re: taková technická

Doporučuji prostudovat si fyziku pro střední školy... okruh je klopený a jednotlivé pruhy mají různý sklon, který pomocí gravitace působí na auto... čím vyšší rychlost, tím větší naklopení...

0 0
možnosti
L

lukasvoboda

19. 7. 2011 7:42
Super článek

Super článek dík za něj, nevěděl jsem jak Opel Kapitán vypadá, fotr ho po válce řídil, to ještě dělal Opel kopie amerik který pluly, dneska dělaj jenom německý sračky který všechny drncaj.

0 0
možnosti