Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ford chce ovládnout svět malým levným globálním modelem

Ford pracuje na novém malém a levném autě pro celý svět. Inspiruje se úspěchem indického modelu Figo. Ten už automobilka vyváží do padesáti zemí, nový model má oslovit ještě víc trhů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

;-)

one Ford

jsem zvědavý, jak globální strategie dopadne. Většina automobilek jde opačnou cestou. Zejména japonské automobilky mají zcela odlišné modelové řady pro domácí trh a východní Asii, pro USA a pro EU. Podtrhávají to ještě rozsáhlími hrátkami se značkami, kdy pro jednotlivé trhy mají řadu různých značek. Když už se nějaké auto nabízí ve více regionech, bežně pod jinou značkou, protože spadá do jiného segmentu.

0/0
21.7.2011 11:09

oblak

hmmm

nevím no...

udělejte auto jako byla fista rok 2006, nebo thalia, dejte tomu pořádnou antikorozní ochranu, rozumný motor, jednoduchý a přitom dobrý podvozek, cenu do 120 000 a lidi vám urvou ruce.

dejte do toho elektromotor, dojezd 80km, cenu do 200000 a taktéž vám lidi urvou ruce...

0/0
21.7.2011 9:54

yeraslow

Já doporučuji Wartburg 353

s š-válec s dvoutaktním motorem. Ten pude na dračku;-D;-D;-D

0/0
20.7.2011 22:59

_Xeon_

Re: Já doporučuji Wartburg 353

To š-válec má byť Drei Zylinder?;-D

0/0
20.7.2011 23:11

govi

Ať udělá někdo

auto typu Felicie (s novým motorem-samozřejmě) ! A s cenou cca 60tisíc . Svět mu bude ležet u nohou!!!

+2/0
20.7.2011 14:54

Le Miserable

Re: Ať udělá někdo

No, Dacii Logan, první ročníky, bys za těch pětapadesát mohl sehnat. Jinak nové, čerstvě vyvinuté, za šedesát? No, leda, bys měl na mysli v měně typu ukrajinská hřivna.

0/0
20.7.2011 22:41

persona-non-grata 2

Pro "třetí svět" bych doporučil reinkarnovat

Trabanta a čtyřkolového Velorexa;-)

0/0
20.7.2011 13:19

intago

Re: Pro "třetí svět" bych doporučil reinkarnovat

proč čtyřkolového, těch moc nepamatuju, tříkolovej, to bylo dělo!:-)

0/0
20.7.2011 13:52

persona-non-grata 2

Re: Pro "třetí svět" bych doporučil reinkarnovat

Ad 1 - za auto považuji pouze dvoustopé vozidlo (byť jsem kdysi dávno viděl čtyřstopé - nevím co to bylo, ale rozchod na zadní nápravě to mohlo mít tak 0,5-1 m)

Ad  2 - proč bylo? Tříkolový Velorex jsem naposledy viděl minulou soboru, ve verzi "kabrio" a evidentně s láskou udržovanej. Úplně jsem slintal závistí ;-)

0/0
20.7.2011 14:00

MikeXH

Auto do města za 150 beru

0/0
20.7.2011 13:17

intago

co takhle

hlavní rozměry atd? Jsem spokojen s Cliem, zas o tolik dražší nebyl a nemá erzacmotor na tři doby, ale suprový šestnáctiventil. Thalie je ještě levnější a kufr bude mít větší než tohle, tak nevím, nevím...:-/

0/0
20.7.2011 12:15

habr

Re: co takhle

Basa piv se tam vejde, před hospodou nezabere moc místa a domu z hospody si auto hodím na záda a donesu. Co víc dneska potřebuji

0/0
20.7.2011 12:34

legnaw

starinka

tak ako pežó udrzuje 206+, fiat punto classic...skodofka vselijake toury tak aj ford udrzuje staru fiestu...jetamtoho...

ale uznavam ze bola uspesna.

stale lepsie ako udrziavat favoritku/feldu

0/0
20.7.2011 12:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.