- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jsem zvědavý, jak globální strategie dopadne. Většina automobilek jde opačnou cestou. Zejména japonské automobilky mají zcela odlišné modelové řady pro domácí trh a východní Asii, pro USA a pro EU. Podtrhávají to ještě rozsáhlími hrátkami se značkami, kdy pro jednotlivé trhy mají řadu různých značek. Když už se nějaké auto nabízí ve více regionech, bežně pod jinou značkou, protože spadá do jiného segmentu.
nevím no...
udělejte auto jako byla fista rok 2006, nebo thalia, dejte tomu pořádnou antikorozní ochranu, rozumný motor, jednoduchý a přitom dobrý podvozek, cenu do 120 000 a lidi vám urvou ruce.
dejte do toho elektromotor, dojezd 80km, cenu do 200000 a taktéž vám lidi urvou ruce...
s š-válec s dvoutaktním motorem. Ten pude na dračku
To š-válec má byť Drei Zylinder?
auto typu Felicie (s novým motorem-samozřejmě) ! A s cenou cca 60tisíc . Svět mu bude ležet u nohou!!!
No, Dacii Logan, první ročníky, bys za těch pětapadesát mohl sehnat. Jinak nové, čerstvě vyvinuté, za šedesát? No, leda, bys měl na mysli v měně typu ukrajinská hřivna.
Trabanta a čtyřkolového Velorexa
proč čtyřkolového, těch moc nepamatuju, tříkolovej, to bylo dělo!
hlavní rozměry atd? Jsem spokojen s Cliem, zas o tolik dražší nebyl a nemá erzacmotor na tři doby, ale suprový šestnáctiventil. Thalie je ještě levnější a kufr bude mít větší než tohle, tak nevím, nevím...
Basa piv se tam vejde, před hospodou nezabere moc místa a domu z hospody si auto hodím na záda a donesu. Co víc dneska potřebuji
tak ako pežó udrzuje 206+, fiat punto classic...skodofka vselijake toury tak aj ford udrzuje staru fiestu...jetamtoho...
ale uznavam ze bola uspesna.
stale lepsie ako udrziavat favoritku/feldu