- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
skoro jak v nákladáku a ještě přitom stihnout řídit
7 stupnu mel Ford Escort RS (nebo to byla nejaka jeste ostrejsi verze) nekdy na konci osmdesatych let.
... dnešní motory při správném používání jsou docela prima volba!
Proč šestku...? Nebylo by lepší doplniti tříválec a čtvrtý hrnek...?
Kdyby to nebyla ekonomicky kravina, tipoval bych, že sedmistupňový manuál vyrobili jen aby později nikdo nebrblal, až přejdou jen na automaty
Asi stupidní dotaz, ale jak se tam řadí ta sedmá rychlost? Je to jako u zpátečky, jak je tomu u vozů VW nebo Škoda, tj. zatlačením řadící páky a zařazení jedničky, ale na opačné straně?
Zatlacovat se urcite nebude. Mozna to bude podobne jako ma razeni zpatecky BMW E36, jako jednicka, ale vic k sobe. Takze to bude treba jako petka ale vic od sebe. Ale dost mozna se pletu :)
kratsi prevody nejsou tezsi ale lehci ne? jinak na motorce bezne radim 7ku (ktera tam neni), takze bych ji klidne uvital
Taky jsem na motorce občas marně hledával sedmičku .
tím spíš že bohužel jednou asi příjde doba kdy manuál bude velá vyjímka. No alespon jako staří budeme moct vykládat o tom že jsem řídili uto s manuálem a že jsem jedni z posledních co to umí, a nikdo nás nebude poslouchat :-D
se mi uz zda dost. To bude mit asi hodne kratoucky kvalty co? jsem zvedavy na video, az nekdo natoci zrychlovani. To se ten otackomer bude pohybovat tak +- 1000 otacek ne?? Beztak pochybuju, ze nekdo bude zavodit na 6. kvalt. I na petku to asi uz bude slusna rychlost malokde dosazitelna, okruhy nevyjimaje. Maximalne tak cilovy rovinky. No jsem zvedavej, jak to zprevodovali.