- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mimochodem by mě fakt zajímalo kolik ta monstrózní propagace Škodovky ve Francii stála...
Ještě před pár lety nebylo možný koupit škodárnu pod půl mega (oktávku),potom přišla krize,za poslední měsíc jsem tady četl několik článků o masivním zlevnění oktávka-kombi,fabia-jakákoliv,o tom že se dá koupit elektrosuperb-základ půl mega plus úprava elektro 700tis,o tom kolik zaplatíme za reklamu-tedy co nám připočítají k ceně za konkrétní auta,potom jsem si přečetl co stojí dovoz auta z ameriky...Jenom mi tak nějak chybí článek o tom že za cenu elektrosuperbu si koupím jakýkoliv jiný auto s plnou výbavou bez toho že bych musel každý čtyři roky kupovat nový baterie za 700tis,a nebude to škodárna,o tom že se dá dovést třeba z Německa dobrý auto za 3tis.euro ojetý a za 10tis skoro nový ,že oktávka se 150tis. kilometrů se dnes prodává za 60tis.Já mám Focus kombi-najeto 180tis.-cena v bazaru 47tis.jsem spokojenej-měl bych si koupit škodárnu?Novou?Platit značkový servis abych nepřišel o záruku kterou mi stejně neuznají když příjde na věc?
Je to každého věc, co mu vyhovuje. Vaše srovnání je silně účelové, protože srovnáváte ceny nových vozů s vozy ojetými ne-li s vozy na sklonku jejich životnosti. Souhlasím že elektromobily je byznys hrající na "ekonotu" zákazníků sloužící především ke zvýšení zisků výrobců a nikoliv k podpoře ekologického chování a myšlení lidí. Sohlasím také s tím, že v ČR jsou nové vozy Škoda silně předražené. To je ale tak v še, s čím se dá s vámi souhlasit.
Naštěstí dnes máme výběr a nejsme odkázáni jako za bolševiků převážně na jednu dnes ještě k tomu pseudodomácí značku. Češi už se naučili chovat tržně, takže sbohem německá Škodo, klidně zdražuj. Už je na čase aby těch škodovek na našich silnicích ubylo. A teď do mě fandové škodovek.
Skoda. Simply never. Aneb děkuji, nechci. Je tu spooooousta jiných, levnějších vozů, třeba i s větší výbavou, která v pohodě splní moje požadavky na převoz z místa A do místa B.
zdraží o 1% procento aby následně v příštím roce po zavedení reforem naší vlády snížila o dalších 40% neboť na ta jejich auta nebudou mít už ani státní organizace... po seškrtání rozpočtu a lidi ne obyčejní ale normální lidi ta střední třída, kterou Klaus zapoměl podporovat, málo krade a má stále jakousi podivnou morálku, tak ta na to mít nebude určitě a ti bohatí ti se na nějakou škodovku můžou víte co né????
1%, to je opravdu katastrofa. Ale vzhledem k tomu, že škodovka stejně nevyrábí nic, co by mi vyhovovalo, může si zlevňovat či zdražovat co chce a jak chce...
To je to auto, co má na středovém tunelu pod rádiem ostrý roh přímo v místě opírání kolene pravé nohy? Děkuji nechci.
Kamarad, stastny majitel oktavky, namotoval v techto mistech u spolujezdce HF, takze presne proti levemu kolenu jsem tam mel kus plechu... Fakt safe a jeste se tomu smal, kdyz jsem nadaval.
Škoda auto = škoda času, škoda peněz.
Ať si zdražujou takový podauta přece nemůže nikdo kupovat.
Pokud budu chtít koupít např Octavii Elegance 2.0 TDI CR 103 kW 6-stup. mech.převodovka, vyplatí se mi zajet na Slovensko, ušetřím přibližně 58 000 Kč a pokud si prohlédnete výbavu, tak zjistíte, že je lépe vybavená, než jeho chudá příbuzná v Čechách. Čechy 594 900 Kč, Slovensko 21 949 € - 536 433 Kč
Mě ten přepočet v SK vyšel na cca 546.000,- Kc a v ceniku Škody vidim ještě druhou skupinu cen Octavia Edition CZ, a tam je uvedená konfigurace za 564 900. Ano je tam ještě rozdíl ale zdaleka ne tak velký. Když započtu možnost slevy, v Česku ji odhaduji na cca 40-50, na Slovensku nevím jestli mají stejné možnosti. Jestli je v té Octavia Edition CZ nějaký rozdíl oproti standardu netuším a ani to zjišťovat nebudu.
Ale jdi ty brepto. Felicia kombi 1,6 s plastovými pátými dveřmi, vystříkanými dutinami, natřeným podvozkem a plastovými podběhy - to byla poslední pořádná škodovka. Jako správný frikulín jsem nad ní kdysi ve firmě tak dlouho hořekoval až nadešel spavedlivý trest a dostal jsem oktávku. Se svým metrem devadesát jsem byl zvyklý naházet do filcky všechny věci, skočit za volant, pořádně se rozvalit a roztáhnout nohy ať větrají koule. Mohl jsem jet celou republiku a vylezl jsem v naprostý pohodě. V oktávce skončila sranda, nárazník od hrany kufru skoro půl metru - cokoli vytálnout z kufru bylo tak na odrovnání zad, nasoukat se za volat chtělo kurz akrobacie a po vyjetí z práglu jsem už před Brnem vyhlížel McDonalda abych se mohl narovnat a poskládat zpět do lidské podoby a provětrat zapařený nádobí. Jediná výhoda bylo oněch 100 koníků pod kapotou takže to krapet rychleji uhánělo ale toť tak vše.