- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Otec má 2l auto, docela velké, nafta, běžně s tím jezdí pod 4 litry na sto. Tak si říkám, kde se stala chyba u těch nových aut???
to ti věříme že jezdí pod 4 litry na 100, a teď tu o karkulce ....
Tak mi mame ve meste Micru z roku 1994, objem litr a spotrebu mame taky pod 5 litru. Pravda nema to tolik koniku, ale na postavani v zacpach je clovek stejne nepotrebuje, navic v poslednich dvou letech jedinou "opravu" co jsem na tom delal bylo vyndani svicek kdyz nechtela startovat, a ty svicky jsem po ocisteni vratil zase zpet a startuje na prvni otoceni klicku.
Tak nejak nevim co za tech skoro 20 let vymysleli, na dovolenou se stejne s timhle prtavim autem neda, na nakup staci, zena s nim jezdi kazdy den do prace 15km, ja nejak nevidim proc bych si mel kupovat tuhle novou ??
Jasne prehanim, tohle ma treba mensi emise, takze tam je jasne plus, ale jinak me uz nic moc nenapada.
Infinity M35h
Byl by pan Vokáč aspoň schopný opsat název bez chyby? Normálně by člověk čekal, že novinář zabývající se auty bude mít názvy automobilek v malíčku, ale v případě iDnes to evidentně neplatí. Nebo se příště dočkáme Porshe nebo Wolksvagenu?
Dobré by bylo, aby hlavně vyčarovali, ať ten motor není hlučný tak, jako všechny ostatní máloválcové motory.
Mám teď zkušenosti s tříválcovým jednolitrem v Yarisu a s 1.4MPi čtyřválcem ve Fábii. Nevím jak venku, ale ve Fábii vevnitř slyším všechno nad 3000 otáček už hodně. V Yarisovi tam mam 4500 a neslyšim skoro nic.... Nebude to jen o válcích.
Nejak mi to pripomina Polo G40, 1,3l s kompresorem a 115ps, spotreba 6l... a to vse jiz v roce 85 :-)
Jednu chybu udělali. Nehodili lano místním odborníkům. To by ten motor byl dvouválec, spotřeba 2,5 l a vydržel by milion kilometrů bez oprav.
Spotřeba na papíře 4,1 l/100km je sice hezká, ale většinou se v praxi zjistí že to moc nesedí. Jinak když zmenšování motorů může fungovat u dieselů, proč by nemohlo i u benzínů. Faktem je že koncem minulého století vývoj benzínů stál a diesely se krutě inovovaly. Teď se maká na benzínech, protože diesely narazily na emisní problémy a jejich vylepšování se začíná dost prodražovat, takže proč nejít cestou právě tohodle motoru? Vždyť má výkon a točák 1,6 16V z doby před pár lety.
Otázkou jsou dlouhodobé provozní náklady. Pokud každých 100 tisíc budete muset měnit třeba ten kompresor, úspora paliva přijde vniveč. Ale třeba budeme příjemně překvapeni a bude to fungovat.
dobre pojali vyrobu motoru, jen skoda ze tomu chybi jeden valec. Tomuhle jinak fandim.
Jestli to bude mit zvuk nadherneho HTP (Honim TRI Pisty), tak to bude radost vytacet. No jo, ale to uz pak nedosahnu deklarovane spotreby . Ale to nevadi, papir unese vsechno. Poradny PR a uspech je na svete