Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O Opel mají zájem Číňani i VW. Podle amerického majitele není k mání

Kolem Opelu opět začínají kroužit supi. S nabídkou na koupi prý nově přišel Volkswagen. Prodej německé značky vlastněné americkým GM před dvěma roky zkrachoval kvůli obavám z ruské konkurence.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SISIK

Opel "jede", teď není na prodej...

Vzhledem k tomu, že Opeů za Q+ a Q2 velmi slušně posílil a už doslova dýchá na záda třetímu Renaultu a druhému Fordu, nebude teď na prodej - to by byli v GM blázni... Tínm spíš, když má v šuplíku spoustu novinek, včetně elektrické Ampery...

0/0
27.7.2011 16:38

mukr

Mam takovy pocit

ze VW by rad Opel, protoze jim podstatne kazi kseft nizkymi cenami. Viz srovnani Touran a Zafira, Golf - Astra. Lidi proste nepotrebuji predrazene auto, staci jim rodiny vuz za rozumnou cenu.

0/0
27.7.2011 8:43

Vaclav Hanus

Opel je součástí GM od roku 1928 a je pro společnost stál???

Tuhle vetu v clanku:...Opel je součástí GM od roku 1928 a je pro společnost stále důležitý." ...mysli nekdo vazne????? A byl Opel soucasti GM i v prubehu WWII???

0/0
27.7.2011 7:30

Rimanus číslo 2

No VW

chce zošklivit další automobilku

0/0
26.7.2011 16:26

Rambo-x

Re: No VW

Naprostý souhlas,stejně jak se škodovkou,prvně jim sice pomohl,ale teď nás brzdí jak to jde protože se bojí že by jim škodovky konkurovaly,proto se dělají růmstery,fobie HTP a podobný předražený,slušněji řečeno neestetický auta;-(

Pro mě poslední škodovka byla felicia 1.3 MPi,teď už to má akorát škodovácký logo,jinak to nemá se škodovkou už nic moc společnýho.........sám jsem velký fanda škodovek,ale těch starých,mám 120tku,před pár dny jsem koupil rapida 135 a chystám se koupit ještě 110L,kromě toho mám trabanta a žigulíka

0/0
26.7.2011 16:42

1000mb

Re: No VW

Jasně že Škodovku brzdí,proto má každoroční nárůst výroby a prodeje.Bez VW bysme tady dneska montovali Thalie a Clia.Jinak ten vozový park,co máte,to je teda výkvět bez historické hodnoty.Snad jen ten Rapid,ten je i hezký,ale to ostatní....Když jste fanda,tak si pořiďte 1000MB,Felicii,nebo Erko...

0/0
26.7.2011 17:34

Rambo-x

Re: No VW

Na tem vozovým parku se pracuje,můj sen je mít všechny poválečné modely škodovky,ale musím postupně.......co já osobně si myslím že by jsme si poradili i bez VW,nj po revoluci se kvapem všechno řešilo kuponovou privatizací a podobnýma blbostma,kdo říká že by se škodovka musela prodávat renaultu nebo VW,nemusela,fungovala samostatně před válkou,i po válce tak nevím proč by nemohla fungovat sama i dnes........jen by se tam po revoluci musel dosadit někdo schopný,ne jak chytrolín Václav Havel a podobní ma**ři

0/0
26.7.2011 19:11

Two-by-four

Re: No VW

V 1989 byla Skodovka neschopna konkurovat zapadni produkci.  Kdo by to kupoval kdyz najednou byly na trhu auta technologicky o nekolik trid vepredu ?  Na rychle dohnani konkurence byly treba znacne financni prostredky a ty samostatna Skoda nemela.  Pred valkou samostatna byla, ale po 40-lete devastaci komunisty to byl zaostaly podnik, ktery by se bez pomoci sam neprosadil.

0/0
27.7.2011 2:05

Two-by-four

Re: No VW

Jen jako priklad, nekdy 1982-4 byla snaha prodavat ji treba v Kanade asi jen za $4000 !!!   A i za tak smesnou cenu se jich prodalo jen velmi malo.  A i to malo stacilo na to, aby Skodovce udelalo velmi spatnou reputaci ( mj. do 3 let to zde prorezavelo, servis byl spatny atd. )

0/0
27.7.2011 2:10

Rambo-x

Re: No VW

No a co,4000 dolarů se prodávala i u nás,si to přepočítej....cca 64 000 kč,u nás se prodávala v průměru za 65 000

Jo a v americe v té době prorazilo jen velmi málo evropských aut,v té době ještě v americe platila éra korábů s velkoobjemovými motory a na lidová auta těžko byli zvědaví

Jo a s tou korozí to je pěkná blbost,moje 120L je stará 26 let a karoserie původní,měněné jen lemy zadních blatníků,rapid je starý 25 let a to stejné,na tom jsem nemusel vařit vůbec nic.....určitě to hnije daleko méně než slavná koncernová felicie která je po 10 letech pomale zralá do šrotu jak byla prohnilá......když nebyl člověk lemra a vysříkal dutiny rezistinem tak to vydrželo déle než ty slavná auta západní produkce a servis zvládne každý de**l,takže se servisem bych problém neviděl

0/0
27.7.2011 11:25

Rambo-x

Re: No VW

Ale byla schopna konkurovat,párkrát jsem se svezl auty západní produkce té doby(opel vectra 1.6,renault 5)co vlastní kamarádi a můžu klidně říct že můj rapid z roku 1986 je klidně trumfne,toho renaulta R5 i moje 120L.........jediná modernizace oproti škodokám co já vidím bylo v té době motor ve předu,ale to já nepovažuji za výhodu,ale za nevýhodu,v zimě se dostanu i tam kam auta 4X4..........nemůžeš srovnávat škodovky s mercedesem,i dnes nemůžeš srovant fobii HTP s novým mercedesem,to byla auta vyráběná úplně v jiném segmentu

0/0
27.7.2011 11:14

Rhino

Automobilka

je stále v restrukturalizačním procesu, dnes by byl nesmysl, aby GM prodal Opel komukoliv, vzhledem k úspěchu nových modelů a posunu, který Opel učinil...

0/0
26.7.2011 12:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.