Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Milionová rána Mr. Beana. Rozbil raritní McLaren, který jede skoro 400

Komik Rowan Atkinson sice ve své nejslavnější roli působí jako pořádný nemotora, ve skutečnosti ale miluje rychlá auta a je i velmi zdatným řidičem. Svůj oblíbený McLaren F1 ale při poslední havárii pravděpodobně definitivně zničil. Těchto aut bylo vyrobeno jen 106 kusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomsle

Zdatnost autora

Nic proti, ale jen tak mimochodem- pokud auto má být vyrobeno ze skelného laminátu, tak je vyrobeno z epoxidové pryskyčice a skelného rouna - odtud skelný laminát. Ale výraz skelný laminát vyztužený uhlíkovými vlákny je blbost! Mac F1 je vyroben jen z uhlíkových vláken slepených epoxidovou pryskyřicí. Tudíž psát o tom, že skelný laminát vyztužený uhlíkem, je asi jako dát si rohlík a k tomu přikusovat chleba.... Buď jedno, nebo druhý. Dohromady prosím nééééé

0/0
8.8.2011 10:04

you.can

Re: Zdatnost autora

Mě ta kombinace zvláštní nepřijde, technologicky je to přijatelné

0/0
9.8.2011 9:59

Tomsle

Re: Zdatnost autora

Čistě teoreticky to možné je. Ale!!! Pokud stavíte takhle nadupaný auto a využíváte nejnovější materiály kde "honíte" každý kilo až deko, tak určitě nebudete používat materiál, který je sice levnější, ale jinak ve všem horší- váha, houževnatost.... Navíc už jen z prestige- pokud se automobilka chlubí karbonovým monokokem, tak do něj určitě nebudou bastlit skelný rouno, aby se jim všichni vysmáli.....

Když už se kombinují karbonová (uhlíková) vlákna, tak jedině s kevlarem, který zvyšuje houževnatost celku. Viz. např. závodní kajaky, kánoe.. A i tam už převažuje čistý karbon.

0/0
10.8.2011 13:24

Hra11

Rowan Atkinson uvádí,

v 17/04 řadě pořadu Top Gear. Mc Laren F1 mám již 14 let, za tu dobu jsem na něm najel 60 t. km. Myslíte, že 4300 km ročně je časté užívání?  Jinak  asi bude dobrým řidičem, když se umístil na 1 místě s autem pro běžného uživatele , teď KIA Ceed.

0/0
7.8.2011 16:37

/petr/

Jiný McLaren

Pokud se nepletu, tak McLaren F1 má sedačku řidiče uprostřed vozu, ale Mclaren, co je na fotkách má evidentně vpředu dvě sedadla, takže fotky MaLarenu, co má Mr. Bean jsou opravdu jen ilustrativní :-)

0/0
6.8.2011 15:00

mikebastak

Re: Jiný McLaren

Ono si staci precist popisky fotek. Jasne je tam napsano McLaren MP4-12c, coz je nastupce McLarenu F1, o kterem je v clanku take odstavec. ;-D

0/0
6.8.2011 15:40

nikas123

Co na to Teddy?

:-)

+1/0
5.8.2011 20:10

kterej

Re: Co na to Teddy?

kdo nebo co je teddy?

0/0
5.8.2011 20:36

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Co na to Teddy?

http://www.youtube.com/watch?v=qspB88idRN0    ;-)

0/0
5.8.2011 21:21

pravo

opice idnes

pokud vím tak tohle auto sešrotoval několik let zpátky. bud se jedná o jiný model, nebo máte zprávy sto let za opicema

+1/0
5.8.2011 19:40

hives

Re: opice idnes

O jedné havárii se ale v článku zmiňují. O té jsem taky slyšel a nejsem si jistý, že auto bylo na odpis...

0/0
5.8.2011 21:09

KFL

Re: opice idnes

Internet už nefunguje?

http://www.guardian.co.uk/tv-and-radio/2011/aug/05/rowan-atkinson-mclaren-f1-crash

0/0
5.8.2011 21:19

net.Xtreme V.

Re: opice idnes

Tohle je jeho druhá nehoda se stejným autem...

0/0
6.8.2011 14:18

Gilth

Re: opice idnes

A nebo varianta c. 3: jste pab..lb ktery si neumi vysurfovat fakta?

0/0
8.8.2011 18:29

FastDriver

Hlavně že je "Bean" ok

a auto snad dá taky do pořádku, byla by ho škoda šrotovat.

0/0
5.8.2011 16:45

Inkvizitor Johny

Re: Hlavně že je

jj, škoda autíčka.

0/0
5.8.2011 21:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.