Diskuze

Phoenix má vzkřísit legendární značku: Tatra představuje nový náklaďák

Světoznámý kopřivnický výrobce představuje modelovou řadu civilních nákladních vozidel. Tatra Phoenix je prvním výsledkem spolupráce s nizozemskou společností DAF.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

intago

17. 8. 2011 12:48
centrální nosnou rourou...

to má být technický termín?

Je to domeček plný koleček. Drahý a složitý, ale svůj význam má. Jako i vzd.ch.motory. obé bylo pro Sibiř jak dělané, I na pouště. ale je jiná doba... Ale at se drží, držím ji palce. Pracoval jsem na vývoji nových motorů NPJ 120x140 před 25-30ti lety, kluzná klika... a co z toho je?

0 0
možnosti

SvatyAntonin

16. 8. 2011 23:49
Tatra

Tak už aby te bájný phoenix vstal z popele. Tatra by si to určitě zasloužila.

0 0
možnosti

pje2

14. 8. 2011 23:07
Držím palce.

Tatra rozhodně zaslouží úspěch. Jsou to dobré vozy. Odměna za vytrvalost se očekává...

0 0
možnosti

Doricek

16. 8. 2011 8:01
Re: Držím palce.

Už jako malí jsme věděli že ...TATRA NEZNÁ BRATRA R^

0 0
možnosti

vahy777

12. 8. 2011 10:52
Tenkrát kdyby...

po převratu prodali Tatru Mercedesu tak mohli mít klid...úroveň by byla někde trošičku jinde...

0 0
možnosti

hrcprcsalala2

12. 8. 2011 10:59
Re: Tenkrát kdyby...

A nebo by byla Tatra už dávno zavřená. Po bitvě je každý generál a dovozovat, že když se něco povedlo ve Škodovce, povedlo by se to i jinde, je poněkud naivní.

0 0
možnosti

baloun

11. 8. 2011 20:08
Vodou chlazená Tatra?

Svět se zbláznil...

4 0
možnosti

Antikodex

11. 8. 2011 7:47
Konečně to kopřivnickým došlo

Vzduchem chlazený motor už nemá v dnešní době v automobilu co dělat. Tatra si jeho tvrdošíjným používáním málem vykopala hrob. A u typu 613 se jí to povedlo.

2 0
možnosti

Pribinacek

13. 8. 2011 9:28
Re: Konečně to kopřivnickým došlo

Díky tomu byla Tatra 111 a 148 prakticky bezúdržbová, v létě, v zimě.  Teď s motorem DAF to bude muset na pravidelné prohlídky a už to nebude náklaďák do nepohody.

0 0
možnosti

nepetr

9. 8. 2011 9:44
Jsem rád

že Tatra našla partnera se kterým se může dále rozvíjet a tím pádem i dále existovat R^

0 0
možnosti

Jozifek

8. 8. 2011 20:59
....

...mám doma knížku Made in Czechoslovakia, kde je cca 1000 ochr. známek, loga různych firem i země, kde se zboží a v jakém počtu vyváželo. Musím říct, že dnes z toho možná 90% již neexistuje. Mám obavu, aby i značka Tatra nepatřila k tomu seznamu již neexistujících značek, na které lidi jenom s nostalgií vzpomínají.

0 0
možnosti

hrcprcsalala2

8. 8. 2011 21:01
Re: ....

A z kteréhopak je ta knížka roku?

0 0
možnosti

LOLmaster

8. 8. 2011 20:46
Asi nejlepší krok ze současné situace

Tatra prostě nemůže táhnout všechny ty nákladný vývoje když prodá 900 aut za rok... Neříkám nic o tom co předcházelo ale v současné situaci tatry to byl asi rozumný krok...

3 0
možnosti

LOLmaster

8. 8. 2011 21:07
Re: Asi nejlepší krok ze současné situace

Teď sem koukal na jejich stránky tvl. ten podvozek je kompletně předělanej oproti těm klasickým starším civilním 815tkám (Teď ne brigádě dělám v servisu a jednu sme tam měli kompletně rozebranou) , vypadá dost promakaně, jen aby nebyl zbytečně složitej. Le trochu mě zarazil ten plastovej nárazník, to už neni ta nezastavitelná tatra co si poradí i s menším stromem...:-(

2 0
možnosti

Adlof

8. 8. 2011 20:30
Omluva

Skutečně se musím omluvit. Stačí si porovnat produkci nákladních vozů Tatra za RVHP / tedy do roku 1990 / a produkci za EU. / tedy třeba za rok 2010 /

Adaptace nebyla možná, noboť došlo ke změně politického systétmu / jiný vlastník /. Pokud to nechápete, je tato diskuse zbytečná.

Ještě jednou se omlouvám. Mám asi zbytečně moc informací.

Přeji hezký den.:-)

1 0
možnosti

hrcprcsalala2

8. 8. 2011 20:34
Re: Omluva

Po tomto příspěvku si spíš myslím, že máš zbytečně moc promile. :-P

1 0
možnosti