Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Retrominiatura vzpomíná na západoněmecký velorex

Dvě sedadla, čtyři kola a přední masku jako rybí obličej. Retrokoncept Fuldamobil navazuje na stejnojmenné vozítko z poloviny minulého století, kdy Německo brázdily tisíce podobných tříkolových velorexů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rebbe

Vybraný příklad je málo representativní

jako obyvatel západního Německa jsem v letech 1969 ještě zažil množství BMW Isett a Goggomobilů, později BMW v Dingolfingu. BMW byl tehdy nejaktivnější výrobce vozítek. Z těch ostatních měl největší úspěch Lloyd od firmy Borgward, která začátkem 70. let zanikla. Borgward Isabella je dodnes nejkrásnějším exponátem muzeí. Z těch dalších bych jmenoval Heinkel a Messerschmitt, což byly spíše pilotní kabiny na kolečkách. Z těch nezbylo téměř nic. Dodnes jsou populární italské API tříkolky, v podstatě nezměněné už 50 roků. Rozváží dodnes pizzu.g.idnes.cz" alt="V">

0/0
16.8.2011 10:54

Děda Lebeda

sorry, ale vozy OSKAR/VELOREX se vždy vyzáběly v ČSSR,

takže nevím, na jaký "západoněmecký velorex" tohle cvičení počítačového grafika vzpomíná...

0/0
15.8.2011 12:04

XTad

Re: sorry, ale vozy OSKAR/VELOREX se vždy vyzáběly v ČSSR,

Na tenhle: en.wikipedia.org

0/0
15.8.2011 13:35

Sucubus

popularita velorexu a trabantu

Vyrobte slušné auto pod 100 000 a v prodejích převálcujete všechny značky....

+1/0
15.8.2011 11:26

tmf

Re: popularita velorexu a trabantu

jednak si to odporuje a pak, nevěř tomu.

+1/0
15.8.2011 11:50

cenzore_zdar

Re: popularita velorexu a trabantu

Stacilo by tu prodavat Ludu 2107, ktera se v rusku stale vyrabi. Ted ji od Lady prevzala jina ruska automobilka a 2107cka se vyrabi dal. Kdyz jsem pred rokem psal na ceske zastoupeni Lady, za kolik je mozne Ladu 2107 dovezt, neracil se nikdo ani odpovedet g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
15.8.2011 15:26

1host

Lada 2107

Dobře  že jste to připoměl, přidávám dkaz na článek z 08/2010 ,zajímavá je idiskuse pod ním od prakticky uvažujících lidi, že na tomto autě za cca 10 let provozu nemůžou nic stratit až po zbohatlíky, kteří pohrdají vším co může být ruské, za sebe říkám ano. V diskusi byl odkaz na ruské prodejce včetně ceníku, a do Kalinigradu je to jen několik stovek kilometrů a postavit to naznačky jako přestavbu by snad šlo a po přestavbě na LPG bezkonkurenční provozní náklady. Jen český  prodejce,kteřý jsou zvyklí na marži z prodeje v řádu desitek tisíc nebude  moc šťastný:-)  

[] auto.idnes.cz

0/0
15.8.2011 16:26

rebbe

Re: Lada 2107

problém bude v Euro5, takže auto musí vyfukovat vzduch čistší, než nasálo karburátorem. Rusové vyrábí auta pro dopravu mezi vzdálenými místy, emise, elektronika a jiné hračičky nejsou jim tak důležité. Na dovoz do EU by museli do toho auta přidat drahé elektronické systémy s katalyzátory a filtry. Zatím to není reálné.

Stejně tak se prodraží i čínská nebo indická auta. Domnívám se, že i v Jižní Koreji jezdí auta s jinou výbavou, než ta, co se vyváží do Evropy.g.idnes.cz" alt="V">

0/0
16.8.2011 11:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.