- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
auto je o mnoho složitější a vlastně levný tohle by mělo stát nový tak 80 t.
mam MP3 400 dva a pul roku. Zrovna nedavno jsem uvazoval o prodeji ale pak jsem si znovu uvedomil jak hodne praktickej skutr to je. Chtel jsem vymenit za BMW 800 GS coz je sice krasnej stroj ale pro me je prakticnost jeste porad dulezitejsi :)
To co se vejde pod sedadlo MP3 se nevejde "skoro" do zadny jiny motorky + je moznost pridat top box nebo postrani brasny. Byl jsem na ni dokonce 2 x v Alpach a bez problemu. Tam se teprve clovek na tech vlasenkach v horskejch pasech vyradi. Dalsi vec je ze clovek i pri opravdu silnym desti zustane suchej (a to nemam ani tak velky sklo jako ten v tom clanku. + zminena lepsi prilnavost za sucha hlavne i za mokra ... skutr diky 3timu kolu zastavi udajne o 30% driv nez normalni motorka a hlavne se vam nesmykne predni kolo do strany pri prudkym brzdeni coz uz se mi stalo na jiny motorce. Parkovani je velmi phodlny jelikoz jakmile zamknete predni kola staci skutr uz jen strkat do garaze jednim prstem.
Djouzife, skůt je to pěknej, ale nepiš tady, že je to motorka = skůtr je skůtr a motorka je motorka
Na MP3 300ccmjsem jezdil. Využití jako skůtr do města super, mimo město slabší motor, proto doporučuji vyšší kubaturu 400ccm. Je třeba rozlišovat v označení koncová písmena LT, zde skutečně stačí sk.B a RL, zde potřebujete sk.A.
Je nesmysl to srovnávat se skůtrem 50ccm, nebo 125ccm, porovnávejte to s většímy skůtry (např. SilverWing, Burgman, 9 piaggio a další), pak vám přijde velikost srovnatelná a opravdu nevýhodou jsou ty zmiňovaná 3kola a díry v silnici, ale pak už převažují výhody. Zkušenější i nezkušený řidič může více brzdit, více se naklánět, provoz je to pohodlný. Srovnání s autem? No to je kravina, kdo si pořizuje skůtr, tak si pořizuje skůtr a ne auto.
Jinak na moto všech možných značek a typů jezdím více jak 25let a MP3 rozhodně není nic co by mě osobně zklamalo, nebo nějak vadilo. Požizovat si větší skůtr pro sebe, byl by v hledáčku na předním místě. Jo a cena? Jestli řešíte opravdu cenu, tak si nekoupíte ani jiný velký skůtr a pak nemáte co řešit.
Ahoj všem a pěkný den
Je to zajímavé, technologie výkyvných předních ramen vypadá vymakaně. ALE skútr jsem si koupil na ježdění po Praze a důležité jsou 2 věci:
- parkování - to by s MP3 snad nebyl problém, nicméně i zde platí čím menší tím lepší.
- pohyblivost - obávám se, že klasický lehký skútr v tomto ohledu nic nepřekoná. Je malý, všude se protáhne a 125 ccm má už dostatečný výkon, abych v městském provozu včas zmizel z dosahu vypruzených řidičů terénních vozů, kteří na rozdíl ode mě musí trávit čas v kolonách.
Proč by se tohle mělo protáhnout hůř než klasický skútr? Široké je to stejně (nejširší jsou skůtry beztak v řidítkách) a k tomu to má lepší stabilitu, tudíž třeba projíždění malou rychlostí mezi auty by mělo být jednodušší. Kolikrát s hrůzou koukám, jak v takové situaci skútristi sotva drží balanc a skútr se jim kýve ze strany na stranu...
není vysoká ale za ty peníze se už skoro koupí auto
Jenže auto jaksi nemá výhody skútru, že.
Už delší dobu uvažuju nad skůtrem ale asi klasickým, tohle je dost drahé. Samozřejmě Piaggio, žádné napodobeniny i padesátka v základu jezdí docela slušně, škoda že je třeba Vespa tak drahá...
V Římě jsem to viděl jako celkem běžnou věc už asi před 4 lety..
No a vzhledem k tomu, že to je opravdu už poměrně stará věc a přesto se to nikdy moc masově nerozšířilo, pravděpodobně to není žádný nebude...
nebyla by?
Vozitko je to podle clanku zajimave, ale nejak mi v clanku chybi to dulezite..
Zkus si to zadat do vyhledávače! Pokud to ofšem umíš!?