- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a bude hulit sebenovejsi tedeicko...
Kdy ja si dela tuning sve oktavky, tak jsem trosku predelal motor, vymenil turbo za vetsi, dal vetsi vstriky a pak cca mesic ladil ridici jednotku motoru. Mel jsem radost z toho, ze auto ma ted cca 250 koni a hrave proslo emisni kontrolou. Nasledne jsem rozumne vyladil podvozek, pridal origo xenony, nezavisly topeni, parkovaci asistent.
Nevim, nejak necitm potrebu si to ted prznit hrablem na snih, nebo nejakym kridlem z letadla, ci vseliakymi kravinami...
čím větší turbo a střiky tím víc víkonu?
Kouří to jak traktor,smrdí to jak traktor,jede to jak traktor,má to véfuck nahoru jak traktor,tak co to bude....asi traktor
Ještě jsem zapoměl,má to zvuk jak traktor
"Černý čmoud z výfuku by dnes, v době dbalé přísných emisních předpisů, už za auty zůstávat neměl." HAHAHAHAHAHA pane redaktore, vystrčíte Vy vůbec nohu z kanceláře? Nevím čím to je, ale 75% dieslů za sebou nechává dost znatelnej černej čmoud. Nejvíce jsou tím postižené Octavie 2.
Souhlas,kolikrát diesely jsou strašný dýmovnice.........vždycky když soused ráno jede do práce a ten oblak dýzlovýho čmoudu z tý svý ochcávky TDÍ mě pustí do otevřenýho okna tak se z toho málem dusím............to jsou ty ekologické normy když na pár zbylých starých benzínových šáde uvalí 10 000 ekoteroristickou daň a nový diesely si můžou pomale smrdět jak se jim zlíbí,nj tam zase vládne loby a korupce
Po šesti letech jsem se byl podívat na srazu upravených aut konkrétně Active Day V Bělé p. Bezdězem a z toho čemu se dnes říká Tuning se mi chtělo plakat. První auto koupeno již vytuněné, proč? Proč si někdo koupí jíž hotvou věc a pak se ještě jezdí chlubit na sraz? Na většině aut na tomto srze tvořil celý Tuning snížení podvozku a "velká" kola. Kam se vytratila nápaditost um a měsíce trávené v garáži? Ze cca 60 aut se dalo za tuning považovat tak 5.Bida děs a utrpení. Některé věci by měly být trestné
Ano, například bastlení auta v garáži, neodborné zásahy do konstrukce, pojízdný cirkus, odporné laminátové bodykity, půlmetrová křídla a podobně... Díky Bohu, že se to dnes u většiny lidí smrsklo jen na ta velká kola a povětšinou nefunkční snížené podvozky.
Spravnej traktor ma tri valce, vejfuk nahoru a v zaprahu poradne kouri!
Mám rád český tuzing....stačí vzít foťák a jít se projít po městě....do hodinky se dá vyfotit pár tuzerských zrůdností
Kdo jste starší, vzpomínáte na "pionýrské" doby tuningu? Naši tátové si na škodovky lepili šachovnicové samolepky a na Š100 kupovali čelo se čtyrma světlama ze Š110, zatímco my jsme barevnýma bužírkama oplétali rukojeti pionýrů, do výfuků se vyráběly "špice", za které nás buzerovali esenbáci (měřilo se, jestli přesahují "obrys vozidla"...). Komu táta koupil "jen" Jawu 20, tak záviděl těm s "jednadvacítkama". Tak si po čase alespoň sundal "plechy" nebo je ostřihl a udělal z nich to správné "bříško"... Atd, atd. To byl ten správný "tuning"! A když vidím čmoudící Fabii, to mám spadnout na záda?
tak ono je na te fabii dost uprav a čmoudí to protože to je diesel ...jinak na dobu ladění pionýrů vzpomínám fakt rád a co se týče otce hrdě tuningoval svého trabanta :)
Zacina to foliema a nalepeni znacku rs na masku. Kdo ma vic penez, oplaca si to plastama. Kdo ma jeste vic, nachipuje si svyho dehta. Pro me je to jen ohaveni aut, mam je radsi v originale, maximalne dobry kola, gumy a tlumice. Ne plecky se zrusenou aerodynamikou..
Pak je tu i ten spravny tuning, kdy s nekdy az umelecky pozmenenym exterierem se udaly zmeny i pod kapotou- tomu fandim a v cechach to pomalu pribyva