Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podívejte se, jak se vrak Tatry 87 mění v nablýskaného krasavce

Už takřka tři měsíce se vrak slavného vozu Tatra 87 mění v nablýskaného krasavce, byť do konečného bezvadného stavu má ještě hodně daleko. MF DNES a iDNES.cz sleduje renovační práce na legendárním aerodynamickém voze v kopřivnické restaurátorské firmě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Clovek obycejny

njn

Eccora je velmi drahá. Na druhou stranu jsou to odborníci na TATRY. Idealni pro nekoho, kdo ma hodne penez a neni mu lito je do toho nalit.

0/0
17.8.2011 17:21

taknevim

3 000 0000

Na trhu se inzerují nejméně dvě podobné Tatry za více než 3 mega. To přece vůbec nemůže být reálná cena? pro nějakého blázna nebo pro koho?

0/0
17.8.2011 13:58

tonny.p2

tatra 54

me se vic libi tahle Tatra 54:

V

http://www.rajveteranu.cz/948-tatra-54-frenstat-pr    

R^

0/0
17.8.2011 10:00

luban12

Re: tatra 54

Jak to mám chápat? Max.rychlost 80km/hod.a zrychlení z 0 na 100km/hod. 20sec..Ani ten výkon 30 KW se mi nezdá,docela dobře si na "Žehličku" pamatuji a protože jsem jezdil s 57A,tak vím,že ani ta tak rychle nejezdila a takový výkon neměla.

0/0
17.8.2011 20:41

Tvuj_Omyl

Chip Foose

a jeho tým by to zvlád za týden ;-D

0/0
16.8.2011 20:16

male_zvire

Re: Chip Foose

Jenže by z nádherného veterána udělal rádoby moderního mrzáka.

0/0
16.8.2011 21:25

Děda Lebeda

dívám se, dívám

"Podívejte se, jak se vrak Tatry 87 mění v nablýskaného krasavce" koukám a žádného nablýskaného krasavce sem v článku nenašel...klamavá reklama?

0/0
16.8.2011 19:12

male_zvire

Re: dívám se, dívám

Chápeš rozdíl mezi významy "mění se" a "změnila se"... ?!?

0/0
16.8.2011 21:25

luban12

Dobře si na ni pamatuji,

byla v barvě lahvově zelená a jezdil s ní Pan Doktor R^

0/0
16.8.2011 17:42

Generál Augusto

Re: Dobře si na ni pamatuji,

Barták???

0/0
17.8.2011 8:23

luban12

Re: Dobře si na ni pamatuji,

Ne Pan Doktor Kott.Asi to bylo koníček doktorů,ten můj byl milovník rychlých aut.

0/0
17.8.2011 20:30

divizni

přestaňte snít :)

1. staré Tatrovky jsou už u nás za lidské peníze vyprodány - vozí se zvenku,PC 100.000 a víc.2. hodina práce už nestojí 32 Kč,ale nejméně 300,- . 3. odstrojení vozu tak,aby se co nejvíce dílů dalo použít ...200x300= 60.000. 4. vyvaření a klempířská oprava 100x300= 30.000,- .5. lakování 50-100.000,- .6. opětovné nastrojení 20.000¨,-.7.zatím to byla zábava - teď začně shánění či výroba chybějících dílů - řekněme 70.000,- 8. nové čalounění 50-100.000,-9. repase motoru a náprav...50.000,-.10. když vše dobře půjde,jsme na půl milionu...........

0/0
16.8.2011 17:07

Hroznej_puberťák

Re: přestaňte snít :)

To spíš přitlač.

0/0
16.8.2011 19:19

Tvuj_Omyl

Re: přestaňte snít :)

záleží jak moc je veterán chycenej a jak se seženou díly. I těm 300tis. bych věřil. Proto si němci nechávájí například renovovat auta v Čechách. Naše hodinová práce je pořád levnější jak německá a občas i ty český ručičky si vzpomenou na um.

0/0
16.8.2011 20:15

Hroznej_puberťák

Re: přestaňte snít :)

300 je reálných u feliciíí atd, které jsou přeci jen ještě pořád běžnější a díly o něco málo dostupnější. Nálezový stav těch starých aut je čím dál horší a každá blbost znamená hodně peněz navíc... A přeci jen, dneska už se i "jenom" Velorex po kompletní rekonstrukci pomalu blíží ke 200tis Kč. A bude hůř.

0/0
16.8.2011 20:35

male_zvire

Re: přestaňte snít :)

Malé doporučení - pokud by jsi se někdy rozhodl pro podobnou šílenost jako je renovace veterána tak věz že k těmhle předraženým rádoby "odborníkům" se chodí až jako k posledním. Stejnou a mnohdy i lepší práci svedou obyčejní klempíři, lakýrníci, ... zámečníci za zlomek ceny.

0/0
16.8.2011 21:24

radegast_premium

Re: přestaňte snít :)

Otázka je jestli ti garážnici mají přístup k dobové dokumentaci. Pokud je u vozu kladen důraz na použití originálních dílů nebo nových dílů odpovídajícícím roku výroby, tak to asi tak jednoduché nebude.

0/0
16.8.2011 22:52

mimouch

Re: přestaňte snít :)

Tak to pořádně přitlač. 400 tisíc mě stála renovace auta z roku 1996, tedy u auta, na který lze téměř všechny díly koupit a nemusí se vyrábět a to navíc bez interiéru a bez laku a ještě u kamaráda, kterej mi udělal cenu.

.

S tím co je v článku se podle mě pod milion dostat nedá.

0/0
16.8.2011 23:08

male_zvire

Flákači

Nechápu co na tom trvá rok a půl. Pokud by to dělali někde ve stodole po večerech tak to chápu, ale pokud se tomu chlapi věnují profesionálně a dělají to 8hodin denně, 5dní v týdnu, mají na to vybavenou dílnu. S kamarádem jsme po večerech renovovali "eRko" které bylo na začátku v hodně podobném stavu jako tahle Tatrovka a za rok jsme neměli co dělat (i když je pravda že na eRko se originální díly shání podstatně líp než na takovýhle stroj).

0/0
16.8.2011 17:06

kilociP

No nevim

Ale kdyz si to clovek nezrenovuje sam tak z toho snad ani nemuze mit radost...

0/0
16.8.2011 16:33

_Xeon_

T87

Pekné auto, o to je prekvapujúcejšie, že v ankete, ktorú historickú Tatru znova vyrábať, vyhrala T603.

0/0
16.8.2011 16:20

skrbling

Na kolik to přijde?

Kolik taková renovace může koštovat?

0/0
16.8.2011 16:17

bapial88

Re: Na kolik to přijde?

Kamaráda podobná renovace vyšla na 300 tisíc.

0/0
16.8.2011 16:46

mirek103

renovace

je to hrozná piplačka a nejhorší je to všechno očistit, odrezit, opískovat a pak milion jinejch úkonů než to bude zase auto :-) proto držím R^R^

0/0
16.8.2011 16:12

Bazinga:D

Nejsem řidič

ale tyhle auta jsou opravdu krásný

0/0
16.8.2011 15:54

error404_is_back

Krásný auto

Můj sen

0/0
16.8.2011 13:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.