- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Eccora je velmi drahá. Na druhou stranu jsou to odborníci na TATRY. Idealni pro nekoho, kdo ma hodne penez a neni mu lito je do toho nalit.
Na trhu se inzerují nejméně dvě podobné Tatry za více než 3 mega. To přece vůbec nemůže být reálná cena? pro nějakého blázna nebo pro koho?
Jak to mám chápat? Max.rychlost 80km/hod.a zrychlení z 0 na 100km/hod. 20sec..Ani ten výkon 30 KW se mi nezdá,docela dobře si na "Žehličku" pamatuji a protože jsem jezdil s 57A,tak vím,že ani ta tak rychle nejezdila a takový výkon neměla.
Jenže by z nádherného veterána udělal rádoby moderního mrzáka.
"Podívejte se, jak se vrak Tatry 87 mění v nablýskaného krasavce" koukám a žádného nablýskaného krasavce sem v článku nenašel...klamavá reklama?
Chápeš rozdíl mezi významy "mění se" a "změnila se"... ?!?
byla v barvě lahvově zelená a jezdil s ní Pan Doktor
1. staré Tatrovky jsou už u nás za lidské peníze vyprodány - vozí se zvenku,PC 100.000 a víc.2. hodina práce už nestojí 32 Kč,ale nejméně 300,- . 3. odstrojení vozu tak,aby se co nejvíce dílů dalo použít ...200x300= 60.000. 4. vyvaření a klempířská oprava 100x300= 30.000,- .5. lakování 50-100.000,- .6. opětovné nastrojení 20.000¨,-.7.zatím to byla zábava - teď začně shánění či výroba chybějících dílů - řekněme 70.000,- 8. nové čalounění 50-100.000,-9. repase motoru a náprav...50.000,-.10. když vše dobře půjde,jsme na půl milionu...........
Nechápu co na tom trvá rok a půl. Pokud by to dělali někde ve stodole po večerech tak to chápu, ale pokud se tomu chlapi věnují profesionálně a dělají to 8hodin denně, 5dní v týdnu, mají na to vybavenou dílnu. S kamarádem jsme po večerech renovovali "eRko" které bylo na začátku v hodně podobném stavu jako tahle Tatrovka a za rok jsme neměli co dělat (i když je pravda že na eRko se originální díly shání podstatně líp než na takovýhle stroj).
Ale kdyz si to clovek nezrenovuje sam tak z toho snad ani nemuze mit radost...
Pekné auto, o to je prekvapujúcejšie, že v ankete, ktorú historickú Tatru znova vyrábať, vyhrala T603.