Diskuze

Podívejte se, jak se vrak Tatry 87 mění v nablýskaného krasavce

Už takřka tři měsíce se vrak slavného vozu Tatra 87 mění v nablýskaného krasavce, byť do konečného bezvadného stavu má ještě hodně daleko. MF DNES a iDNES.cz sleduje renovační práce na legendárním aerodynamickém voze v kopřivnické restaurátorské firmě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DZ

Clovek obycejny

17. 8. 2011 17:21
njn

Eccora je velmi drahá. Na druhou stranu jsou to odborníci na TATRY. Idealni pro nekoho, kdo ma hodne penez a neni mu lito je do toho nalit.

0 0
možnosti
T

taknevim

17. 8. 2011 13:58
3 000 0000

Na trhu se inzerují nejméně dvě podobné Tatry za více než 3 mega. To přece vůbec nemůže být reálná cena? pro nějakého blázna nebo pro koho?

0 0
možnosti
MJF

tonny.p2

17. 8. 2011 10:00
tatra 54

me se vic libi tahle Tatra 54:

V

http://www.rajveteranu.cz/948-tatra-54-frenstat-pr    

R^

0 0
možnosti
L

luban12

17. 8. 2011 20:41
Re: tatra 54

Jak to mám chápat? Max.rychlost 80km/hod.a zrychlení z 0 na 100km/hod. 20sec..Ani ten výkon 30 KW se mi nezdá,docela dobře si na "Žehličku" pamatuji a protože jsem jezdil s 57A,tak vím,že ani ta tak rychle nejezdila a takový výkon neměla.

0 0
možnosti
T

Tvuj_Omyl

16. 8. 2011 20:16
Chip Foose

a jeho tým by to zvlád za týden ;-D

0 0
možnosti
TR

male_zvire

16. 8. 2011 21:25
Re: Chip Foose

Jenže by z nádherného veterána udělal rádoby moderního mrzáka.

0 0
možnosti
OK

Děda Lebeda

16. 8. 2011 19:12
dívám se, dívám

"Podívejte se, jak se vrak Tatry 87 mění v nablýskaného krasavce" koukám a žádného nablýskaného krasavce sem v článku nenašel...klamavá reklama?

0 0
možnosti
TR

male_zvire

16. 8. 2011 21:25
Re: dívám se, dívám

Chápeš rozdíl mezi významy "mění se" a "změnila se"... ?!?

0 0
možnosti
L

luban12

16. 8. 2011 17:42
Dobře si na ni pamatuji,

byla v barvě lahvově zelená a jezdil s ní Pan Doktor R^

0 0
možnosti
GA

Generál Augusto

17. 8. 2011 8:23
Re: Dobře si na ni pamatuji,

Barták???

0 0
možnosti
JB

divizni

16. 8. 2011 17:07
přestaňte snít :)

1. staré Tatrovky jsou už u nás za lidské peníze vyprodány - vozí se zvenku,PC 100.000 a víc.2. hodina práce už nestojí 32 Kč,ale nejméně 300,- . 3. odstrojení vozu tak,aby se co nejvíce dílů dalo použít ...200x300= 60.000. 4. vyvaření a klempířská oprava 100x300= 30.000,- .5. lakování 50-100.000,- .6. opětovné nastrojení 20.000¨,-.7.zatím to byla zábava - teď začně shánění či výroba chybějících dílů - řekněme 70.000,- 8. nové čalounění 50-100.000,-9. repase motoru a náprav...50.000,-.10. když vše dobře půjde,jsme na půl milionu...........

0 0
možnosti
H

Hroznej_puberťák

16. 8. 2011 19:19
Re: přestaňte snít :)

To spíš přitlač.

0 0
možnosti
TR

male_zvire

16. 8. 2011 17:06
Flákači

Nechápu co na tom trvá rok a půl. Pokud by to dělali někde ve stodole po večerech tak to chápu, ale pokud se tomu chlapi věnují profesionálně a dělají to 8hodin denně, 5dní v týdnu, mají na to vybavenou dílnu. S kamarádem jsme po večerech renovovali "eRko" které bylo na začátku v hodně podobném stavu jako tahle Tatrovka a za rok jsme neměli co dělat (i když je pravda že na eRko se originální díly shání podstatně líp než na takovýhle stroj).

0 0
možnosti
K

kilociP

16. 8. 2011 16:33
No nevim

Ale kdyz si to clovek nezrenovuje sam tak z toho snad ani nemuze mit radost...

0 0
možnosti

_Xeon_

16. 8. 2011 16:20
T87

Pekné auto, o to je prekvapujúcejšie, že v ankete, ktorú historickú Tatru znova vyrábať, vyhrala T603.

0 0
možnosti