Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Geniální krejčí supersportů nikdy rychlou jízdu nezkusil

Je to 40 let, co se na ženevském autosalonu představil koncept Lamborghini LP500. Klínovitá karoserie navržená Marcellem Gandinim se líbila natolik, že auto dostalo čtyřlitrový dvanáctiválec a tři roky nato putovalo do výroby. Gandini stále tvoří, ale dnešní BMW se mu nelíbí. A to sám jedno klasické oblékl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kapitán Hollister

to jsou nádherný auta!!!!

Countach, Miura!!! 70.léta, z toho teču!! za tyto auta bych položil snad i život, jsou nádherná.

0/0
18.8.2011 22:52

tonny.p2

diablo

nejhezci lambo je stejne Diablo:

V

http://www.sportovnivozy.cz/14608-lamborghini-diablo    

R^

0/0
16.8.2011 14:16

Danny_Kay

Clanek nadneseny...

ostatne jako vzdy, kdyz se pise o nejake legende, ale zase to tolik nevadi. Kazdopadne pan Gandini ve skutecnosti navrhl jen jediny model, vsechny ostatni jsou naprosto stejne a je jedno, pro jakou automobilku pracoval. Jedina vyjimka je Miura, ktera je take nejhezci, coz si vysvetluju tak, ze se nechal nekym inspirovat. Design dnesnich BMW je samozrejme v poradku (s vyjimkou X3 a jednickove rady), co je hrozne jsou predevsim italske a francouzske vozy.

+1/0
16.8.2011 10:33

Lukki680

Re: Clanek nadneseny...

to je zase věc názoru...každému se líbí něco jiného a je dobře že je takový výběr....to že se vám francouzská a italská auta nelíbí, neznamená, že jsou hnusná ;-)

0/0
16.8.2011 12:41

Danny_Kay

Re: Clanek nadneseny...

presne z toho duvodu jsem ten prispevek pridal...jemu se nelibi dnesni BMW, rika,ze techniku maji, ale design o nicem...je mnoho lidi, co maji jiny nazor. Akorat dnes je tezsi doba na to zaujmout v designu.

0/0
16.8.2011 13:16

Gandalf007

Poznámky

Jen doplním:

1. Chris Bangle je v BMW minulostí a design současných modelů je už jinde - viz nová nádherná šestka nebo pětka

2. Gandini je také autorem nádherné Cizetty Moroder V16

0/0
16.8.2011 10:23

wedgee

...

Lamborghini Miura je fakt prekrasnej kousek!

0/0
16.8.2011 9:57

ujko.straka

Paráda

Ten týpek je přesně dle mého gusta.

0/0
16.8.2011 8:37

ivan.ivan

ivan.ivan

Takéto formy karosérií, sú nepraktické a zastaralé....

0/0
16.8.2011 6:55

Pruitt Igoe IV.

Re: ivan.ivan

všechna sportovní auta jsou nepraktická ;-)

0/0
16.8.2011 8:59

0xf

Re: ivan.ivan

proc neprakticka? Ja treba nepotrebuju vetsi auto nez sportak... deti nemam a i kdyby staci nouzove sedadla, nakup se mi vleze do batohu, skrine,lednice  jsou firmy... tak proc mit velke auto... na dovolenou jezdim do obydlenych oblasti takze pokud mi neco bude chybet tak si to tam koupim takze ani clovek nepotrebuje nejake vetsi zavazadlo... a sportovni taska se vleze do kazdeho sportaku ;-) Jde jen o to jak ktomu vsemu pristupujete

0/0
16.8.2011 9:49

cassul

Re: ivan.ivan

No, když se na to podíváte objektivně, tak stejnou službu při té cestě na dovolenou vám udělá nějaký Smart nebo jiné pidivozítka. Levněji a pravděpodobně i pohodlněji... Sportovní auta moc logiky nemají, to je záležitost emocí a "nerozumu". Osobně si myslím, že ty šílené tlaky na spotřebu, ekologii a podobně tuhle kategorii vozů časem utlučou a nám zbudou jen nudné šedé a úsporné auta s nudnými ideálními tvary a "mnimální uhlíkovou stopou." Bléé...

0/0
16.8.2011 9:58

FastDriver

Re: ivan.ivan

sportovni auta nejsou vyrabena kvuli prakticnosti, tedy tento vyrok je naprosto irelevatni

+1/0
16.8.2011 10:42

Praotec

Kecate

nesmysli SKODOVACI,TOZ VSE;-€!!

0/0
16.8.2011 6:15

stefi_ul

Re: Kecate

Kdybys to napsal s tvrdym, nemusel bys tam davat ten rudej vykricnik.

0/0
16.8.2011 7:06

psychoxx

No prosim

A co jako auto jako auto me se libi Feldicka dneska uz se hezka auta nevyrabi. je to skoda. Je to samej krunt slabejplisek jen se to nekde dotkne uz je na tom skoda pul milionu jsou to smejdy. Jooo stara volha nebo zaporoZec. Ona i skodovka to Rko bylo pekny a neco to umelo ujet.  Taky se na to dalo koukat dneska to ma samej predek ze mate pocit ze cumite stale cinanovi na ksicht a to je fuk s jake strany. Svetlometlomety a masky vypadaj jako kdyz se na vas usmiva uchyl. Tak si to kupte. ;-O

+1/0
16.8.2011 5:47

Pruitt Igoe III.

Doby revolučního designu jsou pryč...

Nevím, ale když se podívám na automobilový design 20 let zpátky, tak je to děs a bída. Dneska nikdo nedokáže vytvořit nic převratného, od nejnižších tříd, přes luxusní auta až po supersporty je design vesměs nudný, neradikální, nerevoluční... :-/ Obdivně vzhlížím k 50.-70. letům R^

0/0
16.8.2011 0:41

cassul

Re: Doby revolučního designu jsou pryč...

Protože tenkrát ty auta nebyly "rozumné". Tenkrát chtěli vytvořit něco nového, šokujícího, revolučního, tak to vyrobili a hotovo. Dneska se každý ohlíží na ekonomičnost, bezpečnost, ekologii, existuje hybridní Porsche a podobné zhůvěřilosti. Auta jsou všechna stejná, protože se řídí stejnými fyzikálními zákony, tudíš inklinují k ideálním tvarům, ale ty jsou holt pro všechny stejné.

Dřívější designéři na tohle kašlali, nezajímala je bezpečnost ani spotřeba, vyrobili tedy to, co považovali za krásné. A bohudíky se jim to povedlo. To se ale dneska už nestane, dneska všechny automobilky práskají pořád stejné modely, které se od sebe liší jen v detailech. Nuda, nuda, šeď šeď...

+3/0
16.8.2011 8:04

Jánošíkův dech

Spravny uchyl, co je za kazde situace nad veci...

muze navrhnout i Jezise, ale on bude krute cool.

0/0
16.8.2011 0:12

ujko.straka

Re: Spravny uchyl, co je za kazde situace nad veci...

Chudáčku. Copak tě dostalo více? To že nikdy neřídil supersport který navhnul nebo to že jezdí v obyčejným autě čímž ti kazí tvé představy o lidech kteří by měli být absolutně in?

0/0
16.8.2011 8:39

jarda.h

Re: Spravny uchyl, co je za kazde situace nad veci...

nebo že by to, že na rozdíl od něj něco dokázal a nebude po smrti zapomenut?

0/0
16.8.2011 14:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.