- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Countach, Miura!!! 70.léta, z toho teču!! za tyto auta bych položil snad i život, jsou nádherná.
ostatne jako vzdy, kdyz se pise o nejake legende, ale zase to tolik nevadi. Kazdopadne pan Gandini ve skutecnosti navrhl jen jediny model, vsechny ostatni jsou naprosto stejne a je jedno, pro jakou automobilku pracoval. Jedina vyjimka je Miura, ktera je take nejhezci, coz si vysvetluju tak, ze se nechal nekym inspirovat. Design dnesnich BMW je samozrejme v poradku (s vyjimkou X3 a jednickove rady), co je hrozne jsou predevsim italske a francouzske vozy.
to je zase věc názoru...každému se líbí něco jiného a je dobře že je takový výběr....to že se vám francouzská a italská auta nelíbí, neznamená, že jsou hnusná
Jen doplním:
1. Chris Bangle je v BMW minulostí a design současných modelů je už jinde - viz nová nádherná šestka nebo pětka
2. Gandini je také autorem nádherné Cizetty Moroder V16
Takéto formy karosérií, sú nepraktické a zastaralé....
Kdybys to napsal s tvrdym, nemusel bys tam davat ten rudej vykricnik.
A co jako auto jako auto me se libi Feldicka dneska uz se hezka auta nevyrabi. je to skoda. Je to samej krunt slabejplisek jen se to nekde dotkne uz je na tom skoda pul milionu jsou to smejdy. Jooo stara volha nebo zaporoZec. Ona i skodovka to Rko bylo pekny a neco to umelo ujet. Taky se na to dalo koukat dneska to ma samej predek ze mate pocit ze cumite stale cinanovi na ksicht a to je fuk s jake strany. Svetlometlomety a masky vypadaj jako kdyz se na vas usmiva uchyl. Tak si to kupte.
Nevím, ale když se podívám na automobilový design 20 let zpátky, tak je to děs a bída. Dneska nikdo nedokáže vytvořit nic převratného, od nejnižších tříd, přes luxusní auta až po supersporty je design vesměs nudný, neradikální, nerevoluční... Obdivně vzhlížím k 50.-70. letům
Protože tenkrát ty auta nebyly "rozumné". Tenkrát chtěli vytvořit něco nového, šokujícího, revolučního, tak to vyrobili a hotovo. Dneska se každý ohlíží na ekonomičnost, bezpečnost, ekologii, existuje hybridní Porsche a podobné zhůvěřilosti. Auta jsou všechna stejná, protože se řídí stejnými fyzikálními zákony, tudíš inklinují k ideálním tvarům, ale ty jsou holt pro všechny stejné.
Dřívější designéři na tohle kašlali, nezajímala je bezpečnost ani spotřeba, vyrobili tedy to, co považovali za krásné. A bohudíky se jim to povedlo. To se ale dneska už nestane, dneska všechny automobilky práskají pořád stejné modely, které se od sebe liší jen v detailech. Nuda, nuda, šeď šeď...