Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejrychlejší škodovka všech dob jede 325 km/h

Nejrychlejší octavia není ta stříbrná, která vám visí na kufru na dálnici, i když si to její řidič myslí. Oblíbenou škodovku upravili Britové tak, že upalovala rychlostí 325 kilometrů v hodině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jesterkasploutvema

365 km/h

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">na podruhé je to už 365 km/h a světový rekord 2.0 litrů g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
22.8.2011 16:56

mogul666

Auto pro naše chrániče

Doporučuji nakoupit tento skvost pro Policii Čr! g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
20.8.2011 22:45

culombo

Re: Auto pro naše chrániče

A za měsíc jich bude polovinag.idnes.cz" alt=";-D">. Kdo nás potom bude chránit?

0/0
21.8.2011 10:59

mukr

Re: Auto pro naše chrániče

Nebudou ale smet nikde v CR tankovat a ani jezdit :-).

0/0
21.8.2011 21:09

Antonín, topič

Hm,

s trionic 7 si tak nadopuje opravdové auto, kdo bude chtít. A nebude mít při jízdě rozmašírovanou záď od trestných lavic by ŠKODA.

0/0
19.8.2011 16:33

cenzore_zdar

Vynalezaji vynalezene?

Bentley GT Speed - nejlevnejsi seriove auto, ktere jede pres 320km/h. Na brzdeni ma brzdy narozdil od skody.

0/0
19.8.2011 10:31

Lvy

Re: Vynalezaji vynalezene?

Ehm a to je prosím dvoulitr??? g.idnes.cz" alt="8-o">

0/0
19.8.2011 12:15

cenzore_zdar

Re: Vynalezaji vynalezene?

Ne ale je to "cestovni vuz" stejne jako Octavia. Neni to zadny Lambo nebo Porsche ci buggati. To jsou sportovni vozy.

0/0
19.8.2011 14:26

Lvy

Re: Vynalezaji vynalezene?

No ale tam bylo jasně napsáno, že se jedná o kategorii o obsahu motoru do dvou litrů. Někdy je dobré číst důkladně.

0/0
19.8.2011 14:28

cenzore_zdar

Re: Vynalezaji vynalezene?

i tak se staci podivat na specifikaci WRC Ken Block's Ford Fiesta WRC a neuranim se dojmu ze vynalezaji vynalezene g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
19.8.2011 14:28

Vedoucí kolotoče

Re: Vynalezaji vynalezene?

Jo, Obama can't Gymkhana! g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D"> Ken Block a ceske dalnice? Pravy jizdni pruh na D1? g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
19.8.2011 18:27

Thorough

Re: Vynalezaji vynalezene?

Ty změny které provedli nebylo vynalézání, ale tuning. Už to chápeš?

0/0
21.8.2011 10:42

Tesik

padák???

Já vím, že to mají v předpisech, ale padák na téhle pláni a při takovéto rychlosti  mě fakt pobavil..  mám Octavii RS, normální sériové výoby, a testoval jsem ji jednou na volné 3-proudové dálnici u Mnichova  a ručička se zastavila na 240km/h.. okamžitě jsem dal nohu z plynu a v poho klesnul pod 200. Tady na téhle pláni rychlost o 80 km vyšší by člověk poznal jen podle tacháku, jinak ne. Brzdit padákem mě pobavilo...  Ale třeba už byl na konci té dráhy..... g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
19.8.2011 8:35

Pruit Igoe III.

Re: padák???

Jste nadaný, proč nejdete poradit těm technikům, když očividně vůbec nevědí, co dělají? g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
19.8.2011 8:54

Majkl Najt

Re: padák???

Je plno! Di domu!

0/0
19.8.2011 10:10

Thorough

Re: padák???

Trefa. Otestoval si své auto a hned má pocit, že k tomu má co říct :)

0/0
21.8.2011 10:48

znám 001 dívku, nemá dukáty

Křišťálová kachna zase ignoruje SI, místo kW jezdí na koních

+1/0
19.8.2011 0:14

cenzore_zdar

Re: Křišťálová kachna zase ignoruje SI, místo kW jezdí na koních

Palec nahoru

0/0
19.8.2011 10:31

pteryx

Výborně napsaný článek

Jsou mi ti blázni taky sympatičtí. Lidičky, nedejte se otrávit škarohlídama g.idnes.cz" alt=";-)">

+1/0
18.8.2011 17:08

sámvelkýmao

no

motor na jedno použití? děkuji,nemám zájem. jestli se nepletu, tak už stařičká š130rs měla na brzdě přes 300 koní......

0/0
18.8.2011 7:52

154296

Re: no

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D"> Tohle mi hned po ránu nedělejteg.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

+3/0
18.8.2011 9:01

Hulvát

Re: no

pleteš, měla jich maximálně 140...

0/0
18.8.2011 9:22

ExpertNaVsechno

Re: no

ale ne, měla 670.

0/0
18.8.2011 11:06

fsp

Re: no

Jen 300? Nebylo to 900?

0/0
18.8.2011 11:12

Mihulka

Re: no

To se fakt pletete. 130, ať už RS nebo později LR, rozhodně 300 koní neměla. Ani 200... Asi Vás nepotěším, ale víceméně celý špičkový motorsport je stavěn maximálně tak na 1500 - 2000 km. Tedy pokud si koupíte tovární Fabii za cca 25 000 000, můžete s ní jet na dovolenou do Itálie a, pokud ji budete šetřit, vrátíte se s ní zpět. Tedy pokud vydržíte nesnesitelný randál a děti, které se budou válet vzadu mezi klecí a hasičákem, vás nepřivedou k šílenství...:D

0/0
18.8.2011 15:50

sandokan78

počty

místo původních 200 koní jich má třikrát tolik... 507... No kdo todle psal, od toho bych si chtěl nechat spočítat výplatu :-D Jinak ve světě mají samozřejmě ze škody oktávie legraci, předražené, nekvalitní a nespolehlivé auto. Jenom pár zdejších "patriotů" si myslí, že když si koupí ojetou tdi, tak jsou ti největší kingové světa :-D

+1/0
18.8.2011 6:54

wenous

Re: počty

Ve svete jsou lide normalni. Nemaji ze zadneho vyrobku ani produktu legraci. Jen vi, ze ten produkt je vhodny na to a to. Octavia je vyborne druhe auto do rodiny pro manzelku. Uveze pohodlne deti i nakup. Vic nic. Sportovni a tunningove verze jsou jen vyzva pro urcity typ lidi oni zkratka vezmou auto a zavodi s nim. Nekteri to delaji s japonskymi vozy nekteri s Amerikama a nekteri maji tuto touhu s produkty koncernu fauve. Octavia rozhodne neni k smichu jen lide na ni nahlizeji jinak.

0/0
18.8.2011 9:12

fsp

Re: počty

K smíchu je leda tak tady nebo na slovensku.

0/0
18.8.2011 11:14

radiance1

Re: počty

Ale nepovídej ... g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
18.8.2011 12:14

Mihulka

Re: počty

I vy se pletete. Nástupem Octavie si škodovka získala jméno i oblibu. Nemluvím o Číně a její nenasycenosti, ale o přesycených trzích západní Evropy. Německo, Rakousko, Švýcarsko, ba dokonce i Itálie považuje oktávku za velmi dobrý vůz a platí za ni totéž, co za VW. Tedy není k smíchu, ale představuje vysoký standard.

+1/0
18.8.2011 15:54

mildapr

Re: počty

Naprostý nesmysl. Těžko bych aut, s vlastnostmi, o nichž píšete, potkával v cizině tolik.

+2/0
19.8.2011 9:00

Antonín, topič

Re: počty

Pravda, jezdím často do Švýcarska a už jsem tam potkal 1 ocatvii a 2 fabie!

Za cenu, co tam za to chtějí, to musí koupit jenom vymytec.

0/0
20.8.2011 15:34

martin2580

Re: počty

Nevim, nejsem milionar, rozhoduju se podle odbornych recenze, vlastni zkusenosri a ceny. Auto pro me neznamena vic nez kus plechu, koupil jsem si vase zminovane TDi a jsem velmi spokojen, mam to rok, najeto 20000km, auto pohodlne, prevodovka dsg, spotreba 5.9l, velikost mi vyhovuje a podle nazoru co tu ctu, mi prijde, ze pod 100k mesicne tu nikdo nevydelava, pak koukam v Praze na auta a pulka z nich je starsi 10ti let, tak nevim co tu je vzorek lidi....

0/0
20.8.2011 10:44

Antonín, topič

Re: počty

No, tak asi ti, pro které je při směšném nájezdu 20tkm ročně nesmysl kupovat nový kus plechu.

0/0
20.8.2011 15:33

pravicový zloděj

Ted alespon víme, že se při rychlosti 325km/h jeste nevznese

g.idnes.cz" alt="!!">

0/0
18.8.2011 2:24

2kedar

A pilotaval to Stick??

Styk Pohlavson??g.idnes.cz" alt=";-D"> Nebo Klárkson?

0/0
18.8.2011 1:01

jirka3m

Re: A pilotaval to Stick??

Stig

0/0
19.8.2011 8:58

lewiscollins

Hmmm

Čeští novináři se při návštěvě wrestlerů v Praze taky ptali na podobné otázky. Dostalo se jim odpovědi: nebude lepší si to jen užít? Rozdíl mezi námi Čechy a amíky skvěle vystihuje lead článku. Lepší zahájení jsem dlouho nečetl, o to víc potěší, že není samoúčelné. Gratuluju!!! pmk g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
18.8.2011 0:37

Topolánkův batoh na cestách

Proč se musí na podobné testy

jezdit do Bonevillu, když to jde i v česku g.idnes.cz" alt="8-o">

0/0
18.8.2011 0:36

Mihulka

Re: Proč se musí na podobné testy

Pokud najdete v Česku deset mil na neset nil, které budou rovné jako placka, pak budete velmi bohatý, protože na vaše místo bude jezdit celá Evropa.

0/0
18.8.2011 15:57

vladino

A co jako?

g.idnes.cz" alt="?">

0/0
17.8.2011 23:33

vladino

Re: A co jako?

Je to stejný jako s plzeňským pivem - sračkama, které se nedají pít.

0/0
17.8.2011 23:34

serz I.

Re: A co jako?

Když máš hubu na košťály, tak si lemtej starobrno...

+2/0
18.8.2011 0:31

jupikjupik

Re: A co jako?

11 a kvasničák z brna jsou ještě na hranici pitelnosti. Příjemně mě překvapil ježek, syté, plné pivo. Jinak plzeň je opravdu ultrasssračka, nezlob se

0/0
21.8.2011 16:39

LiborAxel

A

po tomto testu vyškrábli zbytek motoru.Co takhle kdyby přestala Škodovka ve své mateřské zemi prodávat tyto poloauta,dle výbavy a ceny,dráž než dovozci jiných značek kteří nabízejí stejná auta za stejnou cenu ale s plnou výbavou?

0/0
17.8.2011 23:13

JeFFik

Re: A

porovnej si u těch výhodných dovozců cenu u nás s cenama v jejich mateřské zemi, např. u Renaulta

0/0
18.8.2011 17:44

mladej.milionar

hm

I kdyby to mělo 800 koní, pořád to bude jenom oktávka g.idnes.cz" alt="Rv">

+3/0
17.8.2011 23:03

vladino

Re: hm

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
17.8.2011 23:33

154296

Re: hm

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="Rv">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="Rv">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="Rv">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="Rv">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
18.8.2011 9:03

Lanta 2OO4

K čemu jsou takové testy dobré?

K čemu je dobré zjištění,že nějaké auto jede za ideálních podmínek na ideálním povrchu s ideálně upraveným motorem rychle když takové podmínky ani motor běžně zákazník nemá možnost využít?

Marketing? Reklama?

0/0
17.8.2011 23:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.