- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je vidět, že Korejci umí, což se o malých voze Škoda nedá říct.
Pěkné maličké autíčko. Líbí se mi oproti Fábii zvenku, ale mnohem víc ještě uvnitř - nesnáším ten fábiácký stísněný tvrdý ostře řezaný interiér (což platilo už i pro jedničku) ...
Zevitř mi to ale připadá jako variace na 10 let starou Toyotu, zvenčí je to jako všechny auta KIA. Takový kříženec ze všeho, co kde jezdí či jezdilo. Jaký je ale auto doopravdy se pozná až za nějakých 7 let, až se zjistí co je již ve šrotu a co si v pohodě jezdí dál. Pokud to člověk vzhledově srovná se současnou japonskou produkcí, myslím že jde o druhou ligu, stejně jako u fábie.
pokud to ma stejně humpolacky podvozek jako ostatní Kia, tak dekuji nechci a zlata Fabia.
Japonská auta také kdysi nebyla špatná, ale dnes patří k nejlepším, Korejská se velmi zlepšila a jejich špatná pověst je neoprávněná a čínská auta už také nejsou příšerná, jsou jen hrozná, ale zlepšují se a je dost možné, že za deset let budou kvalitnější a levnější než evropská. Je možné, že před deseti lety byla Kia špatná značka, před pěti ale už začala být dobrou konkurencí a řekl bych, že dnes na tom není vůbec špatně, osobně bych se bál víc koupit francouzské auto. A škodovka mi přijde podobná, jen dražší.
..to asi nikomu tady nevysvetlis, ostatne Skodovka na tom m byla uplne stejne a dneska je na Zapade brana jako solidni a prakticke auto, byt te jejich historicke "image" se jeste nekolik let budou zbavovat....
Prototyp, který si přijel okusit české silnice, neměl uvnitř konečnou podobu. Plastové díly přístrojovky, dveří a volantu měly finální tvar, ale byly z jiného materiálu. Lesklý plast, který poškrábete snad jen ostřejším pohledem, určitě nahradí zajímavější, odolnější a lépe vypadající.
Nemuzu si pomoct ale interier mi pripomina neco levneho, jednoducheho, stareho.
Pak jsem si precetl, ze "Kia Rio, to byl v končící generaci laciný jednoduchý
dostavník pro nenáročné a v té předpředchozí navíc s hrozivými jízdními
vlastnostmi." .... a pochopil
Nemůžu si pomoct, ale Rio má být jednoduché a levné, a úplně od věci by nebylo, kdyby bylo s to něco vydržet a jezdilo i ve stáří.
Motor má 109 koní a je ho třeba točit nad 4 tisíce. Kuwa co je to za plečku motor? .Při této váze vozu to musí být žihadlo jak cyp. Asi to bude zas korejský hadrbolec.
Pryč z internetu a zpátky do hospody, ty teoretiku..
Pokud bych se rozhodoval mezi Fabií 2 a tímto vozítkem na první pohled, by to vyhrála KIA. Proč? Musí vypadat trochu sportovně. Krabici bych si nekoupil, i kdyby byla o deset tisíc levnější. Jen bych Vás chtěl požádat o chvíli strpení a odložili koupi nového vozidla v tomto segmentu na leden 2012, kdy Škoda uvede na trh novou Fabii 3 a to je sporťák jak řemen a i dvoumetroví chlapi se v ní budou cítit jak v sedmičkovém baworáku. Pevné zdraví přeji všem.
Hahaha, to by nesmela byt uzka jak podvizivena koza s maskou na kapote jak od nakladaku. Fabia nema sanci....
tak si raději koupím hnusné BMW, než nádhernou KIU. Jenomže na to BMW nemám...