Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slovenští policisté mají neprůstřelnou Fabii RS

Slovenská policie dostala na testování nový speciál. Zeleno-bílá Škoda Fabia RS má na střeše tradiční maják, uvnitř speciální "nádobíčko" na chytání příliš rychlých šoférů. Na první pohled vypadá jako běžné policejní auto, ale hlídkující policisty chrání před případnými střelami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lotus II.

Je to samozřejmě smích

Ty parametry jsou naprosto směšný - jak chtít udělat z papírový vlaštovky stíhačku. Zkrátka zafungovala lobby/korupce, to je vše.

0/0
21.8.2011 21:59

Ma Te S

Jenom jestli

je chráněna i před krádežemi

0/0
21.8.2011 16:17

pissflapslover

na Slovaci

se po fizlech strili;-)?

0/0
20.8.2011 23:38

mogul666

joudocars

Joo, ještě to nakupte těm našim ceckům! Těm by ale stačilo kabrio! R^

0/0
20.8.2011 22:57

legio

Vidím, že mnohí nečítajú článok, ale len nadpis

pretože je tam jasne napísané, že bude na cesty I. a II. triedy, kde malé RS dokáže natrieť aj audinu.Pretože týchto ciest je ako všade i v ČR  nepomerne viac ako dialnic dosť sa ušetrí a výsledný efekt je výborný. Nie každý má trojlitrové auto a na tých mladíov vracajúcich sa z diskoték je toto auto v nepredstavitelnej výhode.

PS. Dialničná polícia na slovensku má vo vozových parkoch Audiny a BMW-čka určeneé na dialnice, takže debaty o naháňačke  Audiny s fábkou sú zbytočné...

0/0
20.8.2011 18:37

Antonín, topič

Re: Vidím, že mnohí nečítajú článok, ale len nadpis

V žádné výhodě toto auto není. Na mladé, vracející se z diskoték, je nějaká honička ta nejlepší cesta, jak je usmrtit.

0/0
20.8.2011 23:03

BigpetBig

Re: Vidím, že mnohí nečítajú článok, ale len nadpis

Za blbost se platí..,.

0/0
20.8.2011 23:38

Ctenar_Mira

Re: Vidím, že mnohí nečítajú článok, ale len nadpis

Pořád je to lepší, než je nechat být, aby oni usmrtili někoho jiného.

0/0
23.8.2011 7:53

laiquendi

Vzhledem k velikosti

Fabie a průměrné velikosti policistů, jim není co závidět... :D je vidět, že i na Slovensku nejspíš dochází k tvrdé feminizaci sboru...:-P

0/0
20.8.2011 18:04

markii

hmm , fobie RS ani WV ....

asi nejak nemaji na silnejsi vozy , ktery bezne jezdi na silnicich , jakykoliv Baaawo nebo Audi se silnejsim motorem by proste slaplo na plyn a zmizlo tak rychle ze by ani Passat nemel sanci ..... samozrejme pak jsou i vyjimky jako nasledujici video , kterych uz jsem taky par videl na teplicky dalnici ... http://www.youtube.com/watch?v=K0XH-8tmMC8

0/0
20.8.2011 17:59

BigpetBig

Re: hmm , fobie RS ani WV ....

Jasně, už vidím jak si to rozdává nějaký pirát ve výše zmiňovaných vozech na silnicích II. třídy. Brzo by ho našli v kukuřici. ;-)

0/0
20.8.2011 23:38

akleen

Re: hmm , fobie RS ani WV ....

Zato ten policista bude skoleny jezdec co? Asi tak co ti na motorkach, do tydne byly vsechny na kasi, tak jako passaty. Nicmene, kdyz ho ta mala fabka dojede, tak jako co potom?, kdyz nebude chtit nikdy ho nepredjede a tak lehky auto proti audine odleti jak pinpongac.

0/0
23.8.2011 14:08

kosican

Nechápem to...

ešte tak pre Pohotovostnú motorizovanú jednotku by som chápal, ale načo nepriestrelné auto pre dopravákov? hmmm :-/

0/0
20.8.2011 17:27

KarelV

Že Slováci zadali takovou poptávku?

... prostě jen UMÍ šetřit !!! ;-) .....  (na rozdíl od těch kecálků v naší Rv úžasné Rv vládě) :-/

Každý rozumný člověk přece ví, že žádná policie nezastaví všechny lupmy.

0/0
20.8.2011 11:42

MartinB

Muj Nazor

Na 90% ridicu to stacit bude. Na 100% ridicu u kterych zdokumentuji prestupek taky. Hadal bych se co sedi v zatackach lip, jestli treba A6 nebo fabia. Myslim, ze A6 na tom bude lip. Ale ti co tvrdi, ze fabia RS je spatne auto, tak v tom nikdy nejeli. Jen to docela ficak. Napriklad 1,2TSI 77Kw uz jede pomerne slusne, a predci i octavii tour (tu starsi variantu). Zalezi taky dost na ridici, takze proc ne.

0/0
20.8.2011 0:05

MartinB

Re: Muj Nazor

Jeste dodam, oni nejen mlady obchodaci, jezdi jak prasata. A nejen mladi delaji dopravni prestupky.

0/0
20.8.2011 0:06

Ctenar_Mira

Re: Muj Nazor

Taky si nějak nevzpomínám, že by v posledních letech měly v seriálu IRC např. A6 nebo Báwa nějaký úspěch. Zato Fabie jsou jednoznačně nejlepší, tedy nejrychlejší.

P.S. Já mám obyčejnou A4 a jsem spokojený.

0/0
23.8.2011 8:02

akleen

Re: Muj Nazor

Hahaha, dalsi z deti, ktere si mysli, ze to auto v televizi je uplne stejna RS skodarna jakou si koupi v salonu.

0/0
23.8.2011 14:10

Lukke-Luk

Ježiš

To je ale bída, tomu ujede jakékoli silnější auto...

0/0
19.8.2011 23:47

radiance1

Re: Ježiš

Já bych tu sílu moc nepodceňoval - 132kW na tak extrémně lehoučký auto je docela dost...ale nejel jsme v tom, takže jen hádám.

0/0
20.8.2011 0:56

TVK

Re: Ježiš

Tak zase buďme nohama na zemi,  FII není nějak "extrémně lehoučké" auto,  s popsanou doplněnou výbavou se pohotovostní hmotnost bude blížit 13 metrákům (sériová RS cca. 1240 kg).

0/0
20.8.2011 1:30

Antonín, topič

Re: Ježiš

Taky netuším, kde furt berou, že je Fabka lehký auto. To už není stodváca.

0/0
20.8.2011 23:04

JeFFik

Re: Ježiš

podle tvé logiky by policajti museli jezdit jedině ve Veyronech aby jim nikdo "neujel". Ale pak bys křičel "Proč to mám platit ze svých daní!" tedy pokud vůbec nějaké platíš :-P

0/0
20.8.2011 1:01

zero77

neprůstřelnost

na co maj neprůstřelný dveře a všechno kolem, když nemaj neprůstřelný skla? ;-D

0/0
19.8.2011 20:19

ČSLA

Re: neprůstřelnost

Prostě je to abolutní nerozum, pro městkou polici , nebo běžný hlídky prosim, ale na provoz na dálnic uplná chujovina. Maj nakoupit 10-30 RŮZNÝCH aut vyšší třídy, upravit pro potřeby policie a hlavně o tom nemluvit a to pak používat pro hlídání provozu na komunikaích....

+2/0
19.8.2011 20:23

Ctenar_Mira

Re: neprůstřelnost

Co to meleš? V článku přeci jasně píšou, že to auto budou používat na silnicích I. a II. třídy. Proč meleš cosi o dálnici?

0/0
23.8.2011 10:11

já George XVII

Re: neprůstřelnost

když v autě machruje s bouchačkou a vytahuje ji od pasu, tak aby nepostříleli ty venku.

0/0
19.8.2011 20:29

Truestory

Tu samou měl Kubica

a málem ho to stálo život.......

0/0
19.8.2011 19:54

bouky

Re: Tu samou měl Kubica

8-o ach jo.......

0/0
20.8.2011 10:28

radaumacher

Re: Tu samou měl Kubica

Jediné, co měla tahle s Kubicovou společné byl skelet, ty trolle.

0/0
20.8.2011 16:29

JeFFik

Co se týká neprůstřelnosti

tak to je samozřejmě novinářská "nadsázka". Já bych to nazval zvýšenou ochranou pro posádku a komponenty vozidla. Asi jako u letadel ve 2. světové, ty co tu ochranu měli, tak byli odolnější a ve výhodě.

0/0
19.8.2011 19:15

ČSLA

co to je za nejapný vtip

použít Fábii na stíhání rychlých řidičů!!! na to je potřeba auto s širokým , pevným podvozkem a s motorem o výkonu býj vočko tak 120 kiloWatů, čili maximálka někde u 250km/h..což tohle nesplňuje!!! Ježišmarja, dyť to je jak kdyby v 80.letech požívala RZS Škodu 105L..úzký , nevýkonný auto....éh..a to jak je to ještě k tomu neprůstřelný, tak to evokuje nějaký honě trapný malinký tank..žádný respekt! Panebože. Vyhozený eura.

0/0
19.8.2011 18:49

JeFFik

Re: co to je za nejapný vtip

to auto bude stačit na 90% "rychlých" řidičů. Za provozu se nedá jet většinou ani 200 kou a přitom stojí cca třetinu co např. policejni Passat či jiná podobně rychlejší auta

0/0
19.8.2011 19:11

ČSLA

Re: co to je za nejapný vtip

člověče, vždy´t vy si protiřečíte:-))) tohe když se rozjede na 180, tak to má tendenci opustit nejen jízdní pruh, ale i silnici! už vidim, jak v tomto v podsatět nablýskaném pekáči na kolečkách stíhají nějakého fotbalistu ve ferrari jedoucích okolo 240km/h..to aby to mělo snad přídavné rakety, nebo co

0/0
19.8.2011 19:36

JeFFik

Re: co to je za nejapný vtip

1. čím si protiřečím?

2. to o opuštění silnice je prostě nesmysl.

3. Fotbalistu ve Ferrari teoreticky nechytí ani většina BMW či Mercedesů za několikanásobek ceny. Na zdokumentování přestupku bude stačit i tato Fabie.

0/0
19.8.2011 19:41

ČSLA

Re: co to je za nejapný vtip

to není nesmysl:-) jel jste někdy s takto malým autem 180? :-))) ano? :D a ještě pochybujete? To není žádný nesmysl, to je normálně uplně reálný, to jenom yv si to nepřipuštíte. To auto nemá stabilitu, musíte opravdu pečlivě hlídat volantem celé auto, aby skutečně při náhlém bočním větru skutečně nevlétlo do svodidel. 100%ní soustředěnost, ždný jízdní komfort.

0/0
19.8.2011 20:18

Braver

Re: co to je za nejapný vtip

Záleží na obutí, není fabka jako fabka. Obecně malé hatchbacky jsou považovány za jednu z nejzábavnějších tříd. Tvrzení, že malá auta nemají stabilitu je hodně od věci. Ostré HB jako je Civic Type R, golf GTi, polo GTi, fabia RS, fiesta st a další sedí ve vysokých rychlostech výborně. Samozřejmě, není to na dlouhé cestování, komfort stejný jako v limuzínách nebude, ale taky se pohybujeme v jiných cenách. Nemohl jsem ale na Vás nereagovat, dobrá malá auta nemají s rychlostí 180km/h problém.

0/0
19.8.2011 20:39

Hugi

Re: co to je za nejapný vtip

blázínku... :) Oni chtějí auto na silnice 1. a 2. tříd, passaty a podobná auta umí jezdit skvěle rovně, ale na okreskách je to nerozum. Vždyť i můj 7 let starý Ford C-Max je na okreskách o světelné míle lepší než mnoho "novějších modelů"....

Tohle autko bude radost řídit, DSG si s benzínem skvěle rozumí!

Jinak gratuluji - skvělá volba. Osobně bych byl rád, kdyby Policie ČR v tichosti nakoupila 100 stejných, nepomalovaných modelů různých barev a vytřídila ten plebs na cestách.. Cikány, 18-ti leté mistry světa, ožralce a spoustu mladých obchoďáčků

0/0
19.8.2011 23:40

Braver

Re: co to je za nejapný vtip

RS nemá s obyč fabkou nic společného. 200km/h je v ní naprostá samozřejmost. Btw, i s obyč fabkou na širokých gumách se dá v klidu jet 180 a podvozek drží a auto nijak výrazně neplave. Koukněte se na to tohle video: http://www.youtube.com/watch?v=yMc3cIhJCM4

Na dalším videu jede přes 250: http://www.youtube.com/watch?v=2Q0f6URbc-o&feature=related

0/0
19.8.2011 20:13

ČSLA

Re: co to je za nejapný vtip

Dokud si to osobněš vyzkouším neuvěřím. To už tady bylo boreček co příahal že jeho satrá šádka s utěsnýma válcema jezdí 180..bajky, nic než bajky.

0/0
19.8.2011 20:19

Braver

Re: co to je za nejapný vtip

Tak teď ses předvedl. Píšeš o něčem, co sis sám nevyzkoušel. Bajky, nic než bajky. Zajdi si do showroomu škodovky a jdi si to projet, bude se ti to líbit....

0/0
19.8.2011 20:32

ČSLA

Re: co to je za nejapný vtip

Ano, nevyzkoušel :-) panebože..já ale tady neřeším nějaký rychlosti škdoovky, já tu řeším, že celkově se pro práci dopravní poclice nějaká fábka nehodí, jasný? ty rychlosti, to řešíte vy!! :-) né já..vša já vím, že už škodovky 110R tu dvojstovku vytáhly, továrně upravený pro potřeby motorsportu :-)))) před 40 lety :-)))

0/0
19.8.2011 20:38

Braver

Re: co to je za nejapný vtip

Nebavil jste se o rychlosti? Reakce byla na větu: tohe když se rozjede na 180, tak to má tendenci opustit nejen jízdní pruh, ale i silnici! A to není pravda...

0/0
19.8.2011 20:40

DonKok

Re: co to je za nejapný vtip

;-D pán je vtipálek, s fabkou 180 ? možná ve snu, nebo na opravdu dlouhé rovince, jedna vec je jet 180, ale druhá jet 180 "bezpečně" resp. tak aby se co nejvic omezilo riziko, nechci Vás nijak urážet ale myslím si že jste nikdy nejel (neřídil) větší auto s výkonem aspon 130kW, protože pokud ano tak by jste nemohl takový blábol vypustit z úst, resp. klávesnice.

0/0
19.8.2011 20:24

Braver

Re: co to je za nejapný vtip

Obyč Fabia 1,9 TDi na 205/45/16, na dálnici není 180km/h problém. RSka je v týhle oblasti někde ve 3/4 možností při týhle rychlosti. Aut s výkonem přes 130kW jsem opravdu moc neřídil, jen Civica Type R, Golfa R32, Leona cupru a tuhle fabku. Jen nevím, co to s tím má společného. To, že fabka RS je v 180 naprosto v klidu, je fakt.

0/0
19.8.2011 20:31

DonKok

Re: co to je za nejapný vtip

Ano je pravda ze na D1 potkávam piloty v oktaviich TDI (tusim stejny motor jak fabka) celkem casto jak nejednou zrovna pomalu, ale 180 ve fabce v pohode ? Asi máme každý jinou představu o tom co je jak Vy říkaté naprosto v klidu, ja se například ve svém autě (Volvo S60 AWD 2.4 s turbem, 147kw) cítím naprosto v klidu i v rychlostech přesahující 200km/h, ac tak moc casto nejezdím, prece jenom dnes uz poradne ani neni kde, jednou jsem ovšem mel tu "čest" řídit Vámi zmíněné auto, a uz v cca 160km/h (a že to trvalo než se to na ně dostalo) jsem měl pocit že se auto vznese či rozpadne. To auto proste nemá stabilitu, 180 urcite pojede, ale bezpecnostne to je zhruba na úrovni hry ruské rulety s poloautomatickou pistolí.

0/0
19.8.2011 20:44

Braver

Re: co to je za nejapný vtip

Jistě chápu, Volvo je jiná třída, ale věřte, že Vaše pocity budou spíše relativního rázu. Osobně nemám tendenci jezdit v autě na dálnici více než 150, přijde mi to zbytečné, ale konkrétně ve fabii jsem se i při zmíněné rychlosti 180km/h necítil nebezpečně, stabilita byla dobrá...

0/0
19.8.2011 20:52

DonKok

Re: co to je za nejapný vtip

To urcite ano, co si budem povídat, přestoupit z velkého sedanu do malého hatchbacku je samo o sobě šok, natož stím jet nějak rychleji, všechno je relativní, pro někoho je silné auto například zmíněná TDI oktavka, někomu se nezavděčíte ani s 3 litrovým bmw, ale stejně si myslím že takové auto není příliš vhodné pro vysoké rychlosti (natož pro policejní účely)

0/0
19.8.2011 21:06

TVK

Re: co to je za nejapný vtip

Ano nejde ani tak o velikost auta, ale o to, jak je celkově postaveno a naladěno. Shodou okolností mám doma 2 auta s motory, které patří do linie motoru, který máte Vy. A to V70 2.4i 125kW a Focus 2.5T s odhadem 224kW. A přesednutí z jednoho do druhého je jako přesednout z autobusu, sic luxusního, ale "rozevlátého", do skoupě vybavené stíhačky. Co se týče jízdních vlastností, tak Volvo je prostě už v první zatáčce o 2 třídy níž, protože je stavěné na jiný "provoz" než hot hatch, který se na cestě chová i naprosto jinak, než základní model daného typu. A podobné je to i se stabilitou ve vysokých rychlostech.

A podobné to je i u Fabie, kdy nelze srovnávat RS se základními motorizacemi, protože i když tento typ jde díky svému designu úplně mimo mne, tak předpokládám, že mimo výkonného motoru (132kW měl dodnes sen spousty řidičů OIRS) má také upravenu tuhost a výšku podvozku, širší gumy a odpovídající brzdy.

0/0
19.8.2011 23:26

La_Grave

Re: co to je za nejapný vtip

Dlouho jsem premyslel jestli na tohle budu opravdu reagovat. Kazdej tady delate akorat machra, ze mate o tridu vetsi auto nez je fabie a hned ji totalne odrovnate, ze je silena a neda se s ni jet v klidu 180 po dalnici. Ano mate pravdu s vetsim autem se da jet klidneji. Ale s malou fabii jezdim uz 7 let s tim, ze stridam motory a verze. A jezdim opravdu hodne vcetne Nemecka atd a i s Fabii se da jet v klidu 200km/h a muzu ji verit na 100% ono stejnak vic nez na aute zalezi na cloveku co ho ridi.A pane s volvem vemte si ho na okresku a verte z fabii, ktera podle vas jen plave a neda se s ni jezdit Vam ujedu jak nic uz jenom proto, ze fabii na svoji tridu s dobryma obutim ma opravdu dobry podvozek.

0/0
19.8.2011 21:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.