Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Korejci si troufají. Kia má šéfovské sedanokupé s pohonem zadních kol

Tak odvážně řezanou limuzínu se zatím do výroby neodvážily poslat mnohem renomovanější automobilky. Kiu jako výrobce šéfovských kočárů s pohonem zadních kol zapsanou rozhodně nemáme, korejská automobilka ale má kuráž, a tak si na autosalon do Frankfurtu připravila právě takové auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MaléPivo

:D

Tak už vím za co vyměním ceed :D

0/0
14.9.2011 10:13

Achille Volfoni

Mno musím říct....

...že po těch jejich paskvilech se opravdu vytáhli.Tohle VYPADÁ opravdu moc dobře.Jak to bude jezdit je věc druhá.

0/0
14.9.2011 7:45

legnaw

Re: Mno musím říct....

jakych paskvilech? myslis mišonel? paskvil z reinkarnovane octavie I.?;-D

0/0
14.9.2011 7:56

MaléPivo

Re: Mno musím říct....

Nechápu ceed, optima, sportage, sorento jsou vzhledově moc povedená auta a nebojí se designovým výstřelků zato když koukám na evropská a americká auta tak jsou konzervativní a nudná. (POTVRZENO umělcem ;-D)

0/0
14.9.2011 10:23

radik

Re: Mno musím říct....

potvrzeno umělcem ;-D;-D 

 

Uvědomte si že design je věc osobního vkusu...  že nějakej umělec  řekne o korejskejch autech že se nebojí designovejch výstřelků vůbec nic neznamená, stejne jako že německá produkce je nudná. Někdo radši čisté linie a "nudu", jinej zase korejský (pa)tvary. I kdyby sebevětší umělec tvrdil že CEED je hezčí než Sciroco, mě se stejně bude víc líbit to Sciroco. Mimochodem zrovna ten Ceed je designovej výstřelek jak blázen - obyčejná nákupní taška jako každá jiná ;-D.

0/0
14.9.2011 15:04

rebbe

Elegance lokomotivy

jedno z těch aut, z kterých dozadu nevidíte skoro nic. Budou tam asi kamery, ale to je už nesmysl. Můžete zapomenout ještě před sériovou výrobou. Tahle móda je zrovna nakažlivá, třeba Hyundai nebo Quasqai jsou také takové tanky.V

0/0
13.9.2011 19:04

Enejdý

Re: Elegance lokomotivy

...měl jsem možnost svést se Chryslerem 300C a z toho je dozadu taky vidět pěkný kulový...a nejen dozadu, ale i do boků a přední sloupky jsou tak debilně umístěný a velký, že jsem málem sejmul chodce co šel zleva a já ho přes ten sloupek neviděl...ale je to hlavně o zvyku, když řídíš dodávku, tak se taky musíš spolehnout jen na boční zrcátka, když je vzadu zaplechovaná...

0/0
13.9.2011 22:37

legnaw

Re: Elegance lokomotivy

hyundai nebo quasqai? nevim o tom ze by nejaky model auta sa volal hyundai

0/0
14.9.2011 7:58

MaléPivo

Re: Elegance lokomotivy

no z ferrari je taky houno výhled...

0/0
14.9.2011 10:24

Rambo-x

Pěkný

Mít to klasická zrcátka tak to nemá chybu,designově se mi to líbí,a pokud splní slib a budou do toho opravdu montovat poctivé šestiválce,nebo respektive osmiválce tak už tomu nebude co vytknout......doufám že se také nenechají strhnout světovým trendem a nenacpou do toho vartburgový tříválec s desetinásobným dopingem:-P

0/0
13.9.2011 18:25

Kokodák, rebirth

Re: Pěkný

R^

0/0
13.9.2011 18:30

hives

Re: Pěkný

Neboj. Tohle maj vyřešený. Dokud se maloobjemové vícestupňově přeplňované motory nenaučí vyrábět, tak je ani do svých aut nemůžou dát...;-)

0/0
13.9.2011 20:04

legnaw

Re: Pěkný

anebo se k te vlne maloobjemoveho upressovaneho podvodu proste nechtej pridat....

0/0
14.9.2011 7:59

hives

Re: Pěkný

Oni nechtěj plnit CO2 normy? To je přece hlavní důvod, proč se tak rozmohly maloobjemové turbomotory. Chápal bych takový odpor u Ferrari, ale u Kie? Proč? Ne, u nich je to podle mě jen o tom, že ty motory ještě nestihli v přijatelný kvalitě okopírovat. Dřív nebo později je začnou také používat.

0/0
14.9.2011 19:02

swiss114-3

myska na

ryzi

0/0
13.9.2011 14:55

Falewick

Re: myska na

zatím máte briskní humor, uvidíme za pár let..

0/0
13.9.2011 15:13

hodilzáda

Re: myska na

Myska??

0/0
13.9.2011 15:45

Falewick

Re: myska na

zdiskreditoval se sám...;-D

0/0
13.9.2011 15:50

legnaw

Re: myska na

myska mysicka....z mysiho kozisku;-D

0/0
14.9.2011 8:00

ODS čstější než Standův kříšťál

vypadá to dost dobře

ale to platí pro všechny studie, realita pak bývá skromnější

0/0
13.9.2011 14:29

OrpheusF1

Re: vypadá to dost dobře

tak, tak.. však oni hlavně testují, jak se na to lidé budou ptát, podle toho teprve usoudí, jestli to dělat, za kolik a jak to bude vypadat.

0/0
13.9.2011 14:54

bitkar

tak tomu fandim

korejci do toho jdou po hlave a to se mi libi. Moc pekny to je. Co jsem mel prilezitost s Genesis Coupe, tak si u me dost spravili povest. A pokud budou delat zadokolky s takovym designem a vubec takle zajmavy auta, tak u me budou sbirat jen samy +. Soucasnym top automobilkam nejak chybej koule, se mi zda.

0/0
13.9.2011 14:11

OrpheusF1

Re: tak tomu fandim

jojo, kdo by si pred 10ti lety rekl, ze dneska budou lidi kupovat Kiu jako normalni auto.

+1/0
13.9.2011 14:55

Falewick

Re: tak tomu fandim

Bylo načase. Než přišel Ceed, tak kdo chtěl vzadu místo na nohy, tak musel upgradovat z holo-Oktávky za 400tis na Suberb za 700. Střední třída spadla tak o 100-150 tis. za 4 roky.

+1/0
13.9.2011 15:16

Falewick

Re: tak tomu fandim

Tada chtěl jsem napsat nižší střední, Halík, ..., NIŽŠÍ!!! ;-D

0/0
13.9.2011 15:17

hives

Re: tak tomu fandim

To mi chceš tvrdit, že místo na nohy vzadu je podle tebe u O2 nedostatečný??? A ten pokles cen...nebyla tu náhodou krize?

0/0
13.9.2011 20:10

Falewick

Re: tak tomu fandim

Posaďte se dozadu do Ceedu a potom do O2, a porovnejte prostor do délky a do šířky. O2 to vylepšila, ale pořád jsou zadní sedačky kvůli malému rozvoru narvané mezi podběhy.

.

Jenom Ceedů a i30 se prodá 800 měsíčně, a většina z toho jsou zákazníci "ukradení" škodovce - myslím že to zlevnění nebyla krize.

0/0
14.9.2011 11:04

pteryx

moc pěkné

Akorát ty kamery bych přece jen doplnil zpětnými zrcátky. Menší plocha nezajistí spolehlivost.

0/0
13.9.2011 13:35

radik

no

vypadá to jako kdyby nějakej tuzer zkazil kdysi pěkný auto :-/

0/0
13.9.2011 13:29

Falewick

Kia a sporťák

Na jednu stranu nemají v koreji s prémiovými auty dostatek zkušeností, což je vidět na syrovosti Hyundai Genesis Coupé a trochu i na i40, na druhou stranu posledních pár let platí, že do čeho se Kia pustí, to se jí daří.

.

Tenhle pokus opak toho co dělá Porsche, které prodává značku na "nákupní tašky". Kia vytvoří "papírové" Porsche, bez známé značky, což si své kupce určitě najde, tak jako Nissan GT-R. Já jsem zvědavý.

0/0
13.9.2011 13:27

radik

Re: Kia a sporťák

O jaký nákupní tašce v souvislosti s Porsche to mluvíte? Cayene pominu, ten je na nákupní tašku moc velkej... GT-R je nástupce Skylinu R34 GT-R, tak trochu japonská legenda - to je něco jinýho než nějaký obrázky sportovního sedanokupé (co to sakra je za slovo?!) z PC ala KIA...

0/0
13.9.2011 13:37

Falewick

Re: Kia a sporťák

Porsche se výrobou Cayenne sice finančně zachránilo, ale hodně si poplivalo pověst, protože plácli svou značku -která je závislá na exkluzivitě- na černé autobusy ve kterých vozí zlatokopky svoje potomstvo do školky. Panamera je podobný případ, už to není taková obluda, ale pořád je to oteklý ošklivější brácha 911. Nissan GT-R jsem zmínil jako příklad povedeného sporťáku pro čtyři, který boduje cenou.

0/0
13.9.2011 13:45

radik

Re: Kia a sporťák

jasně... radši žádný porsche než překousnout dva modely, který na ty 911, Boxstery, Caymany a 918-tky vydělaj...

jinak GT-R je auto který neboduje cenou, ale poměrem cena / výkon a jízdní vlastnosti - protože samotná cena neni ten důvod proč je to auto úspěšný... je to neskutečně dobrý auto který mnohdy předčí mnohem dražší i výkonější auta. Kdyby nebylo tak dobrý tak by sebelepší cena nebyla k ničemu. A já pochybuju že KIA by se dokázala jenom přiblížit tomu co už Nissan u Skylinů dělá přes dvacet let... takový auto neudělaj z ničeho nic.

+2/0
13.9.2011 14:02

Falewick

Re: Kia a sporťák

To jsem neřek. Podle mě se Porsche zachovalo chytře a správně. To ale neznamená, že když vidím z okna šéfovo Cayenne první generace tak se mi nechce zvracet.

0/0
13.9.2011 14:07

radik

Re: Kia a sporťák

R^

0/0
13.9.2011 14:30

quagaar

Re: Kia a sporťák

šéfovo, říkáš? inu to jo. ;-D

0/0
13.9.2011 14:30

kyoko suriko

KIA

Kia si to může dovolit - žije z prodeje normálních vozů. Pro sportovní značky to ale může být vykrvácení...

0/0
13.9.2011 13:05

nima heczko jako heczko

Kia, ne kia

, je mi to jedno - to auto je prostě pěkné!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
13.9.2011 12:58

net.Xtreme bojuje s eXtremismem

Re: Kia, ne kia

Kia není špatná automobilka, řekl bych, že minimálně 5 let dělá dobrá auta a docela se zlepšuje, řekl bych, že renomovaným evropským a japonským výrobcům roste silná konkurence.

0/0
13.9.2011 13:09

acpu

Re: Kia, ne kia

Minimálně pět let? Řekl bych že Kia Sportage se už v devadesátých letech montovala v Německu, tuším u firmy Karmann. A bylo to velmi dobré auto, kvalitně udělané....

0/0
13.9.2011 13:24

Falewick

Re: Kia, ne kia

Podívejte se do bazaru. Sportage je světlá výjimka té doby, kterou nemilosdrně stahoval ke dnu zbytek značky.

0/0
13.9.2011 13:29

Výstřik do tmy III.

Budu muset taky v zimě na cestu do hor

naložit do kufru 3 pytle s pískem? ;-D

0/0
13.9.2011 12:37

Mražená spermie

Re: Budu muset taky v zimě na cestu do hor

pojedeš jiným vozem. Nebo ty nemáš v garážích na výběr ?

0/0
13.9.2011 13:05

vhodný příspěvek?

Re: Budu muset taky v zimě na cestu do hor

Tak na to snad má každej SUV. Taky tě zajímá, když kupuješ sekačku, jestli s tím půjdou štípat polínka?

0/0
13.9.2011 13:07

richi77

Re: Budu muset taky v zimě na cestu do hor

SUV jsou jen pro holky, chlapy mají pořádné 4x4 ;-)

0/0
13.9.2011 13:18

Falewick

Re: Budu muset taky v zimě na cestu do hor

To jsou hodně tvrdí chlapY :-)

0/0
13.9.2011 13:28

Falewick

Re: Budu muset taky v zimě na cestu do hor

Neboj, Logana ti nikdo nebere..

0/0
13.9.2011 13:27

angr

Re: Budu muset taky v zimě na cestu do hor

sem si voddech, bych se totiž divil....

0/0
13.9.2011 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.