Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Octavia je rychlejší, než se myslelo. Jede přes 365 km/h

V disciplíně sériových aut s motorem do dvou litrů objemu není na světě rychlejšího auta. Octavia RS to dokázala na solných pláních v Bonnevillu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Janina7

... a k čemu je toto dobré?

0/0
24.8.2011 21:46

Eclipse_GSX

Re: ... a k čemu je toto dobré?

K čemu je dobrá rtěnka, make-up, lak na vlasy a já nevim co ještě, když ženská vypadá nejlíp po ránu a nenalíčená. Někoho to evidentně baví, tak jim to přejte a vzpomeňte si na to, až budete dělat něco "zbytečnýho":-P

0/0
24.8.2011 22:33

mogul666

Škoda Octavia je křehká jako sklo

Měl bych strach v tom kýblu jet i sto! Vžyť se podívejte na městké stážníky v Kladně jak to dopadlo! Rv

0/0
23.8.2011 20:12

JeFFik

Re: Škoda Octavia je křehká jako sklo

Tak si kup SUV z AAA a nalep si na něj nálepku NO FEAR

0/0
23.8.2011 20:26

mogul666

Re: Škoda Octavia je křehká jako sklo

Joo-proč né! Když bude mít taky padák!!

0/0
23.8.2011 20:42

JeFFik

Re: Škoda Octavia je křehká jako sklo

chceš padáka? Řekni šéfovi!

0/0
23.8.2011 20:58

xychteen

To zas bude na místních silnicích rekordmanů

;-D

0/0
23.8.2011 19:25

xychteen

Re: To zas bude na místních silnicích rekordmanů

...ajo on už to někdo napsal níž... tak pardon :-)

:

MMCH pořád se v koktávce řidič opakovaně bouchá do pravýho kolena? Už jsem v ní pár let neseděl...

0/0
23.8.2011 19:27

zabili black_jacka, parchanti

Re: To zas bude na místních silnicích rekordmanů

ne

0/0
24.8.2011 10:12

balalajka01

Octavka nema omezovac?

?

0/0
23.8.2011 17:29

cenzore_zdar

Re: Octavka nema omezovac?

Omezovac je otazka softwaru v ridici jednotce - lze preprogramovat

0/0
23.8.2011 18:19

JeFFik

Re: Octavka nema omezovac?

Jasně, že má! Už jsi viděl nějaký auto stavěný na překonávání rekordů bez omezovače? 8-o

0/0
23.8.2011 20:42

prasák

nejlepší

Octavia je jistě nejlepší auto na světě. R^

0/0
23.8.2011 17:24

Jolika

Re: nejlepší

A kolik jste odjezdil jinych, abyste to mohl srovnat?

0/0
23.8.2011 17:26

prasák

Re: nejlepší

Mluvíme o poměru cena výkon a ten je jasně nejlepší na světě. Vy jste v octavii seděl? Asi ne, jinak byste se ani takto nemohl zeptat.

0/0
23.8.2011 17:35

Jolika

Re: nejlepší

Pane prasáku, na mou otazku jste neodpovedel, nevim tedy, kolik aut jste odjezdil. Tabulkove srovnani od vas nepotrebuju, to si najdu na netu sama. Cenove relace me vubec nezajimaji, i  ty jsou vsude verejne.

Ja vam narozdil od vas na vasi otazku odpovim. Sedet v Oktavii nebo ji nekolik let jezdit, to je velikansky rozdil.

Ja jsem neodjezdila zadnou oktavii tak (osobne aspon 50 000 km), abych se mohla objektivne vyjadrit. Ba ani jsem v ni nesedela.

Proto jsem vam taky tu otazku polozila. No, dockala jsem se nulove odpovedi. A ja blbec myslela, ze takhle se dozvim ledacos dost objektivne a lip nez z tabulek. No neva. Dik.

0/0
23.8.2011 17:48

prasák

Re: nejlepší

Dámo, já pro vás nejsem žádný prasák. Nemusím odjezdit tisíc aut, abych věděl, kde je nejpříznivější poměr cena užitná hodnota. V octavii jsem najezdil 100.000 km bez jakékoli poruchy při prostornosti vozů s dvojnásobnou cenou.

0/0
23.8.2011 23:03

delfinfa

Re: nejlepší

Tak to sis dal špatnej nick :-D

+1/0
23.8.2011 23:17

radik

Re: nejlepší

prasák se rozčiluje ;-D jakej sis dal nick, tak ti budem říkat :-) Nejlepší poměr cena/ užitná hodnota má felicia za pár tisíc z bazaru... to z toho ale nedělá nejlepší auto, ale nejlepší nákupní tašku. Jsou ale zákazníci který zajímaj i jiný kritéria a ty nějakej poměr cena / užitná hodnota nebude zajímat.

0/0
24.8.2011 8:39

cenzore_zdar

Re: nejlepší

Pomer cena, vykon , kvalita je u skodovky dost zalostnej. A ano v oktavce jsem jezdil, ve fabii take a v roomsteru jak by smet.

0/0
23.8.2011 18:22

prasák

Re: nejlepší

Měl jsem na mysli poměr cena užitná hodnota. Ale to je nakonec jedno, octavia je nejlepší na světě a tím můžeme diskusi uzavřít.

0/0
23.8.2011 23:01

JeCh

Re: nejlepší

Původně jsem si myslel, že to je ironie, protože takovou blbost nemůže nikdo myslet vážně, ale asi ne.

No nic, zkus si prohlídnout třeba takový Chevrolet Cruze. Je větší než oktávka, spolehlivější a při stejnej výbavě a lepším motoru je o víc než 100 tisíc Kč levnější. A dalších podobných aut by se našlo dost.

Oktávka je auto se snad nejhorším poměrem cena / užitná hodnota. Navíc značně nekvalitní motory jsou pověstný. Turbodiesly od VW trpí spoustou chronických chyb a přeplňovaný downsizovaný benzíňáky se po 100 tis km rozpadnou. Kdo chce vyhodit prachy komínem, tomu rozhodně oktávku doporučuju.

0/0
24.8.2011 1:20

radik

Re: nejlepší

spolehlivější? no sorry... škodovkář nejsem, ale jezdil sem s chevroletem lacetti - při 90 tkm odešla spojka, vymlácený čepy a tlumiče (3 roky statrý a z jízdy hroznej pocit). A ty poruchový tdi od VW při pravidelné údržbě nemaj problém nalítat hodně přes třista tisíc (turbo a jeho komponenty jsou poruchový samo o sobě a nejen u VW ;-)).

 

Zrovna proti Daewoo (ten tvuj eu chevrolet)  jsou Škodovky kvalitní auta... ale psát že jsou nejlepší je blbost.

0/0
24.8.2011 8:46

JeCh

Re: nejlepší

Daewoo/Chevrolet a obecně korejský automobilky udělaly za posledních pár let oborvský krok dopředu. Starší Daewoo, Kia nebo Hyundai vyly opravdu plečky, dneska bych ale do nich klidně šel.

Naopak VW se posledních pár let drží pravidelně na chvostu žebříčku spolehlivosti. A protože s ním škodovka sdílí většinu dílů, těžko na tom bude výrazně líp.

0/0
24.8.2011 12:09

Brugal

Re: nejlepší

Na kterém žebříčku spolehlivosti jsou vozy VW "na chvostu"? Pokud vím,tak nejrespektovanější je TUV a tam jsou dost vepředu.Tebou opěvovaná Kia není ani v první stovce a ostatní korejci dostali do první stovky jen 3 auta a to ta nejjednodušší a tedy nejméně poruchová.

Ovšem uvítám odkaz na jiné žebříčky ... pokud jsi tedy schopen dát sem odkaz.;-)

0/0
24.8.2011 12:36

JeCh

Re: nejlepší

Znáš metodiku TÜV? Pokud ano, musi Ti být jasné, že jejich žebříček neříká vůbec nic.

Smysluplná statistika je třeba tahle: http://www.jdpower.com/news/pressrelease.aspx?ID=2011089

0/0
24.8.2011 13:33

radik

Re: nejlepší

že udělaly obrovský krok ještě neznamená, že se vyrovnaly evropskejm automobilkám. Projeďte se tři roky starou škodovkou a tři roky starym chevroletem a ten rozdíl poznáte okamžitě... jak sem psal tři roky starý lacetti (žádný starý daewoo) a pocit hroznej... tříletá Octavia je proti tomu jako nová.

 

Žebříčky spolehlivosti ;-D s tim na mě nechoďte... stačí zjistit jak se dělaj a bude Vám jasno, že nemaj žádnou vypovídajicí hodnotu o kvalitě daných aut.

0/0
24.8.2011 12:51

Brugal

Re: nejlepší

Tak mne poučte - znám pouze metodiku TUV a rád se dozvím jak se ony žebříčky vytváří jinde.:-)

0/0
24.8.2011 13:02

radik

Re: nejlepší

a připadá Vám to objektivní posouzení spolehlivosti? Data sezbíraná z technických kontrol - počty závad bez ohledu na závažnost? Žádné rozlišení mezi autama co maj motor a kola a autama co maj plno výbavy (tudíž plno možností pro závadu?)

 

Opravdu myslíte že takovej test může objektivně posoudit kvalitu nebo spolehlivost aut? ;-D Blbost!

0/0
24.8.2011 13:13

JeCh

Re: nejlepší

Co se týká žebříčků spolehlivosti, za jedinou metodiku která má

nějaký smysl, považuju sběr informací od velkého počtu majitelů aut. Jediný takový žebříček, který znám, je JDpower. Z

našeho pohledu má jasné nedostatky, protože je americký, takže třeba

škodovka tam vůbec neni. Pokud by byla nějaká podobná evropská

statistika, tak si jí rád prostuduju. Metodika TUV je úplnej nesmysl. Tam bude jako vadný označený auto s prasklou žárovkou parkovaček, ale za perfektní bude označený auto s nefunkční klimatizací nebo kterýmu tejden před technikcou odešlo turbo.

0/0
24.8.2011 13:26

radik

Re: nejlepší

přesně tak, tyhle statistiky jsou na prd

0/0
24.8.2011 13:40

JeCh

Re: nejlepší

No já mam hroznej pocit z jízdy i v novej oktávce. Vítr šustí kolem

okýnek už při 100 km/h, TDI motor je neskutečně hlučnej (pořád jsem

nadával ,jak mi ve Vectře řve nafťák, po jízdě v oktávce už na něj v tomto ohledu neřeknu špatnýho slova). Oktávku nepovažuju za povedený auto (snad kromě designu, kterej se mi

líbí). První pocit sednutí do auta je dobrej. Působí bytelně, dobře

zpracovaný, ale postupně se odkrejvá spousta nedotažeností a chyb. Lacetti mi přijde jako auto ještě ze starých časů Daewoo než do toho pořádně zasáhl GM. S tím bych to opravdu nesrovnával.

0/0
24.8.2011 13:23

Brugal

Re: nejlepší

Má otázka se  týkala žebříčků spolehlivosti ze kterých čerpáte ... mám z vaší odpovědi chápat,že sám sebe považujete za onen žebříček a podle poslechu šustění větru jste usoudil,že vozy VW jsou na chvostu spolehlivosti?:-):-)

Ne,vážně - odkud máte ten "chvost"?

0/0
24.8.2011 13:30

JeCh

Re: nejlepší

Ne, to rozhodně ne, O žebříčcích spolehlivosti viz výše.

0/0
24.8.2011 13:35

radik

Re: nejlepší

pokud máte problémy s Octavii tak v tomhle by jste se nejspíš zbláznil... vítr a hluk motoru je nic proti nepřesnému řízení, gumovému řazení a nepředvídatelnýmu (po třech letech zničenýmu (čepy a tlumiče na odpis)) podvozku. Lepší pocit mam i z deset let starý oktávky než tohodle tříletýho "Chevroletu". Že je ze starých časů ;-D je to korejec, který tu tak vychvalujete a pochybuju, že takovej cruze bude se stejnou technikou o tolik lepší. Porovnávám auta stejný kategorie z evropy a z koreje... co je na tom špatnýho? zkrátka pořád maj co dohánět.

0/0
24.8.2011 13:35

JeCh

Re: nejlepší

Já jsem porovnával Cruze a Oktávku. Tvrdím, že Cruze udělal od Lacetti obrovskej skok dopředu. To je všechno.

0/0
24.8.2011 13:38

radik

Re: nejlepší

fajn... já tvrdim, že se stejnou technikou jako má Lacetti, prostě nemůže bejt o tolik lepší... neříkám, že to je špatný auto, ale korejci se obecně maji stále co učit - zejména životnost jednotlivých komponent a dílenské zpracování stále pokulhává.

0/0
24.8.2011 13:45

Hagenbaden

Re: nejlepší

Vectra je vyssi trida, nez Ochcavka. To se projevuje predevsim komfortem jizdy a take, a to mozna predevsim, odhlucnenim motoru. TDi v Ochcavce bych si uz dobrovolne nikdy nekoupil. Pro tohle auto je urcite optimu 1.8TSI. Ja mam 2.0TSI, takze muzu rict, ze klid a pohoda s benzinem je v Ochcavce nesrovnatelna oproti TDi. Na to je potreba vetsi karoserie.

0/0
24.8.2011 14:50

Hlava dubová

V zasade proti octavce nic nemam,

ale to zas pribude blbu na silnici, ktery si myslej, ze maj nejrychlejsi auto na svete a jizda v levem pruhu je tam montovana jako seriova vybava :-/

0/0
23.8.2011 17:21

Jolika

Re: V zasade proti octavce nic nemam,

Jéžiši, tech je tam i tak dost, jestli pribydou dalsi, tak uz je to jen kapka v móři. Poste ceskym ridicum vyslouzili a ikdyby jich teoreticky dokoce ubylo, te hrozne povesti se cesky ridic tak honem nezbavi. Ale vetsine to asi nevadi. Jezdi jako.....zustanme radeji  v ramci slusnosti ;-D

0/0
23.8.2011 17:25

pteryx

dmychadlo Garret

Britští tuneři jsou fakt borci.

0/0
23.8.2011 17:01

!UMPEPE

Re: dmychadlo Garret

Jsou, ale pokus dat do auta pohon ze stihacky byl uz v roce 1995 ve specialu fordu gt90. Tenkrat to melo v12, turbo vetsi nez moje hlava a 2 obrovska turbodmychadla garret t-2. Reknu vam kdyby do toho uzasneho vozejku nedavali ty strasne blow-offy ze standartni edice pro supersporty od fordu, bylo by to jiste rychlejsi nez veyronR^

0/0
27.8.2011 22:34

hard

Fobie

Hlavně nemít z Fabie jakékoliv fobie. A teď vážně. Myslím, že je to pro Škodu jednoznačný úspěch.

0/0
23.8.2011 16:53

Inkvizitor Johny

Nechce se mi věřit

Snad se mi ani nechce věřit, že kombinace design Škoda a 500 koní v motoru, to dokázala takle vytáhnout. Budiž to ponaučením všem tuzerům :)

+1/0
23.8.2011 16:01

události komentáře

nadčasový design Fobie 1

mám Fobii 1 a z aut v tomto segmentu je i po 10 letech nejhezčí. Když srovnám design Fobie 1 se stejně starým Renaultem Clio, Peugeotem 206, Fiatem Uno nebo i současnými Hyundai, nevystavil bych si jejich atrapy ani na WC.

Design Fobie 1 je dokonce tak nadčasový, že i motoristický magazin www.driversweb.cz přirovnává profil nové Škody Vision D k Fobii 1. Podobně skvostný design má snad jen nový Renault Mégane (pominu-li přední kapotu připomínající kachní zobák a co hůře, Thálii).

0/0
23.8.2011 15:54

renesis

Re: nadčasový design Fobie 1

Alespon ze nesrovnavate jablka s hruskama, nybrz auta minimalne stejne obycejna, kde design jaksi postrada svoji podstatnou roli ;)

0/0
23.8.2011 15:59

Reetu

Re: nadčasový design Fobie 1

Ale samozrejme, ze i v tom nejmensim segmentu ma design svouji roli a vahu.

0/0
23.8.2011 16:03

renesis

Re: nadčasový design Fobie 1

To nepochybne ma, ovsem ne podstatnou. Je to proste na jedno brdo. Ano, poslouzi, neurazi ( az na par vyjimek ala logan, thalia a podobne zrudnosti ) ale urcite bych v tomhle segmentu pekna a nadcasova auta nehledal.

0/0
23.8.2011 17:17

Brugal

Re: nadčasový design Fobie 1

To se mýlíte - jako příklad může posloužit "Peugeot 206 efekt"(nebo tak podobně se tomu říká),kdy naprosto ničím nepřekvapující auto trhalo rekordy prodejnosti jen díky designu.

A úplně nejklasičtější příklad je Alfa,která skomírala několik let s designově mizernými modely až do nástupu Waltera da Silvy a jeho geniální Alfy 156.

0/0
23.8.2011 17:35

renesis

Re: nadčasový design Fobie 1

Alfa Romeo je preci jen kapitola sama o sobe. Ja bych ji do toho nemichal.

Co se tyce toho pazouta tak ano, uznavam, to bylo pomerne hezke auto. Ovsem o nadcasovem designu bych take nemluvil. Tahle auta na to proste nejsou stavena, nevim, jak to napsat.

O nadcasovem designu se v pripade pazouta da hovorit o 406 Coupe. Tomu ja rikam nadcasovy design ale to je samozrejme uplne jina liga ci segment, chcete-li.

0/0
23.8.2011 17:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.