Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kabrioletů každý rok přibývá, nejvíc frčí plechová skládací střecha

Pořádná letní jízda může být jedině v kabrioletu, ví každý fanoušek prázdninového filmu Jana Svěráka. Aut bez střechy je na trhu spousta, ale ne každé se hodí pro výlet s přáteli či rodinou. Poptávka po kabrioletech je rok od roku větší. Nejvíc teď frčí ty s plechovou střechou, plátěným už pomalu odzvonilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

auticky

saab 9-3

Dovolil bych si jen nesouhlasit s trendem (možná u ojetých vozů snad ano), protože osobně mám pocit, že se stále více vrací kabriolety s klasickou pláťenou střechou. Jinak sám jezdím (mj) starým Saabem 9-3 kabriolet a jsem spokojený -)) asi to bude čím dál "klasičtější" auto. Stál pár euro, i když pak bylo třeba dát ho dohromady. :-)Dva dospělí a dvě malé děti jsou ok (jezdíme s podprdelníky).  Kufr se ještě celkem dá použít i se staženou střechou je tam místo na několik cestovních tašek. Střechu ca 2-3x za sezonu naimpregnuji a je to. Funguje bez problémů. Jo a všem ostatním přeji všechno co mají, čím jezdí a sám jsem spokojený.

0/0
29.8.2011 11:31

svarak_z_krabicaku_reborned

Re: saab 9-3

Ti závidím. Taky bych bral Soba bez střechy, ale kam ho narvu, když mi v garáži stojí Sob se střechou? Na ulici nechci dát ani jednoho...  Tak holt o kabriu budu dál asi jen snít. :-/

0/0
29.8.2011 23:57

Pruitt Igoe IV.

Re: saab 9-3

To jste na tom dobře, to já si nechávám snít o Saabu a nejlíp 92-99 :-P

0/0
30.8.2011 13:01

Antonín, topič

Re: saab 9-3

Jezdit nahoře bez je ta největší sobárna! Takže prikup garaž!:-)

0/0
31.8.2011 16:10

jupikjupik

otázka k zamyšlení

proč v tom vždycky jezdí dva kluci nebo staří páprdové bez spolujezdce?

0/0
29.8.2011 10:00

FastDriver

Re: otázka k zamyšlení

protože si to koupili :-P

0/0
29.8.2011 15:29

jupikjupik

pořádný velký auto

alles andere ist nur Kinkerkram !

0/0
29.8.2011 9:58

jupikjupik

jak s dětmi pomalu?

s dětmi pomalu ? když jedu pomalu, vždycky mi vyskáčou :)

0/0
29.8.2011 9:57

papuanec23

nerozumiem

tej poznamke k tomu kufru, ze je kabriolet nevyhoda.Ved ak je strecha hore, mal by ten kufor byt rovnako velky ako u normalneho kupe.To ze sa da strecha stiahnut za cenu zmensenia kufra je len bonus navyse, nie nevyhoda....staci v pripade potreby nechat strechu hore a malo by to byt zajedno.

+1/0
28.8.2011 1:45

Fotze

Kabriolet a v čechách?

To je jako mít ministerstvo moří.

0/0
28.8.2011 0:07

anncz

Re: Kabriolet a v čechách?

tak to same plati i o venkovnich bazenech nebo klimatizacich, presto to lidi mivaji...

0/0
28.8.2011 1:17

jupikjupik

Re: Kabriolet a v čechách?

protože jsou prdlí :)

+1/0
29.8.2011 9:57

jezek

Re: Kabriolet a v čechách?

"I kdyby byl jen jeden slunečný den v roce, stojí za to mít kabriolet.", anglické přísloví.

+1/0
28.8.2011 8:49

TClovek

Re: Kabriolet a v čechách?

Jestli vůbec v Anglii mají víc než ten jeden slunečný den v roce :-)

+1/0
28.8.2011 10:55

f0rr35t

Re: Kabriolet a v čechách?

Možná ne, ale někteří jezdí se staženou střechnou i v lijáku :-)

0/0
28.8.2011 15:45

Englishman

Re: Kabriolet a v čechách?

Mají :-) Na jihu jezdí kabrioletů spousta a když svítí slunce, tak se dá střecha stáhnout od března do listopadu.

0/0
29.8.2011 8:01

cenzore_zdar

Radsi Convertible nez Cabrio

jenze amerik bez strechy pro 4 osoby se v evrope prodava dost malo a jeste za dvojnasobek nez v americe Rv Prikladem budiz Dodge,Chevrolet,Ford.

0/0
27.8.2011 21:47

anncz

Re: Radsi Convertible nez Cabrio

No udelat si z V8 5.0 pony caru convertible je docela masochismus... Ze neco jde, neznamena, ze to je dobry napad.

0/0
28.8.2011 1:17

OndraTM

S pevnou nebo platěnou

Tak předně bych se chtěl omluvit všem závistivým blbcům :-) Kabriolet je prostě boží! Osobně jednonačně říkám plátěná střacha. To je pravé kabrio. Bohužel se s ním dám bez problémů žít jen pokud máte garáž a nejlépe bydlíte ještě na venkově. Do města to chce kompromis, tedy pevnou střechu. Jinak kabrio je auto pro 2, 4 lidé se dají převést tak maximálně od hotelu na pláž nebo na krátký výlet. Jinak pro ty, co mají hlouběji do kapsy a musí volit komprovis, myšleno bydlení ve městě, vřele doporučuju Mercedes - Benz SLK :-) Hodně spokojených kilometru s větrem ve vlasech

0/0
27.8.2011 19:51

zabanovany lajos

Re: S pevnou nebo platěnou

ja bych doporucil spis sl. slk je sl fur kinder.

0/0
27.8.2011 19:52

OndraTM

Re: S pevnou nebo platěnou

Živit a pořídit SL oprandu není pro ty co mají hlouběji do kapsy :-) ... jakkoliv to je spolehlivé auto.

0/0
27.8.2011 20:23

papuanec23

Re: S pevnou nebo platěnou

az na ten detail, ze SL je dva krat tak drahy, takze sotva sa niekto bude rozhodovat medzi tymito dvoma vozmi ale skor medzi dvomi uplne roznymi znackami v rovnakej cenovej triede.

0/0
28.8.2011 1:51

el_salamo

Lester...

Vážení, nejklasičtější uživatel super auta za posledních dvacet let byl Lester Bernham (http://www.youtube.com/watch?v=UyZaJKWC3Qg), a platí to i pro kabriolety :)

0/0
27.8.2011 16:30

zabanovany lajos

Re: Lester...

ja ten film proste miluju..

0/0
27.8.2011 19:55

ztrewq

"dnes"

v kabrioletoch vidím ponajviac dôchodcov - autá šrotovným "zlacneli" a mnohí si chcú dopriať to, čo im bolo v mladosti odpierané - VIETOR VO VLASOCH A HVIEZDY V OČIACH!

kabriolet nie je primárne na rýchlu jazdu, podobne ako "veľká" motorka - treba sa z oboch "KOCHAŤ". a ak sa natiahne plechová strecha, potom už ideme v kupé a to je aj o rýchlosti.

0/0
27.8.2011 13:00

pissflapslover

Re:

co to meles;-D kabriolety porsche ,corvette ,maserati nejsou na rychlou jizdu ? u vas nesu v malem svajciarsku;-D?

0/0
27.8.2011 16:59

truthspeaker

Re:

Ne, kabriolety opravdu nejsou na rychlou ani sportovní jízdu. Přesněji, jen neznalý blb si na sportovní jízdu koupí těžší auto s horší torzní pevností než, má kupé. A co se čisté rychlosti týká, zkuste si se staženou střechou dát tak 100 kiláků při 160ti a pak nám z nemocenské napište, jak se vám to líbilo.

0/0
27.8.2011 17:20

pissflapslover

Re:

takze treba porsche 911 cabriolet turbo ne ni na sportovni jizdu;-D co hulite?;-D

0/0
27.8.2011 17:50

truthspeaker

Re:

Ne není. Přesněji, cabrio není pro kupce, který to se sportovní jízdou myslí vážně, Pokud chcete sportovní jízdu, koupíte si turbo v provedení kupé, nebo kabrio, když máte na výběr?

0/0
27.8.2011 18:18

pissflapslover

Re:

V  takove 911 C T  pokud nejsi testovaci pilot F-1 tak to  nepoznas ..Na zavody je samozrejme lepsi cupe ale tady se bavime o rychle sportovni jizde- ne o casech na Nurburgring ;-)

0/0
27.8.2011 20:20

truthspeaker

Re:

Na to aby řidič poznal nepříjemných  pár desítek kilo navíc, nemusí být zrovna pilot formule F1. Pojmy jako rychlá a sportovní se s kabrioletem přimo vylučují. Okruhy bych radši ani nezmiňoval, protože kabriolety na většinu z nich nesmí.

0/0
28.8.2011 11:04

pissflapslover

Re:

mel jsem M3 cabrio potom 911 carerra 4 convertible  - ktere sedi jak pribite v zatackach a ted mam 2010 corvette z06 ktera je kupe a je brutalni -nejsem tak dobry ridic abych to auto vyuzil na plno ale sportovni rychlou jizdu jsem mel se vsemi autyV jsem vsechny

0/0
29.8.2011 2:50

pissflapslover

Re:

asi nejlepsi compromismezi cabrioletem a hard top  je obycejna vettte se sundavacim stresnim panelem

0/0
29.8.2011 3:02

truthspeaker

Re:

Já vám rozumím, všechno jsou to super auta, ale to já nezpochybňuju, tak neotáčejte logiku mého příspěvku. Proti cabriu nic nemám. Třeba si ho koupím.

Tvrdím, že vaše M3 cabrio bylo řidičsky mnohem horší, než M3 kupé, stejně tak vaše carrera.

Proto když chci sportovní vůz, nekoupím si cabrio, protože je to zaprvé hloupost kupovat si řidičsky horší auto a navíc je to hazard. Při sportovní jízdě se může stát ledacos. Na okruh mě ani nepustí. Prostě nesmysl.

Když chci jezdit normálně přírodou a užívat si otevřené střechy, jdu do cabria, to je jasný. Pak mám ale jiné priority a nemá smysl to zakrývat.

0/0
29.8.2011 12:34

neonick_007

Re:

ježíš! :o) o čem se tu bavíš? MB 320 SLK Cabrio 225 kW; 200 km/hod. po německé dálnici se staženou střechou a úplně v klidu. při 160 km/hod. si dokonce pokecáš. supr sportovní jízda, když si vypneš esp, můžeš na okreskách driftovat. neznám lepší auto pro radost.

0/0
27.8.2011 19:05

truthspeaker

Re:

1) 320 SLK opravdu nemá ani zdaleka 225kW

2) při 200 km/h se staženou střechou to v něm opravdu není v pohodě

3) toto ženské auto rozhodně není díky dosti nepřesnému řízení drifterův sen

0/0
28.8.2011 11:00

neonick_007

Re:

ad 1. vím, v čem jezdím, takže má, akorát jsem se překlepl a správně to je 350 SLK (225 kW/6500; 370 Nm/3500 ot.)

ad 2. vím, v čem jezdím, takže při 200 km/hod. se dá jet se staženou střechou, především díky šikovnému větrolamu

ad 3. doufám, že všem tvým babám, včetně hospodyni, jsi koupil tento ženský vůz

4. zajímalo by mě, v čem jezdíš ty a jestli jsi opravdu vyzkoušel všechny ty kabriolety, které tady tak hloupě kritizuješ. podle mě jsi akorát vášnivý čtenář motoristických časopisů. zkus vyndat aspoň 50.000,00 EUR a kup si taky nějakou hračku, ať ten zážitek nemáš z druhé ruky, ty kritiku! ;-)

0/0
28.8.2011 13:28

truthspeaker

Re:

1) nevěřím, takhle se majitel nikdy splést nemůže

2) hahahaaaa

3) že většinu SLK řídí ženy neznamená, že většina žen řídí SLK

4) Mám osobní zkušenost s roadstery TT (obě generace), 370Z, Z3, Z4 (stará a nová), SLK (staré) a Boxster (rok 2009). Když bych nechtěl sportovní auto, na kterém se budu zlepšovat, beru jinak perfektní novou Z4. Ale protože se chci zlepšovat, vzal sem 370Z. Kupé samozřejmě.

0/0
28.8.2011 23:46

neonick_007

Re:

ad 1. já jsem se nespletl, ale překlepl. rač se podívat, kde jsou 5 a 2 na klávesnici, ty chytráku.

ad 2. nevyjadřuj se k věcem, o kterých víš houby.

ad 3. tvá reakce je mimo mísu a ty to dobře víš.

ad 4. a co? koho zajímá, že obrážíš bazary s ojetinami? kup si nejdřív pořádnou hračku a pak tu s námi můžeš diskutovat. samozřejmě.

ad další tvá budoucí sdělení: pro hloupého, každý hloupý...

0/0
30.8.2011 18:34

truthspeaker

Re:

;-D;-D;-DR^ Jasně, 370Z z bazaru. Je vidět, že o autech víš fakt kulový.

Tady máš fotku ty jedna ojetino :-) A jestli je pro tebe řízení radost jak tvrdíš, napiš mi, kde je to focený.

http://i51.tinypic.com/30m3502.jpg

0/0
1.9.2011 11:24

hives

Re:

Zase bych to úplně nezevšeobecňoval. U spousty konvenčních kabrioletů, vytvořených z kupé, máš pravdu, ale třeba u Porsche Carrery GT, Ferrari F50 nebo Pagani Zonda, jsem nikde nečetl stesky na nedostatečnou tuhost. Neboli, má-li kabriolet karbonový nebo trubkový "rám", nedostatečné tuhosti nebo nadměrné hmotnosti bych se nebál;-) Ale jasně, už jsme v trochu vyšší cenový kategorii:-) Ale takové Porsche Boxster, Hondu S2000 nebo první generaci BMW Z4 bych si nechal líbit i tak:-)

0/0
28.8.2011 20:15

truthspeaker

Re:

To se ovšem bavíme o autech, vyvíjených primárně jako otevřené. Já píšu o autech, kde volíte mezi kupé a kabrioletem. A tam je to jasné.

PS: První generaci Z4 bych vám teda nepřál. To je krám.

0/0
28.8.2011 23:53

hives

Re:

Jo, souhlas. U "sériovek" je to jasný. Snad jen s výjimkou Pagani Zonda;-)

Ale co je špatnýho na první Z4? Neřídil jsem ji, na druhou stranu jsem na ni skoro neslyšel kritiku. Většinou se o ní píše jako o trošku tvrdší, ale jinak fajn "motokáře".

0/0
29.8.2011 19:50

truthspeaker

Re:

Neustále se sypající elektrický posilovač řízení, řídící jednotka, stahovačky oken, táhla ve dveřích a centrální zamykání celkově, nekvalitní provedení mechanických částí (že Z4 upadne klika není bohužel výjimka), k tomu přidejte opravdu mizerný lak, (asi nějaký experiment bmw s vodou ředitelnými laky, ale ten lak normálně mizí ;-D), a to je jen stručný pořehled toho co si pamatuju z hlavy, je toho fakt hodně.

0/0
30.8.2011 11:21

truthspeaker

Re:

Jo, souhlas.

0/0
27.8.2011 17:34

truthspeaker

v kabriu jste k smíchu, pokud

je vám víc jak 45 let

je to kabrio verze sporťáku

je to koráb pro 4 a více osob

je to vaše jediné auto

EOS je zářným příkladem toho, jak kabrio nemá vypadat. Je to hnusné nudné auto plné kompromisů.

0/0
27.8.2011 12:01

Svent

Re: v kabriu jste k smíchu, pokud

K smíchu je ma*or co si myslí, že v 45 končí život. Vychoval jsem tři dnes již dospělé děti a dvoumístné auto jsem si tedy mohl pořídit až odrostly. Za komančů to skoro nešlo a teď se na penzi ještě necítím. A jestli jsem vám k smíchu, tak jsem rád že vás pokaždé naštvu když se potkáme - http://www.facebook.com/BMWZroadster

0/0
27.8.2011 12:26

ztrewq

Re: ...

táto odpoveď je o tom, ako to bolo a dnes je. hlupák sa pasuje na odborníka, ten, kto si to môže dnes dovoliť sa teší, že sa odvezie na tom, na čo nemusel stáť v rade.

spomenul som si dnes ráno na to, ako ľudia nosili všimné do mototechny aj na embéčku. ráno manželka konštatovala, že sa vezieme v siedmom (vlastnom) aute (od 1977), ... posledné roky si držíme každý svoje, aby sme neboli viazaní.

0/0
27.8.2011 13:10

truthspeaker

Re: v kabriu jste k smíchu, pokud

Příteli, Z3 ani Z4 mě teda neoslníte, kromě poslední Z4 jsou to dost dost špatná auta. O poslední Z4 jsem uvažoval, ale přišla mě příliš nepředvídatelná, někdy nedotáčivá, někdy přetáčivá. Prostě nic moc, auto tak pro pozéry.

Osobně si myslím, že člověk vypadá hloupě s džínama v opeře, se sportovníma hodinkama v obleku a po pětačtyřicítce v kabrioletu nebo na diskošce.

0/0
27.8.2011 17:33

Svent

Re: v kabriu jste k smíchu, pokud

jak myslíte, kvalita vašeho "odborného" názoru potvrzuje kvalitu toho prvního. Jen blbec názor nemění, ale vám to bude trvat zřejmě o dost déle než průměrně inteligentnímu člověku.

+1/0
27.8.2011 18:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.