Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai Elantra je povedená, fešná, ale ztrácí body v kufru

Je to konkurent pro octavii? Je i není. Má parádní design vnějšku i vnitřku. Prostornou kabinu a povedený úsporný motor. Ale také nepraktický vstup do kufru. I přestože střecha klesá k liftbackové zádi, otevírá se jen malé víko kufru. Navenek ale působí mnohem hodnotněji a moderněji než konkurence.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

duch zavražděného iuose

hmm

zajímavé, jak se tak moc řeší objem kufru a přitom vidím všude kolem sebe prázdná auta :-) Ale co kdyby se potřebovalo něco vělký odvézt, že? Sice se najme dodávka, protože si nikdo nebude chtít odřít auto, ale to je jedno ;-D

0/0
8.11.2011 14:21

you.can

mám accenta 2007

a příště bych si dvakrát rozmyslel, jestli bych šel znova do korejce. Na druhou stranu jsem byl nadšenej ze sonaty r.v.1996 sice stará kára, ale maximálně pohodlná, automat, dvoulitr, jediná nevýhoda byla vyšší spotřeba:-)

0/0
12.9.2011 21:21

jeremiasz

pro me OK

ja do tohohle auta nejspis pristi rok pujdu. Jsem rad, ze ma solidni atmosferickej motor bez turba. Nepodleham mode preplnovanych minimotoru, kde turbo je nejslabsim clankem retezu. Design se me osobne libi, RDS u radia je mi ukradeny (neb posloucham vlastni hudbu), navigaci mam v mobilu, zpracovani je slusny, cena ferova, zaruka solidni.

Krom toho nejsem zabedneny ignorant, ktery zije v dogmatu, ze pouze evropska auta jsou kvalitni a vse co vyjede ze skodovackych linek je etalonem kvality za ktery je nutne si priplacet. To, ze to ma lanka v kufru je, uznavam, hloupy nedodelek, neodladeny detail, ktery zamrzi, ale to je tak vsechno.

0/0
10.9.2011 22:28

legnaw

pekne pekne

mnam mnam... dufam ze palubka bude nejak tak podobna v novej i30 V (alebo bude predsalen oznacena i31?)

...tato elantra je hlavne konkurent pre Fluence

0/0
5.9.2011 9:14

oldboy

Re: pekne pekne

Technologicky je pozadu - nemá integrovanou navigaci, ani RDS u rádia. A je dražší než Fluence.

0/0
5.9.2011 13:13

Marcus Antonius

Re: pekne pekne

kdes vzal tu RDS ? To sisi vymyslel ?

0/0
5.9.2011 14:08

JeFFik

Re: pekne pekne

je to v článku, nestačí číst jen nadpisy

0/0
5.9.2011 14:41

nicolas.tesla

Re: pekne pekne

je to pouze problem prvni serie co sem dovezli. Za par mesicu se tu objevi dalsi serie a ta by mela mit prvky naladene na evropsky trh, tedy i jine raadio:)

0/0
9.9.2011 9:48

Dukátštan

poznámka

Korejské šunky budou pořád dvojky na trhu s auty!!

+1/0
4.9.2011 12:39

Marcus Antonius

Re: poznámka

takovy nazor mas protoze jsi v tom nikdy nejel. Ma s uz 2. takovou sunku  a jsem nadmiru spokojeny , Jen rvu smichy kdyz sousedi jezdi v premiovych spatne vybavenych jednickach na trhu , protoze na lepsi vybavu proste nemaji. Ale proc diskutovat s "prevsedcenym" fanatikem. Protoze jak jinak nazvat nekoho kdo to napise ve roce 2011.

0/0
4.9.2011 14:11

hafo1976

Re: poznámka

Já mám Lantru z roku 92 a mám tam klimu, všechny okna v elektrice, atd... věci které nemají o deset let novější auta, co u nás běžně jezdí a stojí desetkrát tolik

0/0
5.9.2011 0:41

JeFFik

Re: poznámka

no máš asi, ...co asi...., máš zcela určitě to nejlepší auto na světě! ;-D

0/0
5.9.2011 10:20

l.g

Re: poznámka

No řekl bych, že jsou spíš trojky až čtyřky. Ne dvojky.

+1/0
4.9.2011 15:32

legnaw

Re: poznámka

tak velke? 8-o co by tvoje stara za takove ctyrky dala

0/0
5.9.2011 9:12

Marcus Antonius

Re: poznámka

tady se bavíme o autech ne o poprsí.

0/0
5.9.2011 14:02

femmefatalegia

Vážený autore ...

... naše auto je též sedan a divil by ses, kolikrát jsme v něm již stěhovali a hlavně co ;-D;-D Příkladem může být patrová postel Tromso z IKEA ;-D!!

+1/0
3.9.2011 23:07

dikobraz

Re: Vážený autore ...

"Patrová postel z IKEA" je plochý balík dlouhý cca 180cm, škoroky cca 40cm a "tlustý" cca 10cm. Tohle bys odvez i na kole ;-D. Ale pojďme se bavit třeba o klasickém dětském kočárku (korba na kolečkách, ne golfáč), ten už do elantry nedáš bez rozebrání na díly. A nebo třeba jízdní kolo - klidně "jenom" dětské. Prostě jakékoliv větší cestovní zavazadlo tam tím malým vstupním otvorem budeš nakládat dost obtížně - o vykládání ani nemluvě.

0/0
4.9.2011 9:34

Marcus Antonius

Re: Vážený autore ...

Dnesni system prodeje je takovy ,ze kombik je mene treba , sam si clovek doveze jen fakt tu poslet nebo skrin i ikey . Ostatni rozmerove nadmerne vybaveni bytu ti privezou domu. a kocerek se da sehnat takovy ze se da pekne slozit. Taky jsem si myslel ze sedan je neprakticky ,ale kdyz se divam zpet tak jsem v nem odvez vse co jsem potreboval. a jeste je zde moznost zahradky.

0/0
4.9.2011 14:15

l.g

Re: Vážený autore ...

No né každý má stejné potřeby. Někdo opravdu vozí běžně kolo, kočárek, nebo třeba velkého psa. A to fakt v sedanu nejde. Přitom rozdl v ceně modelů kombi a sedanu je téměř zanedbatelný. Praktičnost ale mnohonásobně vyšší. Přitom jediná výhoda sedanu je, že se vém nešpiní zadní sklo. A to se stěračem a ostřikovačem u kombíku je výhoda spíš jen teoretická.

0/0
4.9.2011 15:24

sincos

Re: Vážený autore ...

Každý to má jiné. Třeba sekačku na garanční prohlídku odvezu v dodávce a nemusím ani sundávat držadlo, tři jízdní kola taky mrsknu do dodávky, nemusím ani sundávat přední kola, ani je mít na střeše, či kufru a v restauraci se o ně bát, k tomu tam v klidu dám zavazadla, brusle,... i kombík je malý.

0/0
4.9.2011 16:46

krtecek.velky

No,

když se to někomu líbí, nic proti tomu. Já raději zůstanu u Octavie.:-)

0/0
3.9.2011 22:29

ProMoDro

No nevím

asi jsem hrozná konzerva , ale z "hundajů"  se mi nelíbí ani jeden ... samá křivka pakřivka .. malá kola a ani ten interiér mne moc neuchvátil .. to už kia je snad hezčí ..

0/0
3.9.2011 8:57

Achille Volfoni

Elantra

Nevím...nelíbí se mi.Jediné co se mi na tom voze líbí je zadek.Jinak ten tvar je nějaký tento a k tomu ty malé kola...Interiér bez komentáře.Ten je u každého modelu stejný.

Měl jsem možnost navštívit párkrát Hyundai v Nošovicích...a jak tu někdo píše....kvalita asi u téhle značky nebude nic moc.Hlavně "dolaďování" dveří je zábavné sledovat...8-o

0/0
3.9.2011 0:19

pissflapslover

Re: Elantra

Hundai nevim ale Kia zacala byt docela uspesna v Americe

0/0
3.9.2011 6:41

femmefatalegia

Re: Elantra

"kvalita ASI u téhle značky nebude nic moc" - to máte z vlastní zkušenosti? ASI ne, když píšete ASI ;-)

0/0
3.9.2011 23:08

hafo1976

Re: Elantra

Všichni polemizují že kvalita nebude asi nic moc, hlavně ti co to auto nikdy neměli. U nás v rodině máme různé hyundaie, nové i staré a všechny jezdí prakticky bez poruch, měníme jen oleje, destičky atd. Na rozdíl od našich známých, kteří mají "prémiové" evropské auta a jsou s nimi neustále v servisech...;-)

0/0
5.9.2011 0:44

KAREIV

Re: Elantra

Znám zaryté škodovkáře kteří jsou stále zblblí z reklamy o levných náhradních dílech a proto kupují oholené škodovky a nebo si připlácejí tak zvané výhodné pakety ( německý systém doplatků ). Já mám již třetí Hyundai. První Elantra měla již v základu klima, čtyři airbagy, rádio a rozvor o 20 cm větší než tehdy Octávie a tři roky záruku. Škoda měla tenkrát jen rok. Teď mám již druhou Sonátu a vždy bez problému, najeto 125 tis. km, jen měním brzdové destičky a olej. Turbo diesel 2.0 L jede po okreskách za 4,7 až 5,3 litru na 100 km a cestu Praha, Brno, Uherské Hradiště, Bruntál a zpět do Prahy za průměr 6,1 litru na 100 km. KareIV ;-D

0/0
27.9.2011 20:47

prasák

kvalita

Kvalita bude korespondovat jistě s cenou.

0/0
2.9.2011 23:15

Marcus Antonius

Re: kvalita

to je nejvetsi blud ,ktery si stale mysli "obycejni lide".

0/0
4.9.2011 14:17

l.g

Re: kvalita

Jediný blud je to, že ti někdo prodá něco levněji nebo výhodněji než jiný. U aut nižší a střední třídy to platí stoprocentně. Za méně peněz méně muziky. A ceny jsou tak našponované, že auto, které je o 50 tisíc levnější než konkurence je prostě o těch 50 tisíc horší. I když se vám to podle papírových parametrů nemusí na první pohled zdát.

Jde jen o to, na čem se šetřilo a jestli konkrétně vám ta úspora vadí hodně nebo málo.

0/0
4.9.2011 15:31

zlababa.dvur

Re: kvalita

S cenou je to tak, že VW group prodává Passata v USA v přepočtu za 300 tisíc. Takže mezi cenu a kvalitu bych to rovnítko opravdu nestrkal.

0/0
5.9.2011 11:01

Marcus Antonius

Re: kvalita

tak jak to že auta v USA stojí polovinu ? to jsou o polovinu horší ??8-o8-o8-o

0/0
5.9.2011 14:05

Ladino

Cist to nebudu...

jsou tam i ty obvykle kecy o dravcich? ;-D

0/0
2.9.2011 23:07

ProMoDro

Re: Cist to nebudu...

koukám , že už to máš očíhnutý ;-)

0/0
3.9.2011 8:53

renesis

Je to

Pokriveny hacko.

Honde tenhle paskvil nesaha ani po ten nejnizsi zdvih.

0/0
2.9.2011 22:44

radaumacher

znalci, kde jste

Nepřijde ještě někomu zvláštní, že u článků o vozech levnějších (i když ne vždy levných) a více "pozemských" se vždy vyrojí celé zástupy odborníků, designérů, konstruktérů a všemohoucím talentem obdařených takřka závodních řidičů se svými pro svět nepostradatelnými názory, zatímco u vozů nejvyšších kategorií (viz. předchozí článek o Bentley a Ferrari) se většinou diskuze omezí jen na pár zasněných příspěvků a střízlivých názorů? Konstrukční znalosti "odborníků" najednou končí, znalci výrobních nákladů vypínají kalkulačky a závodníkům stydnou špičky prstů na závodních volantech, když přijde řeč na vozy z Maranella či z podobné destinace. možná to chce příště více zamyšlení i u té naší "oktávky f kombajnu co táhne vocpoda", že...

0/0
2.9.2011 21:50

Melancholik34

Re: znalci, kde jste

zvláštní mi to nepřijde, ale popsal jste to přesně :-) R^

0/0
2.9.2011 22:40

veeger_x

Re: znalci, kde jste

Vít, ono je to trochu komplikovanější. Tady máte auto, jemuž udělali hezký čumák a dost zprasili zadek. A na to, aby to člověk poznal, nemusí být odborník. Ale, ukažte mi na hnusné či nepovedené Ferrari. A když už v 60. letech  vyjela Lamborghini Miura, zavírali kalkulačky všichni a stydli špičky všem... Chápu, kam svým názorem míříte, a vím, že jej předesíláte do diskuse velmi férovým způsobem, a koneckonců částečně hovoříte z duše i mě. Ale zastal bych se i druhé strany - chlapi prostě v určitém věku raději sní než se ztotožňují s vozy spíše než střední třídy, střední třídě určené...

0/0
2.9.2011 23:50

Marcus Antonius

Re: znalci, kde jste

Pry aby to clovek poznal ze sprasili zadek nemusi byt obornik. Vkus je zalezitost ciste subjektivni.Me se ten zadek libi i predek.

0/0
4.9.2011 14:21

ProMoDro

Re: znalci, kde jste

;-D kde si vzal to "vocpoda" ??  to se snad ani nedá napsat ..

0/0
3.9.2011 8:51

radaumacher

Re: znalci, kde jste

Bohužel zkušenost z některých "odborných" fór;-D

0/0
3.9.2011 19:37

l.g

Re: znalci, kde jste

Asi to bude tím, že Bentley a Ferrari je pro drtivou většinu lidí tak mimo, že se tím absolutně nezabívají. Já osobně takové články ani nečtu. Nepřináší mi to nic a i kdybych na takové auto měl volné peníze, zcela jistě bych si ho nepořídil. Obdivování mnohasetkilowatových motorů mi absolutně nic nepřináší a nezajímá mě.

Docela se divím, že redakce více nepíší o "normálních" autech a pořád "loví" nějaké "špeky" ze segmentu super top. Jistě by měly pak i více čtenářů.

0/0
4.9.2011 15:51

luuzr2

nepodstatne

Nemuzu si pomoct, ale mne ty auta od Hyundai pripadaji nejak beztvara, jako rozslapla zaba. Vypada to, jako by to bylo z 0,1 mm plechu. Ale to neni podstatne. Porad se resi vzhled a jestli se do kufru vejde dost igelitek z Lidlu, ale k zadne prevratne zmene v konstrukci z hlediska bezpecnosti, ekologie a uspornosti uz dlouho nedoslo, auta porad brzdi gumou o mokry asfalt a kdyz v 60 vletite do brizky, tak jste tuhej. A az benzin vyskoci na 50,- korun (a on vyskoci), stanou se z klasickych aut stejne muzejni exponaty a bude se muset zacit nekde jinde (elektrika z jadra, karoserie z recyklovanych plastu, papiru, ras nebo ceho vseho jeste, snizeni rychlostnich limitu, celkove omezeni dopravy atd.). Proste otazka, jestli je elegantnejsi oktavka nebo zigulik, bude bezpredmentna. S recyklovanym kartonem a rychlosti 30 km/h uz clovek (tedy ten, ktery si to bude moci vubec dovolit) moc parady nenadela. A verte, ze na moje slova dojde...

0/0
2.9.2011 21:17

noboty666

Re: nepodstatne

Zbytek rodiny je zdrav?

0/0
2.9.2011 23:04

Marcus Antonius

Re: nepodstatne

jo  asi si koupil kristalovou kouli v teleshopu.

0/0
4.9.2011 14:25

Lavrentij Berija

Re: nepodstatne

Zelený fantasto, vím že bys nejraději automobily smetl z povrchu zemského, ale musím tě zklamat. Tvůj utopistický sen se nikdy nestane realitou. A k té ceně benzinu. Benzín sám o sobě moc drahý není. Nebýt zlodějského státu, vypadala by cenovka zcela jinak.

0/0
3.9.2011 10:10

marwal

nevypadá špatně

ale je to hyundai, takže nic...

0/0
2.9.2011 20:40

Marcus Antonius

Re: nevypadá špatně

díky takovým jako ty jsou ceny ojetých Hyundaiu za hubičku (ja malý zájem). Takže díky moc.

0/0
5.9.2011 14:08

jesterkasploutvema

hmm

ta zá´d mi připadá asi tak dobře udělaná, jako záž Thálie :-/Rv

0/0
2.9.2011 20:15

rybizek7

Tak to je pěkné srovnání

V ČR se běžně oktávka srovnává i s BMW a Mercedesy. Jednou dokonce v diskusi lidé řešili, že BMW 1 je vlastně podobný jako fábie.

Holt, hlavně ať to chrochtá, má to velkej kufr a má to skoro každej. V ČR nemá low-endová škodovka u místních zákazníků konkurenci. :-)

+1/0
2.9.2011 19:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.