- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To už se zase měnila pravidla, za mého mládí to byl DUMPER
Univerzál. V dolech by ten led stejně rozbyly otřesy po odstřelu.
...by me teda zajimala... ciste pro zajimavost, kolik asi tak takova guma vyjde.
"Narozdíl od běžných pneumatik osobních aut, u kterých se šířka pneumatiky uvádí v palcích, je rozměr obutí na dampr v palcích."
Nějak se ti to plete, nechtěl jsi napsat : "Narozdíl od běžných pneumatik osobních aut, u kterých se šířka pneumatiky uvádí v milimetrech, je rozměr obutí na dampr v palcích.
Doufam ze je daji na hliny, tolik penez vyhodit a nemit hliny, to by neslo...
Vcelku si neumím představit, jak by hliníkový ráfek nesl těch 100 tun zátěže. Takže spíš to bude oblečené na masivní oceli, patrně vážící o dost více, než celé auto na "hlínách".
Už je září a pisálkové z idnes se ještě neprobrali :-( ach joo ..a korektoři rovněž spí. Čtenář by málem nabyl dojmu, že 795F je snad elektromobil a pisálkům by to ani nepřišlo divné .. jo když si mohli pohon Quatro splést s biturbem, nedivil bych se.
já co jsem sledoval pořad na Discovery ohledně těhlech obrů tak nevim jak v tomhle konkrétním případě, ale oni maj velkej nafťák kterej vyrábí proud a tím proudem napájí obří elektromotory co jsou umístěny u kol...
(už nevim proč zrovna takhle, přecijen nemůžu si pamatovat vše :) )
Dál na auto, tak klidně můžu řezat zatáčky o 106.
zdrzovat se zatackama, s tim by se dalo jet rovnou primo, vetsinou...
Pouze drobné chybičky, dají se přehlédnout.
TitanTire je delaji take, uz nejakou dobu, akorat v US - taky 59/80 R63.
Akorat TitanTire deklaruje prumer 4.30m, zatimco tato "jen" 4.02m