Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První fotky i30: nový hyundai z Česka se odhaluje

Hyundai i30 se v nové generaci představí už po pěti letech. Posadit se do něj bude možné poprvé na autosalonu ve Frankfurtu příští týden. Prodávat se začne příští rok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

majster

Je to jen honba na vzhled

Všechny automobilky se honí za vzhledem aut a kvalita je čím dál horší .Opravdu dobrá auta se již vyráběla.

0/0
27.9.2011 12:58

gazda2

Hyundai? Já myslel že Kia.

U těchto aut se vždy setkávám se splácanými a trochu pokřivenými stylistickými prvky z jiných aut. Tady se mi to zdá zvenčí trochu silně šmrnclé Focusem, vevnitř je to trochu pokroucená stará Corolla jak vyšitá. Asi zůstanu u originálu, tohle je na mě takové narychlo nakvašené a navíc si myslím, že to životností zatím japonské či německé předlohy  moc nedohání.

0/0
13.9.2011 18:17

Achille Volfoni

pořád to samé

Na ten jejich středový,modře podsvícený panel mám už alergii....

0/0
8.9.2011 7:40

rewritable

Re: pořád to samé

jj ... tři prázdné kaslíky z tvrdého plastu v holofabce jsou oproti tomuto uplný zázrak :-)

0/0
8.9.2011 8:41

diskuter99

nafťáky a saze

podle jednoho z článků v jednom nejmenovaném morotistickém magazínu, trpí sazemi už i moderní turbo-benzínové motory, zvláště, je-li trochu méně nekvalitní palivo - má to být způsobeno tím, že se benzín špatně rozstříkne ve válci, nestihne se zapálit, resp. důkladně shořet a pak se vyfukují saze - i z benzínu. stejné jako z nafty.

0/0
7.9.2011 20:06

Highdriver

Re: nafťáky a saze

Takový motoristický magazín je vážně lepší nejmenovat :)

0/0
8.9.2011 8:27

rewritable

Re: nafťáky a saze

A nečíst

0/0
8.9.2011 8:39

Ládin

Re: nafťáky a saze

;-D

0/0
8.9.2011 11:09

stary pes

Odporné

po 3. létech neprodejné.

0/0
7.9.2011 18:49

KarelV

Re: Odporné?

... jaká třetí léta máte na mysli? 8-o

0/0
7.9.2011 18:52

Falewick

Re: Odporné

Další výtrysk hospodského moudra. Po třech letech je to neprodejné proto, že to nikdo neprodává, je to totiž ještě dlouho v záruce ;-D

0/0
8.9.2011 13:56

Lukke-Luk

Design

Tenhle asijskej design, zvláště interiéru, jde jaksi mimo mě...

0/0
7.9.2011 18:13

legnaw

Re: Design

nastesti pro nas

0/0
8.9.2011 7:25

wildos

Re: Design

jojo ten design dělal asiat jak vyšitej ....:-P:-P;-D

0/0
8.9.2011 14:12

Inkvizitor Johny

Fiesta

Před domem stojí Ford Fiesta. Jsem se schválně šel podívat...Nojo, je ten čumák podobný.

0/0
7.9.2011 16:36

legnaw

Re: Fiesta

nejvyssi cas navstivit ophtalmologa a psychoanalitika

0/0
8.9.2011 7:27

Falewick

Re: Fiesta

Klídek, dej si čaj..

0/0
8.9.2011 13:56

Highdriver

Škoda té přední masky...

... takhle to vypadá jako nějakej Pežot :)

0/0
7.9.2011 14:55

Josef II

Meli bychom jim zakazat tam v Nosovicich tu novou ..

fabriku na prevodovky ! Bude tam jezdit moc kamionu a budou smrdet ! To jim nestacilo, ze postavili fabriku na urodnem poli, kde rostlo nadherne zeli ? Uz takhle nam odvazeji dost zisku do Koreje !

0/0
7.9.2011 14:53

torn sphincter...by black censor

Re: Meli bychom jim zakazat tam v Nosovicich tu novou ..

pepiku, ze jste nepostavil fabriku na poli neurodnem, zasobovanou potrubni postou a i ty zisky jste mohl doma podrzet?

0/0
7.9.2011 15:40

Falewick

Re: Meli bychom jim zakazat tam v Nosovicich tu novou ..

Jestli je to satira tak mě to rozchechtalo dost ;-D

0/0
8.9.2011 13:58

Falewick

motory

Auto se mi moc líbí, myslím že designově je povedené. Ale je velká škoda že do nabídky (zatím) zřejmě nedali přeplňované benzíny. Hyundai sází na jednoduchost, spolehlivost a cenu, ale o tomhle autě budou uvažovat potencionální kupci evropských značek. Motory Hyundai nejsou vůbec špatné, ale jsou si přiliš podobné projevem, pro i30 jsou jenom 2 benzíny lišící se jenom o 10% točivého momentu. Nové turbo GDI by do té monotónnosti udělalo díru, to bude ale asi až do nového Ceedu.

0/0
7.9.2011 13:29

Falewick

Re: motory

Vlastně výtka k designu by byla, to jejich pitomý, pitomý, pitomý zužování oken, hlavně směrem dozadu. Přítelkyni se líbí Sportage, ale u mě skončila jak jsem do ní vlezl výhled je jako z tanku. i40 tím taky trpí, prooooč?

0/0
7.9.2011 13:35

Výstřik do tmy V.

Re: motory

Jéžiši, na co benzín? 8-oRv

0/0
7.9.2011 13:52

Junqueira

Re: motory

aaa dalsi skrblik kterej kvuli litru paliva rozmeta do vzduchu smrad a jed ze svojeho dieseluRv

+4/0
7.9.2011 14:03

pavelthelong

Re: motory

to neni skrblik, to je normalne uvazujici clovek. 20% uspory paliva je o 20% mene CO2 a mene tepla. Navic ty uhlikove mikrocastice z dieselu osobnich aut  jsou jenom marketingovy strasak a nemaji zadny vetsi vyznam, protoze :1.castice  vznikaji i u nejmodernejsich benzinovyh motoru s vysokotlakym vstrikovanim 2. vznikaji pri spalovani pevnych paliv 3. vzikaji pri provozu pneumatik. Uhrnem se osobni diesely podileji pouze na 10% vzniklych mikrocastic. Ostatni zdroje mikrocastic nejsou nijak omezovany a jejich mnozstvi bude stoupat

0/0
7.9.2011 17:41

Falewick

Re: motory

Já diesel beru, ale jak kde. Přijde mi že u nás podléhá nezasloužené adoraci za svou

1/ spolehlivost (dnes víceméně hudba minulosti, při kvalitě české nafty)

2/ úspornost (hloupost, pokud nejste obchodní cestující - vyšší pořizovací cena, povinné ručení a náročnější servis to ve většině případů zase vyrovnají)

3/ "sílu" - táhne vocpoda (pro mě poměrně nelogické, motor subjektivně táhne tím méně, čím rychleji jedete)

Určité spolehlivější exempláře dieselových motorů se dají koupit jako ojetina, kdy se smázne rozdíl v cenách. Nebo jako nouzové řešení jak získat vyšší výkon, pro flegmatické nebo chorobně opatrné řidiče neschopné vytočit motor nad 2500ot.

+1/0
7.9.2011 17:54

pavelthelong

Re: motory

jasne- bod 2 najedu rocne 45Tkm.  Staci si rozpocitat naklady na rok - zatim je diesel bezkonkurencne levnejsi, i nez LPG bod 3. jezdil jsem paralelne s dvema octaviemi : diesel 66 kW a benzin 74 kW, S dieselem bylo podstatne jednodussi predjizdeni - turbo zabralo a jel.....u benzinu se muselo moc podrazovat. a stejne tolik neakceleroval. Ted mam Audi V6 110 kW s automatem a jenom nez ten automat pri predjizdeni podradi, tak to uz jsem byl s dieselem davno  o 10 m dal

0/0
7.9.2011 18:57

anncz

Re: motory

110kW V6? To je nejaky muzejni kousek ne?

0/0
7.9.2011 20:18

Junqueira

Re: motory

;-DR^

0/0
8.9.2011 0:57

Junqueira

Re: motory

ja teda osobne podradim na 3 a jede to hned. To ze s dieselem predjizdite na 5 vec jina.

0/0
8.9.2011 0:59

Falewick

Re: motory

Sice je o 20% smrtelného sodovkového plynu méně,ale nebezpečných škodlivin je o mnoho více.

Nafta má mnohem vyšší hustotu = tj na kilogramy se jí spálí stejně. To s tím teplem je hloupost, znáte zákon zachování energie?

+1/0
7.9.2011 17:59

pavelthelong

Re: motory

aaa, vedec se ozva;-Dl - tak jenom pro zajimavost- benzin je lehci (0,75 proti 0,84 kg/l) pri jeho horeni vznika ale mene energie (40/44000 kJ) takze je to zase skoro stejne. Vzhledem k tomu, ze diesely maji temer vzdy turba, pak je jejich ucinnost az o 40% vyssi (25 % ucinnost zazehoveho atmosferickeho a 35% ucinnost  turbodieselu.) Ano, zopakovat si fyziku neni na skodu ze;-D;-D ?  A pokud nasadite na benzin turbo, tak mate taky vysokotlake vstrikovani s tvorbou mikrocastic a stejne jeste nemate spotrebu a vydrz dieselu.

0/0
7.9.2011 18:48

pavelthelong

Re: motory

ps. norma EURO 6 ( od r. 2014) ma pro benziny i diesely prakticky shodna kriteria, pouze u benzinu je povoleno 2x vice CO (1000 mg/km) nez co smi diesel:-/ asi ty benziny budou nakonec skodlivejsi, ne `?

0/0
7.9.2011 19:13

Fungy

Re: motory

a co NOx ty vědče obhájce dieselu, o těch nic??? Rád bych se o tom taky něco dozvěděl ;-):-P

0/0
12.9.2011 17:52

Falewick

Re: motory

http://www.autorevue.cz/nizozemsti-vedci-emise-dieselu-skodi-mozku

Mimo jiné.

0/0
7.9.2011 14:03

Výstřik do tmy V.

Re: motory

To co se děje za mnou, mě absolutně nezajímá. Rv

0/0
7.9.2011 14:09

Pšenda

Re: motory

Dokud nejede podobnej pred tebou...

+3/0
7.9.2011 14:12

Falewick

Re: motory

Už bych zase musel porušit pravidla :-(

+1/0
7.9.2011 14:20

pavelthelong

Re: motory

to je naprosta novinarska kachna-bud spatne napsano, nebo vubec nevedi, o cem pisi-apropos, brouzdani po internetu zvysuje riziko umrti na infarkt

0/0
7.9.2011 17:44

pavelthelong

Re: motory

no zase cesti vedci dokazali, ze brouzdani po internetu zvysuje riziko umrti na infarkt..........to, co je v clanku bud spatne prelozili nebo si jednoduse vymysleli-lekarsky videno je to naprosty blabol, protoze mikrocastice nejso mensi nez molekula O2, takse se proste z plic nedostanou do krve. A ze by tam lezly podel vlasu nebo usima, tak o tom lze pochybovat

0/0
7.9.2011 17:53

pavelthelong

Re: motory

sorry, nejak jsem si myslel, ze se muj prispevek neotiskl...asi mam misto mozku uhli :-((

0/0
7.9.2011 17:55

Lukke-Luk

Re: motory

Kultivovaný a tichý chod motoru, žádné saze, žádný traktor, široké spektrum otáček a jako bonus krásný zvuk ve vysokých otáčkách.

0/0
7.9.2011 18:14

Výstřik do tmy V.

Re: motory

Krásný zvuk má šestiválcovej diesel s přímým vstřikem a mechanickým čerpadlem, když táhne 10t návěs do kopečka pěkně při 1500rpm. Dusot stáda koní, kterej bych chtěl někdy ve svým autě mít.

0/0
7.9.2011 20:12

Junqueira

Re: motory

co je na tom jako za skodu ,ze tam nedali vyfoukany benziny??? To je trend, ktery nasadilo VW a vsichni jsou z toho cely potento. Akorat kupa veci co se muze posrat, stejne jako u dieselu. Zlata atmosfera bez primyho vstriku, turba, setrvacniku a podobnejch hovadin. A myslim, ze kdyz nekdo z atmosferycky 1,6 dokaze vyzdimat 135 koni tak je to hodne slusny.

+1/0
7.9.2011 14:02

Falewick

Re: motory

Jejich motory jsou na atmosféry velice slušné, o tom žádná. Lidem, co dnes kupují značky Hyundai/Kia ty motory naprosto vyhovují. Ale lidem co dnes kupují jiné značky by to stačit nemuselo, a pokud vím chtějí nové zákazníky. Pokud přilákají někoho nového, už to nebude vzhledem a výbavou, ale už spíš těmi motory.

.

Čtyřválcové atmosféry jsou s malými výjimkami svým projevem dost podobné motory, teprve turbo ten projev dost předělá. Je jasné že turbo musí být kvalitní a řidič musí vědět co se s ním nesmí. Kdybych dneska kupoval auto, beru v úvahu buď atmosférický 6válec s LPG nebo 1.8-2.0 TSI. Na nový šestiválec nemám, do ojetého nechci investovat to LPG, zbývá TSI. Při správném zacházení rozhodně není choulostivější než moderní diesely, které se kupují po kvantech.

+1/0
7.9.2011 14:19

Tezeas

Re: motory

Co to proboha znamená "potencionální"? To je od slova potencionál? :-)

Ale jinak si myslím, že i30 je skvělé auto. Tohle je přesně to, co evropan chce - levné prostorné auto, malá spotřeba, dostatečný výkon (i těch 90k nakope HTP zadek), výborná základní a neuvěřitelně levná příplatková výbava. Kdybych si chtěl koupit dva různé i30, tak mi asi bude vadit, že mají podobný projev, ale stačí si koupit jenom jednoho a máte po problému ;-)

0/0
7.9.2011 14:08

JeFFik

Re: motory

I ty hrdino, srovnávat o třetinu silnější motor s HTP formulací "...i těch 90k nakope HTP zadek" mi připadá poněkud nelogické když HTP má jen 60/69k, nemluvě o tom, že v konkurenčních typech se vůbec nevyskytuje.

0/0
7.9.2011 15:55

V12

Re: motory

Presne tak. Na co je 135 koni, ked si pre ne musis ist az za 6 tisic otacok ? 90% casu sa jazdi do 4000, ak bude mat maximalny krutiaci moment prave tu maximum na povedzme 160Nm, tak tomu zodpoveda vykon 90 koni, co je na auto tazke 1.4 tony trochu malo. Preto tam mal byt uz davno turbobenzin. Cesta VW je spravna. So 77 kW Fabiou TSI zotriem Focus III 77kW kde chcem a kedy chcem. A Focusu nepomoze ani ich preslaveny multilink. Toto pisem ako zaryty Focusak, sam s takymto autom jazdim (FFII 2.0TDCI)

0/0
7.9.2011 14:17

Junqueira

Re: motory

"Cesta VW je spravna" co to je za blabol. Ten TSI se ti vys**e daleko driv nez ten atmosferickej v tom fordu a to jim jde, prodavat co nejvic nahradnich dilu......do 4000 mozna jezdis ty v tom tvym TDCI, protoze pak uz to mas na cervenym. Mel jsem tu cest, jezdit se zabozroutem Xsarou HDI. Pri predjizdeni to vystrelilo prvnich par metru diky relativne velkymu kroutaku, neco pres 200, ale pak tomu jaksi chybel vykon, jen 90 k, takze mi pripadalo jako bych se zastavil, a byl jsem uz na 4000. Takze moznost vytocit motor na tech 135 k 6000 neni az tak bezpredmetna.

0/0
8.9.2011 1:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.