Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie chce nová silná auta. Podmínky tendru splní jen VW Passat

Policisté si vyhlídli nové dálniční stíhačky. Prezidium tedy vypsalo tendr na dvacet rychlých policejních speciálů. Podmínky nastavilo tak, že jiné auto než passat je nesplní. Důvod je zajímavý: vyhřívání čelního okna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

weizenkleie1

Reklama jak hovado....

jinak na Interceptor od Chevroletu se nejakej Passat nechyta ani omylem....

0/0
17.9.2011 14:35

superkutil

Mám známého u policie...

... a stále nemají na palivo. Tak to nevím, čím to budou živit. Ale taky vyprávěl, jak se místo aut pro pěšáky kupují terénní 4x4 aby měli pražští šéfové čím jezdit do práce. Jsou to auta v ceně skoro dvou Oktávek. Prostě všude je to stejné. http://dotsub.com/view/01ad2718-073c-474a-ac40-c7a72e199d55

0/0
12.9.2011 10:58

victim42

A vy jste se vztekali...

Když chtěli v oktávkách klimatizaci. Doufám, že si k tomu vymyslí ještě metalízu za 60 000. Ne, že bych jim to nepřál, ale vybírání pokut se stalo jedinou činností, kterou policie ještě odvádí.

0/0
12.9.2011 9:41

mogul666

Nehoráznost!

Naší Policii bych nesvěřil ani žigul z roku 1976! To je samej línej Trautenberk! Jen běhejte po svejch-líné vši Rv

0/0
10.9.2011 23:59

Hagenbaden

To pavlik12

A jak se jezdi Prassatem? Fasujes tmave modreho nebo svetle modreho ;-). Ty laufy jsou videt pekne daleko, tak pak vypadate, jako SafetyCar ;-D

0/0
9.9.2011 16:51

Olds

podvody pokračují vesele dál

Takže česká klasika. Podvodná výběrová řízení ušitá díky pečlivě vymyšleným doplňkovým parametrům - ptákovinám, které vyřadí všechny konkurenty kromě jednoho jediného předem vybraného oblíbence pokračují vesele dál.

Koho to může v našem Czech Banana Republic překvapit? A změní se to někdy?

Bude za to někdy někdo potrestán? Ani náhodou!!

+1/0
9.9.2011 14:06

akro

Re: podvody pokračují vesele dál

A co třeba myslet mozkem? přišel bys na to, že kamera, umístěná za čelním sklem není nad výdechem ofukování čelního skla? Že kamera za zamlženou částí skla nic nenasnímá? Že by to mohl být jasný důvod k tomuto požadavku? Že by při zakázce za 20 milionů mohlo například BMW těch pár skel od Gobainu objednat a vozy s tím nabídnout a průběžně tuto výbavu dát i do běžných options?

0/0
9.9.2011 17:17

Věra Pohlová Jr.

Re: podvody pokračují vesele dál

R^R^R^

0/0
10.9.2011 18:58

Antonín, topič

Re: podvody pokračují vesele dál

To je argumentace jak v mateřské školce. Jednak snad není problém dát kameru tam, kde se sklo nemlží a pokud to dodavatel nezvládá, tak není problém udělat ofuk přímo před tou kamerou. To bychom ale od policajtů požadovali myšlení, což je samozřejmě hloupost.

Krom toho jsem neviděl jediný záznam z české policejní auto-kamery, na kterým by bylo něco pořádně vidět.

+1/0
10.9.2011 22:29

Antonín, topič

Re: podvody pokračují vesele dál

... krom toho se nedá vyloučit, že je vyhřívání předního okna chráněno patentově.

0/0
10.9.2011 23:10

Bob-an

Re: podvody pokračují vesele dál

No to urcite je, ale ten patent asi nepatri VW, ale vyrobci tech oken. Otazka spis je jestli nemaji s VW exkluzivni smlouvu. Nicmene objednavat 20 celnich oken specialne kvuli jedne zakazce jak navrhuje kolega vyse je asi blbost, ty okna by byly pekelne drahe v takove mikroserii

0/0
13.9.2011 1:03

Antonín, topič

Re: podvody pokračují vesele dál

Tak s vyhříváním přišel prvně Ford, takže bych viděl, že patentově chráněné to má Ford. Samozřejmě, VW může mít licenci, či jiné technické řešení.

0/0
13.9.2011 9:27

kešav

Jak přispějí k bezpečnosti?

Otázka nezní jaká auta, za kolik, kdy se zaplatí a kolik vyberou na pokutách, ale jak přispějí k plynulosti

a  bezpečnosti silničního provozu.

0/0
9.9.2011 13:47

arniie

Re: Jak přispějí k bezpečnosti?

Bezpečnosti přispějí významným způsobem.Ujiždějící řidič pojede na hranici možností a za ním se budou řítit policajti.Každy si umí představit výsledek.Osoba blízka přece neplatí,tak proč někoho dojíždět nabušeným autem bez omezovače?Novodobí piráti českých silnic- policie ČR jen za třicet mega,kdo by to nebral??A to se vyplatí;-D

0/0
9.9.2011 15:14

akro

Re: Jak přispějí k bezpečnosti?

Osoba blízká resp. právo nenapráskat sebe samozřejmě platí dál, jen stát si zkusil zajistit příjem i v případě, kdy vlastník vozu nechce být práskačem.

0/0
9.9.2011 17:18

Boma

Nic bych jim nedal

V dnešní době kamer, vysílaček, řetězů s hroty a satelitů by už konečně měli pochopit že honit se za jiným autem ať už z jakýchkoli důvodů, znamená ohrožovat ostatní účastníky provozu. Kdy už se naučí tyto věci požívat?

0/0
9.9.2011 12:17

pavlik12

Re: Nic bych jim nedal

Nikdy ... mimo Prahu se vysilackou posil nedovolate (kdyz uz Matra nahodou funguje) ... a zastavovaci pas na dalnici???

0/0
9.9.2011 13:51

akro

Re: Nic bych jim nedal

Proč ne? Myslíš snad, že Semír Gerchan je na tom intelektuálně jinak než čeští dopraváci?

0/0
9.9.2011 17:20

NumLock

sklo

No jo, ale s vyhřívaným předním pokoveným sklem jim nebude fungovat antiradar! Tak aby je jiní kolegové z týmu Buzerovat a Mlátit náhodou nesejmuli!;-D

0/0
9.9.2011 9:38

truthspeaker

Vypnout omezovač

může jen blb, policajt, nebo někdo kdo úplně přestavěl podvozek, vyměnil kola, pneu...

0/0
9.9.2011 9:31

radik

Re: Vypnout omezovač

A když si koupíš auto bez omezovače tak si nejspíš ještě větší blb, co?

0/0
9.9.2011 9:56

sámvelkýmao

no

nevím, čemu se kdo diví. takto se v česku nastavují všechny tendry.stačí jedna podmínka, která je pro ostatní nesplnitelná a malá domů pro konkrétního dodavatele je na světě..........

0/0
9.9.2011 7:55

arniie

no

Dle hesla pomáhat a chránit budou pronásledovat 250-tkou šílené řidiče šílení policajti

0/0
9.9.2011 7:35

pepito

To je demagogie

že investice se vrátí. Nevrátí. Měřit a vybírat pokuty mohou i se škodovkou. A jak už tu někdo psal: rádio je rychlejší.... A navíc - ono honit někoho podálnici 250kou bezpečnosti nepřidá.

0/0
9.9.2011 7:18

xaddam

Re: To je demagogie

navíc na to, aby po D1 jel někdo 250 potřebuje kromě auta (což vylučuje protřelé piráty v oktávkách, kterých je zdaleka nejvíc) taky silné nervy. a k těm se musí jeden projezdit, nějaké školení vám nepomůže. A druhá věc pak je, zda tak onen smělec dokáže jet tak, aby přežil deset takových pokusů. Takže podmínka maximálky 250 je další zbytečnost pro valnou většinu dopravních cajtů, kteří budou v kárách za milion honit leda tak ty piráty z oktávek. A na to by jim bohatě stačila Octavia RS, která by se navíc v dálničním davu mnohem lépe schovala než passat.

Další věc je zrychlení. Představa, že cajt v passatu dohoní milionářského synka bez pudu sebezáchovy v lamborghini, je nesmyslná.Na honění se se sporťáky by pomahači a chrániči potřebovali aspoň něco jako Mitsubishi Lancer Evo, sice s maximálkou těsně pod 250, ale s pořádným odpichem. A zločinec na zadním sedadle by aspoň pořádně trpěl :o)

0/0
9.9.2011 9:24

FastDriver

Re: To je demagogie

no jestli je podle tebe 5,2s pořádný odpich tak budiž.

0/0
9.9.2011 10:57

radik

Re: To je demagogie

Máte pocit že to je pomalé a líne auto? 8-o  ;-D Co je pro Vás pořádný odpich.... smím li se zeptat? Lancer EVO bude na většině českých silnic mohem rychlejší než kdejaký Porsche, Ferrari či Lambo který maj stovku okolo tří sekund...

0/0
9.9.2011 11:46

FastDriver

Re: To je demagogie

no tak řekněme pod 5s? A rychlost na silnici je častěji spíš o dovednostech řidiče a znalosti "terénu" než o absolutním zrychlení.

0/0
9.9.2011 12:20

radik

Re: To je demagogie

http://clanky.katalog-automobilu.cz/auta-automobily-aktuality/mitsubishi-lancer-evolution-x-fq400/

A co tohle, pořád se di zdá že má EVO malej odpich? Stačí připlatit :-)

0/0
9.9.2011 13:41

pavlik12

Re: To je demagogie

Vzhledem k pripadu, kdy ridic vyhral soud pote, co ho jedna hlidka zmerila, druha o 500m dale zastavila a nebyla schopna mu dokazat ze v okamziku mereni sedel za volantem .... tak je zastavovani v provozu asi jedinnou moznosti.

0/0
9.9.2011 11:33

jurajkoala

vyhřívané přední sklo

potřebují policajti protože když chrápou v autě, tak se skla zamlží. Když mají vyhřívání skla, tak na ně bude aspoň vidět!;-D

0/0
9.9.2011 6:53

Maara

Re: vyhřívané přední sklo

K tomu stačí ofuk a klima ne?

0/0
9.9.2011 8:02

FastDriver

Re: vyhřívané přední sklo

ne že by to v těchto zeměpisných podmínkách bylo na denním pořádku, nicméně když jedeš ve vánici a zároveň mrzne,tak tě ofuk nespasí.

0/0
9.9.2011 10:36

Antonín, topič

Re: vyhřívané přední sklo

V životě jsem s tím neměl problém ani v autě bez klimy. Asi lepší oddíl, severskej.

0/0
11.9.2011 0:56

mrazik007

nechápu

K čemu je pohon všech kol na dálnici?

0/0
9.9.2011 6:43

pavlik12

Re: nechápu

Predstavte si, i na dalnici obcas prsi, dokonce snezi a je naledi.... 4kolka sice neumi zazraky, ale kazda pomoc je pri 200km/h dobra.

0/0
9.9.2011 6:47

nepetr

Re: nechápu

Když na dálnici zaprší nebo dokonce nasněží tak je stejně nerpůjezdná jelikož se tam hned nějakej mistr světa roztočí. Pak už není na čem koho chytat;-D

0/0
9.9.2011 10:29

pavlik12

Re: nechápu

To byste se divil kolik honicek je prave na snehu a naledi...

0/0
9.9.2011 11:34

sámvelkýmao

Re: nechápu

když k ničemu jinému, tak v zimě na našich specielně "udržovaných" dálnicích se bude náhon na všechny kola enormě hodit............

0/0
9.9.2011 6:48

hefaistosh

Re: nechápu

No třeba i k tomu,že čtyři zabírající kola přenesou výkon motoru na vozovku lépe než jen dvě.Zvlášť je to vhodné u takovýchto sériovek s takovým výkonem.

0/0
9.9.2011 7:37

sámvelkýmao

Re: nechápu

při rozjíždění snad. pak už je to šumák.............

0/0
9.9.2011 7:52

FastDriver

Re: nechápu

si asi ve čtyřkolce nikdy nejel, co?

0/0
9.9.2011 10:52

Antonín, topič

Re: nechápu

Haldex není tak úplně 4x4.

0/0
9.9.2011 13:20

hefaistosh

Re: nechápu

Poslední generace Haldexu má ůplně jiné chování než se prezentuje.Rychlejší reakce plus třeba při akceleraci více síly na zadní nápravu apod. chování dle aktuální jízdní situace.Není HALDEX jako Haldex.

0/0
10.9.2011 0:32

Antonín, topič

Re: nechápu

V tom plně souhlasím.

0/0
10.9.2011 22:30

hefaistosh

Re: nechápu

To byl jeden z příkladů.Dále třeba ještě rozložení váhy a tím bezpečnější chování setrvačných sil atd.

0/0
10.9.2011 0:28

Antonín, topič

Re: nechápu

Rozložení váhy je lepší, protože je auto těžší a ta hmotnost je přidaná na zadek. To není až taková výhoda. Stejně s tím naši mistři policejního volantu neumí jezdit.

0/0
10.9.2011 22:31

stillforeign

...

By me zajimalo kdo ma brasku s Dealerem VW. Mam kamarada ktery dela policajta a tem mi vzdycky rika "radio je vzdycky rychlejsi" Nechapu tedy na co souudruzi v uniformach potrebuji takove kary. Jeste navic 4kolky? Co to je zas za vymysl. Maji dostat naftove Oktavky RS nebo jim podobne vozidla a byl by klid. Uz je tu uplaceny Kapsch ktery vam na dalnici monitoruje kamiony, fizl-kary maji kamery, radary  ...na co teda potrebujem auta s takovymi parametry. Jezdim po D1 2x tydne Prahu a vidam pasiky dost malo takze se obavam, ze jich zas pulka skonci u doprovodnych vozidel na vnitru.

Taky nechapu pro policajti jezdi v mestskem provozu v benzinaku ..pak se divi ze nemaji na benal...vzdyt 1.6 oktavka si ve meste bufne 8 l  proti 1.9 nafte  ktera jezdi za 6. to je na nadrz rozdil ujetych 230 km...pak tu breci ze je velitele posilaji peskobusem.

0/0
9.9.2011 6:38

DISK

Je to potřebné a parametry jsou férové....

...tak jako výběr daní a marže prodejců automobilů v Knedlíkově.

 Přeji hezké svezení a pěknou dovolenou za všimné.

0/0
9.9.2011 6:24

kilociP

Benzin

Proc maji tu podminku s benzinem? To nechapu

...

0/0
9.9.2011 6:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.