Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Vyhřívaná skla potřebujeme, hájí policie tendr na rychlá auta

V sychravém nebo mrazivém dni bychom bez něj byli méně akceschopní. Tak vysvětlují policisté, proč na stávajících i nových rychlých autech chtějí vyhřívané přední sklo. Právě tato podmínka ale má být poslední kapkou, kvůli které se do tendru nevejdou všichni výrobci až na jednoho.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

Falewick

14. 9. 2011 16:28
vyšší než povolená rychlost způsobí 6% nehod

Většinu nehod způsobí nepozornost (způsobená třeba čuměním na tachometr každé tři vteřiny).

Že by šlo o prachy?

0 0
možnosti
V

víťula_

13. 9. 2011 15:31
benga

zas potřebují speciální prassaty pro speciálně prasáckou jízdu po našich silnicích. Tyhle hustokáry mají jediný účel - kasírovat, kasírovat a zase kasírovat. Na dálnicích, rychlostních silnicích a silnicích prvních třídy dálničního typu (kde platí nesmyslná 90tka) se stává naprosté minimum nehod, přestože velká část vozů překračuje nejvyšší dovolenou rychlost. Proč potřebují jezdit v neoznačených autech? Nechtějí působit preventivně? Nevybrali by dostatečné množství pokut? Ať radši jezdí chytat motorkáře jezdící na okreskách 130 po zadním kole a neserou se na silnice kde způsobují svým prasením jízdou problémy akorát oni sami. Je spousta případů kdy provokali řidiče k rychlé jízdě problikáváním nebo lepením se na kufr a následně řidiče který zvýšil rychlost aby se mohl zařadit zkasírovali za překročení rychlosti.

0 0
možnosti
F

Falewick

14. 9. 2011 16:34
Re: benga

R^R^R^

0 0
možnosti
D

diskuter99

13. 9. 2011 8:54
10 minut je auto nepoužitelné

to tam na těch cestách budou parkovat? A chodit do prácě pěšky? .... než dojedou na místo určení, tak už jim bude auto fungovat bez problémů i bez vyhřívání skla .... to jsou ale argumenty .... co má ale chudák mluvčí říkat, když musí obhajovat takové zhůvěřilosti

0 0
možnosti
D

diskuter99

13. 9. 2011 8:29
prevence

všímáte si, že v poslední době už policie nehovoří o tom, že jí jde o prevenci a ne o represe? jak to bylo před pár lety? proto se, kromě jiných, zaváděli ty značky označující měřené úseky .... jenomže asi přestali vybírat "naplánované" pokuty a různé menší či větší domů ....

0 0
možnosti
TH

Milhaus1

12. 9. 2011 22:10
Podle mě by měl ministr vitra,

když toho není schopen šéf policie, celý tendr zastavit a vypsat znovu!!! To co si tady státní úřady ve výběrových řízeních dovolují je nehoráznost!!! takže ten co to vypsal si odnese 10 % z ceny kontraktu - slušný. Tam chci pracovat... .

0 0
možnosti
U

Upload

12. 9. 2011 15:27
Tunel z Prahy do Wolfsburgu.

R^

0 0
možnosti
J

Jozxyqk

12. 9. 2011 13:44
sklo

to by mě zajímalo kde ty auta parkují...a jak to asi dělají policajti v Oktávkách, Fábkách s radarem, které nemají vyhřívání okna a mají "pouze" klimatizaci?

0 0
možnosti
H

Hroznej_puberťák

12. 9. 2011 13:46
Re: sklo

Nechávaj běžet motor.

0 0
možnosti
LG

l.g

12. 9. 2011 12:08
Zase tunel

Je jasné, že požadavek na vyhřívané sklo je veden jednoznačně tím, že dodavatel je předem známý. Dodatečná argumentace policie, že to k práci potřebuje je směšná a neobhajitelná.

1. Dnešní motory jsou schopny funět do kabiny teplý vzduch po ujetí 3km, takže argument, že někdo bude mít 10min. zamlžené sklo  je nesmysl. I bez vyhřívání je možno sklo odmlžit během pár minut, což není o mnoho víc než s ním.

2. Existují jiná řešení než vyhřívané čelní sklo, která jsou i efektivnější. Například Opel za příplatek 5000 nabízí elektrický horkovzdušný ofuk skla i při studeném motoru.

0 0
možnosti
F

Falewick

12. 9. 2011 13:33
Re: Zase tunel

No ono stačí zapnout klimu a vzduch se takřka okamžitě odvlhčí. Myslím že problém "předem vybraného vítěze" byl předhozen médiím jako kanónenfutr, protože opravdová zpráva dne je něco jiného. To, že policie místo boje proti zločinu zakládá živnost s měřením.

0 0
možnosti
G

good_man

12. 9. 2011 8:42
to se vazne nekdo jeste rozciluje?

v dnesni dobe je ve statni sprave vsechno jeden tunel. policie, armada, maturity,... vsechno je jeden tunel. jak dostat zakazku? chtit neco co ostatni nenabizi... treba vyhrivana skla, nebo vyhrivane zpetne zrcatko v interieru, nebo kouly na prives u sportaku... proste vzdy se neco da vymyslet...

predpokladam, ze policie CR parkuje policejni pasaty v garazi, takze potreba vyhrivaneho predniho skla neni nutna, ale jiste muze nekdo namitat, co kdyz budou kluci parkovat mimo ni... pokud vim, policajti cely den s pasatem jezdi, takze nutnost vyhrivaneho predniho skla opet neni nutna... a tvrdit, ze to potrebuji proto, ze kdyz rano v 7.30 dorazi do prace nemuzou preci cekat 10minut na rozmrazeni predniho skla... co rict... no nemuzou, to je jasny... ;-D

vyhrivane sklo neni luxus, je to ale neco, co by nemelo byt podminkou pro nakup vozu pro policii... bezpecnost, rychlost, cena...

0 0
možnosti
Q

QQ.

12. 9. 2011 8:11
Vyhrivane sklo neni luxus

Ja vyhrivane sklo nemam, ale musim rici, ze mi hodne chybi. urcite vic nez kdejake ptakoviny co se nabizi - schranka na bryle, hacky v zavazadlovem prostoru, tempomat (do soucasnych kolon je to vyborne...), kdejake lite disky a jine pubertalni hovadiny...

Nez rozcilovani, ze to je site na miru nekomu by bylo vhodnejsi takovou uzitecnou vec zavest do kazdeho auta alespon od jiste cenove hladiny dejme tomu 400 000. Minimalne jako moznost dokoupeni v ramci volitelne vybavy.

0 0
možnosti
H

Hroznej_puberťák

12. 9. 2011 8:42
Re: Vyhrivane sklo neni luxus

Zrovna tempomat byla první věc, co jsem po koupi ojetiny do té výbavy doplnil, naopak vyhřívané sklo mi absolutně nechybí a nikdy nechybělo.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...