- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Většinu nehod způsobí nepozornost (způsobená třeba čuměním na tachometr každé tři vteřiny).
Že by šlo o prachy?
zas potřebují speciální prassaty pro speciálně prasáckou jízdu po našich silnicích. Tyhle hustokáry mají jediný účel - kasírovat, kasírovat a zase kasírovat. Na dálnicích, rychlostních silnicích a silnicích prvních třídy dálničního typu (kde platí nesmyslná 90tka) se stává naprosté minimum nehod, přestože velká část vozů překračuje nejvyšší dovolenou rychlost. Proč potřebují jezdit v neoznačených autech? Nechtějí působit preventivně? Nevybrali by dostatečné množství pokut? Ať radši jezdí chytat motorkáře jezdící na okreskách 130 po zadním kole a neserou se na silnice kde způsobují svým prasením jízdou problémy akorát oni sami. Je spousta případů kdy provokali řidiče k rychlé jízdě problikáváním nebo lepením se na kufr a následně řidiče který zvýšil rychlost aby se mohl zařadit zkasírovali za překročení rychlosti.
to tam na těch cestách budou parkovat? A chodit do prácě pěšky? .... než dojedou na místo určení, tak už jim bude auto fungovat bez problémů i bez vyhřívání skla .... to jsou ale argumenty .... co má ale chudák mluvčí říkat, když musí obhajovat takové zhůvěřilosti
všímáte si, že v poslední době už policie nehovoří o tom, že jí jde o prevenci a ne o represe? jak to bylo před pár lety? proto se, kromě jiných, zaváděli ty značky označující měřené úseky .... jenomže asi přestali vybírat "naplánované" pokuty a různé menší či větší domů ....
když toho není schopen šéf policie, celý tendr zastavit a vypsat znovu!!! To co si tady státní úřady ve výběrových řízeních dovolují je nehoráznost!!! takže ten co to vypsal si odnese 10 % z ceny kontraktu - slušný. Tam chci pracovat... .
to by mě zajímalo kde ty auta parkují...a jak to asi dělají policajti v Oktávkách, Fábkách s radarem, které nemají vyhřívání okna a mají "pouze" klimatizaci?
Je jasné, že požadavek na vyhřívané sklo je veden jednoznačně tím, že dodavatel je předem známý. Dodatečná argumentace policie, že to k práci potřebuje je směšná a neobhajitelná.
1. Dnešní motory jsou schopny funět do kabiny teplý vzduch po ujetí 3km, takže argument, že někdo bude mít 10min. zamlžené sklo je nesmysl. I bez vyhřívání je možno sklo odmlžit během pár minut, což není o mnoho víc než s ním.
2. Existují jiná řešení než vyhřívané čelní sklo, která jsou i efektivnější. Například Opel za příplatek 5000 nabízí elektrický horkovzdušný ofuk skla i při studeném motoru.
No ono stačí zapnout klimu a vzduch se takřka okamžitě odvlhčí. Myslím že problém "předem vybraného vítěze" byl předhozen médiím jako kanónenfutr, protože opravdová zpráva dne je něco jiného. To, že policie místo boje proti zločinu zakládá živnost s měřením.
v dnesni dobe je ve statni sprave vsechno jeden tunel. policie, armada, maturity,... vsechno je jeden tunel. jak dostat zakazku? chtit neco co ostatni nenabizi... treba vyhrivana skla, nebo vyhrivane zpetne zrcatko v interieru, nebo kouly na prives u sportaku... proste vzdy se neco da vymyslet...
predpokladam, ze policie CR parkuje policejni pasaty v garazi, takze potreba vyhrivaneho predniho skla neni nutna, ale jiste muze nekdo namitat, co kdyz budou kluci parkovat mimo ni... pokud vim, policajti cely den s pasatem jezdi, takze nutnost vyhrivaneho predniho skla opet neni nutna... a tvrdit, ze to potrebuji proto, ze kdyz rano v 7.30 dorazi do prace nemuzou preci cekat 10minut na rozmrazeni predniho skla... co rict... no nemuzou, to je jasny...
vyhrivane sklo neni luxus, je to ale neco, co by nemelo byt podminkou pro nakup vozu pro policii... bezpecnost, rychlost, cena...
Ja vyhrivane sklo nemam, ale musim rici, ze mi hodne chybi. urcite vic nez kdejake ptakoviny co se nabizi - schranka na bryle, hacky v zavazadlovem prostoru, tempomat (do soucasnych kolon je to vyborne...), kdejake lite disky a jine pubertalni hovadiny...
Nez rozcilovani, ze to je site na miru nekomu by bylo vhodnejsi takovou uzitecnou vec zavest do kazdeho auta alespon od jiste cenove hladiny dejme tomu 400 000. Minimalne jako moznost dokoupeni v ramci volitelne vybavy.
Zrovna tempomat byla první věc, co jsem po koupi ojetiny do té výbavy doplnil, naopak vyhřívané sklo mi absolutně nechybí a nikdy nechybělo.