Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Frankfurt 2011: Novinky, modelky a koncept, který málem nenastartoval

Spousta aut je ještě schovaná pod plachtou. Někde si nacvičují její sundávání, jinde ji auto při příjezdu na scénu podjede. Třeba jako Ford Evos, jedna z hlavních hvězd autosalonu mezi koncepty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zmensvoubudoucnost

Uz dovno by jsme mohli jezdit

na alternativni pohony vodik, elektrina.. ale proc? automobilky udelali uz nekolik novodoboch projektu s elektromobily ale zrusily je duvod?   neda se na tom vydelat velmi jednoduch konstrukce bez oprav... nic se tam nekazi .. a taky by nikdo nekupoval ROPU..  kazdy kdo si mysli opak zije v krasne iluzi ze to ti bohati co ridi svet to s nami prece mysli dobre... Jen dodam nikdy to tak nebylo a nidky to tak nebude.. Jak zistas obrovske bohatsvi chces co nejvic moci... http://dokumentarni.tv/veda-a-technika/kdo-zabil-elektromobil-who-killed-electric-car

+1/0
18.9.2011 4:55

truthspeaker

elektromobily

Na tom bmw z roku 1972 je nádherně vidět bída elektromobilů. Za 40 (!) let se prodloužil dojezd elektromobilu o 100 kilometrů za cenu 40x dražších baterií ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
14.9.2011 11:07

zmensvoubudoucnost

Re: elektromobily

90% vsech jizd v automobilech za jeden den je pod 50km tak na co drahou baterii...zajimavy projekt elektromilu ma volvo ale pro bezne uziti se elektromobily stejne pouuzivat nikdy nebudou to by se cely svet nejdriv musel trochu zmenit. Jen se smeju clankum typu... v roce2008 se zacnou prodavat el. mobily pak 2010, pak 2012 a porad se to posunuje lidem to vytvari iluzi a ma to lidi jen obelhat .. stejne jako s clankama na lek proti rakovine... porad se to opakuje dokola aby to v lidech vytvarelo falesnou nadeji;-D

0/0
18.9.2011 5:00

SimonSkrivanek

Cadillac

Moc si přeju, aby Cadillac dal do výroby koncept Ciel (je na jedné fotce). A pod kapotou by měl dunět nefalšovaný atmosférický big block, né žádný hybridní pohon.

Ikdyž jsou současné Cadillaky dobrá auta, nepředstavují to, co by Cadillac měl. Rád bych, aby zase Cadillac byl tím "Standard of the world", jak tomu bylo po dlouhá léta. Ciel na to má.

0/0
13.9.2011 23:08

Tutek v.1.1

a proč nemají alespoň fotku

toho fordu? 8-o

0/0
13.9.2011 20:35

ymas

Citroën Tubik

Citroën Tubik vypadá jako prase. Teda nic proti Citroënu:-)

0/0
13.9.2011 20:10

Ma Te S

BMW i8

VVVR^VVV

0/0
13.9.2011 18:43

modryblazen

citroen tubik

vypadá jako jezdící plyšové auto z filmu blbý a blbější

0/0
13.9.2011 16:05

Duke._._Nukem

Re: citroen tubik

jj,jedna z nejlepsich komedii vsech dob....;-DR^

0/0
13.9.2011 16:38

Já to nebyl, já to nebil!

Je to mimo téma, ale neví někdo, co by mohlo být za auto,

které jsem viděl někdy na přelomu sedmdesátých a osmdesátých let. Na zadní nápravě byla dvě kola, ale rozchod byl oproti přední nápravě cca poloviční. Takový "plnohodnotný plechový velorex", který povýšil z třístopého na čtyřstopé vozidlo. ;-)

0/0
13.9.2011 15:46

chechtin

Re: Je to mimo téma, ale neví někdo, co by mohlo být za auto,

Možná Fuldamobil, však tu byl nedávno o něm resp. o retrokonceptu článek.

0/0
13.9.2011 15:58

Duke._._Nukem

Re: Je to mimo téma, ale neví někdo, co by mohlo být za auto,

http://www.google.cz/search?q=Fuldamobil&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

0/0
13.9.2011 16:37

Já to nebyl, já to nebil!

Re: Je to mimo téma, ale neví někdo, co by mohlo být za auto,

Dík oběma ;-)

0/0
13.9.2011 17:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.