Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Prohlédněte si novou Škodu MissionL

Nový vůz označovaný zatím jako MissionL se bude vyrábět od příštího roku v hlavním závodě v Mladé Boleslavi vedle fabie a octavie. Dřív než Češi si novou škodovku budou moci koupit Indové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

surfer27

no kdyz vidim

co ukazal peugot (HX1) tak si rikam jetli v republice mame nejake designery nebo jestli maj ve smlouve navrhovat jen krabice s okoukanymy a starymi tvary...ja fakt nevim to vazne nemame na vic ???

0/0
23.9.2011 16:15

Henri

Pekné auto

Mne sa tento dizajn pozdáva. Taká konzervatívna klasika. Bude závisieť od ceny, ktorú Nemci na ňu nahodia. Lebo súčasná Octavia je nehorázne predražená a vhodná akurát tak ako podnikový expres. Len ten interiér bude musieť byť v tmavých farbách. Bledá vyzerá pekne, ale je nepraktická.

0/0
16.9.2011 11:52

Kademek

je skvělá

Mně se opravdu moc líbí. Škody mají konzervativní design ale o to déle trvá, než se okoukají.

Ale proboha proč se i tato novinka bude opět startovat klíčkem ? Nechápu . . . .

0/0
16.9.2011 10:03

ondrej01

Barva interiéru

Jestli si někdo koupí tohle auto v bílé barvě interiéru, tak ať si předplatí návštěvy ve firmě pro čištění interiérů vozidel :-)

0/0
15.9.2011 12:32

Antonín, topič

Re: Barva interiéru

Auto se snad čistí proto, aby bylo čistý a ne proto, že je to vidět, ne?

A světlej interiér je super!

0/0
15.9.2011 15:49

Libra

asi tak

Vzhledem k preferencí místních zlodějských gangů ani náhodou. Ale nevypadá špatně. R^

0/0
14.9.2011 20:22

bitkar

takle...

....mel vypadat facelift oktavky, ne ta pseudokorejska kreace co predvedli.

0/0
14.9.2011 10:27

tommejto

Re: takle...

Přesně tak

0/0
14.9.2011 13:06

lakub

do octavie

se nevejdou, tak jak by se mohli vejít do tohodle?

0/0
14.9.2011 8:54

JeFFik

Re: do octavie

opravdu smysluplné ;-D

0/0
14.9.2011 10:42

gazda2

Škodovky mi nějak nic moc neříkají.

Nějakou užitnou hodnotu to většinou má, je to lehce předražené a většinou hodně konzervativní. V čase Korejců z Čech a ze Slovenska asi škodovce nic jiného nezbylo, než udělat přifouklou fábii v cenové relaci nošovických vozítek. Ale že by mě to nějak nadchlo, to určitě  ne. Zůstanu již asi   u nějakého toho  spolehlivějšího Japonce, klidně i vyráběného v  Evropě.

0/0
14.9.2011 8:54

biddle

Re: Škodovky mi nějak nic moc neříkají.

Nošovice nejsou v Čechách. Jinak tohle auto vcelku vyčnívá. Sice je tohle auto konzervativní, ale přední maska se světlomety je skvělá. Uvidíme, jak bude vypadat sériová verze. Yetti a Roomster jsou taky konzervativní? Škodovka drahá je. Zatím taky zůstanu u Japonce, ale z Japonska. :-)

0/0
14.9.2011 9:48

Stanley68

Není to úzký?

vejdou se vzadu tri osoby vedle sebe?

0/0
14.9.2011 8:48

picky

No, jo.

Na koho tím míří? Mezi Fábií a Octavií? Tam se ještě něco vejde? A jak cena? Jaká bude ve finále? Pokud bude cena také mezi Fábií a Octavií a jen v "základu", pak běžný český spotřebitel raději sáhne pro Hyundai i30, nebo Kia Ceed. Porovnání ceny a funkčnosti a výbavy hovoří pro "Korejce". No, uvidíme, rozhodující pro zákazníky nebývá jen vzhled, ale poměr cena/užitná hodnota.

0/0
14.9.2011 8:39

oldboy

Re: No, jo.

Nemluvte za lidi, většinou je zn. KIA stále vnímána jako low-end pro chudé, kdežto Škoda je značka kvalitou zcela souměřitelná s VW. A to nehovořím o designu - KIA, to je jako bunda z tržnice - na první pohled zaujme, ale nosit se nedá.

0/0
14.9.2011 9:53

MaléPivo

Re: No, jo.

Rád tu bundu z tržnice nosím, vy si klidně noste děravý kabát fabia;-). PS: rád si dám nohy od sebe abych si nedrtil nářadíčko což v oktávce skoro nejde ->Octavia U-BOAT Krigsmarine Deutchland

0/0
14.9.2011 10:06

oldboy

Re: No, jo.

Dokonale jste vystihl mentalitu majitele vozu KIA aspol.

0/0
14.9.2011 10:55

MaléPivo

Re: No, jo.

rozveďte prosím

0/0
14.9.2011 11:18

radik

Re: No, jo.

to by si asi nepobral...

0/0
14.9.2011 15:11

Antonín, topič

Re: No, jo.

No, kdo tu něco nepobírá je ten, kdo nezná středový drtič kolen, pardon tunel, ala Škoda.

0/0
15.9.2011 15:50

radik

Re: No, jo.

to já znám, ale jeho komentáře tu sleduju delší dobu a skoro všechny jsou mimo...

0/0
15.9.2011 16:05

MaléPivo

Re: No, jo.

Jo a porovnej ten koncept co udělala KIA proti tomuhle, hochu ti nás převálcují mají koule.

0/0
14.9.2011 10:15

radik

Re: No, jo.

koncept... takovejch si může každá automobilka udělat kolik chce ;-D Pochybuju že drahý a luxusní sedan si lidi budou kupovat právě od nich, přece si nemyslíte že bude konkurovat Panameře, Quattroporte, Q7, CLS-ku nebo Rapidu? Nebuďte směšnej nikdo by si KIU v porovnání s těmahle autama nekoupil... je to jen reklama která má přitáhnout pozornost - nic víc

0/0
14.9.2011 15:18

picky

Re: No, jo.

Nemluvil jsem "za lidi", pouze v rámci úvah běžného spotřebitele. A už vůbec ne za Váš typ lidí, kteří sní svůj sen o suprautu "vyšší střední třídy" značky Škoda Octavia, jeho nekonečných a vynikajících vlastnostech, kvalitě a láci.

0/0
14.9.2011 10:54

pacho

Men sa paci

Jasne ze sa vam nepaci ke ju robil slovak Dodo Kaban ktory ma za sebou projekty ako je VW Fox alebo Bugatty Veyron ;-D;-D;-D Berte to ako srandu nie ako vyzvu na flame war.

Mne sa paci aj oktavia a paci sa mi aj toto auto je velmi pekne. Dnes skoro vsetky auta vyzeraju ako facelift nejakeho ineho.

0/0
14.9.2011 7:49

pacho

Re: Men sa paci

Oprava Bugatti. :-)

0/0
14.9.2011 7:50

Pruitt Igoe III.

Re: Men sa paci

Ano, ano, škoda jen, že nemůže pracovat doma, protože v montovnách se žádná auta nevyvíjejí :-P

0/0
14.9.2011 8:50

pacho

Re: Men sa paci

No ved pravo to ... este ze mame cesko tu za humnami :-)

0/0
14.9.2011 8:51

fsp

Re: Men sa paci

Nepotěším Tě, ale tady je nám úplně jedno, jestli design dělá slovák, mexičan nebo indián. Většině lidí to jméno ani nic neřekne, natož aby pátrali po národnosti

0/0
14.9.2011 11:18

Hanyz01Reloaded

takže zase jen vyfintěný koncept

a to ještě popravdě nic moc (přiznávám, škodovky rád fakt nemám a si myslím, že mám s čím srovnávat). Do výroby tudíž půjde, jak jsme u Škody zvyklí, ještě horší hrůza. Za kolik to v Indii hodlají prodávat, tuší někdo?

0/0
14.9.2011 7:19

fsp

Re: takže zase jen vyfintěný koncept

Při komparaci kupní síly jsou Škodovky v Indii o něco dražší než tady

0/0
14.9.2011 11:21

Bohdanečák

Nic nového

Na autosalon dodáme líbivý model s nadstandartními úpravami a do prodeje půjde předražený model v základu s volantem a 4 sedadly. Když to budou kupovat Indové, tak proč ne Češi......;-(

0/0
14.9.2011 6:46

fokarlo

Re: Nic nového

A ještě k tomu tady nikde nezaznělo. Auto má být vyráběné na podvozkové platformě vw polo. Takže to bude nafouklá fabia. Klasická Škoda. Obří auto na malém podvozku.

0/0
14.9.2011 8:24

Jan9002

Re: Nic nového

Vždycky čekám, kdy se objeví blbec, co bude hartusit základem. Tak si to kup v plné palbě, anebo porovnej dvě auta se stejnou užitnou hodnotou, a stejným vybavením. U Bavora si taky musíš připlatit za kobereček a taky to není špatné auto.Rv

0/0
20.9.2011 15:01

radiance1

Nevím

mám slabost pro Škodovky (už od předrevolučního období), takže R^ I když dnes je to prostě normální VW.

0/0
14.9.2011 0:58

cz3dtc

No no

Interiér ujde , přední maska taky ale zbytek otřes passat mixlej hnusem oktávkou.

0/0
14.9.2011 0:54

radik

Re: No no

no tak novýmu passatu se asi nejvíc podobá právě ten předek ;-D

0/0
14.9.2011 17:39

B-25

Oktávka, oktávka, oktávka...

Nic jiného nevidím, vy ano? Nic proti Oktávce, ale vydávat tohle za novinku? :-P Jasně-velký facelift, támhle něco, tuhle.. atd. - auto pěkné. Lepší jak ty "korejská světla" ;-€. Má to být údajně kára mezi Fábií a Oktávkou... Pokud ano, tak v tom případě za chvíli "vyleze" zbrusu nová Oktávka - jinak to nedává smysl. Protože tohle je sakra hezčí než O. a má být i lacinější než O. ;-)

0/0
13.9.2011 23:31

stefi_ul

Re: Oktávka, oktávka, oktávka...

pro nekoho je dulezita cena, pro nekoho treba ulozny prostor. Ja FaCombi vymenil za OII combi a sem spokojen. Vejde se tam vsechno a spotreba i pri naplnenym aute na dalkovy trase je 6l/100km nafty. To je pohoda a klidek. Ve dvou lidech sme Belgii a zpet udelali za 5,6 a pri posledni jizde s prumerem 129km/h to delalo 6,1. Pres cely nemecko sme leteli 145 na tempomatu.

Tohle auto vypada ale fakt dobre. Povedeny, pekny. Zakazniku bude mit dost. O to se fakt nebojim.

0/0
14.9.2011 7:13

lakub

Re: Oktávka, oktávka, oktávka...

ty woe a ze ses za nejsedivejsiho sedaka je ti jedno. Mas to ale jednoduchy, se mnou by nikdo do vanoc nemluvil, kdybych domu prijel OCT.

0/0
14.9.2011 8:59

JeFFik

Re: Oktávka, oktávka, oktávka...

tomu říkám rodinné vztahy na úrovni! ;-D

0/0
14.9.2011 10:52

fsp

Re: Oktávka, oktávka, oktávka...

Blahoslaveni chudí duchem. Závidím Ti snadný život.

0/0
14.9.2011 11:23

Antonín, topič

Re: Oktávka, oktávka, oktávka...

... sme letěli 145 ... ;-D;-D;-D

Víš co to znamená, když za nejdůležitější považuješ spotřebu? ;-D

P.S. co jste vezli tak důležitýho? Mně by na štreku do Belgie autem nikdo nedostal.

0/0
14.9.2011 12:32

mogul666

Detailista

A kde je loketní opěrka? Zajímalo by mě, kde udělali soudruzi z NDR chybu!?? ;-(

0/0
13.9.2011 23:09

Celestyn z Celestynowa

Hm. Proč se to jmenuje tak debilně, když to má být

české auto ?

0/0
13.9.2011 22:15

Antonín, topič

Re: Hm. Proč se to jmenuje tak debilně, když to má být

Asi že se toho většina bude prodávat venku, víš?

0/0
13.9.2011 22:25

Celestyn z Celestynowa

Re: Hm. Proč se to jmenuje tak debilně, když to má být

No asi jo. Je to zrovna slovo, ktere se v nemcine i anglictine pise shodne.

0/0
13.9.2011 22:31

Pruitt Igoe III.

Re: Hm. Proč se to jmenuje tak debilně, když to má být

Je to pracovní název, marketingový název má být Rapid.

0/0
13.9.2011 22:26

chekov

pěkné

i ta bílá barva jí sluší a to se o každém autě říct nedá... akorát ten Mišounel... :-)

0/0
13.9.2011 22:09

Pruitt Igoe III.

Re: pěkné

Bude to Rapid R^

0/0
13.9.2011 22:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.