Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Land Rover hledá nástupce legendárního defenderu. Už má nachystané dva

Jeden z nejlegendárnějších off-roadů má dostat v roce 2015 nástupce. Jak by mohl nový defender vypadat, ukazují dvě studie Land Roveru na frankfurtském autosalonu. Pracant si zachová hranaté tvary, přibudou ale svaly a módní a moderní prvky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tdvorak

Santana

Jak je to se santanou? To je koupena licence na defendera? Je to kvalitou srovnatelny?

0/0
21.9.2011 12:35

hafusak2

Tohle je šlápnutí do exkrementu,

Defender byl v první řadě tzv. "blbůvzdorný", tj, že v Africe, kdo si loupal banán rukama a ne nohama byl schopen s jím jezdit a ten auťák to hlavně vydržel!!! Tyhle novinky jsou tak pro ty, kteří jednou za měsíc jedou kilometr polní cestou, aby mohli říci, že "jeli v terénu". Takových už tady je v nabídce hafo.Rv

0/0
19.9.2011 20:44

l.g

No nevím

Land Rover to opravdu nemé moc jednoduché. Defender je samozřejmě zastaralý, ale nový model už nikdy nebude ten slavný Defender. A zvlášť když ho takhle "omydlí" To si pak člověk může rovnou pořídit nějakého korejce.

Navíc v rámci šetření (což je dnes nemoc všech automobilek) je i ten starý dobrý Defender stále mizernější.

Retro modely už taky díky EU normám prakticky nelze vyrábět... :-/EU

0/0
19.9.2011 18:30

honda_mrkos_pajdusakova

Jéééžiš,

to ne...

Vošklivý to nejni, ale není to defík...:-(

Ať si to udělají jako další typ, ale defender nerušit. Slouží už 60 let nebo kolik a lepší auto aby pohledal.

0/0
19.9.2011 15:28

chicocheco

Tak to bych měl stihnout

našetřit si na Defendera do roku 2014.

0/0
19.9.2011 13:14

Škubi

Takže

když chci pracovní teréňák, tak mi zbývá už jen Mercedes G... :-/

0/0
19.9.2011 12:55

romank3

Re: Takže

pokud vim ten uz ma taky novy model a na pracovni rozhodne nevypada.. jinak si taky myslim ze tohle auto by melo byt o necem jinym treba jim to jeste dojde

0/0
19.9.2011 13:29

Kei: místní od roku 2001

Nelíbí:((

Klasickej tank pro holky od milionářů...

0/0
19.9.2011 10:48

hit

Doufám, že se redaktor upsal,

a že psal asi o leštěnce freelandru a ne o defenderu.

0/0
19.9.2011 10:42

acpu

Re: Doufám, že se redaktor upsal,

Tipuju si to spíše na Discovery, než Freelander...

0/0
19.9.2011 11:57

Děda Lebeda

Je vidět, že současní konstruktéři Land Roveru

nechápou odkaz a filosofii svých předchůdců. Vyrobili baňaté auto na 21" nízkoprofilových kolech. Je to auto pro Darinku Rolinsovou a né pro pohyb v terénu.

0/0
19.9.2011 10:36

Ajwn

NEMEJTE KONCEPT

Zase další hloupý pokus o zřušení offroadového konceptu. At se soustředí na užitné vlastnosti offroadu a pracovního /cestovatelského offroadu, a možná se jim něco podaří...Tento směr vede někde k freelanderu, který se jim moc nepodařil. Nakonec skončíte při prvním výjezdu do lesa na odbočce na polní cestu, protože to nebude mít uzávěrku diferenciálu...;-(

0/0
19.9.2011 10:04

JeFFik

Ten DC 100 vypadá

jak okopirovaný a nafouknutý Yeti doplněný (a zprzněný) prvky podnikatelského baroka.

0/0
19.9.2011 9:51

maruširi.vr.10

Vypadá to,

jak přerostlá škoda yeti. Rv

0/0
19.9.2011 9:49

JustOlder

Asi konec dalšího krásného auta?

Kdoví, jak bude vypadat pak skutečnost, ale defík to už nejspíše nebude.

Rozumím tomu, že mu ubývá klientely, ono už i do práce v lese se lesáci vozejí raději v toyotách. Ale proč do toho jít až tak radikálně, tomu moc nerozumím. Mně se naopak líbí třeba přístup Jeepu ke změnám Wranglera. Prostě pořád to vypadá hodně podobně jako ty první modely, od pohledu je to prostě potomek všech těch willysů, MJ, CJ, YJ, TJ, byť hodně narostl, přibyly mu dokonce dveře (takže už to může být i rodinné auto) a tak. Ale i v té poslední verzi (2011) má člověk pořád ještě pocit, že sedí v offroadu.

No nic, budu Deffu držet palce, aby z něj neudělali další oblíbený vůz do sbírek všech nabobů, co si zadek do města musí vozit co největším autem.

0/0
19.9.2011 8:28

sedlak ve svete

Re: Asi konec dalšího krásného auta?

"Rozumím tomu, že mu ubývá klientely, ono už i do práce v lese se lesáci vozejí raději v toyotách", tady me nezbyva nez si vzpomenout na nedavny zazitek za Sedlcan, kdy RAV zaparkoval na louce cumackem do svahu a ono pak zaprselo. kolecka se mu tocila, blaticko letalo a auticko se vice mene sunulo bokem po vrstevnici. (po chvili to jistil traktor :-) ) 

Co znam lesaky, tak to nejsou Toyotky, ale Suzukacka offroudova auticka ruznych konfiguraci. Ale muze to byt jen krajovka.

0/0
19.9.2011 17:26

l.g

Re: Asi konec dalšího krásného auta?

Asi se tu nebavíme o Toyotě RAV ale o Toyotě Land Cruiser.

0/0
19.9.2011 18:36

tdvorak

Re: Asi konec dalšího krásného auta?

Já bych volil hilux, když takovýhle toyoty vydržej těm teroristům, co si na korbu namontujou kulomety, musí vydržet všechno. Na pravidelné servisní prohlídky a výměny kapalin asi teroristi nejezdí a nezdá se, že by to těm autům vadilo :-)

0/0
21.9.2011 12:39

habr

Z typicky pracovního offroadu se stává leštěnka

pro klienty kteří se budou autem víc chlubit než prohánět po savanách, v lesích s nářadím apod.  Obávám se, že toto auto opřít o strom, kámen, hlubokou strouhu či pařez bude nákladnější než u starého dobráka. To raději Santanu a nebo se podívat do Ruska.

Nevím jak kdo, ale asi bych nechal klasickou karosérii a udělal změny na podvozku, motoru a vnitřního vybavení auta aby bylo pohodlnější a bezpečnější.

A našince  - stejně si raději koupí jednou za tři roky novou radoby terénní Dacii, než jednou za deset let  Land Rovera II. Sonar nepotřebuje - stačí aby brod prolezl spolujezdec, varování velkých děr  v našich zemích stejně vyhodíme jako zbatečnost - jen než bychom z  Brna dojeli po D1 do Prahy

0/0
19.9.2011 0:48

Taurin

Re: Z typicky pracovního offroadu se stává leštěnka

Je to přesně tak. S Defenderem to nemá nic společného. :-/

0/0
19.9.2011 7:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.