Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volvo Concept You: předzvěst švédské limuzíny s revoluční konstrukcí

Volvo připravuje velký luxusní sedan, který se utká s těmi nejlepšími v prémiové třídě. Concept You je už druhou ukázkou toho, kam švédská automobilka míří. Mnoho prvků vlajkové lodi totiž následně převezmou i další modely značky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Antonín, topič

Hm,

basový reproduktor používá k ozvučení čerstvý vzduch z venku.

Tak to je zase blábol jako vepř!;-D

Go, China, go!!!

0/0
15.9.2011 9:18

Star25

...

Je to příšerné. Přitom například Volvo S60 (2000-2009) považuju za jedno z nejhezčích aut co sem kdy viděl, ale to co vydávají poslední dobou je hrůza.

0/0
14.9.2011 22:51

já George XVII

Re: ...

jak už jsem psal - tohle je práce bývalého šéfdesignera  Steve Mattina. Naštěstí se do Volvo vrátil Peter Horbury, který dal tvar i té S60tce (mimochodem - tenhle tvar navrhl již v roce 1992 v podobě konceptu Volvo ECC. O 6let později z tohoto vzešla S80 a o další dva roky později S60)

Těším se na jeho nové návrhy.

0/0
15.9.2011 0:07

já George XVII

Re: ...

a ještě jeden dodatek. Steve Mattin přišel do Volvo v roce 2005 z Mercedesu.

0/0
15.9.2011 0:09

george_wtf

Hmm, co ze mi toto auto pripomina

zeby Audi A7? Exterier je hodne podobny.

0/0
14.9.2011 21:28

Dukáty dám na podporu cenzury

Ty sedačky ve vzduchu jsou super

Když si představím, do jakejch nedostupnejch spár všude zapadají drobky a jiný svinčík od dětí, tak tohle by bylo geniální R^

0/0
14.9.2011 21:14

Frantizsekk

Re: Ty sedačky ve vzduchu jsou super

A ti vzadu si po ni muzou v klidu strcit nohy. Vypadaji super, elegantne a prakticky R^!!

0/0
14.9.2011 23:33

Patrik33

Krása, je radost se na to Volvo dívat

Elegantní čumák i profil. Už slyším, jak sviští po silnici. Když dokončí nebo vysvětlí bezpečnostní prvky (ukotvení sedadel, absence středového sloupku, pravé panty u zadních dveří), nebude to mít chybuR^

0/0
14.9.2011 21:05

loogieboy

:D

Krasnej cinan z toho nakonec bude :D

0/0
14.9.2011 17:32

corwin78

Re: :D

Asi tak nějak. Kromě XC60 a C30 se mi líbí úplně všechny Volva, ale z tohoto konceptu tak maximálně volant.

0/0
14.9.2011 18:51

radik

Re: :D

XC60 se nelíbí, ale XC90 ano? zajímavé... zrovna XC60 je podle me nejhezci SUV na trhu (a to se mi SUV obecne moc nelibi)

0/0
14.9.2011 20:21

corwin78

Re: :D

Je to tak, XC90 se mi líbí hodně, ale XC60 má takový divně useknutý zadek, je to taková ani ryba ani rak.

0/0
14.9.2011 20:43

radik

Re: :D

No me zase prijde XC90 oproti XC60 jako nemotorna obluda, ale proti gustu...

0/0
14.9.2011 21:46

já George XVII

Re: :D

ta nová Volva jako je S/V60, XC60 a některé facelifty a asi tento prototyp páchal Steve Mattin. Ten již ve Volvu nepůsobí (je v AvtoVAZ) a na jeho místo se vrátil původní šéfdesigner Peter Horbury, který má na svědomí všechna Volva od 850tky po XC90 R^

0/0
14.9.2011 20:45

já George XVII

4 nebo 5 ?

když už tak čtyřdvéřové kupé pane redaktore. Nebo vy na těch fotkách vidíte páté dveře?

0/0
14.9.2011 17:13

stagger

Re: 4 nebo 5 ?

No viděl i šestý, ale pak mu někdo poradil, že těm se říká haubna Rv

0/0
14.9.2011 17:29

radimdrv

Re: 4 nebo 5 ?

Tak zadní dveře nejsou otevřené a není poznat, jestli se to zvedá celé jak u hatchbacku či to je jenom víko kufru.

Nicméně co mě šokuje, je zavěšení sedadel ve vzduchu, na středové konzoli. Nebo se mi to zdá? Nebo to je jen u toho konceptu a v sérii už budou sedadla sedět na podlaze? Čekal jsem o tom něco v článku, ale nic...

No nic, už začínám šetřit...zvenku teda přesně dle mého gusta. Z boku trochu připomíná součásné jagy.

0/0
14.9.2011 17:31

dolch

Re: 4 nebo 5 ?

Možná to je jen u toho 3d modelu, virtuální realita snese všechno :-)

0/0
14.9.2011 17:52

já George XVII

Re: 4 nebo 5 ?

tohle zavěšení sedaček ve vzduchu mají ve Volvu v "každé druhé" studii. Ale inženýři na bezpečnost jim to vždy zamítnou. Stejně tak jako jsou neakceptovatelné ty protiběžně otevírané dveře a chybějící sloupek. Tohle by neprošlo crash testy.

A k těm dveřím. Volvo již minimálně dvě desetiletí neudělalo 5dv. model. Proč? Protože 5dv. snižuje komfort posádky. Když sedí někdo na zadních sedačkách a otevřou se páte dveře, tak jim začne táhnout za krk. To se u sedanu nestane.

0/0
14.9.2011 18:03

radimdrv

Re: 4 nebo 5 ?

Aha, no to jsem nevěděl. Zajímavé. Člověk se musí pořád učit.

0/0
14.9.2011 18:55

Inkvizitor Johny

Re: 4 nebo 5 ?

Zavěšení sedaček z bezpečnostních důvodů je celkem běžná věc u vojenské techniky. Ale pravdou je, že u auta to moc velký smysl nemá, protože náraz pravděpodobně nepřijde od země.

0/0
14.9.2011 19:18

radik

Re: 4 nebo 5 ?

Ty dveře by byly v pohodě... jenom by nedostalo asi plnej počet bodů... krom toho úspěšný crashtest není podmínkou pro homologaci - stačí když splňuje nějaké nařízení a bezp podmínky - výsledek crashtestu je podružnej a je to v podstatě jen informace o bezpečnosti daného auta... Třeba mazda tyhle dveře úspěšně používá, sloupek chybí, ale po zavření dveří, se nahoře a dole (v místech kde by býval sloupek) uzamkne a zpevní tak celou karoserii. A k těm pětidvířkum... SUV nebo kombíky od Volva maji kolik dveří? C30 má tři, ale stejná "nevýhoda"

0/0
14.9.2011 20:33

já George XVII

Re: 4 nebo 5 ?

ano, ale to jsou kombíky, tam je snížené pohodlí předpokládané. Ale u luxusního sedanu jsou výklopné páté dveře nepřípustné

0/0
14.9.2011 20:48

BOP B 3AKOHE

Re: 4 nebo 5 ?

Vyrábělo se jedno pětidvéřové a zároveň komfortní auto, které mělo to táhnutí na krk elegantně vyřešené. ;-)

0/0
14.9.2011 20:59

Inkvizitor Johny

Zadní sedadla

Koncept opravdu moc hezký. Akorát ty zadní sedadla nebudou asi zrovna to pravé:-)

0/0
14.9.2011 16:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.