- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
bol super voz a na svoju dobu s nadcasovym dizajnom, ktory vypadal dobre este dost dlhu dobu, s 2.1l turbo dieslom a spotrebou 6.9l priemer na skoro 5 metrovy pohodlny voz pre ludi vpredu aj vzadu to bolo skvele na tu dobu, cca 20 rokov dozadu.Aspon pre tych co si nemohli dovolit velky Mercedes atd.Mozno skoda ze tuto 6-tkovu radu Peugeot opustil, mozno 607 nebola uz taky uspech.Jazdil som sucane este s 306 a tiez spokojnost na tu dobu.
Spolehlivé, příjemné na ježdění, komfortní, s perfektní ergonomií, s komfortním podvozkem a dobrou spotřebou. Mám na Citroenu 150tis. a jel leju naftu a olej. Značku už bych neměnil - po zkušenostech s VW, Škodou, Fordem ..
(a všimli jste si, že krásná auta mají vždy něco z linie Aston Martin?)
Další z konceptů, který nám ukazuje, že bychom mohli mít i dnes pěkná auta. Nicméně v zájmu vymačkání maximum peněz na všech technologiích a designech se jich holt dočkáme až později.
to francouz a koncept.Přeložím-nebude to sériovka a i kdyby spolehlivost do 100tis.km.
Koncept je auto s obrovskými nepraktickými koly, které se nikdy nebude vyrábět. Jako předvádění automobilky je to ale pěkné.