- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
sice trochu přehnaný , ale jinak to ujde. Jen se mi bude stýskat po opravdovém zvuku motoru a smrádku ze spáleného benzínu
Hold ti bude muset stacit smradek ze spalene gumy s troskou oblozeni... Snad s tim hrabat pujde...
a papaláši si budou jezdit na vodíček. Podle pokroku technologií bude Škodovka na vodík nejdříve tak v roce 2060.
A i tohle má volební právo...
vrazit prachy do infrastruktury , vodíku, palivových článků, akkupaků a arabové do 5 let jezděj na velbloudech a mají sakra jiné starosti než vyvážet nenávist a islám do celého světa
A ropné koncerny budou dělat co?
Skvělý auto - nové technologie, 100% ekologické, skvělý výkon. Němci pokrokem táhnou ekonomiku půlky EU. Nás především, nebýt Němců, naše ekonomika by byla díky naší dementní vládě v hluboké recesy, problémy už bude mít příští rok, Němci zpomalí, Češi zapláčou....
Česká vláda má na českou ekonomiku naštěstí poměrně malý vliv. Vliv na rozkradení vybraných daní má bohužel velký.
Dojezd 50 km tak možná v laboratorních podmínkách, to je asi jako s výdrží u mobilů. Výrobcem udávaný týden znamená tak tři dny. Jaký je dojezd např. v zimě večer, kdy budou rozsvícená světla a budu topit, protože venku bude u nás běžných -15 °C?
Podobný, světla jsou zanedbatelná (70W) a odpadní teplo na motoru a měniči to vytopí...
takové nádherné tvary jsou k vidění na výstavách, ale do výroby posílají jen samé děsy a hrůzy ...
ergononmie pro oči na výstavách a ergononime v nákladech pro sériovou výrobu jsou od sebe hodně odlišné...
se mi nechce čekat
Bral bych ho hned !!
má to jedinou chybičku - na střechu se nevejde moc lyží,o kole nemluvě
Pokud máš na takovej bourák, tak se neztrapňuješ převážením kol a lyží. Prostě si je pronajmeš na místě.
ale myslím že realita bude daleko. Když si představím boční náraz v NCAP na ty skořápkový dveře bez sloupku..