Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Frankfurtské obrázky týdne: Najdi losa mezi mercedesy

Jiní by se na něco podobného snažili co nejdřív zapomenout a modlili by se, aby zapomněli i ostatní. To Mercedes se k potížím s losy postavil po chlapsku. A dnes, po 14 letech se nerozpakuje kauzu převráceného áčka připomenout a ještě si ze sebe dělá legraci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rambo-x

No tak tím teda stoupli v ceně

auto je bezpečné, jen když má bezpečné jízdní vlastnosti.

Áčko totiž pohořelo v losím testu. Na rozdíl třeba od vysmívaného

trabantu........;-D

No to je dobrý,tráboš to projede normálně a mercedes k tomu potřebuje ESP..............no to docela vystihuje dnešní požadavky na auto,hlavně že to má klimatizaci,tempomat,parkovací asistent a já nevím co,ale že to jezdí do zatáček hůř než trabant to už moc lidí netrápí,hlavně že to má výkon jak formule 1 a dá se s tím zlepšovat ego;-DR^

0/0
18.9.2011 19:49

net.Xtreme bojuje s eXtremismem

Re: No tak tím teda stoupli v ceně

Ale tak s ESP to pak jezdí líp než trabant:-)

0/0
18.9.2011 20:02

Rambo-x

Re: No tak tím teda stoupli v ceně

No fajn,to je možný ale nemělo by být ESP jenom doplněk,a ne že bude vyrovnávat špatné jízdní vlastnosti,o to se snad musí starat už v základu aby to mělo patřičnou stabilitu a ovladatelnost,a ne to jen´´vyhnat´´systémem ESP

Jako to je fakt ostuda,že trabant,auto konstrukčně z 50.let,s listovými pružinami,s kotoučovými brzdami na všech kolech bez posilovače a s bakelitovou karoserií si dá v ovladatelnosti mercedes s 90.let

0/0
18.9.2011 20:19

Lukke-Luk

Re: No tak tím teda stoupli v ceně

Doporučuji potrénovat pravidla českého jazyka. Mimochodem, rozumíte tomu jako koza petrželi.

0/0
18.9.2011 20:52

Rambo-x

Re: No tak tím teda stoupli v ceně

Na pravidla českého jazyka ti se**;-DR^

0/0
21.9.2011 17:57

Lukke-Luk

Re: No tak tím teda stoupli v ceně

Tak se pozná inteligent. :-)

0/0
21.9.2011 18:56

Rambo-x

Re: No tak tím teda stoupli v ceně

Jo podle toho se pozná fakt hodně,já jsem znal alkoholika co chlastal 30 let a v životě neudělal pravopisnou chybu,dokončené vzdělání-základní

Jo a když jsme u toho,tak mi řekni kde jsem udělal pravopisnou chybu

0/0
21.9.2011 20:44

Enejdý

Re: No tak tím teda stoupli v ceně

...seděl jsi někdy v "Áčku" ty chytráku? Já tím měl možnost najezdit poměrně dost kilometrů (jak starým modelem, tak tím novým) a bylo to vzhledem k třídě auta VELMI slušné svezení ty Trabante jeden...jsi akorát k smíchu...nebo pláči? ;-O

0/0
18.9.2011 21:56

Rambo-x

Re: No tak tím teda stoupli v ceně

Já jsem jen poukázal na ten paradox,že trabant,konstrukčně velice staré auto z NDR,v této disciplíně toho mercedesa porazil

A navíc,ono pohodlí a komfortní jízda nesouvisí s tím jak to dokáže uhnout překážce,takže krásné svezení s tím může být,a věřím že ano,ale s ovladatelností to nemusí mít nic společného

0/0
21.9.2011 18:00

Lukke-Luk

Re: No tak tím teda stoupli v ceně

Zeptám se za kolegu znovu - řidil jsi někdy vůbec Mercedes A, nebo jsi ho viděl tak maximálně na obrázku? Myslím, že je to všem jasné, ty odborníku.

0/0
21.9.2011 18:57

Rambo-x

Re: No tak tím teda stoupli v ceně

Já nevím o co ti vlastně jde,já přece nespochybňuji kvality toho auta,určitě je to velice pohodlné,výkoné a bezpečné auto......jen někdo nemůže prostě skousnout že by v jednom parametru mohl být ten trabant lepší,nj frajírek si koupil za těžký money meďoura a teď nemůže skousnout že by ho někdo pohaněl

Jo a možná tě to hodně překvapí,ale z blízka jsem ho už viděl,dokonce jsem měl možnost se v něm i svézt

0/0
21.9.2011 20:50

Enejdý

Re: No tak tím teda stoupli v ceně

...měl jsem to jako služebáka, jen pro pořádek...když už bych si kupoval Mergla, tak od třídy C výše...ale to nic nemění na tom, že jsem v tom Áčku zažil i pár "krizovek", ale díky překvapivě přesnému řízení a kvalitnímu podvozku jsem to vždycky "ustál"...a ano, pokud bych to ve 160 km/h prudce stočil, tak se to asi převrátí...ale to spousta aut ;)

0/0
28.9.2011 22:53

-drb-

Re: No tak tím teda stoupli v ceně

Použil bych příměr z letectví - mnoho současných letadel by v době před rozvojem elektroniky a počítačové stabilizace vůbec nemohlo létat. Ta letadla jsou konstrukčně velmi nestabilní, ale přesto jsou mnohem lepší než stará. Proč? Protože jsou obratnější, díky kombinaci přirozené nestability a elektronické stabilizace umožňují dělat věci, které ta stará letadla vůbec nemohla.

U aut je to v mnoha případech podobné - je možné měnit celou hmotu auta, posouvat těžiště, udělat mnohem lepší prostor pro cestující a přitom díky elektronice budou jízdní vlastnosti lepší než dříve. Zkrátka elektronika nám má usnadňovat život a tohle je jeden z mnoha příkladů, jak se to děje.

A na okraj - sám mám rád stará auta, líbí se, když ve volantu cítím odezvu, ale na druhou stranu jako rodinné auto na běžné ježdění mám pohodlné nové auto s všemožnou elektronikou. Zkrátka když jedu na víkendový výlet s rodinou, chci se věnovat více rodině než autu, dojet i po pár stech kilometrech neutahaný.

0/0
19.9.2011 12:03

dawe123

Re: No tak tím teda stoupli v ceně

Ach ... můj.... bože.

Tohle může napsat fakt jen lama. Konstrukčně velmi nestabilní letadla jsou díky elektronice stabilnější..... to je ta největší hloupost jakou jsem kdy slyšel.

0/0
19.9.2011 15:38

Rambo-x

Re: No tak tím teda stoupli v ceně

Počkej,přirozené nestability??já jsem teda vždycky myslel že letadla prochází velice náročnými testy,a kdyby to bylo bez elektroniky nestabilní tak že by to povolili vyrábět.......co kdyby měla ta elektronika poruchu,a pak se stane letadlo neovladatelné?nebo velice těžko ovladatelné?....musí přejít na ruční řízení a bezpečně přistát

Jako kdyby to byla pravda tak už nebudu létat,protože to je o držku,jako když letadlu selže computer tak půjdu k zemi.......vždycky by to mělo být že v základu to musí být plně ovladatelné a domyšlené,a elektronika už může jen pomáhat,ale ne nahradit životně důležitý systém

0/0
21.9.2011 18:09

IQ pouhých 41

Mercedes (jako cela automobilka)

posledni dobou slape na vybornou R^

0/0
18.9.2011 9:37

Lokutus 14

Re: Mercedes (jako cela automobilka)

Volkswagen (jako celej koncern) je na tom ještě líp R^

0/0
18.9.2011 11:54

Posel z Liptákova IV.

Re: Mercedes (jako cela automobilka)

nevim, od konce 80. let je to nechutná konzerva a nevidím žádný zásadní obrat k lepšímu :-/

0/0
18.9.2011 15:12

Lukke-Luk

Re: Mercedes (jako cela automobilka)

To je samozřejmě věc názoru.

0/0
18.9.2011 20:53

sisator

Re: Mercedes (jako cela automobilka)

tak to nechapu proc byla skupina daimler v cervenych cislech na napr. WV group nebo BMW mely zisky po zdaneni v radech 100Mio E.

Nicmene nove MB modely vypadaji velmi dobre.

0/0
18.9.2011 18:09

Lukke-Luk

Re: Mercedes (jako cela automobilka)

Co znamené "100Mio E"? Zřejmě nějaká specialita.

0/0
18.9.2011 20:53

Enejdý

Re: Mercedes (jako cela automobilka)

Tak to ti rád vysvětlím - udělali chybné rozhodnutí koupit Dodge (kterýho se už pro ně naštěstí zbavili) a na tom provačili spoustu peněz...o tom, jak moc musí "Mercedes" v rámci koncernu sponzorovat "Chrysler" (minimálně v Evropě) ani nemusím mluvit...což ale nic nevypovídá o kvalitách a prodejích Mercedesu jako takového...

0/0
18.9.2011 22:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.