Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Expresní focus přifrčí jako kombík: 476 litrů v kufru odtáhne 250 koní

Sportovní varianta nového Fordu Focus bude mít nový přeplňovaný čtyřválec. Automobilka novinku překvapivě uvádí jak ve verzi hatchback, tak i jako kombi. Poháněná přední kola budou krotit nové silnější brzdy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

NovoCZ

Jakou to má převodovku?

Má to jen kvedlátko pro archaiky a veteránisty co je na fotkách nebo to fordí DSG?

0/0
27.9.2011 12:40

Gunter von Bahnhof

parada

focusy jsou cim dal tim hezci. Parada. To neni jako nudny VW

0/0
24.9.2011 22:37

harkonnen

Na to jak je ošklivej je dost drahej :-)

S těma novýma Focusama trochu cenově přestřelili, ne? Základní ceny nkde úplně jinde než konkurence a cokoliv navíc za strašný pálky, přeba za automat 60k navíc!

Navíc ten přední chladič vypadá hrozně, jako vyzubená potvora co má v zubech kus od oběda :-)

0/0
21.9.2011 16:28

Falewick

Re: Na to jak je ošklivej je dost drahej :-)

Je to docela dost vysoká cena, vzhledem k tomu jak Ford šetří na materiálu kde jenom může. Líbí se mi s motorem 1.6 Ecoboost, ale to jsem už na nějakých 430 tis. Levnější motory stojí za jedno brdo, to už bych si radši koupil v doprodeji "starý" Focus s 1.6 a klimou za 269 tis.

0/0
22.9.2011 15:40

billa98

Konečně to nemá ty hnusný trojuhelníky na čumáku

jako běžnej novej fokus.

0/0
21.9.2011 13:42

řešení

To nebude jako náš stokoňovej kombík Focus?

8-o;-D

0/0
21.9.2011 13:21

bebíčko

odtáhne 250 koní

To bych chtěl vidět,jak je tahá.

0/0
21.9.2011 11:28

JeFFik

Re: odtáhne 250 koní

kdo, co? On snad nepřijel?;-)

0/0
21.9.2011 13:14

stratus

Ford? Dakujem...

No, ak bude kvalita dielov ako doteraz, tak Ford uz nikdy viac. Na Focuse II som po dvoch rokoch menil zvlnene kotuce a po styroch rokoch cely vyfukovy system, ktory bol taky hrdzavy, ze odpadavali cele platy plechu. Pozriet sa na podvozok je doplacu.

Jazdne vlastnosti super, ale kvalita spracovania uboha...

0/0
21.9.2011 11:08

Falewick

Re: Ford? Dakujem...

Ford hodně šetří na materiálech. Na jednom autě taky má 2,5x takovou marži než třeba Opel/Fiat, je to škoda. Dneska se to dělá hodně, ani bych nevěděl kam sáhnout, snad po Mazdě. Ale překvapila mě třeba Kia, montuje se aby vydržela těch 7 let záruky, takže třeba výfuk je opravdu kvalitní.

0/0
21.9.2011 11:18

Kocourkovský radní

Re: Ford? Dakujem...

No, Mazdu bych obešel docela velkým obloukem ;-D

0/0
21.9.2011 12:51

Falewick

škoda starého ST

Ten pětiválec měl rozhodně charakter (ve volvech vydržel i milion kilometrů, to si u nových motorů s projektovanou životností 250tkm nebo 10 let nedovedu představit), a k tomu bezchybný podvozek Focusu II. Jediné co se mu dalo vyčíst byl "obyčejný" vzhled, což byla záležitost názoru. A spotřeba, ale ta byla zase vynahrazena příznivou cenou. S novým motorem ST akorát zapadne mezi ostatní hot hatchbacky a je to škoda. Pitomá EU a její emisní normy ;-OEU

0/0
21.9.2011 10:49

TVK

Re: škoda starého ST

Zklamaní budou určitě i ladiči, kteří měli ve dvojkovém STčku díky robustnímu motoru velmi solidní základ pro úpravy, kdy se pár HW úpravami a novým SW dalo ST upravit na úroveň později vyráběného RS, běžně na 300-310 PS a 460Nm. Nemluvě o RS, ze které lze podobně jednoduchými úpravami udělat 400-koňovou bestii. To už z takhle výkonného dvoulitru bude problém.

0/0
21.9.2011 17:26

Falewick

Re: škoda starého ST

Přesně tak, unikátní to auto bylo tím, že přestože bylo sakra výkonné tak běželo na nějakých 75% svého maxima, což mu zaručovalo jak jistotu, tak spolehlivost.

0/0
21.9.2011 19:45

radik

Re: škoda starého ST

ano z RS-ka se dala udělat i 400 koňová bestie, ale má to nějakou cenu když je všechno na přední nápravě? Už těch třista koní vepředu je až až, RS 500 (limitovaná série) měla 350 koní a už tak se o tom autě mluvilo jako o šílený přemotorovaný předokolce...

0/0
22.9.2011 12:08

Falewick

Re: škoda starého ST

No diferenciál v RSku jančil i v základním nastavení. Já bych neposiloval už ani základní ST, těch 320 Nm dovedlo protáčet kola i na čtyřku :-P

0/0
22.9.2011 15:42

hustolez

Re: škoda starého ST

Tak to je zajímavé, já jsem se asi před měsícem díval ze spodu na svůj šestiletý focusII a byl jsem fakt velmi příjemně překvapený. Skoro zádná rez, čekal jsem něco uplně jiného.

0/0
21.9.2011 19:59

hustolez

Re: škoda starého ST

Omlouvám se, to patří o vlákno nahoru.

0/0
21.9.2011 20:00

MikeFait

Zvláštní název

Jsem jediný komu se zdá zvláštní, že z nadpisu se dá vyrozumět, že 250 koní může být odtaženo kufrem o objemu 476 litrů? Čeština je v tomto ohledu velice zvláštní, ale redaktor, který zveřejňuje svoje články na internetu, by se mohl naučit psát jednoznačné názvy svých článků!

+1/0
21.9.2011 10:03

Antonín, topič

Re: Zvláštní název

Tak tím spíš, že ten kufr teda jako nic moc, ale tak je to malý auto...

0/0
21.9.2011 10:22

JeFFik

Re: Zvláštní název

no kdyby název zněl "476 náklaďáků odtáhne 250 traktorů" tak by smysl věty nebyl jednoznačný, ale jelikož litry tahat neumějí, tak smysl nadpisu je jednoznačný tak jak ho autor myslel.

0/0
21.9.2011 12:59

Antonín, topič

Re: Zvláštní název

Džefiku, zkus někdy litr dva slivovice a uvidíš, jak tě to potáhne k zemi!

0/0
21.9.2011 22:38

IRACZ

Re: Zvláštní název

R^R^  ;-D;-D

0/0
25.9.2011 1:00

chorchloj

Do mesta ? na D1 ?

Pekne o tom zadna ... ale

koupit si neco na tehle zpusob, a pak s tim popojizdet hodinu v kolonach na jednicku pres mesto a plazit se mezi uzavirkama a po stavbach. Nebo na D1 na skakani po panelech, klickovani mezi kamionama na pristich 10 let uzavirek ?

Na nase rozmlacene, ucpane, rozestavene a vecne uzavrene silnice by byl nejlepsi gazik s automatem a libovolnym motorem

0/0
21.9.2011 9:54

radik

Re: Do mesta ? na D1 ?

Nikdo Vám to přece nenutí a nebojte se, určitě se najdou tací kteří to koupí i na naše rozmlácené silnice... já mít rodinu tak to v kombíku koupim taky, ale mam zálusk na něco méně "užitkového" a trochu exkluzivnějšího... radši nebudu říkat co, to by jste asi nikdy nepochopil, když vhodné auto na naše silnice považujete zrovna GAZíka.

A co vy už máte GAZíka nebo aspoň Nivu?

0/0
21.9.2011 10:12

chorchloj

Re: Do mesta ? na D1 ?

Kupte si je libo, co je mi po tom ;-D

Ja si vcera cestou z prace postal 1,5 hodinu zacpach v centru jednoho nejmenovaneho mesta, takze kdyz rano vidim clanek o expresni aute s 250koni, tak se musim jen usmat.

+1/0
21.9.2011 11:31

radik

Re: Do mesta ? na D1 ?

;-D jo jo, ja se musim smat tomu ze nekomu prijde smesny nejaky auto jen proto ze stravil hodinu a pul v zacpe...

+4/0
21.9.2011 11:41

Falewick

Re: Do mesta ? na D1 ?

Mě přijde směšný si pořídit auto, abych mohl trávit 1,5 hodiny v zácpě. Je to snad v některých vozech příjemné?

0/0
21.9.2011 12:27

radik

Re: Do mesta ? na D1 ?

A on si někdo pořizuje auto aby pak mohl trávit čas v zácpě? ;-D

0/0
21.9.2011 13:39

nonick

Re: Do mesta ? na D1 ?

ale vždyť má pravdu - ty zácpy jsou už na denním pořádku, ať člověk jede kamkoliv...a jezdit po současných českých děravých a  záplatovaných silnicích, které cestáři nestihnou opravit ani do další zimy, v silnějším autě s tvrdším podvozkem není tedy opravdu žádná zábava...Rv

0/0
21.9.2011 12:30

radik

Re: Do mesta ? na D1 ?

Člověk musí vědět kdy a kde to jak vypadá... pak se zácpám vyhne, pokud to nezaviní třeba nějaká nehoda. A jezdit s autem s tvrdšim podvokem po děravejch silnicích neni zrovna zábava, ale jsou lidi který nemaj auto jen jako dopravní prostředek z bodu A do bodu B a kde ví kde se daji najít kvalitní silnice... a nemusí to bejt zrovna novej čistě hladkej asfalt jako v rakousku nebo německu... 

 

Jenomže někteří asi nedokážou pochopit, že auto pro ně neni jen dopravní prostředek... s takovejma se pak nedá rozumně mluvit, protože dokola budou mektat o zácpách a tvrdym nepohodlnym podvozku a českejch děravejch silnicích... to je pak těžký.

0/0
21.9.2011 13:47

f0rr35t

Re: Do mesta ? na D1 ?

R^ Přesně. Stejně jako se nedá diskutovat o spolehlivosti s někým, kdo to auto trápí dokavaď se to udrží na silnici.

0/0
21.9.2011 17:06

Falewick

Re: Do mesta ? na D1 ?

Vona nejlepčí je ta voktávka v tédéí, víme? Táhne vocpoda a žere jenom pět litrů, ale často i dva.

+3/0
21.9.2011 10:39

digitalboy

Re: Do mesta ? na D1 ?

už sem se lekl, že takovýto příspěvek tu bude chybět. Sice to už několik let nikdo seriozně v žádné diskuzi nevyslovil, ale pořád se najdou tukani, kteří tuto rádoby vtipnou a ironickou hlášku lepí do každé diskuze o autech:-/

0/0
21.9.2011 12:54

Falewick

Re: Do mesta ? na D1 ?

Ale je to klasika, ne? ;-D

0/0
21.9.2011 16:31

radik

Re: Do mesta ? na D1 ?

ne, je to trapný

0/0
21.9.2011 18:58

Falewick

Re: Do mesta ? na D1 ?

Jste nějaký nervózní, rozbila se váha vzduchu?

+3/0
21.9.2011 19:20

radik

Re: Do mesta ? na D1 ?

No vidíš, to už je lepší...

0/0
22.9.2011 14:18

Ovcan Povolny Obecny

Re: Do mesta ? na D1 ?

nééé vodešlo turbo sem to měl čipnutý a nechladil sem no se ňák zadřelo nebo co a řikal fachman v sevisu že to bé drahý nebo že jako mi to repasne ňákou čórkou nebo co

0/0
23.9.2011 9:03

Kocourkovský radní

Re: Do mesta ? na D1 ?

;-D;-D;-D

0/0
21.9.2011 12:54

digitalboy

Re: Do mesta ? na D1 ?

a další, který se tomu smějou, neuvěřitelný

0/0
21.9.2011 13:00

cenzore_zdar

Hnus

Predchozi ST melo osobnost, tohle je vypada jak od soudruhu z Asie.

0/0
21.9.2011 9:13

radik

Re: Hnus

ano mělo svuj charakter... jenomže to podle mě ani zdaleka nedělal design, ale jeho perfektni pětiválec a skvělej podvozek s přesnym řízenim... to jsou věci díky kterym auto získá svoji osobnost. A jestli ten čtyřválec bude dobrej a podvozek zůstane špička ve svý třídě, tak se vůbec nebojim že by Focus ST přišel o svoji osobnost. Hezkej nárazník a světla fakt nepomůžou...

0/0
21.9.2011 9:24

Milenius

Re: Hnus

Ti markeťáci od Fordu prodají v Evropě kde co, koupí pár součástek od svých konkurentů a ještě nám nabulíkují, jak to perfektně vyvinuli, dokonce ten výfuk je strašně pokročilý a prdění z něj si nezadá s pátou symfonií. Jak jinak si vysvětlit, že motory kupují a ještě se chlubí, jak je mají nejlepší, hlavně jim musí dát honosný název (EcoBoost a Duratorq - ten je přímo od PSA), přístrojovky jim asi dělali vitnamci z tržiště, protože to vypadá jak HiFi věž od nich, mnohdy si nechávají dělat celé auto (třeba Ka od Fiatu), stačí tomu dát tvrdý podvozek, nazvat to sportovní a stejně to tu prodají jaký nějaký skvost.

0/0
21.9.2011 10:48

radik

Re: Hnus

Stačí dát tvrdý podvozek a je to spoertovní? ;-D Tenhle podvozek (alespoň ve starší generaci) byl asi nejlépe naladěný ve své třídě... a zdaleka nebyl nijak extra tvrdej. Novej motor komentovat nebudu, ale že tam nedávaj ten pětiválec mě trochu zamrzelo... to byl perfektní motor. Palubka a vůbec celej interiér je hroznej s tim souhlasim. Focus ST / RS byl mezi hot hatchema jasná špička, právě díky perfektně naladěnýmu podvozku a přesnýmu řízení s dobrou odezvou...

0/0
21.9.2011 11:50

John.Major

Re: Hnus

Nemel blbosti, ty bulíku... V září 1998 podepsaly automobilové skupiny PSA Peugeot Citroën a Ford

Motor Company kontrakt pokrývající vývoj a výrobu čtyř rodin vznětových

motorů se vstřikováním common-rail. Po třech úspěšně absolvovaných

etapách je nyní skupina jedním z největších výrobců vznětových motorů na

světě, když za poslední tři roky vyrobila čtyři miliony dieselů. První Ecoboost byl představen v konceptu Lincoln MKR a hádej čí je to značka...

0/0
21.9.2011 22:37

IRACZ

Re: Hnus

od kdy je ST nafťák ?

0/0
25.9.2011 1:07

vItava

Sportovní kombík?

To je dost protimluv.

0/0
21.9.2011 8:49

desmodromVI@seznam.cz

Re: Sportovní kombík?

Správně má být napsáno "sportovní".

Každopádně na kombíku jde použít úplně stejná "sportovní" technika jako na každé jiné karosářské verzi tak proč ne. To auto se nevyrábí ne nějaký sport, ale pro každodenní používání.

0/0
21.9.2011 9:13

radik

Re: Sportovní kombík?

Proč? Začalo s tim Audi když první RS4 byly pouze ve verzi Avant a že to bylo sakra dobrý auto... takovej malej stěhovák kterej natrhne zadek každýmu druhýmu "sporťáčku"

0/0
21.9.2011 9:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.