Diskuze

Expresní focus přifrčí jako kombík: 476 litrů v kufru odtáhne 250 koní

Sportovní varianta nového Fordu Focus bude mít nový přeplňovaný čtyřválec. Automobilka novinku překvapivě uvádí jak ve verzi hatchback, tak i jako kombi. Poháněná přední kola budou krotit nové silnější brzdy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

NovoCZ

27. 9. 2011 12:40
Jakou to má převodovku?

Má to jen kvedlátko pro archaiky a veteránisty co je na fotkách nebo to fordí DSG?

0 0
možnosti

Gunter von Bahnhof

24. 9. 2011 22:37
parada

focusy jsou cim dal tim hezci. Parada. To neni jako nudny VW

0 0
možnosti

harkonnen

21. 9. 2011 16:28
Na to jak je ošklivej je dost drahej :-)

S těma novýma Focusama trochu cenově přestřelili, ne? Základní ceny nkde úplně jinde než konkurence a cokoliv navíc za strašný pálky, přeba za automat 60k navíc!

Navíc ten přední chladič vypadá hrozně, jako vyzubená potvora co má v zubech kus od oběda :-)

0 0
možnosti

Falewick

22. 9. 2011 15:40
Re: Na to jak je ošklivej je dost drahej :-)

Je to docela dost vysoká cena, vzhledem k tomu jak Ford šetří na materiálu kde jenom může. Líbí se mi s motorem 1.6 Ecoboost, ale to jsem už na nějakých 430 tis. Levnější motory stojí za jedno brdo, to už bych si radši koupil v doprodeji "starý" Focus s 1.6 a klimou za 269 tis.

0 0
možnosti

billa98

21. 9. 2011 13:42
Konečně to nemá ty hnusný trojuhelníky na čumáku

jako běžnej novej fokus.

0 0
možnosti

řešení

21. 9. 2011 13:21
To nebude jako náš stokoňovej kombík Focus?

8-o;-D

0 0
možnosti

bebíčko

21. 9. 2011 11:28
odtáhne 250 koní

To bych chtěl vidět,jak je tahá.

0 0
možnosti

JeFFik

21. 9. 2011 13:14
Re: odtáhne 250 koní

kdo, co? On snad nepřijel?;-)

0 0
možnosti

stratus

21. 9. 2011 11:08
Ford? Dakujem...

No, ak bude kvalita dielov ako doteraz, tak Ford uz nikdy viac. Na Focuse II som po dvoch rokoch menil zvlnene kotuce a po styroch rokoch cely vyfukovy system, ktory bol taky hrdzavy, ze odpadavali cele platy plechu. Pozriet sa na podvozok je doplacu.

Jazdne vlastnosti super, ale kvalita spracovania uboha...

0 0
možnosti

Falewick

21. 9. 2011 11:18
Re: Ford? Dakujem...

Ford hodně šetří na materiálech. Na jednom autě taky má 2,5x takovou marži než třeba Opel/Fiat, je to škoda. Dneska se to dělá hodně, ani bych nevěděl kam sáhnout, snad po Mazdě. Ale překvapila mě třeba Kia, montuje se aby vydržela těch 7 let záruky, takže třeba výfuk je opravdu kvalitní.

0 0
možnosti

Falewick

21. 9. 2011 10:49
škoda starého ST

Ten pětiválec měl rozhodně charakter (ve volvech vydržel i milion kilometrů, to si u nových motorů s projektovanou životností 250tkm nebo 10 let nedovedu představit), a k tomu bezchybný podvozek Focusu II. Jediné co se mu dalo vyčíst byl "obyčejný" vzhled, což byla záležitost názoru. A spotřeba, ale ta byla zase vynahrazena příznivou cenou. S novým motorem ST akorát zapadne mezi ostatní hot hatchbacky a je to škoda. Pitomá EU a její emisní normy ;-OEU

0 0
možnosti

TVK

21. 9. 2011 17:26
Re: škoda starého ST

Zklamaní budou určitě i ladiči, kteří měli ve dvojkovém STčku díky robustnímu motoru velmi solidní základ pro úpravy, kdy se pár HW úpravami a novým SW dalo ST upravit na úroveň později vyráběného RS, běžně na 300-310 PS a 460Nm. Nemluvě o RS, ze které lze podobně jednoduchými úpravami udělat 400-koňovou bestii. To už z takhle výkonného dvoulitru bude problém.

0 0
možnosti

MikeFait

21. 9. 2011 10:03
Zvláštní název

Jsem jediný komu se zdá zvláštní, že z nadpisu se dá vyrozumět, že 250 koní může být odtaženo kufrem o objemu 476 litrů? Čeština je v tomto ohledu velice zvláštní, ale redaktor, který zveřejňuje svoje články na internetu, by se mohl naučit psát jednoznačné názvy svých článků!

1 0
možnosti

Antonín, topič

21. 9. 2011 10:22
Re: Zvláštní název

Tak tím spíš, že ten kufr teda jako nic moc, ale tak je to malý auto...

0 0
možnosti

chorchloj

21. 9. 2011 9:54
Do mesta ? na D1 ?

Pekne o tom zadna ... ale

koupit si neco na tehle zpusob, a pak s tim popojizdet hodinu v kolonach na jednicku pres mesto a plazit se mezi uzavirkama a po stavbach. Nebo na D1 na skakani po panelech, klickovani mezi kamionama na pristich 10 let uzavirek ?

Na nase rozmlacene, ucpane, rozestavene a vecne uzavrene silnice by byl nejlepsi gazik s automatem a libovolnym motorem

0 0
možnosti

radik

21. 9. 2011 10:12
Re: Do mesta ? na D1 ?

Nikdo Vám to přece nenutí a nebojte se, určitě se najdou tací kteří to koupí i na naše rozmlácené silnice... já mít rodinu tak to v kombíku koupim taky, ale mam zálusk na něco méně "užitkového" a trochu exkluzivnějšího... radši nebudu říkat co, to by jste asi nikdy nepochopil, když vhodné auto na naše silnice považujete zrovna GAZíka.

A co vy už máte GAZíka nebo aspoň Nivu?

0 0
možnosti