Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Malé volkswageny mívaly smůlu, nový up! je odsouzen k úspěchu

Kurt Lotz usedá v dubnu 1968 do čela stagnující automobilky Volkswagen a během několika týdnů rozjíždí plán na její záchranu. Je mu jasné, že firma postavená na jediném modelu se vzduchem chlazeným motorem uloženým vzadu nemá žádnou perspektivu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bapial88

Ještěže EU ví nejlíp co lidi potřebují!

Museli jim to z Bruselu nařídit, co mají vyrábět za auta, jinak by to nikdo nekupoval, si to představte, paní!

0/0
20.9.2011 16:11

bezdukátů II

Re: Ještěže EU ví nejlíp co lidi potřebují!

a když to nebudete kupovat, tak vám to z Bruselu nařídí;-D nebo budete platit WV  "nespotřební daň" za to že jste to nekoupili!!EUEUEU

0/0
21.9.2011 22:19

neverleft

hruza vedle hruzy

"das auto" je takovy neslany nemastny:-/ nikdy jsem nepremyslel o teto znacce. nechapu ten entuziasmus lidi nad "VW"

0/0
20.9.2011 12:55

machomen

Re: hruza vedle hruzy

Vyzkoušej ho. Já taky dřív jezdil v Citroenu, ale už bych se do něj nevrátil.

0/0
20.9.2011 13:53

1000101111001100

Re: hruza vedle hruzy

Francouzské auto? Ano, to se pak dá pochopit...

0/0
20.9.2011 23:54

bloud-velbloud

Re: hruza vedle hruzy

Vyzkoušel jsem hodně aut ale nakonec jsem skončil u VW Passat a nedám na něj do pustit

0/0
20.9.2011 20:27

Nenapravitelný optimista

Re: hruza vedle hruzy

Přesedlal jsem z Feliše do Pola a nevěřil bych, jaký je to rozdíl. VW má úplně jiné jízdní vlastnosti - lépe sedí v zatáčkách. A celkově je bytelnější a bezpečnější o nižší hlučnosti motoru nemluvě. Zkrátka za volantem cítím, že je to "Das auto". Jsem maximálně spokojený a už teď vím, že moje další auto bude od VW.;-)

0/0
28.9.2011 7:14

fsp

Aygo za 200k, Yaris za 250k

Provozní náklady +- stejné. Racionální kupec vezme Yarise. Moc nechápu smysl minivozů, při téhle cenové strategii.

0/0
20.9.2011 11:25

Honx

Re: Aygo za 200k, Yaris za 250k

No, a za 250 koupíš zase i větší a praktičtější auta než Yarise. Takže racionální člověk si vybere i jinde. A nemyslím tím zrovna nejlevnější Škodovky nebo třeba Dacie - v téhle ceně většina automobilek už dokáže něco nabídnout.

0/0
20.9.2011 15:16

bloud-velbloud

:)

Mé DKW PSZ ABT 25-50, musí teďka na GO do ČSAO!....

0/0
20.9.2011 10:07

bloud-velbloud

Re: :)

spz....

0/0
20.9.2011 10:09

Kyros

Re: :)

Tohle IA VHJ dělá kromě DKW

BMW a NSU, KDF i MG.

Za dvě LP KTO DKW mám na GO,

když dostanu na ČVUT syna Kelblové.

0/0
20.9.2011 10:27

bloud-velbloud

Re: :)

Kleblová z OPBH mistrovi ČSAO, dá do bytu PVC a teplou H2O..

0/0
20.9.2011 10:36

quagaar

Re: :)

;-D;-DR^

0/0
20.9.2011 10:45

beef-eater

Moc pěkné...

Moc pěkné - Aston Martin Cygnet. Už se těším na nového Bonda.... ;-D

0/0
20.9.2011 9:30

1000101111001100

Re: Moc pěkné...

Asi by se to jmenovalo "Bond Pride"...

0/0
20.9.2011 23:53

ujko.straka

To neskončí dobře

Nejvyšší rada RVHP by měla omezit své zásahy do průmyslu jinak nás zbytek světa převálcuje tam i zpět.

0/0
20.9.2011 9:29

ujko.straka

Re: To neskončí dobře

Pardon, tedy ne RVHP ale EU. Furt se mi to plete, nevím proč to přejmenovávali.

0/0
20.9.2011 9:31

Viro

Myslím

že je ještě čas si koupit nějaký dvoulitr v benzínu s trvanlivou kastlí;-D S tímto vývojem bude v další generaci aut místo motoru soustava šlapek a přísný zákaz používání luštěnin před jízdou.

Tuneři do toho hodí motor ze sekačky, který budou umně skrývat a vypínat před hlídkou výběrčích daně ekozamoření:-);-D

+1/0
20.9.2011 8:29

Honx

Re: Myslím

Karoserie není problém, ale do 10 let se ti rozpadne elektronika v autě. :-/

0/0
20.9.2011 9:04

cenzore_zdar

Cygnet neni odvozen, ale to je Toyota IQ

Auto se vyrabi tak, ze dovezou IQ do tovarny Astonu, tam se demontuji urcite casti karoserie, namontuji se ty od astona a auto jde do prodeje.

0/0
20.9.2011 8:13

Inkvizitor Johny

Zmaten

Jsem trochu zmaten z toho auta. Protože na fotkách vypadá děsně hnusně a naopak na firemních renderech dobře. Jinak já osobně si myslím, že tahle fofrkárka je určena primárně pro neevropský trh. Akorát to nikdo nahlas neřekl.

0/0
20.9.2011 8:08

jien

Re: Zmaten

na posledních fotkách vypadá Up celkem dobře. Ale na fotce první je to nic moc :-(

0/0
20.9.2011 9:01

WebFilozof

Nepřesnosti.

- Auto Union se už před válkou přejmenovalo na DKW

- DKW po celou dobu vyrábělo dvoutakty chlazené vzduchem (s předním náhonem, pravda, měli to už před válkou)

- VW rozhodně nemělo jen jeden model, viz VW 1500 a VW 411/412, bylo i v ČR, jezdil s ním třeba Werich

- ten motor měli od NSU, které koupili ve stejné době, viz VW K70

Sorry, ale je to zcela mimo...

0/0
20.9.2011 0:42

Newbie

Re: Nepřesnosti.

Takze jak VY tak clanek je uplne mimo :D ...

Historie Audi je trosku jinak, napred oddeleny Audi, Horch, Wanderer a DKW. Potom sjednoceny jako Auto Union. Po valce ve vlastnictvi MB, potom VW. Pak prislo NSU a cely nazev do roku 1985 byl "Audi NSU Auto Union GmbH". VW melo jeden zakladni model a tim byl Frantiskuv brouk at uz v osobni verzi (Brouk) a dodavkove verzi (Transporter). VW 1500 a ostatni nestavelo VW. Prvni male uzitecne vozidlo nove koncepce bylo co? presne! Polo, alias Audi A50 pro socky. Golf je jen vetsim bratrickem. Jen Vy pane Filozof jste trochu min mimo nez ten packal co psal tenhle clanek... vice viz clanek na http://audiklub.cz/audiwiki/o-automobilce

0/0
20.9.2011 2:43

cassul

Re: Nepřesnosti.

Proto má audi čtyři spojené kruhy, že jde o spojení čtyř automobilek...

0/0
20.9.2011 8:28

Muroň

Re: Nepřesnosti.

A víte proč se Audi jmenuje Audi? Protože je to latinský překlad jména zakladatele Horcha.

0/0
20.9.2011 9:37

Titan.no1

Re: Nepřesnosti.

Snad příjmení... ne každý se narodil za protektorátu, aby si to přeložil podle neuvedeného jména, když má uvedeno příjmení...

Audi = lat. slyšet

Horch = něm. naslouchat

Váš příspěvek je tímto zbytečný...

0/0
20.9.2011 21:12

WebFilozof

Re: Nepřesnosti.

NSU a DKW byly DVĚ různé automobilky. Audi byly z DKW, první modely Audi byly totožné s DKW až na motor. A ano, nevím jak se ta automobilka jmenovala oficiálně, možná Auto Union, ale dělala DKW. Viz:

http://en.wikipedia.org/wiki/NSU_Motorenwerke_AG

http://en.wikipedia.org/wiki/DKW

Kde jste přišel na to, že VW 1500 nedělalo VW? Viz

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Type_3

0/0
20.9.2011 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.