Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Evropské automobilky se bojí korejské konkurence

"Považujeme firmy Hyundai a Kia za velmi vážné konkurenty, protože vyrábí dobré automobily, mají solidní design a zlepšují kvalitu," uvedl šéf prodeje německé automobilky Volkswagen Christian Klingler. "Jsou to velmi silné firmy a silní konkurenti," řekl o společnostech Hyundai a Kia šéf evropské divize největší americké automobilky GM.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dukátštan

Pyrhovo

Asi to s tím bátím bude nějaké divné,bo menedžment korejské nošootročí bandy přijíždí v A6 nebo A8.Pané čím víc prolis -tím víc Hjundaj!;-D

0/0
22.9.2011 16:59

pouyti

Korejci jsou dynamictejsi

nez japonci,proto neni divu,ze jejich konkurenti o nich mluvi timtyo tonem;-D

0/0
22.9.2011 12:15

Ivan Langer

ja tu bilou KIA chcu !

R^R^R^

0/0
22.9.2011 3:20

ertz

i 40

To auto se mi líbí, ale za 670 tisíc? Za to si mohu ve střední třídě vybírat a nebo šáhnout po SUV(třeba Honda CR-V)

0/0
20.9.2011 22:22

Nesmazatelny 2.0

Re: i 40

Jo jo, korejcům bohužel trochu stoupla sláva do hlavy a poměr cena výkon už není takový, stává se z nich běžná automobilka. A ještě dodatek: Kia patří pod Hyundai, je to taková částečně samostatná divize, něco jak Lexus pod Toyotou.

0/0
20.9.2011 22:33

JeFFik

Re: i 40

no ono to nebude o nějaké slávě v hlavě, ale pokud to nemá být někde ošizený tak to nemůže být "zadarmo"

0/0
20.9.2011 23:55

Thor Steinar

Re: i 40

Zakladni cena i40 neni 670 000. Srovnej si co za tech 670 000 dostanes v i40 a v Mondeu, Passatu nebo tom CR-V :-P

0/0
22.9.2011 1:22

bk89322

Korejci

To o te kvalite by mohli povidat kolegovi, co si pred cca dvema mesici koupil novou i30. Skoro porad je v servisu a nebyt toho, ze je to na rodinnou firmu, uz jim to vratil jako neopravitelne. Takto o to jen pozadal, jelikoz pravni narok neni.

Kdo chce vypadat, ze na to ma, jezdi korejcem. Kdo na to ma, jezdi necim lepsim.

0/0
20.9.2011 18:13

bk89322

Re: Korejci

nebo je to i35, proste ma toho kombika z Nosovic ...

0/0
20.9.2011 18:13

scifi

Re: Korejci

Nesmysl, "známej má" ideálně povídal v hospodě po 5-ti rumech a pivech. Rodiče si pořídili i30, najeto 10 000Km bez jediné závady (jeden majtel ochcávky při parkování nám promačk blatník, ale už je to servisováno).

I30 si pravidelně pujčuji pane, 1.4l 80kW. Ne pro přesun z bodu A do bodu B, ale proto, že ten motor má charakter, charakter "sportovního vozu" krásně točí, nádherný zvuk, pro někoho tvrdší podvozek, ale na průjezd zatáčkami a pro radost ze sportovní jízdy k nezaplacení. Za ty peníze 245 000, s liťákama, rádiem, klimou 8 airbegy a opravdu povedeným motorem co se o motorech VW v dané kategorii říci opravdu nedá.

Ale povím Vám, je to krásný předjíždět Ochcávii s přtmeleným křídlem, zvedlým zadkem, čipem na motoru a s obrovskou nálepkou sport + nějaký ten plamen s autem značky Hyundai. Stačí se podívat do zpětného zrcátka (ovšem potom co se dostanete z oblaku černého TDI karcinogeního dýmu a vyfoukáte to ven z interiéru.

HYUNDAI

0/0
21.9.2011 8:22

radik

Re: Korejci

tak to je opravdu scifi...  projeďtě se ve Focusu, pokud možno ST nebo RS, nebo Meganu RS... to jsou auta pro zábavu a "sportovní jízdu". Jinak je fajn, že máte takovou radost, že předjedete Oktávku... :-P A hodnotit spolehlivost po pouhých deseti tisících je přímo směšný... to neni auto ani pořádně "zajetý"

0/0
21.9.2011 8:28

mak1_re

Re: Korejci

hm - Focus RS, ST, ..... - to jsou taky auta za 245 000?

0/0
21.9.2011 20:28

radik

Re: Korejci

Nejsou, ale narozdíl od toho vašeho to jsou opravdu sportovní auta... tvrdit o takový nákopní tašce, že má sportovní charakter a krásně točí může jen někdo, kdo ve sportovnim autě nebo nějaký ostřejší verzi běžnýho, nikdy neseděl. Za 250 tisíc seženeš sportovní auto leda tak v bazaru ;-)

0/0
22.9.2011 8:41

John Coffey V

Re: Korejci

"Charakter sportovniho vozu", "krasne toci", "s litakama", "8 airbegy"... ;-D;-D;-D

Pripomina mi to starsi jiz zlidovele povidani: "octavka f tedeicku na hlinach... vole tahne krasne vocpoda..."

0/0
21.9.2011 8:39

V12

Re: Korejci

Ha ha ha. Ten motor sice toci, ale ked netoci, tak netaha. A ked toci, tak zerie aj travu pri ceste. Je to vysokootackovy nepodarok na bezne jazdenie s autom tazkym 1.3 tony takmer nepouzitelny. Mensi kopcek na ceste - podradit. Predbiehanie - opat podradit aj o 2 stupne. Pretoze - maximalny krutiak uzasnych 137 Nm v este uzasnejsich 5000 rpm - teda tam, kde sa jazdi mozno 5% casu. To mi je motor ! Previezol som sa v tom a to auto specialne s tymto motorom nechem, pretoze ho treba tocit, tocit a este raz tocit a to az do zblbu. Velmi by ma zaujimalo, aku zivotnost to bude mat pri takejto tocivej jazde.

i30 s 1.6 CVVT 93kW je ale uplne ine kafe, s tym je parada jazdit. Nebyt toho tupeho preposilovaneho riadenia, nie je co riesit. Ked to porovnam s poriadne drahsim Focusom III TiVCT 92kW, opat nie je co riesit, pretoze noveho FFIII v zmysle globalizacie poriadne dobabrali. Takze volba jasna - i30 s 1.6 CVVT 93kW, k vybornemu motoru ako bonus 6 stupnova prevodovka.

0/0
22.9.2011 11:03

Uplink

čím víc tím líp...

Čím víc automobilek a výrobků tím větší konkurence a tím nižší ceny, navíc větší sortiment a tím pádem může padnout zájemci přesně do vkusu...

0/0
20.9.2011 18:04

a_to_je_konec

Zdejsi

Diskutujici mi pripominaji Americany. Ti taky opovrhovaly Japonskyma autama a jak to dopadlo.

0/0
20.9.2011 17:30

sama_pozitiva

Re: Zdejsi

Opovrhují jimi dále.:-)

0/0
21.9.2011 7:39

ivdo

Re: Zdejsi

To možná jo, ale kupují a jezdí v nich. Holt dneska se i tam šetří a splácejí hypotéky ...

0/0
21.9.2011 23:25

Thor Steinar

Re: Zdejsi

To je taky jedine co mohou. Japonska auta predbehla vsechny ty Buicky, Chevrolety .... o svetelne roky :-P

0/0
22.9.2011 1:20

whitemagic

nejlěpčí je stejně

prassat nebo vochcávka sazomet  f metle na hlýnách,co táhne vocpoda jaxvině;-D;-D;-D.to vám prodlouží peníz miniámálně o 15 cm:-P:-P:-P:-P

0/0
20.9.2011 15:21

mpixel

Re: nejlěpčí je stejně

osobně mám mondeo, ale ty asi budeš mít doma šlapací autíčko a nebo v hlavě piliny :-P

0/0
20.9.2011 16:48

ddtx

Re: nejlěpčí je stejně

dobry pokud se nemusi neco opravovat pak je to katastrofa

0/0
21.9.2011 11:34

Thor Steinar

Re: nejlěpčí je stejně

Jen jsi nedodal, ze Mondeo z roku 1997 ;-D To si mame striknout do trika, ze mas MONDEO? To jsi teda oslnil :-P Lidovka stredni tridy pro nemajetny :-P Jen ten humus plastovej interier, skoda, ze tu neni uz ten blici smajlik, ten by to vystihl nejlepe ;-D MONDEO ;-D Cha cha cha;-D

0/0
22.9.2011 1:29

bezdukátů II

Re: nejlěpčí je stejně

ještě že už nemáš to Scorpio, ale Mondeo

0/0
22.9.2011 6:24

MaléPivo

I40 a KIA GT

Moc zajímavá a pro mě hezká auta

0/0
20.9.2011 13:20

radik

Nepodceňují je, ale že by se báli?

;-D já jezdil s chevroletem lacetti (daewoo) po devádesáti odešla spojka, zničený tlumiče a vymlácený čepy... za to i ta škodovka s podobným nájezdem je jak nová... jednašestka, slabá a neúsporná - jezdim celkem svižně, ale deset litrů na jednašestku? Za deset jezdim s třílitrem...

 

Maji ještě hodně co dohánět... ale chápu že pro toho, kdo má auto jen aby se dostal z A do B a najezdí za rok pět-deset tisíc tak to pro něj může bejt výhodný... ale nedělejme z těch aut to co (zatím) nejsou.

0/0
20.9.2011 11:45

FCB fan

Re: Nepodceňují je, ale že by se báli?

už si seděl šašku v nové i30 nebo i40? Že se vždycky vyrojí tolik "chytráků" při článku o korejských vozech a plivou ty svoje staré neaktuální klišé :-/

+1/0
20.9.2011 11:54

radik

Re: Nepodceňují je, ale že by se báli?

šašek si sám.... lacetti je staré auto? nebo proč píšeš o neaktuálním klišé? je to rok a půl starý auto se kterym jsem jel se stejnou technikou jako třeba v cruzu, kterej lidi tak chválí ;-) Popsal jsem svoji zkušenost... jestli to nejsi schopen přijmout a hned mě označíš za šaška, tak máš nejspíš nějakej problém, panáčku.

0/0
20.9.2011 12:02

FCB fan

Re: Nepodceňují je, ale že by se báli?

Ono se totiž v článku

píše o koncernu KIA-HYUNDAI které je mnohem dál a výše než DAEWOO(Shevrolet),tak

jsem právě nepochopil proč do toho motáš jiné vozy jiných značek.To je jako

kdyby byl článek,že se Korejci bojí náastupu VW a ty bys v diskuzi řekl,že Opel

Astra stojí za houby :) Trochu se zamysli...

0/0
20.9.2011 12:05

radik

Re: Nepodceňují je, ale že by se báli?

No oni totiž chevrolet nepovažujou za korejský auta... nebude to třeba tim? Jinak pochybuju že by kia nebo hyundai byly o tolik dál.... maji stejnou (srovnatelnou) techniku a i u různých žebříčků se objevují na podobných místech. A jestli Vás to uklidní, projel jsem se i Kie Carens (sice jen krátce tak spolehlivost nehodnotim), ale celkovej dojem z toho auta byl hroznej... jako by to auto mělo nalítáno 4x víc než ukazovalo...

 

Jsou to prostě levný vozítka a podle toho vypadá zpracování i kvalita (spolehlivost je zase něco jinýho, ale i tam ještě nejsou tak dobrý jako většina evropskejch aut).

0/0
20.9.2011 12:23

MaléPivo

Re: Nepodceňují je, ale že by se báli?

Prostě vedle jak ta jedle KIA/Hyunday nedělá jen levná vozítka jestli myslíte vengu tak ano to je šunt do 200 určený pro ženskou na nákup do města. VW asi spíš bude štvát ceed,i30 a sportage popřípadě nové rio tyhle auta jim konkurují nejvíce a ano ceed ještě neni golf, ale podle testů slušně dotahuje.

0/0
20.9.2011 12:32

radik

Re: Nepodceňují je, ale že by se báli?

jasně sem vedle jak ta jedle... ale přitom sám přiznáváte, že do kvality německých VW stále něco chybí... ;-D

 

nechápu proč ta přehnaná reakce když máme v podstatě stejnej názor... :-)

0/0
20.9.2011 12:41

MaléPivo

Re: Nepodceňují je, ale že by se báli?

né nezastávám 4000 euro za srovnatelný golf navíc se mi zrovna nezamlouvá to, že má lepší zrychlení mě fakt vytrhne.

+1/0
20.9.2011 12:46

radik

Re: Nepodceňují je, ale že by se báli?

uvidíme za deset-patnáct let, jestli na tom bude lépe Golf nebo Hyundai...

 

nejsem tak bohatej abych si mohl dovolit kupovat laciný věci.

0/0
20.9.2011 12:49

FCB fan

Re: Nepodceňují je, ale že by se báli?

Tak tomu se říká

tendenční názor,vybrat si starší auto(2006 rok) z okraje segmentu a fundovaně

jej kritizovat :)) Znova opakuji ix 35,nové i30, i40.Seděl jste i v něčem

takovém?Podle mého názoru i názoru opravdových odborníků špičkové vozy vysoké

kvality!

+1/0
20.9.2011 12:39

radik

Re: Nepodceňují je, ale že by se báli?

Za špičkové vozy vysoké kvality z této třídy nepovažuju asi žádné auto... všechno to jsou levný vozítka, cena rozhodující... takový auto nikdy nebude špička ať už je řeč o Golfu nebo i30. A to jak jsou skutečně spolehlivá poznáme až ty auta budou deset let starý a budou mít něco naježděno... VW přesvědčil, že jeho auta jsou i po patnácti letech při dobré a pečlivé (neplést s pravidelnými prohlídkami) údržbe stále kvalitní stroje... KIA ani Hyundai o ničem takovém zatím nepřesvědčili. Jestli máte pocit že to je "tendenční názor" tak prosim... hádat se o tom s Vámi nebudu.

0/0
20.9.2011 12:47

MaléPivo

Re: Nepodceňují je, ale že by se báli?

Já zastávám stejný názor, vengu jsem uvedl jako levné auto, ceeda  sw jsem kupoval 2008 za 450k to pro 23letého nebylo zrovna levné auto.

0/0
20.9.2011 12:48

FCB fan

VW muž č.1 v nové i30

Přes 10-15 lety by se chairman VW kolem Hyundaie jen prošel bez povšimnutí,dneska se Martin Winterkorn s VW vývojáři zaobírá každým detailem vozu,už to o něčem vypovídá...

http://www.youtube.com/watch?v=YpPNVSQmR5c&feature=player_embedded#!

VW a Hyundaii patří budoucnost automotive,o tom už teď není pochyb...

+1/0
20.9.2011 11:37

MaléPivo

Re: VW muž č.1 v nové i30

Konečně to někdo rozštíp:D ten maník z VW se tváří, že to auto rozebere na místě :D

0/0
20.9.2011 12:34

milujemadmina

.

mám 8 ročný Hyundai Matrix, nabehaných 215 tis km a to auto okrem bežných prehliadok po 15 tis km, výmene rozvodov nebolo ani raz v servise s nejakou vážnou poruchou.  Aj keď nevyzerá nejak luxusne som s ním veľmi spokojný po každej stránke.

0/0
20.9.2011 11:04

tajny agent

Zajimala by mne motivace evropskeho designera

pozvednout asijskou automobilku aby napr.zasadila ranu automobilce jeho rodne zeme.

0/0
20.9.2011 1:41

m4xp0w3r7

Re: Zajimala by mne motivace evropskeho designera

Pracovní a finanční uspokojení? A nejsou automobilky trochu nadnárodní na to, aby jim někdo vlastenecky fandil?

0/0
20.9.2011 2:11

tajny agent

Re: Zajimala by mne motivace evropskeho designera

Takze vlastne tvrdite ze dulezitejsi nez prospech naroda ze ktereho clovek vysel je jeho osobni prospech cili vlastenectvi je nesmysl ... je to tak?

0/0
20.9.2011 4:20

legnaw

Re: Zajimala by mne motivace evropskeho designera

presne tak R^

+2/0
20.9.2011 8:16

JeFFik

Re: Zajimala by mne motivace evropskeho designera

jj, slibovali hory doly, zlata na ruku,

jen když jim prodá tu českou hazuku! :-P

0/0
21.9.2011 0:09

MaléPivo

Re: Zajimala by mne motivace evropskeho designera

Kia dala návrhářům volnou ruku...

0/0
20.9.2011 10:05

vítr_v_zádech

Re: Zajimala by mne motivace evropskeho designera

Tohle je na delší debatu. Přece není všechno jen černobílé. Asi každý si ponese v sobě pocit náležitosti ke svým kořenům. Více či méně. Pokud ale má ambice které není schopen dosáhnou v rámci tohoto "rodného" společenství, tak by bylo hloupé přestat jít za svými cíly, ne? Na Vás neplatí různé výzvy? Nabídky které se neodmítají? Nejenom finanční, třeba perfektní zázemí, svobodu při seberailizaci. Ne každý němec bude dělat pro korejce, rusy, španěly, brazilce atd. Většina se jich realizuje v Německu.

0/0
20.9.2011 11:13

tajny agent

Re: Zajimala by mne motivace evropskeho designera

tak v podstate jste to pekne popsal ... clovek muze jit delat pro cizince z ruznych duvodu a nektere mohou byt ciste a nektere ne ... z pohledu urcite moralky. Kdyz jde ale napr. nemecky designer z velke automobilove zeme delat pro konkurenci tak mi to prijde spis jako vysledek nejakych sporu.

0/0
21.9.2011 3:24

zlababa.dvur

koukám, že mytologie je nesmrtelná

a pověsti o spolehlivosti VW a nespolehlivosti korejců vycházející z 15 let starých dat jsou stále živé. Jejich obhájci nezajímá fakt, že celé ty roky Hyundai ve statistikách spolehlivosti stoupá, kdežto VW pomalu, ale setrvale klesá, a rozdíly z posledních let už jsou na úrovni statistické chyby. Ani respekt, který evropské automobilky vyjadřují pro českého odborníka nic neznamená. Garážník servisující patnáctiletého Golfa má naprosto jasno.

+1/0
20.9.2011 1:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.