- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co ukazal peugot (HX1) tak si rikam jetli v republice mame nejake designery nebo jestli maj ve smlouve navrhovat jen krabice s okoukanymy a starymi tvary...ja fakt nevim to vazne nemame na vic
Nevím co by chtěli vyrábět za velký SUV. Osobně si myslím, že třída Yeti je tak akorát. Navíc v terénu se rozhodně neztratí. Když jsem viděl co všechno Yeti zvládne, navíc na mizerných letních gumách, tak jsem zíral. Jen to zatracený ESP by mělo být vypínatelný aspoň v terénu.
Že Vám Yeti přijde tak akorát je sice hezký, ale podle mě to je pořád malé (ikdyž vysoké) auto... i ta Octavia je o něco delší než Yeti a to rozhodně nijak velký auto neni.
proc vw hraje tuhle komedii a jmeno skoda rovnou nezrusi.Jsou to jen zbytecne naklady s placenim ruznych reklam..
to teda může zrušit i seat a bude vymalováno.
I ten Hyundai je o poznání hezčí auto... Hlavně nové i30.
VW samozřejmě design umí, jednoduchý, čistý, bez zbytečností a cingrlátek. Proč by si jinak Hyundai-Kia kupovalo koncernovýho dizajnéra, že?
hodně osvč si nemuže vynachválit favorit v provedí pickup
škoda náhradu za Favorita pick-up má, jmenuje se Praktik
jiná světla? Ne jenom znak na kapotě? Já jen jak šel Bertone do vývrtky, když mu oznámili jobovku - že v ČSSR nejsou schopni vyrobit jiná, než hranatá.. Pro Favorita. Tak snad jsme za ten čas pokročili..
S hranatejma autama měl dost zkušeností od Lamborghiny, ona Espada, Urraco nebo Countach taky nebyla zrovna kulatá auta
Tato akce je fakt skvělá. Nevím jestli se tomu smát nebo plakat. Je cílena na majitele škodovek starších 10 let, a to hlavně na majitele favoritů, felicií nebo předchozích zadokolek (105-135). Jak v německu doběhlo šrotovné, a i v jiných zemích, tak asi klesla poptávka po Fabii a Roomsteru. A asi už je výroba Fabie nebo zvláště Roomsteru na hranici požadovan ziskovosti. A pokud nejde odbyt ve světě, tak se vzpomene na majitele Favoritů a Felicií, které reznou, až to hezké není. A těmto lidem dá sleva 40 tis a čeká se, že lidi budou kupovat. Viz rozhovor s panem Pečenkou, kde uvádí, že v 1. fázi oslovili 25 tis. majitelů a čekají že několik tisíc jich zaráguje a auta koupí. A nebo je vyvážet. Ale pochybuji že v číně nebo rusku by Fabie nebo Roomster byly prodejná šlágry. Kdyby to škoda auto myslela s věrností vážně tak dá sluvu 40 tisíc i na octavie nebo i Yetiho. Ale proč by to u těchto aut dělal, pokud se prodávají dobře.
no tak jsi se vyplakal? Nejdřív se marketingové akci jaksi divíš (proč se vlastně koná) abys vzápětí snesl řadu argumentů, proč se vlastně koná. Pak si položíš otázku k věrnosti a vzápětí si odpovíš. Ty si v diskuzi vystačíš úplně sám.
Do roku 1991 vyráběla Škoda primitivní auta vlastní konstrukce a techniky, od r. 1991 vyrábí primitivní auta s vypůjčenou technikou. Je to pokrok.
Octavia III bude v ČR minimálně 0 10-20% dražší než stávající generace, pro obyčejné kupující. Rapida dají v ČR na cenu, tak kolem 280-290 tis v základu, kerý bude mít ESP, 6 airbagů a tempomat aby měl slušné hodnocení od EURONCAP. A Octavia bude delší min. o 20 cm, někde na 4,65-4,75 m a bude cenově někde na 370 tis v základu, vždyť to přece bude velké auto. Velice chytrý zbůsob jak vytáhnout škodu Octavii III do vyšího cenoveho a segmentového patra. Nedávno jsem četl rozhovor se šéfem českého prodeje, panem Pečenkou. Docela mě pobavilo, jak tam zdůvodňoval proč do Octavie Tour nedala Škodovka diesel. Vyznělo, tak že by to poškodilo firemní zákazníky, pro velký pokles prodejní ceny. Protože každý málo majetný kupec ojeté octavie v TDI je ochoten dát za 3.-5. leté auto s nájezdem 180-250 tis km v 30 tis intervalovém servisu kolem 300 tisíc korun. Aby firmy Octavie nekupovaly, za 500 tis jí koupí a odjetou za hranicí životnosti jí prodají ještě za 250 tis do např. ESA nebo AAA......