Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špionáž ve vývojovém centru Škody: fotky Octavie III

Třetí generace Škody Octavia se má podle neoficiálních informací představit až za rok. Na internetu se objevily fotky karoserie kombiverze nafocené přímo ve vývojovém centru Škody, mladoboleslavské Česaně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

villík

Milý Watsone, jak jsem poznal, že to fotil lakýrník ?

0/0
20.10.2011 17:34

aduano

Re: Milý Watsone, jak jsem poznal, že to fotil lakýrník ?

že by po čuchu??

0/0
20.10.2011 18:04

Hanez

...

Az bude titulek: "Skoda zacala do Octavii montovat motor s kombinovanou spotrebou do 3l/100km", tak me to vazne bude zajimat. Cokoliv jineho je nepodstatne.

0/0
1.10.2011 19:40

Terezicka_O.O

Rapid kombi?

Co máte všichni s tím rapidem kombi? Vždyť šéfdesignér škodovky na Radiožurnálu říkal, že u rapida kombi verze vůbec nebude. Uniklo mi něco?

0/0
29.9.2011 15:46

12th

Ale pane redaktore...

Ta fotka je z hlavního závodu,ne z Česany...

0/0
29.9.2011 10:06

neverest

muhehe

Dřív byly ty "špionážní" fotky celkem úsměvná záležitost.

Teď už jsou TRAPNÝ. :-/ Rv

0/0
27.9.2011 10:44

Thyronx1

Takhle se stavely a

strikaly karoserie ve Fordu pred 15ti lety. Provedeni karoserie odpovida dobe pred 10ti lety.  O praskovych barvach , 2x clearcoat na jeste mokry nanos barevneho laku  jeste pred tim nez jde karoserie do "trouby", ani nemluve. Delal jsem leta  v nejmodernejsi lakovne na svete, ted v karosarne. (2012 Ford Focus - i elektricky BEV i (2013) C-max hybrid a plug-in hybrid).

0/0
27.9.2011 2:05

Minden ugyfel kell egy kosar!!!

Re: Takhle se stavely a

Tak a teď jsme si všichni před tvojí "chytrostí" sedli na zadek;-D;-D;-D

0/0
27.9.2011 15:44

Fungy

Re: Takhle se stavely a

aha

0/0
27.9.2011 19:57

Posel z Liptákova IV.

Re: Takhle se stavely a

Thyronxi, to my všichni víme, že jsi byl dělníkem u Forda (mimochodem, ještě jsi nám neřekl, proč tě vlastně vyhodili...), díky za informaci, ale co, u všech všudy, s tím? 8-o;-D

0/0
28.9.2011 12:03

acpu

Re: Takhle se stavely a

Ač nejsem odborník na automobilový průmysl jako vy, řekl bych že toto není lakovna na výrobní lince, spíše jen nějaký stříkací box. Ovšem poznat "zastaralou" konstrukci karoserie podle těchto obrázků je opravdu zajímavé...

0/0
29.9.2011 15:03

Jáchym007

Re: Takhle se stavely a

tak uz chapu, proc mi necele 3 roky stary S-MAX zacina nad celnim sklem festovne reznout....

0/0
5.10.2011 10:10

veto

to urcite

henta zaprdena garaz je urcite super high tech vyvojove centrum skody....

normalna upravena oktavka....niekto sa asi chcel zviditelnit

0/0
26.9.2011 21:16

Thyronx1

Re: to urcite

to je vyjezd z lakovny smerem k "troubam" kde se karoserie "pece".

0/0
27.9.2011 2:06

honza2007

Re: to urcite

podívej se na přední haubnu. Máš tam nový nos pro znak. ;-)

0/0
27.9.2011 13:45

Yarda.

Pokud si do tajného pracoviště může někdo

přijít, fotit a nikdo ho přitom nechytí, tak tam mají pěkný nevěstinec. Ale spíš bych hádal, že je to marketingový tah, aby se o škodovce zase začalo mluvit.

0/0
26.9.2011 20:31

hives

Re: Pokud si do tajného pracoviště může někdo

A jak si to představuješ? Že má každý z několika desítek prototypů svého bezpečáka, co ho všude doprovází? Jestli je to PR poznáš jednoduše. Počkej si, jestli někoho chytí. Minule tu u SuperBa bylo taky plno chytráků, že jde o PR a jako to dopadlo...

0/0
26.9.2011 21:21

petr_kkk

Re: Pokud si do tajného pracoviště může někdo

Je vidět, že vy byste mohl ve Škodě pracovat tak maximálně na lince.

0/0
26.9.2011 22:17

REN_STIMPY

Re: Pokud si do tajného pracoviště může někdo

Blbost, kazdej druhej trouba bude mit povoleni vnaset/vynaset mobil a tim uz se dnes da poridit ledaccos a kamery nejsou vsude :-P

0/0
28.9.2011 14:28

josef_spejbl, esq.

Špioni odhalili, že Octavia III

bude vypadat stejně jako Octavia I a II. Amatéři, vždyť nám nedokázali prozradit ani to nejdůležítější - barvu!

0/0
26.9.2011 16:50

deméter

ja mam porad za to

ze tohle bude octavia IV, III uz se nejakou dobu vyrabi ne?

0/0
26.9.2011 8:50

radik

Re: ja mam porad za to

8-o ne

0/0
26.9.2011 10:33

radik

Re: ja mam porad za to

Teda pokud nemáš na mysli i Octavii ze sedmdesátých...

0/0
26.9.2011 10:37

siwi

Re: ja mam porad za to

Octavia ze 70. let? To snad neee!!!

0/0
27.9.2011 8:13

Olds

Re: ja mam porad za to

Jak jste na to přišel?

V současnosti se stále vyrábí Octavia II, jen je po faceliftu z podzimu 2008.

0/0
26.9.2011 12:43

MartinB

Muj Nazor

Pokud de o porovnani bezpecnosti auta, tak ja mam Yetiho. V zime do me napalil jeden pan. (soud - rozhodl, ze vinu zpusobil on - 2 znalci byli u toho privolani). Ja mel praskly levy predni svetlo a trochu naraznik. On mel naodpis cely bok auta. Mel uplne novou alfu - takze si osobne myslim, ze skodavka je stejne bezpecna jako ostatni auta. Spis sme meli oba stesti, ze se nam nic nestalo. A fakt se bojim, abych takovy naraz s autem nemel nekdy ja, protoze prezit takovou ranu jako to volvo s modusem je spis o stesti.

0/0
25.9.2011 21:47

von-bis

Re: Muj Nazor

To je logika. Ten z boku to vždy odnese víc. Příště si to zkuste čelně.;-D

0/0
25.9.2011 23:03

habr

Re: Muj Nazor

Za bolševika se stala dopravní nehoda, že s motorkou přerazil traktor na dvě půlky. Takže co píše kolega - to nic nevypovídá o bezpečnosti toho či onoho auta. O tom, že jste byl při nehodě nevinný je zbytečné psát - viník nikdy nenapíše, že způsobil nehodu.

0/0
26.9.2011 7:57

deméter

nebude to spis IV???

0/0
25.9.2011 21:05

f0rr35t

Re: nebude to spis IV???

Jaks na to přišel? Myslíš jako facelift OII jako třetí "generaci"? Jenže OI měla taky facelift, takže když už, tak V ne ?

0/0
25.9.2011 22:41

f0rr35t

Re: nebude to spis IV???

Aha, nejspíš myslíš původní Octavii... beru zpět.

0/0
25.9.2011 23:05

mana-žer

neřeším to

to bude asi to nový embéčko

0/0
25.9.2011 20:59

desmodromVI@seznam.cz

Škodobijci zase jedou

Śkodovka je hnusná, technicky zastaralá, bez výbavy a předražená. Prostě 15 let stará Laguna, to je úplně jiný kafe.

Jen nějak klucí zapomněli, že se velmi dobře prodává a to u nás i v zahraničí.

Ale čert vem obchod, auto se má především líbit vejrům z diskusí a nižší střední má být za 4 průměrné platy !

Snad to v konceru konečně pochopí ;-D;-D;-D

+5/0
25.9.2011 18:07

slavex

Re: Škodobijci zase jedou

Tak toto je "odborné" hodnocení skutečného "experta"  ! ! ! R^ 8-o ;-D

+1/0
25.9.2011 19:34

desmodromVI@seznam.cz

Re: Škodobijci zase jedou

A co že jsem to měl hodnotit? Nepatří ten příspěvek jinam - to by hodně vysvětlilo.

0/0
25.9.2011 19:59

Thor Steinar

Re: Škodobijci zase jedou

Hnusná je, zastaralá taky, výbava je bídná a cenově je to taky nesmysl. V tom má pravdu.

0/0
25.9.2011 20:53

desmodromVI@seznam.cz

Re: Škodobijci zase jedou

Měli by si vzít příklad třeba se Saabu ;-D;-D;-D

0/0
26.9.2011 6:54

verbalkint

Re: Škodobijci zase jedou

za ctyri prumerne platy byt nemusi, ale nesmi mu cenove konkurovat exeo, ktere je interierem i exterierem uplne jinde. exeo ve vybave style 2.0 TDI CR DPF - 105kW (143k), 6stupňová je 639.900 a když dám elegance vybavu u oktavky 2.0 103kw tak jsem na 599.900 a kdyz k tomu pridam mlhovky, sklopna zrcatka, 16" kola, dest. senzor + ztmavitelne zrcatko, a senzor tlaku, co ma exeo style v zakladu jsem na 615.700. a jeste tam porad chybi coming home a kolenni airbag.

a to je spatne... nicmene skodovka ma stesti ze lidi si tohoto nevsimaji a nedochazi jim, ze je to ze stejnych dilu, a ze seat jim v garazi opravi i ten lojza co jim opravuje oktavku mimo servis aby usetrili a bude to stat stejne... a proto rikam, proc brat porad stejnou oktavku za tyhle penize, kdyz muzu mit audi a4 se znakem seatu na masce a na volantu ;)

+1/0
26.9.2011 9:10

desmodromVI@seznam.cz

Re: Škodobijci zase jedou

Jenže to nic nemění na tom, že Škoda dělá konkurenceschopná auta za úměrnou cenu.

Neexistuje totiž jiné měřítko než prodejnost!

Zrovna Seat nemá dobrou pověst a o tom to je.

0/0
26.9.2011 9:59

verbalkint

Re: Škodobijci zase jedou

prodejnost je meritko a pro me je NEPOCHOPITELNA co se skodovky tyka. dat tolik penez za auto ktere ten ostatnim vzhledem ani vybavou nesaha po kotniky je divne. kdyby aspon bylo ceske :/

0/0
26.9.2011 10:27

desmodromVI@seznam.cz

Re: Škodobijci zase jedou

Divné by bylo, kdyby ho prodávali levněji, než jsou lidé za něj ochotny dát.

+2/0
26.9.2011 15:37

1000101111001100

Re: Škodobijci zase jedou

Pokud je prodejnost spojená nutně s kvalitou, tak pak něco asi nehraje s těmi hnusnými uzeninami bez masa, lacinými dovolenými odkud se už člověk ani nemusí vrátit domů a zeleninou za pár kaček, co chutná, jako by byla z plastu... Také to jde na dračku. Zejména když je to v akci...

0/0
29.9.2011 8:49

modryblazen

proboha, furt na jedno kopyto

0/0
25.9.2011 16:47

Frantizsekk

Jeste jednou: MISSION L

Neni to octavka III. Je to budouci (pravdepodobne) Rapid v kombiku !!

+1/0
25.9.2011 15:42

vpk

Re: Jeste jednou: MISSION L

V popisu fotky je oznaceni SK251 coz je neuplne projektove oznaceni "Rapidu" v provedeni limuziny resp. hatchbagu. Rapid v provedeni spacebag - chces-li kombik - je SK253. Ten (prototyp) se bude stavet az na podzim. Bud se jedna o omyl nebo zamernou dezinformaci.

0/0
25.9.2011 17:21

Sharkee okraden cenz0ry

Re: Jeste jednou: MISSION L

Hatchbag? Spacebag? To je jako co, prosím?

Proč používáte slova, jenž neumíte správně napsat?

+2/0
25.9.2011 20:15

Antonín, topič

Re: Jeste jednou: MISSION L

"JENŽ"

???

;-D

+1/0
25.9.2011 22:38

Enejdý

Re: Jeste jednou: MISSION L

Hehe, nastuduj si používání vztažných zájmen, intelektuále ;-D

+1/0
25.9.2011 23:21

vpk

Re: Jeste jednou: MISSION L

Jeste jednou. Rapid v kombiku ma mit zadni bocni okno pomerne male ala Fabia kombi. Obe jsou na stejne platforme.

Na fotce je protahle zadni okno ala Octavia.

0/0
25.9.2011 17:25

pavel_mr

Re: Jeste jednou: MISSION L

Na snímcích je opravdu Octavia III - kombi. Označení programu je SK372 (sedan je SK371). Prototypy SK253 (kombi od SK251 / MissionL) ještě nejsou postaveny.

0/0
25.9.2011 19:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.