Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Volkswagenu si prohlédl nový hyundai a přišel o dobrou náladu

Volkswagen letos ovládl frankfurtský autosalon rodinkou malých upů, ale jeho nejvyšší šéf Martin Winterkorn usoudil, že konkurenci je třeba i nadále bedlivě sledovat. Teď se na jeho účet baví internet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

prestomanifesto

Co byste doporucili jako utility / pickup auto? VW Caddy?

0/0
10.10.2011 16:57

superkutil

Dnes už nezáleží na tom odkud auto je, ale na servisu!

Korejské auto se vyrábí na Moravě, díly do Forda v Čechách, Renaulty v Turecku, Maďarsku a Rumunsku, VW na Slovensku. Prostě vozy jsou světové. Bohužel většinou jakmile auto koupíte, tak se prodejce tváří, že Vás nikdy neviděl a problémy nechce řešit a tváří se, že nejsou. Natož když začnete srovnávat jeho vozy s konkurencí, to se nesmí, to je tabu. Všechny vozy jsou poruchové a mají mouchy, ale důležité je, aby závady dokázal servis rychle a za rozumné peníze opravit. A v tom je zakopaný pes. Měl jsem Mondeo 1.8 benzín z roku 1999. Kupoval jsem ho jako nový, předtím jsem měl 3 roky Escort. Ten byl takový krám, že jsem ho po 3 letech musel prodat. Bohužel jsem se nechal ukecat na Mondeo. Prý nejlepší co Ford dělá, úplně jiná kvalita, managerský vůz. No nalít jsem. Týden po prodeji jsem našel 25 závad. Jenže to bylo na leasing a tak se opravovalo. Dostal jsem prodlouženou záruku na 4 roky a ty 4 roky se pořád něco opravovalo. Většina závad se opakovala nebo je servis nikdy neopravil.

0/0
4.10.2011 20:54

purplepickle

Hyundai rules!

Mam 6 valcovy Hyundai SUV 5 let a zadne problemy. Najeto 90000 km,olej vymeneny 2x rocne. Originalni gumy.Jen mam novou baterku. Vsecho je bez problemu.

Mozna mam stesti, ale Hyundai kvalita se zlepsuje z roku na rok a maji dobrou zaruku. Je to pohodlne a levne. Radsi koupim auto made in Korea or Japan nez neco predrazeneho od Nemcu.

0/0
3.10.2011 7:34

fleeczech

Re: Hyundai rules!

víceméně souhlas, jen nechápu, jak vám tam vydržely originální gumy tak dlouho?

0/0
4.10.2011 9:39

purplepickle

Re: Hyundai rules!

Bridgestone Duelers.

Ale mam uz jen par mesicu na zbyt, musim koupit nove.

0/0
6.10.2011 9:58

pk08

vw už nikdy

měl jsem t5 a mám MULTIVANA T5-za ty prachy nikdy víc vw-nekvalitní provedení -praskající spony na hadicích na motoru-prasklá spona za 25 kč vám může znepříjemnit cestu v zahraničí nebo všude jinde,nestabilní elektro,vypálené paraboly -tapicerung nekvalitní-za tyto peníze,jako zákazník se cítím okraden-jenže kvalita všech dnešních aut je asi stejná-hlavně prodat a za 2 roky děj se vůle boží

0/0
29.9.2011 15:53

lojzicekodvedle

VW nikdy vice

zavadu nepravidelneho startovani mi nejsou schopni servisy identifikovat a odstranit,tak jsem zvedavy jak dlouho to bude trvat.Vyjadreni servisu bylo takove, ze by mi museli vymenit pulku auto,aby se 100% jistotou prisli na to, co tomu srotu je.Takze ja mohu jezdit ted vzdy  az tak kolem 10 hodiny dopoledne,az je teplo:-(.kdyz je rosa,tak bud kolo,taxik,nebo jine auto.proste VW NEVER MORE ani zadarmo,hodit rovnou ze skaly.navonena bida za 900 litru.Jenom takova perlicka u Exnera mi rekli no pocitac nam ukazal chybu,tu jsme vymazali ale proc ji ukazal to nevime,kdyby se to opakovalo,tak prijedte znova.

0/0
28.9.2011 23:35

tomtop

Re: VW nikdy vice

jiný servis se zkušenými praktiky co umí víc než jen vyměnit jeden díl za druhý a koukat do pc ?

0/0
29.9.2011 6:46

radik

Re: VW nikdy vice

;-D že sou v servisu hňupové neznamená, že je auto k ničemu...

0/0
29.9.2011 8:31

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: VW nikdy vice

Já měl tohle s Mondeem (benzín) - při průjezdu louže nebo ve větším dešti se rozeběhly volnoběžné otáčky nad 4,000 a nešly dolů - až když zase motorový prostor trochu vyschnul. Servis Ford AMB taky závadu nenašel. Pak tomu střepu ještě vytekly brzdy za jízdy (super zážitek) a šlo to pryč. Ford nikdy více. Podotýkám, že auto bylo kupované do firmy jako nové.

0/0
29.9.2011 10:21

mogul666

Auto dostupné ale díly pro boháče!

Hyundai jsem měl pár značek sice to nebylo auto ale všechno to byl brak! Vysavač kterej nesaje,rádiobudík kterej nebudí-no děs! Auto sic vypadá hezky to uznávám,jistě nebude ani tak drahé ale až se u toho něco potentočkuje náhradní díly budou stát tolik jako nový volkswagen! Mám souseda ten má perlu jménem Hyundai Matrix a už teď má z toho kočáru šikmé oči! Teď dal do vstřikovačů šedesát litrů. Náhradní díl pouze orig. jen proto, že u těch škopků to zlobí a často odchází a nikdo to nemá!  Rv

0/0
28.9.2011 21:25

lojzicekodvedle

Re: Auto dostupné ale díly pro boháče!

no vstriky na Passata stoji 15 litru jeden,take zadna lace.Jinak me zkusenosti s Passatem.Jednou odesel immobilizer,odtah opraveno v servisu.Silentbloky pod ramenema vymena v ramci zaruky po cca 25 tisic km po Praze.zamrznury zamek ridice,opraveno.tyden na to jedu na hory opet nejdou otevrit dvere od ridice.Tak mi v aut.servisu reknou,tak mi ho teda vymenime ten zamek.kdyz se ptam proc jste mi zamek rovnou nevymenili,odpoved servisu mysleli jsme ze bude stacit zamek vysusit.tak mi teda vymenime dalsich 5 tisic.ze by chybu vzal servis na sebe ani nahodou.ted mi auto nesartuje kdyz je rano rosa.Nastartuje a hned chcipne.kdyz je teplo ci je motor zahraty,tak vse funguje.Auto bylo v jednom servisu na pozorovani 3 dny zavada se neprojevila,dle jejich vyajdreni.Zaplat a vypadni.tak dam auto do jineho aut.servisu,vymeni pumpu od nadrze,pry je tam maly tlak.Dva dny v servise,treti den rano chci nastartovat a auto nejde nastartovat.Volam d servisu a reseni nevi,zavada se musi ukazat u nich.

0/0
28.9.2011 23:28

papuanec23

Re: Auto dostupné ale díly pro boháče!

je to auto este z Koreje alebo uz z Europy ? Tento model bude uz europsky, korejcania na to idu rozumne, postavili v Europe fabriky, najali europskych dizajnerov a inzinierov, zamestnavaju europskych robotnikov, to nove auto nema dovod byt o nic horsie ako VW napr.

0/0
29.9.2011 16:08

prasák

design VW

Ve VW dobře vědí, proč je jejich design konzervativní, osloví tím střední a starší generaci, která začíná být velice početná, a která na auto má a klidně si i připlatí za osvědčenou kavlitu. Extravagantní design osloví mladší, kteří ovšem na nové auto nemají, a pokud ano, tak koupí levnější model. A proto také VW vydělá. Slabina je snad jenom v tom, že tím předem  pouští určitou část mladších  zákazníků levné konkurenci.

0/0
28.9.2011 10:59

Jana Turlich

Re: design VW

VW už dávno není konzervativní. Konzervativní je Audi. VW je ospalý. Ta osvědčená kvalita je taky k smíchu. VW je to stejné jako Škoda, Seat..jen Audi je u vyšších modelů dál. VW udělá motor s dvěma turby, narve je do Golfu, který ale vypadá tak nudně,že to nakonec samotný VW přizná. Konkrétně mluvím o Golfu4. Jinak nic extravagantního mi na korejcích nepříjde. Možná nevíte, že celý jeden designerský tým od BMW přeběhnul ke korejcům. A ještě dříve to udělal jiný od Mazdy. V minulosti jsem korejce nemusel, ale oni jsou tady. A postupně Němce sežerou. Pokud bude VW dělat auta stále stejným stylem a budou do toho rvát i Škodu, viz CitiGo , tak za pár let bude největší automobilka v ČR ta z Nošovic. PS. víte o někom komu se líbí nový Passat?

0/0
28.9.2011 11:23

entony13

Re: design VW

Jsem starší a tak užívám věci ověřené, na vzhled nekladu velké nároky. Dělal jsem v automobilovém průmyslu, proto se vyhnu některým značkám, třeba frantíkům a korejcům, moje volba, moje zkušenosti. VW je normální běžná značka a že neumí udělat nevrzající nastavování volantu mně nevadí, stejně ho nastavuji jen po koupi vozidla, moje jezdí svým autem. Jako starší koukám po pohodlním autě na nastupování, tady vítězí SUV jako Touareg, ale praktičtější jsou nějaké menší. Když zastavím s autem u chodníku, kdo z něho má vystupovat? Není to příjemné, když člověku není již dávno dvacet,to mne vždy dostávala Honda

0/0
28.9.2011 12:09

Marcus Antonius

Re: design VW

To neni jen otazka nastavovani volantu . To jen mala epizoda . To ze neverite korejcum je pro vasi generaci typicke . Co bylo kdysi kvalitni u Tuzexu tomu vase generace veri Jenze svet se meni, a kdysi slavne znacky Bedford, Simca,apod uz davno upadly v zapomneni. Vase generace spise trpi predsudky nez zkusenostmi. Jak jinak si vysvetlit ze udajne mate zkusenosti s Korejci s , nejezdite v nich . Ja v nich jezdim od doby co jsem si koupil prvniho. Jsou velmi spolehlive.  A Touareg je jeden z nejporuchovejsich Volkswagenu. Kdyz se neco pokazi tak servis je strasne drahy.

0/0
28.9.2011 19:42

radik

Re: design VW

;-D já jezdil s Chevrolet (Daewoo) Lacetti r. 2008 - po devádásti tis. odešla spojka, vymlácené čepy a špatný tlumiče... na každym obrubníku se kroutí kastle až to hezký neni, díky špatnejm tlumičum a vymlácenejm čepum pořád něco odsppodu rachtá, auto je líný a na jednaosmičku i dost rozežraný... tak s kvalitní auto nepředstavuju.

 

Jinak k poruchovému Touaregu... on má taky většinou 4x lepší výbavu a 4x složitější techniku = 4x větší možnost nějaké poruchy... to poroto tyhle nikdy nevedou žebříky spolehlivosti / poruchovosti. Ale to už lidem nedochází a musí si nějak dokázat, že ta jejich korea je vlastně kvalitní...

0/0
28.9.2011 20:13

o.kostal

Re: design VW

Ale LOL.

Uplne mimo .... Rv

0/0
28.9.2011 20:26

samuel05

bulvar

Winterkorn pusobi, ze ma vzdycky spatnou naladu ve videu je sympaticke jak vsechno sam kontroluje a premeruje je videt ze se v technice vyzna a neni je typicky manager nejake akciovky. Oficialne prohlasil ze ma respekt pred Kia/Hyundai a pochvalil jejich kvalitu.

Co se tyce kvality tak moje sestra jezdi z i30 je to dobre auto ale ma jeste daleko na VW, Honda, Toyota. Klepe tam snad vsechno, staci si i precist anglicke a nemecke fora vlastniku techto aut.

0/0
28.9.2011 0:33

Santa1

Re: bulvar

Navíc mají aktuálně značné problémy s benzínovými motory 1,4 a 1,6, kterým selhávají napínáky rozvodového řetězu s docela fatálními následky pro motor. Zázrak se nekoná. Cenově to jde a půjde nahoru, jak poroste kvalita.

0/0
28.9.2011 1:53

snopel1

Re: bulvar

A co doporučují technici u škodovek? Nestát v kopci se zařazenou rychlostí, jinak řetěz přeskočí. Napínaky jsou hydraulické a když nejde motor tak v nich není tlak a řetěz přeskočí. Asi to dělají vše na jedno brdo. Ne?

0/0
28.9.2011 6:58

grw

Re: bulvar

Ne

0/0
28.9.2011 9:00

Marcus Antonius

Re: bulvar

MOc ctes ,a mas malo zkusenosti. Zkusenosti uzvatelu jsou ponekud jine a u nas neznam nikoho komu by se to stalo. Pripada me ze se to stalo jednou a pise se to na vsech forech. Statistika ta plati a ne pseudozkusenosti nejakeho pisalka , kery to slysel od znameho sveho kamarada.

0/0
28.9.2011 19:46

lebka75

Re: bulvar

a proč si nepřečteš české ???;-D;-D;-D

0/0
28.9.2011 10:30

prasák

Re: bulvar

Lze shrnout, že jej oslovilo jen nastavení volantu. JInak mu článek podsouvá věci, které nemusí být vůbec pravda.

0/0
28.9.2011 11:01

o.kostal

Re: bulvar

Je kategoricky rozdil mezi ceskym a zahranicnim manazerem.

U nas pro manazera staci papirovej titul. V zahranici rozhoduji vysledky z praxe.

0/0
28.9.2011 20:28

p_n_2

Já mám taky po náladě, když vidím ty plastové herky

z koreje a poslední dobou i z Japonska. To už nejsou auta, to je prostě "něco" jako auto, nic zajímavého, přeplácaný design kopírující každou část auta od jiné automobilky, nemastné neslané...

+3/0
27.9.2011 23:10

MIR80

Re: Já mám taky po náladě, když vidím ty plastové herky

No hlavne ze takova Fabia ci roomster je vrcholne dilo designu :) Apropo maska YETI taky neni vymysl WV nybrz obslahle stare konkurencni auto. Jinak vsechny ty male popelnice napric celym automobilovym spektrem jsou desne. At je to P106 ci C1 s tlamou jak vjezd do piskovny, nebo fabia, kde snad budou za chvili sedacky do stoku, protoze s kazdym liftem se zuzi a zvysi nebo male tojoty. Ale je to lacine, lidem se to libi, chteji to tak co se da nadelat, nabidka reaguje na poptavku

0/0
28.9.2011 7:26

Jana Turlich

Re: Já mám taky po náladě, když vidím ty plastové herky

Přeplácaný design?? Hlavní designer BMW i s celou skupinou utekl ke korejcum... Nepiš bludy když o tom nic nevíš.

+1/0
28.9.2011 8:34

e2ek1el

Re: Já mám taky po náladě, když vidím ty plastové herky

chvala bohu že utekl...

+3/0
28.9.2011 10:25

radik

Re: Já mám taky po náladě, když vidím ty plastové herky

asi tak R^

0/0
28.9.2011 20:16

IC2

Re: Já mám taky po náladě, když vidím ty plastové herky

Mám spíš tušení, že ho BMW vyhodilo, než že by utekl...

0/0
29.9.2011 13:58

Fungy

Re: Já mám taky po náladě, když vidím ty plastové herky

přesně tak, minulá gen BMW 6 a 7 byli jak to říct kulantně, no, nepříliš designově povedené;-)

0/0
7.10.2011 11:53

luban12

Trochu mimo,ojetý vůz z bazaru ?

Z vlastní zkušenosti vím,že bazar kam jsem auto dal,tak druhý den bylo na tachometru o 75tis.km méně.Zákazníci by se mohli také zkusit podívat do Technického průkazu a zeptat se předchozího majitele na historii vozu.Ode mně když bazar odkoupí auto a nic nezatajím, tak vše už jde za ním.Kdo ponese zodpovědnost,když kupec bude věřit tachometru a nechá tam třeba rozvodový řemen o těch 75 tis.km déle než se má měnit ?

0/0
27.9.2011 22:14

langos

zkušenost

Tak nevim, asi se do mě hned někdo pustí, ale já měl

VW passat 2003 1,9 Tdi. kupoval jsem když měl 80 tis. najeto z německa od prvního majitele.. a prodával jsem když měl 310 tis. a to ještě kamarádovi, protože tomu auto nebylo nic. za celou domu jsem krom věcí jako rozvoďáky, destičky, koutouče, oleje, filtry atd.. nedělal nic. Jo ..jednou mi odešel brzd. spínač.

Teď mám VW Passat 2007 - zase Disel.. zase kupovanej v DE od prvního majitele.. najeto 86 tis. ... teď mám najeto a 192 tis. a ani jedna závada.. Do toho mám VW Multivan 2001 2,5 TDI, najeto 310 tis. když jsem kupoval a teď má 391 tis. a nic, prostě nic. !!!!!!!!  Neřikám, že Hyundai nedělá dobře svojí práci, asi jo.... ale nohodlám to zjišťoat, když jsem spokojen. Tak a teď do mě. :-)

0/0
27.9.2011 20:45

El ChupaNibre

Re: zkušenost

Tak to rád slyším, já mám VW Polo, 170.000 km a také naprosto bez problémů. Tak doufám, že alespoň do 230.000 mě to nezradí.

0/0
27.9.2011 21:42

borix

Re: zkušenost

Ono ani nejde o to, že by bylo kritizováno VW. Spíš v porovnání s konkurencí z Koree je o dost dražší a sází na pověst, kdy jejich auta mají být kvalitnější. Všechno je o kompromisu a musí se vyrábět co nejlevněji a pokud někdo teoreticky dokáže vyrábět něco precizně a přitom stejně levně jako VW, tak tuhle výhodu ztrácí. Typnul bych, že u VW tenhle problém asi řešily, protože on jde jen po určitých věcech. Jak znám kluky z česany, dokázali by mu to vyřešit, ale chce to je trošku ustoupit hrdosti.

Samozřejmě záleží hlavně na dlouhodobých zkušenostech. S tímhle bych ale srovnával spíš golfa, passat je o třídu víš a je taky kvalitněji zpracovaný.

Já mám Megana z r. 2001, benzín, najeto 340 tis. a údržba samozřejmě je, ale taky na něj nedám dopustit. O to mám ale menší motivaci koupit něco od dražší automobilky. Viděl bych v tom tedy pouze pozitivní věc, konkurence se zlepšuje a VW i Škodovka budou muset konečně brzy snížit ceny na odpovídající velikost.

0/0
27.9.2011 22:20

snopel1

Re: zkušenost

Co chceš řešit. Koupím Hyundae, rozeberu ten volant a udělám to podle něj.

0/0
28.9.2011 7:01

picky

Re: zkušenost

No, vždyť se to tak taky dělá a říká se tomu Reverse Engineering. Za rok už to nebude vrzat ani VW.

0/0
28.9.2011 8:26

Marcus Antonius

Re: zkušenost

a pry ze korejci kopirujou

0/0
28.9.2011 19:50

MiroTR

Re: zkušenost

Inu - VW je dražší, ale vydrží.  Všechny Passaty a Golfy, co jsem měl buď já, nebo firma najely bez problémů přes 300 tisíc.  Jezdil s tím kdekdo, údržba nic moc, ale byl na ně spoleh.  Jen se obávám, že u těch dnešních to s tou kvalitou už není takové. :-/

0/0
28.9.2011 8:30

Jana Turlich

Re: zkušenost

VW dělá od roku 97 pořád stejná táhla a ovládání oken. Na chlup stejné ovládání všech oken + centrál co má řidič ve svých dveřích dostal v roce 97 Golf, Passat, Octavka, Fabie atd a všechny koncernové značky. Je to jedna z nejporuchovějších věcí vůbec. Ale pokrok nezastavíš. Každému vyhovuje něco jiného, ale VW dělá všechny auta na stejné brdo. Palubky u VW jsou nejnudnější vůbec. To co doslal v roce 2003 Touran, dostalo za rok Caddy a pak Golf a stejné ovládání dostal později i Passat. Totální nuda. Nový Passat 2011 se snad líbí jen těm nejzarytějším fanouškum VW. Nevidím vyloženě jediný akční, designově dravější model od VW ...výjma Tiguan/Tuareg...ale to je jiná kategorie..

0/0
28.9.2011 8:45

MiroTR

Re: zkušenost

Já nepotřebuji "akční" auto.  ;-)  Chci, aby mne dovezlo z bodu A do bodu B, spolehlivě, pohodlně, bez velké údržby, s přijatelnou spotřebou a dobrou výdrží.  A to mi VW splní.  A jestli je nemoderní stahování oken mne nezajímá, pokud dobře funguje.  Ještě jsem s tímhle neměl problém.

+1/0
28.9.2011 8:58

Jana Turlich

Re: zkušenost

Proč nemáš Smarta?

0/0
28.9.2011 11:25

entony13

Re: zkušenost

Smart je dobré vozítko do města, kdo nevyzkoušel, nepochopí. Zkuste po něm zaparkovat na jeho místě ve městě, to se vám nepovede, ale on po vás vždy zaparkuje a nebo to dá kolmo :-).Někdo má peníze a kupuje si praktické věci, někdo jen šetří :-). My nemáme s VW problém a tak neměníme značku, jejich automatické převodovky nám vyhovují, do města ideální, s manuálem není šance proti DSG

0/0
28.9.2011 12:19

Jana Turlich

Re: zkušenost

Hyundai Santa Fe, kupováno v roce 2008 jako nové v ČR. 3 roky, 90tkm a nic. Vůůůbec nic. Nic nevrže. Žádná porucha..

0/0
28.9.2011 8:37

Duke._._Nukem

nesnasim tyhle papalase

a hlavne ty devecky podrztazky tvrdiky,co je vzdy obletujou...;-€RvPS:u korejcu je to jeste mnohem horsi...

0/0
27.9.2011 19:30

kenx

kvalita

Kvalita auta se pozná po několika letech intenzivního provozu. Doporučuji ptát se taxikářů, lidí kolem autopůjčoven, správců servisních parků. Důležité také je, jak vůz přečká běžně ťukance, co všechno se musí měnit, jak dlouho se čeká na díly apd. Soudit kvalitu dle stojícího vozu na autosalonu je o ničem.

0/0
27.9.2011 18:47

Haluzorium

Re: kvalita

.. a ted kdyz uz nedelate sefa automobilky, se zivite cim?

0/0
27.9.2011 18:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.