Diskuze
Šéf Volkswagenu si prohlédl nový hyundai a přišel o dobrou náladu
Děkujeme za pochopení.
prestomanifesto
Co byste doporucili jako utility / pickup auto? VW Caddy?
superkutil
Dnes už nezáleží na tom odkud auto je, ale na servisu!
Korejské auto se vyrábí na Moravě, díly do Forda v Čechách, Renaulty v Turecku, Maďarsku a Rumunsku, VW na Slovensku. Prostě vozy jsou světové. Bohužel většinou jakmile auto koupíte, tak se prodejce tváří, že Vás nikdy neviděl a problémy nechce řešit a tváří se, že nejsou. Natož když začnete srovnávat jeho vozy s konkurencí, to se nesmí, to je tabu. Všechny vozy jsou poruchové a mají mouchy, ale důležité je, aby závady dokázal servis rychle a za rozumné peníze opravit. A v tom je zakopaný pes. Měl jsem Mondeo 1.8 benzín z roku 1999. Kupoval jsem ho jako nový, předtím jsem měl 3 roky Escort. Ten byl takový krám, že jsem ho po 3 letech musel prodat. Bohužel jsem se nechal ukecat na Mondeo. Prý nejlepší co Ford dělá, úplně jiná kvalita, managerský vůz. No nalít jsem. Týden po prodeji jsem našel 25 závad. Jenže to bylo na leasing a tak se opravovalo. Dostal jsem prodlouženou záruku na 4 roky a ty 4 roky se pořád něco opravovalo. Většina závad se opakovala nebo je servis nikdy neopravil.
purplepickle
Hyundai rules!
Mam 6 valcovy Hyundai SUV 5 let a zadne problemy. Najeto 90000 km,olej vymeneny 2x rocne. Originalni gumy.Jen mam novou baterku. Vsecho je bez problemu.
Mozna mam stesti, ale Hyundai kvalita se zlepsuje z roku na rok a maji dobrou zaruku. Je to pohodlne a levne. Radsi koupim auto made in Korea or Japan nez neco predrazeneho od Nemcu.
fleeczech
Re: Hyundai rules!
víceméně souhlas, jen nechápu, jak vám tam vydržely originální gumy tak dlouho?
pk08
vw už nikdy
měl jsem t5 a mám MULTIVANA T5-za ty prachy nikdy víc vw-nekvalitní provedení -praskající spony na hadicích na motoru-prasklá spona za 25 kč vám může znepříjemnit cestu v zahraničí nebo všude jinde,nestabilní elektro,vypálené paraboly -tapicerung nekvalitní-za tyto peníze,jako zákazník se cítím okraden-jenže kvalita všech dnešních aut je asi stejná-hlavně prodat a za 2 roky děj se vůle boží
lojzicekodvedle
VW nikdy vice
zavadu nepravidelneho startovani mi nejsou schopni servisy identifikovat a odstranit,tak jsem zvedavy jak dlouho to bude trvat.Vyjadreni servisu bylo takove, ze by mi museli vymenit pulku auto,aby se 100% jistotou prisli na to, co tomu srotu je.Takze ja mohu jezdit ted vzdy az tak kolem 10 hodiny dopoledne,az je teplo.kdyz je rosa,tak bud kolo,taxik,nebo jine auto.proste VW NEVER MORE ani zadarmo,hodit rovnou ze skaly.navonena bida za 900 litru.Jenom takova perlicka u Exnera mi rekli no pocitac nam ukazal chybu,tu jsme vymazali ale proc ji ukazal to nevime,kdyby se to opakovalo,tak prijedte znova.
tomtop
Re: VW nikdy vice
jiný servis se zkušenými praktiky co umí víc než jen vyměnit jeden díl za druhý a koukat do pc ?
mogul666
Auto dostupné ale díly pro boháče!
Hyundai jsem měl pár značek sice to nebylo auto ale všechno to byl brak! Vysavač kterej nesaje,rádiobudík kterej nebudí-no děs! Auto sic vypadá hezky to uznávám,jistě nebude ani tak drahé ale až se u toho něco potentočkuje náhradní díly budou stát tolik jako nový volkswagen! Mám souseda ten má perlu jménem Hyundai Matrix a už teď má z toho kočáru šikmé oči! Teď dal do vstřikovačů šedesát litrů. Náhradní díl pouze orig. jen proto, že u těch škopků to zlobí a často odchází a nikdo to nemá!
lojzicekodvedle
Re: Auto dostupné ale díly pro boháče!
no vstriky na Passata stoji 15 litru jeden,take zadna lace.Jinak me zkusenosti s Passatem.Jednou odesel immobilizer,odtah opraveno v servisu.Silentbloky pod ramenema vymena v ramci zaruky po cca 25 tisic km po Praze.zamrznury zamek ridice,opraveno.tyden na to jedu na hory opet nejdou otevrit dvere od ridice.Tak mi v aut.servisu reknou,tak mi ho teda vymenime ten zamek.kdyz se ptam proc jste mi zamek rovnou nevymenili,odpoved servisu mysleli jsme ze bude stacit zamek vysusit.tak mi teda vymenime dalsich 5 tisic.ze by chybu vzal servis na sebe ani nahodou.ted mi auto nesartuje kdyz je rano rosa.Nastartuje a hned chcipne.kdyz je teplo ci je motor zahraty,tak vse funguje.Auto bylo v jednom servisu na pozorovani 3 dny zavada se neprojevila,dle jejich vyajdreni.Zaplat a vypadni.tak dam auto do jineho aut.servisu,vymeni pumpu od nadrze,pry je tam maly tlak.Dva dny v servise,treti den rano chci nastartovat a auto nejde nastartovat.Volam d servisu a reseni nevi,zavada se musi ukazat u nich.
prasák
design VW
Ve VW dobře vědí, proč je jejich design konzervativní, osloví tím střední a starší generaci, která začíná být velice početná, a která na auto má a klidně si i připlatí za osvědčenou kavlitu. Extravagantní design osloví mladší, kteří ovšem na nové auto nemají, a pokud ano, tak koupí levnější model. A proto také VW vydělá. Slabina je snad jenom v tom, že tím předem pouští určitou část mladších zákazníků levné konkurenci.
Jana Turlich
Re: design VW
VW už dávno není konzervativní. Konzervativní je Audi. VW je ospalý. Ta osvědčená kvalita je taky k smíchu. VW je to stejné jako Škoda, Seat..jen Audi je u vyšších modelů dál. VW udělá motor s dvěma turby, narve je do Golfu, který ale vypadá tak nudně,že to nakonec samotný VW přizná. Konkrétně mluvím o Golfu4. Jinak nic extravagantního mi na korejcích nepříjde. Možná nevíte, že celý jeden designerský tým od BMW přeběhnul ke korejcům. A ještě dříve to udělal jiný od Mazdy. V minulosti jsem korejce nemusel, ale oni jsou tady. A postupně Němce sežerou. Pokud bude VW dělat auta stále stejným stylem a budou do toho rvát i Škodu, viz CitiGo , tak za pár let bude největší automobilka v ČR ta z Nošovic. PS. víte o někom komu se líbí nový Passat?
samuel05
bulvar
Winterkorn pusobi, ze ma vzdycky spatnou naladu ve videu je sympaticke jak vsechno sam kontroluje a premeruje je videt ze se v technice vyzna a neni je typicky manager nejake akciovky. Oficialne prohlasil ze ma respekt pred Kia/Hyundai a pochvalil jejich kvalitu.
Co se tyce kvality tak moje sestra jezdi z i30 je to dobre auto ale ma jeste daleko na VW, Honda, Toyota. Klepe tam snad vsechno, staci si i precist anglicke a nemecke fora vlastniku techto aut.
Santa1
Re: bulvar
Navíc mají aktuálně značné problémy s benzínovými motory 1,4 a 1,6, kterým selhávají napínáky rozvodového řetězu s docela fatálními následky pro motor. Zázrak se nekoná. Cenově to jde a půjde nahoru, jak poroste kvalita.
p_n_2
Já mám taky po náladě, když vidím ty plastové herky
z koreje a poslední dobou i z Japonska. To už nejsou auta, to je prostě "něco" jako auto, nic zajímavého, přeplácaný design kopírující každou část auta od jiné automobilky, nemastné neslané...
MIR80
Re: Já mám taky po náladě, když vidím ty plastové herky
No hlavne ze takova Fabia ci roomster je vrcholne dilo designu :) Apropo maska YETI taky neni vymysl WV nybrz obslahle stare konkurencni auto. Jinak vsechny ty male popelnice napric celym automobilovym spektrem jsou desne. At je to P106 ci C1 s tlamou jak vjezd do piskovny, nebo fabia, kde snad budou za chvili sedacky do stoku, protoze s kazdym liftem se zuzi a zvysi nebo male tojoty. Ale je to lacine, lidem se to libi, chteji to tak co se da nadelat, nabidka reaguje na poptavku
luban12
Trochu mimo,ojetý vůz z bazaru ?
Z vlastní zkušenosti vím,že bazar kam jsem auto dal,tak druhý den bylo na tachometru o 75tis.km méně.Zákazníci by se mohli také zkusit podívat do Technického průkazu a zeptat se předchozího majitele na historii vozu.Ode mně když bazar odkoupí auto a nic nezatajím, tak vše už jde za ním.Kdo ponese zodpovědnost,když kupec bude věřit tachometru a nechá tam třeba rozvodový řemen o těch 75 tis.km déle než se má měnit ?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej rodinného domu 142 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 975 000 Kč